Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 4 часа, master_of_germs каза:

Освен това основният гастарбайтерски поток от чужденци в Швеция е около Малмьо, а не в Стокхолм.

Мисля, че промяната започна с полети на Раян от Румъния до Стокхолм. Там не бяха виждали такова мощно нашествие от просяци, а се появи именно тогава. Осезаема разлика имаше и по улиците нощем от спящи на чували по тротоарите.

 

Иначе и мен ме съмнява шведите да се втурнат към София, още повече пък от Скавста. Веднага пуснах проучване към мои местни хора, топлите страни са по-голяма оферта за тях в това време на годината.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 19 часа, Ivko каза:

от/до Абу Даби от коя дестинация при промяна/отмяна на полет дава/би дало да смениш със София? Мисля, че бе коментирано с Атина ли беше въпреки, че сега има вече и Белград, Букурещ. 

Ми за обратния вариант променен полет 

Абу Даби - София 

дава опция само

Дубай - София 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 43 минути , VVP каза:

На летището в Лисабон минава ли се с мобилни бордни карти? 

 

Да

 

image.png.32ff3ff5e2c2051ae5667d6b45975e70.png

 

----

преди 21 минути , traveler каза:

Мисля, че приемат. Тук е списъка на Ryanair на летищата, които не приемат.

Изглежда списъкът на Ryan се разминава с този на Wizz - последните на Ben Gurion със сигурност приемат мобилни бордни карти.

Връзка към коментар
преди 11 часа, master_of_germs каза:

Българите в Швеция не биха могли и една ротация на две седмици да пълнят по линията София-Стокхолм, освен около празниците. Ние почти нямаме гастарбайтери в Швеция, за разлика от страните от бивша Югославия. По-скоро зимата очаквам тази линия да се поддържа от "шведски" студенти (със шведски паспорти и родители, които не са раждани в Швеция), които учат в София и се прибират при семействата си между изпитите в зимната сесия. Аз имам няколко такива студенти. И пак ме съмнява да поддържат линията на печалба.

П.П. Освен това основният гастарбайтерски поток от чужденци в Швеция е около Малмьо, а не в Стокхолм.

 

Около Малмьо са обикновените гастарбайтери, около Стокхолм и района - по-квалифицираните.

Връзка към коментар

Споделям статийката най-вече заради числата ✈️

 

Wizz Air базира още един самолет в София и открива нови линии

  • Цените на билетите до Хамбург и Стокхолм започват от 49.99 евро.
  • Увеличават се честотите по 12 линии.
  • Новият самолет означава още 500 хил. седалки на година.

Нискотарифната Wizz Air ще базира още един самолет в София. Това съобщи Роланд Тишнър, мениджър операции в авиокомпанията. Така компанията ще има вече седем самолета в София и 11 в страната, като три са базирани във Варна и един през летния сезон в Бургас.

 

Компанията обяви и две нови дестинации от столицата. Това са Хамбург и Стокхолм, Скавста. Полетите ще започнат да се изпълняват от 13 декември, като билетите са вече в продажба. Началната цена е 49.99 евро. Тези до Хамбург ще бъдат три пъти седмично - вторник, четвъртък и събота, а до Стокхолм компанията ще лети два пъти седмично - вторник и събота.

 

От компанията вече съобщиха, че българският пазар расте с около 20% над нивата от 2019 г., както и че компанията ще оперира на 140% от капацитета си спрямо 2019 г. при средно възстановяване на пазара на 90%.


Освен двете нови линии, допълнителния самолет ще даде възможност на авиокомпанията да увеличи капацитета си по още 12 линии, сред които Мадрид, Ница, Женева и т.н. До дестинации като Барселона и Тел Авив компанията ще започне да лети всеки ден, като в момента полетите са пет пъти седмично.

 

С базирането на седми самолет от компанията изчисляват увеличаване на капацитета с още половин милион седалки на година. Или по 250 хил. към и от София. Той ще създаде директно още 50 работни места и 200 подкрепящи индиректно дейността му. До момента на българския пазар Wizz Air е превозила 16 млн. пътници, заетите са 500 души.


Плановете на авиокомпанията са до края на десетилетието да разполага с 500 самолета, като сега на сметката си има 160. Броят на полетите трябва да достигне 1 млн. годишно, а броят на пътниците 170 млн. (За изминалата 2021 г. броят им е бил 22 млн. Разполага с 38 бази в 16 държави. Броят на маршрутите е над 1000, като каца на 182 летища). За да се случи всичко това, настоящият брой на служителите, който е около 6000, трябва да се увеличи до 20 хил., като това е и една от най-сложните задачи.

 

Превозвачът стъпва на нискотарифен модел, използващ много интензивно натоварване на самолетите, които имат за цел да престояват по около 30 минути на летището. Около 60% от летищата, на които каца, са второстепенни. Дистрибуцията е low cost - само през сайта на авиокомпанията. Флотът е почти еднотипен и нов, което означава ниски емисии и разходи за гориво. Поддръжката е аутсорсната основно на Lufthansa Technik.

 

Източник: Капитал

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 12 часа, Jorro каза:

Полетите ще са поредните гастърбайтърски дестинации от София, които ще се пълнят с тъмнокожи братя каквото е положението с Дортмунд, Меминген,Лондон и мнгоо други.....Не знам какво се случва, но в последно време е направо страшно как 80% от самолета се пълни с хора от маа'лата.

Преди месец се върнах от Станстед с Раян и в автобуса от самолета до летище София имаше един такъв ,който викаше на някой за някакъв куфар-Като слезнем ще ти разбия мутрата.

