Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 3 часа, ДиянаВ каза:

 @Ivko беше питал за обратния вариант - при активиран флекс на титуляра какво става с цената на другия/те пътници и ако се увеличава, как взема по-високата цена. Не знам направил ли е това упражнение и какво се е случило.

Увеличава се цената на билета ако се махне човека с дискаунт от резервацията.

Връзка към коментар
преди 10 часа, Zaro каза:

Има ли смисъл да се взима двупосочен полет, ако флексът е по 5 евро, или е по-добре да са на различни отсечки и резервации, които да обединя в отиване и връщане, за да може да се лавира по-лесно, ако евентуално добавян багаж е на различна цена двупосочно. Дано съм се изразил ясно.

Питам, че покрай абитуриентските вълнения тая тема ми е мътна, но вече смятам да избухна.

Аз така се прецака като взех два еднопосочни билета. Уиз ми промениха отиването по начин, по който не ме устройва, но връщането не го пипнаха. И сега пътуването пропада, защото мога да преместя само отиването без такса, а връщането е прекалено скъпо, за да го доплащам.

Лично аз вече за по-далечни/изолирани дестинации вече ще взимам двупосочен билет, за да избягвам подобни сценарии.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

За мен ако има флекс е по-добрия вариант да са еднопосочни ако смяташ, че ще го ползваш, а не да чакаш/искаш промяна. Два пъти се набутвам с двупосочни с флекс и ползвам само едната посока и ми изгаря другата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Най-добре е флекс за двупосочни, ако ще се ползват и най-вече, ако има  ограничение в дните примерно за 2-3дни престой.

Защото както се каза, ако променят единия полет и гориш с втория или доплащаш като поп за да го смениш, ако не ти е удобен.

Понякога може да не си на загуба, ама си е рисково като цяло.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да но ако случайно ти пропаднат плановете за това двупосочно пътуване с флекс ще трябва да сменяш за друг двупосочен, но искаш примерно различни дестинации и малко си вързан и давам пример. Август 2021 имах двупосочен до Барселона в последсвие се реши да ходим до Малага и така ми изгоря едната посока, но да всеки си преценя.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Зарежете въпроса еднопосочен или двупосочен флекс. Има други проблеми😄. Като въведем еврото по какъв курс Уиз ще трансформират левовите акаунти в евро? Какво ще правят банките без такса превалутиране лев-евро?😆 

Мисля да си обърна всички точки в полети, които да се случат🙂

  • Браво 2
  • Смея се 4
Връзка към коментар
Дани Магелани
Преди 1 час, Zaro каза:

При смяна на полет с 10 минути или нещо подобно, що ми свети в червено, че имам промяна, но няма опция да я приема и да се разкара, че ме дразни?

За да ти извадят очите с променения час, за да не кажеш, че не си уведомен и да им поискаш компенсация.

Ще можеш да чекираш без проблем.

Връзка към коментар

Здравейте, в паника съм, запазих и платих билети с кредита си от уиз. Остана малък остатък за доплащане, но не мога да платя с карта, постоянно излиза онова - Човек ли сте?, а ако опитам да платя с банков превод, пише че не е възможно.

Какво да правя? Кредита вече го изтегли.

 

Връзка към коментар
преди 17 минути , Mamas каза:

Здравейте, в паника съм, запазих и платих билети с кредита си от уиз. Остана малък остатък за доплащане, но не мога да платя с карта, постоянно излиза онова - Човек ли сте?, а ако опитам да платя с банков превод, пише че не е възможно.

Какво да правя? Кредита вече го изтегли.

 

А как видя, че кредитът е изтеглен, като нямаш довършена резервация? Успокой се и влез в профила си през друго устройство да видиш какво е положението. Виж и мейла си, имаш ли потвърждение.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 12 минути , Mamas каза:

Здравейте, в паника съм, запазих и платих билети с кредита си от уиз. Остана малък остатък за доплащане, но не мога да платя с карта, постоянно излиза онова - Човек ли сте?, а ако опитам да платя с банков превод, пише че не е възможно.

