Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
На 1.05.2022 г. в 22:05, iMari каза:

Въпросът е дали ще могат да се чекират другите в резервацията, без ти да се чекираш, при положение, че ти си титулярът и присъстваш в резервацията. Пиши после какво е станало. 🙂

 

Давам update за случай, в който купих нов билет с чекиран багаж, тъй като цената излизаше по-евтино от това да добавя само багаж. Всичко мина успешно. Wizz Discount-a е на мое име. Чекирах себе си с новия билет, а семейството ми  в старата резервация. Никъде нямаше проблем. Полета беше запълнен на 70% и имаше свободни места.

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 10 часа, dimitrov6 каза:

Щом пише автоматично значи те безплатно ще ги изберат.Но излизат едни прозорчета на английски ,а всичко друго в приложението е на български и човек като мен дето не знае езика се обърква.Щом цената на билета при плащане е същата като в началото ,значи нямате купено място погрешка.Нарочно ги правят тези номера да се набуташ с места или застраховка.

 

преди 10 часа, ДиянаВ каза:

Правилно си направила с местата. Тази опция се избира, ако не искаш да плащаш места в момента на резервацията и по-късно.

Благодаря! Много подвеждащо от страна на Уиз обаче. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 7 часа, Dobry каза:

Каква беше причината за отменения полет от Малага? Предстои ми скоро да ползвам същия маршрут. 

 

Не една машина в неизправност.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 8 часа, Dobry каза:
На 4.05.2022 г. в 13:46, marycap каза:

 

Каква беше причината за отменения полет от Малага? Предстои ми скоро да ползвам същия маршрут. 

Никой никакво обяснение не ми даде... Полетът беше отменен 5 часа и 24 мин преди излитане. Така и досега не съм разбрала защо.

Публикувано:

След отменения ми полет Малага- София, пуснах иск за възстановяване на средства и компенсация до Уизеър и мейл ди ГВА.  Днес получих бърз, любезен и подробен отговор от ГВА: 1) Подава се жалба до Уизеър

                               2) Ако не ми отговори АК до 2 месеца, или не съм удовлетворена от отговора и', следва да се обърна към националния орган за прилагане (НОП) на Регламент(ЕО) номер 261/2004 в държавата- членка, в която е възникнал случаят- в моя случай- Испания. Българският орган няма правомощия, тъй като той е възникнал на летище извън България.

  • Харесвам 8
  • Благодаря 2
Публикувано:
преди 6 минути , marycap каза:

След отменения ми полет Малага- София, пуснах иск за възстановяване на средства и компенсация до Уизеър и мейл ди ГВА.  Днес получих бърз, любезен и подробен отговор от ГВА: 1) Подава се жалба до Уизеър

                               2) Ако не ми отговори АК до 2 месеца, или не съм удовлетворена от отговора и', следва да се обърна към националния орган за прилагане (НОП) на Регламент(ЕО) номер 261/2004 в държавата- членка, в която е възникнал случаят- в моя случай- Испания. Българският орган няма правомощия, тъй като той е възникнал на летище извън България.

Имах подобна случка с полет от Гърция и изпратих писмото си освен към Уиз и към гръцката ГВА и от там ми съдействаха много по казуса, иначе уиз ме бяха отрязали още в първия мейл около 1-2 седмици след като им писах. Предлагам ти да намериш испанската и да ги копираш в писмото към Уиз или да им го препратиш, ако вече си пуснала към уиз.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Публикувано:
На 7.05.2022 г. в 22:35, The Doctor каза:

 

Отговорих ти, но очевидно не съм бил ясен.

Имам две такива - не мога да вляза, не са активни, няма информация по резервацията.

Случва се често в последно време и после до няколко дни опциите за приемане, промени или връщане на пари се появяват.

Имам такава променена резервация. От няколко дни до днес не беше активна. Днес е активна. Няма опция за промяна и връщане на пари. Някой има ли такъв проблем?

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 1 час, Marisha каза:

Имам такава променена резервация. От няколко дни до днес не беше активна. Днес е активна. Няма опция за промяна и връщане на пари. Някой има ли такъв проблем?

Не, че е неочаквано, но дай повече подробности. Колко часа е промяната спрямо старата, сменено ми е летище, нещо различно... При мене има една със сменен самолет, но другото е наред, а други две са все още неактивни. 

  • Харесвам 1
Боян Димитров
Публикувано:

Някой може ли да каже мога ли да изпратя щерката на 12 години за Лондон сама с уиз? Там ще има кой да я посрещне.

Публикувано:
преди 11 минути , Боян Димитров каза:

Някой може ли да каже мога ли да изпратя щерката на 12 години за Лондон сама с уиз? Там ще има кой да я посрещне.