И това го слушаха останалите пътници и шофьора.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Съботните полети до Копенхаген през ноември са паднали. Имахме едни флекс билети за там и сега исках да ги променя за нещо, което реално ще летим, само че при избор на резервацията дава "По резервацията ви има промяна, за която ще ви уведомим скоро (не е ясно колко скоро)" и не мога да я пипна и да си използвам флекса. Някой ако има полети тогава, които смята да лети, да си ги види.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, venceremos каза:

Споделям статийката най-вече заради числата ✈️

 

До дестинации като Барселона и Тел Авив компанията ще започне да лети всеки ден, като в момента полетите са пет пъти седмично.

 

Това малко не го виждам да се случи ама ще видим

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Понеже откакто започна ковид вълната, не съм пътувал и не съм разглеждал билети, сега къде от промени, а може и да съм забравил нещо, ама съм доста неприятно изненадан. Та имам два въпроса относно багажа.

1. Това със сигурност си е промяна- гледам че basic е оставено с една мижава чантичка от 20/30/40см. За повече багаж ще трябва да си взема GO- тук се дават и карета в самолета и куфар при чекирания багаж. Та-значи няма опция само за карета, тоест нещо междинно?Щото бейсик за нищо не става, а GO си е съвсем солено като цена. 
2. Питане- когато регистрирате двама човека, не виждам опция единия да е без багаж, а другият да е със. И за да направя така трябва да регистрирам двамата поотделно . Или аз нещо пропускам? 
Съжалявам ако въпросите са доста остарели, но това е полжението. Благодаря предварително за информацията. 🥰

Връзка към коментар

За по-голям ръчен багаж услугата се казва Priority.

Може да купиш само един багаж, взимаш бейсик билет за двама и добавяш допълнително само един багаж.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 16 минути , Joro69 каза:

Понеже откакто започна ковид вълната, не съм пътувал и не съм разглеждал билети, сега къде от промени, а може и да съм забравил нещо, ама съм доста неприятно изненадан. Та имам два въпроса относно багажа.

1. Това със сигурност си е промяна- гледам че basic е оставено с една мижава чантичка от 20/30/40см. За повече багаж ще трябва да си взема GO- тук се дават и карета в самолета и куфар при чекирания багаж. Та-значи няма опция само за карета, тоест нещо междинно?Щото бейсик за нищо не става, а GO си е съвсем солено като цена. 
2. Питане- когато регистрирате двама човека, не виждам опция единия да е без багаж, а другият да е със. И за да направя така трябва да регистрирам двамата поотделно . Или аз нещо пропускам? 
Съжалявам ако въпросите са доста остарели, но това е полжението. Благодаря предварително за информацията. 🥰

Всъщност, за повече багаж избираш Basic тарифата и в следващите стъпки ще можеш да избереш какъв багаж искаш - било то приорити, или различните размери чекиран багаж - има си ги описани по размери и тегло. По този начин можеш да добавиш багаж на отделни пътници в резервацията.

Тарифата GO дава и някакви допълнителни екстри, от които трябва да прецениш дали имаш нужда, съответно е по-скъпа, а и важи за всички в резервацията. Ако искаш само багаж - избираш Basic и по време на резервацията добавяш необходимото.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Аха, много благодаря за отговорите . Всъщност багажа ми основния приоритет и съвсем нямах представа че трябва да се продължи само в basic варианта. Един проблем по-малко.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Не съм летял досега с Уиз. Останал съм с впечатление, че искат документ за ваксинация или тест и не може да се чекираш онлайн, а само на летището след като покажеш такъв документ. Може ли да потвърдите, че това е така или информацията е стара.

Връзка към коментар

Налага се да взема билет за бебе. Но майката вече има билет. Ако взема самостоятелен билет за бебето, като за възрастен, дали след това ще го свържат с майката. Билетът е и доста скъп, четох някъде тук че може да избираш, но кога избирам, когато се обадя да свържат билетите ли., / не искам столче/ . Въобще как е най-добре да направя:)

Връзка към коментар

Принципно искат документ, ако такъв се изисква в дестинацията, Уиз лично не искат нищо. Освен това мейлите от уиз не са актуални, проверете си сам какво се иска.

преди 19 минути , Tani каза:

Налага се да взема билет за бебе. Но майката вече има билет. Ако взема самостоятелен билет за бебето, като за възрастен, дали след това ще го свържат с майката. Билетът е и доста скъп, четох някъде тук че може да избираш, но кога избирам, когато се обадя да свържат билетите ли., / не искам столче/ . Въобще как е най-добре да направя:)

Трябва да се обадите, иначе няма да стане. Ако купите са остоятелен  билет за възрастен, пак трябва да се обадите да го сменят на дете и да ви дадат места заедно.

 

ПП ако детето е под 2 години, може да седи в скута и се плаща фиксирана такса, май беше 25 Евро. Ако му вземете билет като за възрастен ще струва колкото струват билетите в момента и ще има отделно място. 

Редактирано от neuromancer
  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Здравейте, от вчера се опитвам да купя билети и като си напиша данните на картата  и кликна за плащане след 5 секунди излиза съобщение-

 Опитайте отново по -късно

Изглежда банката е отхвърлила плащането поради

- недостаъчен кредит

-надвишаване на дневния лимит- нямам такъв

-въвели сте грешно данни

Всичко съм направил, както трябва.

Пробвах с няколко карти на различни банки, през мобилното и десктопа, все не става. Изчистих и кеша. 

Направи ми впечатление, че през мобилното иска име на картодържателя, а през десктопа само вид на картата.

Само преди седмица купих билети без проблем. Не знам какво да правя - някакви идеи.  ?

Като последен вариант си мисля да заредя Револта, но и за там не съм сигурен. Дали пък не е някаъв бъг ?

 

 

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • Nik
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.