Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 7 минути , Георги каза:

Някой да е засичал по-нормална цена на Priority? 36лв на посока като минимум намирам, миналата седмица имаше за 27.

Сам си отговарям. София - Рим, 7 ноември, цената е 18лв. Сигурено по-ниско няма от това. Но пък флексът е 14, така че явно почваме въртележката 🙂

В момента, Marisha каза:

София-Братислава през октомври 18 лв.

Екстра, сега ще прецъкам и флекса да видя дали може с един куршум два заека.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , Георги каза:

Сам си отговарям. София - Рим, 7 ноември, цената е 18лв. Сигурено по-ниско няма от това. Но пък флексът е 14, така че явно почваме въртележката 🙂

Екстра, сега ще прецъкам и флекса да видя дали може с един куршум два заека.

от мобилното приложение дори ми дава 13 лева приорити

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 2 минути , Георги каза:

Сам си отговарям. София - Рим, 7 ноември, цената е 18лв. Сигурено по-ниско няма от това. Но пък флексът е 14, така че явно почваме въртележката 🙂

Екстра, сега ще прецъкам и флекса да видя дали може с един куршум два заека.

Флекс има по София-Бари за 10лв и приоритито беше 18лв, но сега не намирам толкова евтино.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 часа, ivan69 каза:

Аз още чакам отговор на иск подаден на 01.06 през Аероиск, на съд отиват работите.....

Рано е за съд. Изчакай 6 седмици от завеждането на иска (толкова е срокът на авиокомпанията да отговори по регламент 261). Ако в рамките на 6 седмици не са ти отговорили или отговорът им не те задоволява, препращаш мейла с копие до съответната ГВА - ако полетът е от ЕС към ЕС - в точката на излитане. Ако полетът е от извън ЕС към ЕС - в точката на пристигане. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 35 минути , dimitrov6 каза:

При приорити имаш предимство при качване,но при слизането вече го нямаш.

Ами то си пише в условията “качване на борда с предимство”, но за слизане не споменават 😄 аз скоро И качване не съм имал приоритет, а съм платил.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 45 минути , dimitrov6 каза:

При приорити имаш предимство при качване,но при слизането вече го нямаш.

 

Да бе да му се не знае, приоритито не дава предимство и при излитането или при кацането. 

  • Харесвам 1
  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 1 час, Георги каза:

Някой да е засичал по-нормална цена на Priority? 36лв на посока като минимум намирам, миналата седмица имаше за 27.

Мускат-Абу Даби е масово за всички дати по 6$

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 4 часа, ДиянаВ каза:

@Георги Братислава - Скопие

Priority 5€
Flex 7€

Това през приложението и поне при мен така показва.
Видях цени на билети 14.99€, но не съм ровила има ли за 9.99€.
 

При мен излиза Priority 9 евро , Flex 16.

Връзка към коментар
преди 19 минути , aleks_s каза:

При мен излиза Priority 9 евро , Flex 16.

И друг път /тази зима/ сме забелязвали разлики в цената при различните профили. Затова написах, че при мен такава показва.

Връзка към коментар
преди 34 минути , ДиянаВ каза:

И друг път /тази зима/ сме забелязвали разлики в цената при различните профили. Затова написах, че при мен такава показва.

 

преди 34 минути , ДиянаВ каза:

 

Не е само до различните профили. Гледах билети от 14.99 Рим-Крайова,за различни дати. Приложението ми дава различни цени за флекс и приорити за различните дати. Има флекс за 6 евро,например- 15.09,приорити не открих евтино.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Здравейте,

Чекирахме се група приятели в Уизз преди малко. На единия му сбърках само датата на раждане, месеца и годината на раждане са верни. Въпросът ми е проблем ли е, защото му казах, а той взе да се притеснява?

 

Според мен никога това нещо не се гледа. 😉

Връзка към коментар

@agenta Не, аз съм си бъркала моята. Тази дата има значение с точност от гледна точка на сметките за възраст на пътника - деца, бебета до 2г, които не плащат "билет", а седят в скута на възрастен и т.н.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На 25.07.2022 г. в 13:39, ivan69 каза:

Аз още чакам отговор на иск подаден на 01.06 през Аероиск, на съд отиват работите.....

