Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Като гледам още от Айндховен е започнал да закъснява, след това до Лондон и накрая още до Бургас.

 

Май няма къде да бягат, понеже не е само в един полет всичко.

 

да отговорим и да пусна в копие ГВА Бг ли като следваща стъпка?

Връзка към коментар
преди 30 минути , Alexander каза:

Като гледам още от Айндховен е започнал да закъснява, след това до Лондон и накрая още до Бургас.

 

Май няма къде да бягат, понеже не е само в един полет всичко.

 

да отговорим и да пусна в копие ГВА Бг ли като следваща стъпка?

Това е отговорът на ГВА в моя случай:

Във връзка с отправените от Вас искания Ви информирам както следва:

 

- ако считате, че имате действителни основания да подадете жалба срещу авиокомпания във връзка с отказан достъп до борда, настаняване на място в по-ниска класа, отмяна или голямо закъснение на даден полет, следва първо да подадете такава жалба до авиокомпанията, извършваща съответния полет - във Вашия случай това е авиокомпания "Wizz air". Повече информация можете да намерите тук: https://www.caa.bg/bg/category/282

 

- ако авиокомпанията не Ви предостави отговор до 2 месеца след получаване на жалбата или не сте удовлетворена от нейния отговор, следва да се обърнете към националния орган за прилагане (НОП) на Регламент (ЕО) № 261/2004 в държавата-членка, в която е възникнал случаят - във Вашият случай това е Испания.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , Alexander каза:

Да пише направо на ГВА Бг ли да разбирам, понеже е кацнал със закъснението  тук.

Първо на Уиз. Ако не дадат удовлетворяващ отговор до 2 месеца, тогава на ГВА.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 11 минути , marycap каза:

Първо на Уиз. Ако не дадат удовлетворяващ отговор до 2 месеца, тогава на ГВА.

Уиз даде отговор, че не е по тяхна вина-пуснах го по-нагоре целия, но предлагат да върнат  парите за билетите, което е странно.

сега директно връщаме към Уиз и копие ГВА ли?

Връзка към коментар
преди 8 минути , Alexander каза:

Уиз даде отговор, че не е по тяхна вина-пуснах го по-нагоре целия, но предлагат да върнат  парите за билетите, което е странно.

сега директно връщаме към Уиз и копие ГВА ли?

Пробвай след отговора на Уиз да поискаш и компенсация. После препрати цялата

кореспонденцията до ГВА.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Позоваваш се на Регламента и препращаш копие от писмото до Wizz към ГВА.

От ГВА ще изискат от Wizz основателна причина за закъснението и там вече унгарците не могат се измъкна с общи приказки.И двете страни се познават отлично ! 

Ще трябва да отговорят подробно на ГВА, и тогава вече ще е ясно съгласни ли са на обезщетение или не.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Имам едно питане.

Искам да закупя билет с евтин флекс и евтино приорити - заради багажа. В последствие да го сменя с  билет за дестинацията , по която искам да пътувам.

Дали е възможно при закупуването на втория билет  с флекса  да закупя още един билет , тъй като аз имам членство и другия пътник също да може да ползва отстъпката.

Дано съм се изразил правилно.

Връзка към коментар

 Не. Единственият вариант е от самото начало да купиш за двама , съответно  флекс за двама  и приорити за двама.

После сменяш за  полета , който реално искаш. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 3 минути , stanimir каза:

 Не. Единственият вариант е от самото начало да купиш за двама , съответно  флекс за двама  и приорити за двама.

После сменяш за  полета , който реално искаш. 

Много благодаря !

Връзка към коментар
преди 3 минути , nino каза:

Имам едно питане.

Искам да закупя билет с евтин флекс и евтино приорити - заради багажа. В последствие да го сменя с  билет за дестинацията , по която искам да пътувам.

Дали е възможно при закупуването на втория билет  с флекса  да закупя още един билет , тъй като аз имам членство и другия пътник също да може да ползва отстъпката.

Дано съм се изразил правилно.

С дискаунт клуб членство зависи от вида - обикновено позволява за двама, групово за до 6 ако не се лъжа, така че при двама пътуващи си ползвате намаленията. Само че няма как да ги промените за по скъп билет без доплащане и не само това при смяната губите приоритито, затова купете само билет+флекс, всочко останало в последния момент се добавя, за да бъде изгодно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , etty каза:

С дискаунт клуб членство зависи от вида - обикновено позволява за двама, групово за до 6 ако не се лъжа, така че при двама пътуващи си ползвате намаленията. Само че няма как да ги промените за по скъп билет без доплащане и не само това при смяната губите приоритито, затова купете само билет+флекс, всочко останало в последния момент се добавя, за да бъде изгодно.

