Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

@iMari,  презаверих си билета за 3-ти. От Уиз пишат, че възстановяват разумни разходи. Хотел 4* неразумен ли е? Въобще не ми е ясно как интерпретират това понятие.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано:
преди 16 минути , marycap каза:

@iMari,  презаверих си билета за 3-ти. От Уиз пишат, че възстановяват разумни разходи. Хотел 4* неразумен ли е? Въобще не ми е ясно как интерпретират това понятие.

Настанява ли са ме в 4* хотел при отменен полет и са ми възстановявали  разходи за хотел 3*. Но скоро гледах цените в Андалусия и предвид, че непретенциозни места за настаняване са си цифра, аз бих се насочила към нещо по-скромно. 🙂 А не ти ли предлагат настаняване в конкретен хотел, защото имат договорки с хотели точно за такива ситуации и на тях им излизат по-евтино? 

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:

Благодаря за подробните отговори, @iMari! Уиз могат на летището да ме упътят за хотел, но ми дават възможност аз да си избера. След като си заредя телефона, ще потърся. Този, в който бях е супер, но беше шумен. Сега отивам за багажа си и ще видя какво ще взема.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Някой разбра ли защо  Wizz се сринаха днес с огромни закъснения, и няколко канселирани полета ?

 

Явно не става въпрос за проблем с една машина , а за недостиг на кабинен екипаж или ? 

  • Харесвам 2
Публикувано:
Преди 1 час, stanimir каза:

Явно не става въпрос за проблем с една машина , а за недостиг на кабинен екипаж или ? 

Точно това е причината, проблем със самолет и то не един. Така е като нямаш резерва и един да се прецака става мазало.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 часа, iMari каза:

И днес започват от рано със закъсненията, може би наистина има натрупване на проблеми при тях.

Щом тръгнаха да ми пращат "поДкана" да ставам стюардеса 🤣🤣🤣 Наскоро Бритиш и Изиджет минаха през такава вълна, сега трябва да ги е застигнало и тях...

  • Харесвам 2
Публикувано:

Трябва да пренеса течности до Лондон и искам да купя чекиран багаж. Но не ми харесват цените. Какво ще стане ако купя нов билет за друга дестинация с багаж и го сменя за Лондон? Може ли да имам 2 резервации за мен за един и същи полет? Проблема е, че на първата резервация има още 4 човека, които ползват моя флекс.

Публикувано:

Ами не можеш да имаш два, доколкото помня те канселират служебно по-късно направената резервация. Ако имаш флекс на първата, можеш да се откажеш, а другите си остават... То флекса се плаща за всеки в резервацията, не само за един.

Публикувано: (редактирано)

Можеш да имаш две резервации. Аз в момента имам такива, в които присъствам с различни други спътници. Миналото лято също имах. Тогава ми пратиха съобщение за дублирането, в което пишеше, че по мое искане може да се отмени едната.

 

Ето го съобщението.

 
Dear Customer,
We have noticed that yesterday you might accidentally made the same reservation that resulted in a double booking (two tickets with different reference numbers) If that is the case, please log-in on wizzair.com and check your booking history under the 'My Bookings' section. Should you notice that there are duplicate reservations for the same flight, please contact our Call Centre immediately to discuss your options. If you fail to do so within 24 hours, we will act only according to our General Conditions of Carriage in case of any request.

If you believe that both of your reservations are necessary, please ignore our message.
 
Kind Regards, 
Редактирано от ДиянаВ
  • Харесвам 4
Публикувано:

Ако титуляра в резервацията с флекс отмени резервацията си останалите губят отстъпката за членство и трябва да се доплати до пълната цена.

 

Нищо обаче не пречи да си направи втора резервация и двете да са активни докрая. Wizz с удоволствие ще му задържат парите и щом  математиката му се връзва на плюс лошо няма.

Просто не трябва да отменя първата.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 20 минути , stanimir каза:

Ако титуляра в резервацията с флекс отмени резервацията си останалите губят отстъпката за членство и трябва да се доплати до пълната цена.

 

Нищо обаче не пречи да си направи втора резервация и двете да са активни докрая. Wizz с удоволствие ще му задържат парите и щом  математиката му се връзва на плюс лошо няма.

Просто не трябва да отменя първата.

А дали ще може да се чекира и на двете резервации и дали системата ще му даде две отделни БК?

Публикувано:

Здравейте Магеланци,

 

току що платих билети за мен, съпругата и децата... за първи път и децата на самолет 🙂 🙂

 

Но, не запазих места, защото уж дете го запазват по подразбиране до възрастен. След резервация видях, че баткото, който има навършени 12 години (12 години и 2 месеца), май го водят възрастен. Да очаквам ли тогава да го запратят къде да е или все пак ще се води дете и ще го закрепят до възрастен?

 

Предварително благодаря 🙂 за помощта!

Публикувано:
преди 5 минути , 123456 каза:

Здравейте Магеланци,

 

току що платих билети за мен, съпругата и децата... за първи път и децата на самолет 🙂 🙂

 

Но, не запазих места, защото уж дете го запазват по подразбиране до възрастен. След резервация видях, че баткото, който има навършени 12 години (12 години и 2 месеца), май го водят възрастен. Да очаквам ли тогава да го запратят къде да е или все пак ще се води дете и ще го закрепят до възрастен?

 

Предварително благодаря 🙂 за помощта!

При Уиз възрастен е 14+

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 4 часа, iMari каза:

А дали ще може да се чекира и на двете резервации и дали системата ще му даде две отделни БК?