Ето това чета в сайта

ВЪЗРАСТЕН

14 години – по-малко от 16 години

цена за възрастен

Над 14 години могат да пътуват сами

Не могат да носят отговорност за друго дете
  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 20 часа, marycap каза:

След отменения ми полет Малага- София, пуснах иск за възстановяване на средства и компенсация до Уизеър и мейл ди ГВА.  Днес получих бърз, любезен и подробен отговор от ГВА: 1) Подава се жалба до Уизеър

                               2) Ако не ми отговори АК до 2 месеца, или не съм удовлетворена от отговора и', следва да се обърна към националния орган за прилагане (НОП) на Регламент(ЕО) номер 261/2004 в държавата- членка, в която е възникнал случаят- в моя случай- Испания. Българският орган няма правомощия, тъй като той е възникнал на летище извън България.

Здравейте, преди няколко години минахме по този път. Ставаше въпрос за полет София-Варна с България ер. Пуснахме жалба и до Комисията за защита на потребителите. От там ни отговориха следното:

 

"Пиша Ви в уверение на това, че Вашата жалба срещу България ер, търговец, регистриран в  България, е заведена в системата на Европейски потребителски център под номер...............

Вашата жалба ни беше препратена от Комисията за защита на потребителите.

Моля да имате предвид, че Европейски потребителски център България предлага безплатно информация и съвети по извънсъдебни трансгранични потребителски въпроси. Ние сме част от мрежа от 30 центъра в ЕС, Исландия и Норвегия, които работят заедно, за да разрешават потребителски спорове по доброволен път - на базата на преговори. ЕПЦ България се финансира от Европейската комисия и от Комисия за защита на потребителите.

За повече информация за мрежата от Европейски потребителски центрове и услугите, които предоставяме, може да посетите нашия сайт www.ecc.bg.

Всички контакти с ЕПЦ България се въвеждат в база данни, администрирана от Европейската комисия."

 

При нас обезщетението се получи почти година по-късно, след като спряхме да се надяваме на положителен резултат. Платиха ни разходите за самолетния билет и билета за автобус София-Варна. Нощувката и храна не сме искали. Бяхме при приятели. Успех!

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 2 часа, Боян Димитров каза:

Някой може ли да каже мога ли да изпратя щерката на 12 години за Лондон сама с уиз? Там ще има кой да я посрещне.

Не. Няма възмпожност и с  придружител стюардеса. Моята дъщеря пътува с Бг Аир на 12г , при тях има платена опция придружител.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Някой правил ли е рефънд по променен полет скоро и да има разминаване? Тръгнах да отменям полет плащан 140.18лв, а ми дават 121.98лв и не знам кое не ми връщат или си приспадат. Нещо пропускам ли? Последно, като тръгвах да правя рефънд ми даваха всичко. Бъг ли е няккаъв или трябва да звъня. С флекс е билета.

Публикувано:

Благодаря, @rdd, за отговора. Преди година и половина ЕПЦ ми съдейства за получаване на средства от посредник, въпреки, че  той беше с регистрация в България и не беше обект на тяхната дейност. Но аз бях подготвила и изпратила всички документи за 4 отменени полета на физическия  адрес на Комисията. Това стана, след като посредникът отказа по всякакъв начин комуникацията си с мен.

        Сега съм изпратила на имейла на Уизеър  иск с прикачени фактури/бележки за хотел, билети и 4 хранения. Във формата за оплаквания на сайта им, в моя профил, писах по-съкратено, защото имах право само 5 документа да кача. Съответно сумата стана по-малка. Вчера ми изпратиха имейл, отговор на оплакването в сайта им, че до 30 дни ще разгледат случая.

         Мисля,че трябва да изчакам отговора им и ако е неудовлетворителен, да пиша до ЕПЦ в България. Или да действам успоредно?

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
Преди 1 час, Ivko каза:

Някой правил ли е рефънд по променен полет скоро и да има разминаване? Тръгнах да отменям полет плащан 140.18лв, а ми дават 121.98лв и не знам кое не ми връщат или си приспадат. Нещо пропускам ли? Последно, като тръгвах да правя рефънд ми даваха всичко. Бъг ли е няккаъв или трябва да звъня. С флекс е билета.

Виж си последната фактура за тази резервация на каква стойност е. Имам билети от онези с флекс 1€ и цена 4.99€, от които вече не помня колко е тарифата и колко е адм. такса с отстъка. Сега ми показва, че тарифата на полета е 9.98€ за два, т.е. по 4.99€. Така ми се случи. Не видях добре, че има разлика между 9.98€ старата ми резервация и 3.98€ - новата и допуснах веднъж Spoilage Fee. Освен това като минава чертата на задрасканите суми през средата им, трудно се разчитат числата 3 и 9 и лесно се объркваш. Ето това имам предвид,

 

F9694175-FD26-4D3B-AA1C-81AFCF775827.png

Редактирано от ДиянаВ
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 2 часа, ДиянаВ каза:

Виж си последната фактура за тази резервация на каква стойност е. Имам билети от онези с флекс 1€ и цена 4.99€, от които вече не помня колко е тарифата и колко е адм. такса с отстъка.