При смяна се губят само закупени места. Приоритито си остава.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 7 минути , Цвете каза:

При смяна се губят само закупени места. Приоритито си остава.

И закупените места не се губят. Тъй като при смяната на полета в новия такъв е възможно точно вашите места вече да са закупени, ако в ценовия диапазон на вече платените места за първоначалния полет има налични свободни- ще ви дадат такива, а ако няма- ще доплатите за каквито си изберете от наличните по-скъпи. Но това става само с обаждане по телефона. Преход към по-ниска цена на местата не съм имала, но вероятно разликата я връщат като кредит или по сметка.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

При смяна с флекс може да се наложи доплащане, а може и нищо да не се доплаща. Местата се сменят онлайн. Флекса и приоритито си остават. По-добре опитайте преди да смените за конкретна дата. Понякога полет в съседен час или ден е с по-ниски цени.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В момента сме на летището в Малага, самолета от София дойде, с около половин час закъснение, но нас ни изместиха за 1 през нощта. Причината е, че софийското летище е затворило пистата и няма кой да ни поеме…

Е, това ако не е късмет. Закъснението е 2.40 ч., но дори и да беше повече май пак не се класираме за обезщетение?

  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 10 часа, stanimir каза:

 Не. Единственият вариант е от самото начало да купиш за двама , съответно  флекс за двама  и приорити за двама.

Приоритито не е проблем да е само за един човек, пак си се прехвърля при смяна с флекса.

 

преди 8 часа, mu_ry каза:

Е, това ако не е късмет. Закъснението е 2.40 ч., но дори и да беше повече май пак не се класираме за обезщетение?

Поне 3 часа трябва да е при отваряне на вратите в точката на кацане.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 16 часа, mu_ry каза:

В момента сме на летището в Малага, самолета от София дойде, с около половин час закъснение, но нас ни изместиха за 1 през нощта. Причината е, че софийското летище е затворило пистата и няма кой да ни поеме…

Е, това ако не е късмет. Закъснението е 2.40 ч., но дори и да беше повече май пак не се класираме за обезщетение?

Така като гледам, това за затворената писта е било ала-бала, тъй като други авиокомпании (а и самите Wizz) са си кацали между полунощ и 3 часа, но пък закъснението е било 2 ч и 45 мин, та и по тяхна вина да е, обезщетение няма.

image.png

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 5 минути , chandni каза:

Така като гледам, това за затворената писта е било ала-бала, тъй като други авиокомпании (а и самите Wizz) са си кацали между полунощ и 3 часа, но пък закъснението е било 2 ч и 45 мин, та и по тяхна вина да е, обезщетение няма.

image.png

напълно е възможно, по разписание трябваше да кацнем в 3 ч, но имаше закъснение поне половин час. Може би между 3 и 5.30 ч. е било затворено. Пилота каза, че преди 5.30 не може да кацне, даже стояхме  в самолета на писта в Малага поне половин час преди да излетим

Връзка към коментар

Действително има NOTAM за затворена писта между 3:00 и 5:30 местно време, от 26.07 до 14.08.

 

За съжаление опитът на @mu_ry от снощи показва, че нещата едва ли ще минат гладко с късните, вечно закъсняващи полети на Уиз.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 1 минута , yordanov каза:

Действително има NOTAM за затворена писта между 3:00 и 5:30 местно време, от 26.07 до 14.08.

 

За съжаление опитът на @mu_ry от снощи показва, че нещата едва ли ще минат гладко с късните, вечно закъсняващи полети на Уиз.

мда, за съжаление... половин час закъснение в Малага и цяла нощ висене по самолети и летища 🙂 Вкъщи си бяхме в 6.30 ч., почти навреме за работа 🙂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Да ви попитам през коя търсачка резервирате , или търсите билети. При мен през Хрома не става постоянно се включва бота, а през Операта и Експлоръра на третата или четвъртата стъпка пак излиза бота ? Общо взето става само през приложението, но там не е много удобно.

 

Иначе има флекс за 5 евро Бари - Милано (всички летища)  през декември. 

 

Връзка към коментар

Обикновено през Мозила на лаптопа, ако съм само с телефон, първо търся дати и цени в Edge и после резервирам през приложението. Много рядко ми излизат надписи за ботове.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Wizz са се загрижили/затъжили за мен... Не ме били виждали на борда от доста време и ми пращат 10 евро ваучер за следващо пътуване. 😜

  • Харесвам 5
  • Шок 12
  • Браво 8
  • Смея се 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.