Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Дани Магелани

При всички ли се появява този текст?

Или е така защото използвам си парите си от Уиз кредит за заплащане на билет.

 

Моля, имайте предвид, че Общите условия за превоз са били променени след последната ви резервация.
ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ – МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ

Общите условия за превоз излагат специални правила, приложими за превоза ви от страна на Wizz Air. Основните постановки засягат промените в разписанието (Член 4.) отказ да бъдете превозени (Член 12), допустим обем на багажа (Член 14), подробности за задълженията ни (Член 17), които може да бъдат ограничени при някои обстоятелства, нашия процес за обработка на искове за и изплащане на компенсации според Регламент 261 (Член 17.4), времевото ограничени за искове (Член 18.), което е две години, юрисдикцията и избора на законодателство (Член 21).

Всички специални правила в Общите условия за превоз са с главни букви.

Прочетох горепосочените условия и специалните правила в Общите условия за превоз и се съгласявам те да са обвързващи за мен.

Прочетох и разбрах Общите условия за превоз, като се съгласявам те да са обвързващи за мен, както и условията за цените, приложими за моя полет(и).

 

Връзка към коментар
Дани Магелани

Явно не им се иска да спазват Регламент 261  и така, с нашето съгласие, се предпазват от искове.

В момента, Georgie каза:

Търся текста,но не го намирам.Купих билети преди 10-на дни.Къде ти излезе по -точно?

Накрая, преди плащането.

Вече при две покупки ми се случва.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , Dani Magelan каза:

Явно не им се иска да спазват Регламент 261  и така, с нашето съгласие, се предпазват от искове.

Накрая, преди плащането.

Нямах подобно съобщение,явно защото промените са направени след като съм купил билетите.

Връзка към коментар
Дани Магелани
В момента, Фичо каза:

Няма как да не спазват Регламент 261  

Ти как тълкуваш текста?

Общите условия за превоз излагат специални правила, приложими за превоза ви от страна на Wizz Air. Основните постановки засягат промените в разписанието (Член 4.) отказ да бъдете превозени (Член 12), допустим обем на багажа (Член 14), подробности за задълженията ни (Член 17), които може да бъдат ограничени при някои обстоятелства, нашия процес за обработка на искове за и изплащане на компенсации според Регламент 261 (Член 17.4), времевото ограничени за искове (Член 18.), което е две години, юрисдикцията и избора на законодателство (Член 21).

Връзка към коментар

Всъщност, просто изброяват кои глави от условията за превоз са променени.

Според регламента, всякакви клаузи в договори, ограничаващи правата на потребителя, се считат за невалидни.

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 10
Връзка към коментар
Дани Магелани
В момента, macf1an каза:

Всъщност, просто изброяват кои глави от условията за превоз са променени.

Според регламента, всякакви клаузи и договор, ограничаващи правата на потребителя, се считат за невалидни.

Дори и когато с кликване си ги приел?

Връзка към коментар

Здравейте,

Имам промяна на полет. В тази връзка имам няколко въпроса?

Как точно става искането да ми върнат 120 %? Трябва да отворя клейм през сайта им ли?

Парите по wizzair account-a със срок на валидност 90 дни ли са наистина, защото много не ми върши работа, ако е така? И тази валидност от датата на връщане ли започва да чете.

Измислих следния план :) Сега си купувам нови билети за същия полет, няколко дни преди полета, който е началото на юли, кансерирам стария полет и искам 120% и се надявам да не ми ги върнат веднага, за да мога да ги ползвам евентуално края на октомври, края на ноември?

Виждате ли някакви подводни камъчета :)

Връзка към коментар

Алекс, аз правих тази схема през декември и беше много лесно. Щом си купих билети по новата по-ниска цена, те сами ми се обадиха, че имам 2 билета за един и същи полет, и след като им казах, че искам да канселирам полета, за който имам право на 120%, още същия ден парите ми бяха в акаунта. Разликата в цените беше огромна, така че с тези полети от по 2-3 евро още не съм ги изхарчила и продължава да ми стои срок на изтичане "никога". Но имай предвид, че за да ги използваш, титулярът на сметката трябва задължително да пътува, дори и да не купуваш билети с дискаунт клуб. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 41 минути , Алекс каза:

Здравейте,

Имам промяна на полет. В тази връзка имам няколко въпроса?

Как точно става искането да ми върнат 120 %? Трябва да отворя клейм през сайта им ли?

Парите по wizzair account-a със срок на валидност 90 дни ли са наистина, защото много не ми върши работа, ако е така? И тази валидност от датата на връщане ли започва да чете.

Измислих следния план :) Сега си купувам нови билети за същия полет, няколко дни преди полета, който е началото на юли, кансерирам стария полет и искам 120% и се надявам да не ми ги върнат веднага, за да мога да ги ползвам евентуално края на октомври, края на ноември?

Виждате ли някакви подводни камъчета :)

Направи го през профила ти в уиз,като си влезнеш в резервациятате пита какво предпочиташ,отразяват го почти веднага в уиз сметката.Няколко пьти го правя за билети от по 100лв. Канселирам и  после взимам за по 30лв. 

Връзка към коментар
преди 1 минута , Branko каза:

Направи го през профила ти в уиз,като си влезнеш в резервациятате пита какво предпочиташ,отразяват го почти веднага в уиз сметката.Няколко пьти го правя за билети от по 100лв. Канселирам и  после взимам за по 30лв. 

Мен не ме пита? Трябва ли? Не мога да открия как да го направя през профила си. Пробвах през и-мейла, който ми изпратиха, но там ме отвежда до резервацията и пак йок. Полетът е София - Варна, ако това има значение.

 

преди 6 минути , maybe каза:

Алекс, аз правих тази схема през декември и беше много лесно. Щом си купих билети по новата по-ниска цена, те сами ми се обадиха, че имам 2 билета за един и същи полет, и след като им казах, че искам да канселирам полета, за който имам право на 120%, още същия ден парите ми бяха в акаунта. Разликата в цените беше огромна, така че с тези полети от по 2-3 евро още не съм ги изхарчила и продължава да ми стои срок на изтичане "никога". Но имай предвид, че за да ги използваш, титулярът на сметката трябва задължително да пътува, дори и да не купуваш билети с дискаунт клуб. 

Благодаря:)

Връзка към коментар

Аз пък не им се кефя на подаръка. :rtfm: Почти целия месец на 18,79лв. баш за моята дата 39,09лв. За 29.07 е и мисля да почакам пък да видим кой кого :biggrin:

Редактирано от EliDion
Връзка към коментар
преди 13 минути , Алекс каза:

Мен не ме пита? Трябва ли? Не мога да открия как да го направя през профила си. Пробвах през и-мейла, който ми изпратиха, но там ме отвежда до резервацията и пак йок. Полетът е София - Варна, ако това има значение.

 

Благодаря:)

Като си влезнеш на самата резервация трябва да те уведомява,че имаш промяна на полета и да те пита какво предпочиташ

Връзка към коментар
преди 6 минути , Branko каза:

Като си влезнеш на самата резервация трябва да те уведомява,че имаш промяна на полета и да те пита какво предпочиташ

Не ме пита :) реално полетът е изместен с 10 мин. Получих имейл, но резервацията в my bookings си стои confirmed с новото разписание. 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   4 магеланци

    • don
    • new one
    • Йосиф Милчов
    • tara
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.