За себе смятам да чекирам само резервацията с багажа. Другия билет ще изгори. Ако ми канселират втората резервация ще купя багаж и ще го преглътна.

Публикувано:
преди 12 минути , ДиянаВ каза:

При Уиз възрастен е 14+

Като избираш пътници е така 14+. Но защо тогава в потвърждението той е Господин, а малката (на 8 години)  я водят дете? Това ми направи впечатление.

Публикувано:
преди 29 минути , 123456 каза:

Като избираш пътници е така 14+. Но защо тогава в потвърждението той е Господин, а малката (на 8 години)  я водят дете? Това ми направи впечатление.

Вероятно в английския няма дума за малък господин🙂, полова дискриминация…шегувам се,  не знам🙂.

Не се тревожи. Дъщеря ми е на 12г. и 11 м. и преди месец пътува като дете с дадено място до мен.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 34 минути , ДиянаВ каза:

Вероятно в английския няма дума за малък господин🙂, полова дискриминация…шегувам се,  не знам🙂.

Не се тревожи. Дъщеря ми е на 12г. и 11 м. и преди месец пътува като дете с дадено място до мен.

Важна информация се оказва, дали УИЗ настаняваш децата до възрастните, защото при Раян имахме драми през миналата седмица. На вътрешните испански полети го няма това с безплатно място на детето + задължителна покупка на възрастен и познайте дали 4 родителя с 2 деца на 4 и 5 години не бяха на напълно различни места. И като добавим неадекватни стюарди си беше шоу 

  • Шок 1
Публикувано:
преди 3 минути , stormbringer каза:

Важна информация се оказва, дали УИЗ настаняваш децата до възрастните, защото при Раян имахме драми през миналата седмица. На вътрешните испански полети го няма това с безплатно място на детето + задължителна покупка на възрастен и познайте дали 4 родителя с 2 деца на 4 и 5 години не бяха на напълно различни места. И като добавим неадекватни стюарди си беше шоу 

Аз мисля, че е по-добре за АК да настанява децата, особено по-големите до родител. Така има кой да плаща поръчките на борда😄

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Публикувано:
Преди 1 час, Stryper каза:

За себе смятам да чекирам само резервацията с багажа. Другия билет ще изгори. Ако ми канселират втората резервация ще купя багаж и ще го преглътна.

Въпросът е дали ще могат да се чекират другите в резервацията, без ти да се чекираш, при положение, че ти си титулярът и присъстваш в резервацията. Пиши после какво е станало. 🙂

 

Публикувано:
преди 37 минути , stormbringer каза:

Важна информация се оказва, дали УИЗ настаняваш децата до възрастните, защото при Раян имахме драми през миналата седмица. На вътрешните испански полети го няма това с безплатно място на детето + задължителна покупка на възрастен и познайте дали 4 родителя с 2 деца на 4 и 5 години не бяха на напълно различни места. И като добавим неадекватни стюарди си беше шоу 

Доколкото знам, при Уиз децата (детски билети) вървят заедно с родители, като може да са повече групи, не всички заедно. От споделено тук, личния ми опит е отпреди ковида, но е същия.

Евентуално би трябвало ако не ви харесат местата да платите за избор, но в последния момент не е много голям избор.

С Райън е друго.

Публикувано:

Днес  се прибрах , след като преди 3 дни ми отмениха полета Малага-София и направих първата възможна резервация за същия полет. Взех си документ от хотела и бележки за 3-4 хранения. Как и къде трябва да ги представя за възстановяване на разходите? И в какъв срок? Моля, който има такъв опит, да сподели.

Публикувано:
2 minutes ago, marycap said:

Днес  се прибрах , след като преди 3 дни ми отмениха полета Малага-София и направих първата възможна резервация за същия полет. Взех си документ от хотела и бележки за 3-4 хранения. Как и къде трябва да ги представя за възстановяване на разходите? И в какъв срок? Моля, който има такъв опит, да сподели.

officialcases1@customerservices.wizzair.com

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Публикувано:
На 4.05.2022 г. в 13:46, marycap каза:

Днес  се прибрах , след като преди 3 дни ми отмениха полета Малага-София и направих първата възможна резервация за същия полет. Взех си документ от хотела и бележки за 3-4 хранения. Как и къде трябва да ги представя за възстановяване на разходите? И в какъв срок? Моля, който има такъв опит, да сподели.

Пиши какво ти възстановиха  - да знаем, когато ни се случи и на нас.

 

  • Харесвам 3
Публикувано:

@marycap, предполагам е ясно, защото всеки път при отменен полет става дума, но пак да уточним, че освен възстановяване на разходите за хотел и храна, АК трябва да платят обезщетение(освен ако не са налице катаклизми, стачки и т.н.) Последно мисля, че беше три години от датата на анулиране може да се предявят претенции. Може да пуснеш клейм през формата от сайта на Уиз, имаше опция за качване на файлове. Така може да прикрепиш и сканираните фактури,касови бележки. А може и в свободна форма на техният мейл. С този комуникирах преди месец и нещо:

customerrelations1@customerservices.wizzair.com, точно по повод на отменен полет, но първоначално бях пуснала клейм през сайта.

Срока в който трябва да ти отговорят е два месеца, но страшно се мотат. Затова е хубаво да споменеш в края на писмото, че пускаш копие и до ГВА - органа, който следи за спазване на законовите разпоредби от старана на АК. Това е мейла им -  caa@caa.bg.

И да, хубаво е да споделяме, какво се случва по нататък и дали АК изплащат вече обезщетения по Регламента или още използват пандемия като оправдание.

  • Харесвам 8
  • Благодаря 1
  • Браво 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.