F9694175-FD26-4D3B-AA1C-81AFCF775827.png

Ами този билет е още от април 2020, първото промо на флекса за 1 евро, но струва общо 69.98лв по 34.99лв на посока не са от тези по 5 евро да кажеш, че не им схващаш сметките. След това имам няколко пъти активиран флекс и все доплащам, а и нямам spoilage fee. От последния път преди месец, когато щях да канселирам след това нищо не съм правил с резервацията и тогава ми връщаха всичко. Явно ще звъня за обяснение.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 часа, Ivko каза:

Някой правил ли е рефънд по променен полет скоро и да има разминаване? Тръгнах да отменям полет плащан 140.18лв, а ми дават 121.98лв и не знам кое не ми връщат или си приспадат. Нещо пропускам ли? Последно, като тръгвах да правя рефънд ми даваха всичко. Бъг ли е няккаъв или трябва да звъня. С флекс е билета.

Наскоро им звънях...Променен полет,при поискване за възстановяване на сума ми даваше 6,10 евро(на пътник) по-малко от платените суми!Обяснението на операторката беше,че това е платената сума за флекс,а аз бях платил точно 6 евро!Така и не можа да ми даде логично обяснение,защо при отмяна от тяхна страна ми удържат флекса,че и 10 цента отгоре...

  • Шок 3
Публикувано:
Преди 1 час, crazyhorse каза:

Така и не можа да ми даде логично обяснение,защо при отмяна от тяхна страна ми удържат флекса,че и 10 цента отгоре...

Тя и да ти даде и признае, че има грешка едва ли може да направи нещо и да ти върне точната сума. Изобщо тези от съпорта имат ли някакви правомощия да влиаят/променят, каквото и да било или в случая, както при мен системата ми връща един кредит, а да ми върнат друг.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 14 минути , Ivko каза:

Тя и да ти даде и признае, че има грешка едва ли може да направи нещо и да ти върне точната сума. Изобщо тези от съпорта имат ли някакви правомощия да влиаят/променят, каквото и да било или в случая, както при мен системата ми връща един кредит, а да ми върнат друг.

Каза ми нещо от сорта:"Пишете на имейла,те ще ви отговорят!"...Нямах време,защото оставаха няколко дни до полета и го смених с друга дестинация!

Публикувано:
Преди 1 час, EliDion каза:

Как стой въпроса с пренасяне на батерия за лаптопа, без лаптоп.? Дали ше има проблем

Мисля, че не е проблем. Това дава допълнителна информация:

https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/putnicheska-informatsiya/багаж --> Литиеви батерии

 

Цитат

Когато пренасяте потребителска електроника (часовници, калкулатори, фотоапарати, мобилни телефони, лаптопи, камери и т.н.), които съдържат литиеви или литиево-йонни клетки или батерии, резервните батерии трябва да бъдат отделно защитени, за да се избегнат къси съединения (като се използва оригиналната опаковка или изводите се изолират по друг начин, напр. като се покрият със залепващ материал или всяка батерия бъде поставена в отделна найлонова торбичка или защитна чанта), и да се пренасят единствено като кабинен багаж.

Не поставяйте резервни батерии в чекирания си багаж!

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 15 часа, marycap каза:

Благодаря, @rdd, за отговора. Преди година и половина ЕПЦ ми съдейства за получаване на средства от посредник, въпреки, че  той беше с регистрация в България и не беше обект на тяхната дейност. Но аз бях подготвила и изпратила всички документи за 4 отменени полета на физическия  адрес на Комисията. Това стана, след като посредникът отказа по всякакъв начин комуникацията си с мен.

        Сега съм изпратила на имейла на Уизеър  иск с прикачени фактури/бележки за хотел, билети и 4 хранения. Във формата за оплаквания на сайта им, в моя профил, писах по-съкратено, защото имах право само 5 документа да кача. Съответно сумата стана по-малка. Вчера ми изпратиха имейл, отговор на оплакването в сайта им, че до 30 дни ще разгледат случая.

         Мисля,че трябва да изчакам отговора им и ако е неудовлетворителен, да пиша до ЕПЦ в България. Или да действам успоредно?

Според мен трябва да изчакаш отговора на Уиз и ако не те удовлетворява, ще продължиш да жалиш.

  • Благодаря 1
Публикувано:

@ДиянаВ, @stanimir, @crazyhorse понеже сте замесени да споделя. Обадих се на кол центъра явно попаднах на разбиращ служител. Значи понеже полета ми е от две години и има 5 смени до сега и тя ми обясни точно, че заради разликата в цените ми връщат по-малко разлика, която не мога да схвана, но ако аз избера да си направя рефънд от опцията им за промяна ми дава сумата без флекса, а тя може да ми го отмени и си вземам и флекс-а, което не мога да разбера защо. Тя ми вика вие най-вероятно активирате флекса за да анулирате полета, но не е така. Та мисълта ми е да си провврявате, какво Ви връщат айде моя флекс бе от 1 евро, но ако е повече да разбирам, че при променен полет от тяхна страна с флекс и искам рефънд се смята, като активиране на флекс и трябва да го направят те. На въпроса защо преди месец при проверка на рефънд сумата ми даваха всичко платено не можа да отговори. Няма логика ама....

 

п.с. Кредита дойде за минути и значи както писахме при рефънд на променен/отменен полет идва за минути, но при активиран флекс се бавят 3 дена.

  • Харесвам 6

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.