Какво да правя? Кредита вече го изтегли.

 

И при мен вчера беше така. Колко пъти опитвах - или бях бот, или не ми даваше да си ползвам кредита при плащането. Накрая стана, даде ми да плащам, но пък тогава получавах съобщение, че банката не одобрява плащането. Успях сигурно от 90-тия опит 🙂 

Няма нужда от паника, не може да дръпне кредита и да няма билети. Опитайте отново, през друг браузер или утре. Ще стане.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Полетът ни от Катания до София днес е отложен с над 2 часа.Самолетът излита от София с 2.55ч. закъснение.Кога имам право на обезщетение,ако излети с над 3 часа или ако кацне с над 3 часа закъснение? Трябва ли да снимам нещо по таблото?

Благодаря!

Връзка към коментар
преди 18 минути , ivan69 каза:

Полетът ни от Катания до София днес е отложен с над 2 часа.Самолетът излита от София с 2.55ч. закъснение.Кога имам право на обезщетение,ако излети с над 3 часа или ако кацне с над 3 часа закъснение? Трябва ли да снимам нещо по таблото?

Благодаря!

Самолетът е още в Мадрид към момента, трябва да се върне в София и след това да тръгне от София до Катаня, след което е вашия полет - https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ha-lyx - засега е даден Estimated departure 9:05 PM

 

Още не е дошло истинското лято, а като гледам от няколко седмици Уизз Еър какви закъснения имат, направо не ми се мисли какво ще става през юни, юли, август, че чак и септември. И отново въпросът е липсата на персонал точно в софийската база ли е проблемът или нещо друго ? Защото на Запад нямат такива огромни закъснения.

  • Харесвам 6
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 13 минути , ivan69 каза:

Полетът ни от Катания до София днес е отложен с над 2 часа.Самолетът излита от София с 2.55ч. закъснение.Кога имам право на обезщетение,ако излети с над 3 часа или ако кацне с над 3 часа закъснение? Трябва ли да снимам нещо по таблото?

Благодаря!

За над два часа закъсение ти се полага вода и там някакви глупости, а над три часа пристигане обещетение. Снимай таблото на кацане аз така си взех 250 евро за полет Атина-София, който кацна по инфо от таблото с 3:02ч. закъснение и в иска приложих снимката. На някой им отказаха с причина, че полета е кацнал с 2:58ч. закъснение.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Някой скоро водил ли е битка с Уиз, която да не отнема 5 обаждания на гъзарския им кол център? След петдневно чакане да ми потвърдят банковия трансфер, днес резервацията изчезна от профила ми.

 

Стиснах зъби и звъннах, където човекът (на английски между другото, мислех че кол центъра се обслужва от българи???) ми обясни, че той вижда само че съм правил банков превод, но нищо не може да направи по резервацията. Даде ми някакъв телефон в Англия, където можело да ме оправят, но тоя телефон ме посреща с глас, че поемат запитвания само през уебсайта, а в самия уебсайт пише, че оплаквания се обработват до 90 дни...на всичкото отгоре не е връзка с Уиз, а някаква организация за потребителски права, очевидно не са това хората, които ми трябват. 

 

Някакви идеи?

  • Шок 1
Връзка към коментар

Аз бих опитал да се свържа отново ( за подобни неща не отказват съдействие и на безплатния номер) с надежда да попадна на друг служител. Понякога се налага повечко да им се обяснява ,а и се случва някой да свърши неща ,които друг преди това е отказал.

Не съм звънял от месеци ,но преди в извънработни часове безплатния номер също пренасочваше към англоезичен съпорт. Знам че езиковата бариера не е проблем ,но от личен опит - българските служители често са доста по-оправни и разбрани.