Подаден иск чрез Аероиск на 28.05, на 20.07 вече имах резултат в моя полза. Превода също бързо дойде. А на 18.07 в сайта на WIZZ на въпросния полет имаше инфо, че са ми добавени 500 евро/за 2 билета.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Някой с пълен достъп до флай радар може ли да види защо е закъснял този полет?

W6 5756 LGW-BOJ on 24.06.2022
 

Има над 3 часа закъснение, след мейл, Уиз са казали, че не е по тяхна вина и отказват да плащат.

Според пътника, 1 час са разтоварвали, после са чакали и са зареждали с гориво и накрая пак се чакали в самолета.

към кой се пишеше до мейла на ГВА в Бг или Англия?

 

 

Връзка към коментар
преди 8 минути , Alexander каза:

Някой с пълен достъп до флай радар може ли да види защо е закъснял този полет?

W6 5756 LGW-BOJ on 24.06.2022
 

Има над 3 часа закъснение, след мейл Уиз да казали, че не е по тяхна вина и отказват да плащат.

Според пътника, 1 час са разтоварвали, после са чакали и са зареждали с гориво и накрая пак се чакали в самолета.

към кой се пишеше до мейла на ГВА в Бг или Англия?

 

На 25.07.2022 г. в 15:55, chandni каза:

Ако в рамките на 6 седмици не са ти отговорили или отговорът им не те задоволява, препращаш мейла с копие до съответната ГВА - ако полетът е от ЕС към ЕС - в точката на излитане. Ако полетът е от извън ЕС към ЕС - в точката на пристигане. 

Няколко мнения по-нагоре е отговора на въпроса ти, в случая според мен трябва на българското ГВА да се пише.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 11 минути , Alexander каза:

А справка от флай радар някой ?

Пълно мазало е с тоя самолет, ето ротациите през последната седмица. Наистина в Лондон е стоял извънредно много време, но каква е била причината, може само да гадаем. Иначе според ФР24 е закъснял по-малко от 3 часа така като гледам.

 

1338058531_Screenshot2022-07-26at18_40_47.png.8d5dfbeab341142a7f021de0a21b1ea1.png

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, yordanov каза:

Пълно мазало е с тоя самолет, ето ротациите през последната седмица. Наистина в Лондон е стоял извънредно много време, но каква е била причината, може само да гадаем. Иначе според ФР24 е закъснял по-малко от 3 часа така като гледам.

 

1338058531_Screenshot2022-07-26at18_40_47.png.8d5dfbeab341142a7f021de0a21b1ea1.png

За юни месец става дума.

преди 1 час, stanimir каза:

Флайт радар дава ли изобщо конкретна причина за закъснение ? Какво очакваш да прочетеш там ? 

 

 

 

 

 

 

 

Знам, просто да видя къде колко е закъснял.


иначе хем нямат вина, хем излет да дават 120%.

 

Please accept our sincere apology for the inconvenience caused by the delay of your flight. Upon checking your reservation XXXXXX in our system, we confirm that there was a delay in the arrival of your flight W6 5756 LGW-BOJ on 24.06.2022 due to an extraordinary circumstance that could not be avoided by our company. We would like to assure you that our priority is our passenger’s safety, and that is why in this type of situation, we are forced to make decisions that are not always easy, but necessary.

As this incident could not be predicted by our company, regardless of our efforts to avoid it, point (14) and Article 7 of European Regulations 261/2004 exempt the carrier from the obligation to provide compensation in case delay of the flight was caused by an extraordinary circumstance. Therefore, we regret to inform you that no compensation is due.


Also according to our General Conditions of Carriage, in case of flight cancellation or schedule changes Wizz Air offers you these options:

1) We can cancel your reservation and send the full value of your payment for the cancelled flight, plus 20% of the fare paid for the cancelled flight to the Wizz Account (Number: 2122233333, Holder: ХХХхХхХ) in amount of  XX GBP. This amount will be at your disposal immediately and it is valid for 1 year. This credit file on the WIZZ account can be used for future flights and changes or adding extras to existing ones given that the Holder of the account would be one of the passengers on the booking.

2) We can cancel your reservation and refund the Total Fare paid for the cancelled flight and the return sector (including taxes and charges) in the amount of XX GBP. We can send it to the cards that were used to pay for this booking (xx GPB to MasterCard 1506-09/25 and XX GBP to VisaCard 5017-02/23). The amount will be at your disposal from 7 to 10 workdays.

Kindly asking you to let us know at your earliest convenience which option you prefer, so we would take care of it for you asap.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.