Връзка към коментар
преди 1 час, stanimir каза:

Аз бих опитал да се свържа отново ( за подобни неща не отказват съдействие и на безплатния номер) с надежда да попадна на друг служител. Понякога се налага повечко да им се обяснява ,а и се случва някой да свърши неща ,които друг преди това е отказал.

Не съм звънял от месеци ,но преди в извънработни часове безплатния номер също пренасочваше към англоезичен съпорт. Знам че езиковата бариера не е проблем ,но от личен опит - българските служители често са доста по-оправни и разбрани.

Именно, въпросния беше доста объркан. И подозирам, че ме пренасочи към потребителската организация, защото е допуснал че искам компенсация. Иначе звънях около 16:00 часа и ме увери, че нямат български съпорт. Утре ще пробвам безплатния номер. 

Връзка към коментар

И аз днес щях да питам дали може да се плати част от цената на билета с кредит от Уиз, а  другата с карта. Вече разбрах, че може .

Другото, което исках да питам е следното . Днес гледам билети за Прага, отиването 20 лева, като започна да резервирам стават 30. Връщането 116 лева, пак като се опитам да резервирам става 156 . Смених няколко браузера, после през VPN, няма промяна.  Дали на някой се е случвало.

Връзка към коментар
преди 18 минути , nino каза:

И аз днес щях да питам дали може да се плати част от цената на билета с кредит от Уиз, а  другата с карта. Вече разбрах, че може .

Другото, което исках да питам е следното . Днес гледам билети за Прага, отиването 20 лева, като започна да резервирам стават 30. Връщането 116 лева, пак като се опитам да резервирам става 156 . Смених няколко браузера, после през VPN, няма промяна.  Дали на някой се е случвало.

Променяш ли броя на пътниците между първата и втората стъпка?

Връзка към коментар

Няма такива наглеци като уиз. След като полетът от София пристигна в Катания с над 4 часа закъснение , се качихме на борда и наглецът капитан обяви , че поради изригване на Етна полетът към София ще се забави 25 минути. Явно ни смятат за балъци , не знаем че закъснял полет чака слот ( така ли се казва?) за излитане. Аз естествено веднага влязох в ролята на балък( много успешно ми се отдава) и попитах плахо стюардесата която беше седнала в края на самолета , полага ли ни се обезщетение. Тя също така плахо ми отговори , че ни се полага , но предвид изригването на Етна , това били форсмажорни обстоятелства . Продължих с ролята и попитах плахо , заради Етна ли полетът от София закъсня над 4 часа , Тук вече тя се изпусна и каза "Ако не бяхме ние ( екипажът) вие изобщо нямаше да летите" Значи проблемът не е в Етна  , не е и в обслужването на Т1 , а си е в уиз.  Добре, че се сетих да я попитам на кой терминал ще кацнем и ми каза на Т2. Това съвсем ме вкисна, защото си бях оставил колата на безплатният паркинг до Т1 и трябваше да ходя сигурно 2 км да си взема колата . Добре , че милото се смили и дойде да ни посрещне в 2 сутринта. Много моля някой грамотен да ме светне как да си взема обезщетението за закъснелият 4.54 часа полет . Освен това стюардесата ми каза , че уиз плащали обезщетение в кредити , а аз искам кеш, ако някой е взимал обезщетение от уиз в кеш да помага. Реших да подам иск през Аероиск , Кой трябва да подаде иска като пътуваме  човека , който е купил билетите , няма значение или и двамата?

IMG_20220602_010856.jpg

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 2 часа, ivan69 каза:

Реших да подам иск през Аероиск , Кой трябва да подаде иска като пътуваме  човека , който е купил билетите , няма значение или и двамата?

IMG_20220602_010856.jpg

Няма значение, кой ще подаде иска. Просто им дай на Аероиск данните за пътниците, ако пазиш бордови карти, снимките на таблата с полетите от летищата на излитане и на кацане. Но и без тях Аероиск знаят как да изискат нужната информация.

Просто да знаеш, че накрая ще ти удържат около 30% от сумата.

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • antony2001
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.