Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

На 23.08.2022 г. в 11:34, Цвете каза:

Днес получих обезщетението от 400Е за закъснял над 6ч. полет София - Лутън на 30.04.22. Бяхме 4-ма. Аз бях на отделна резервация. Другите три дами получиха в рамките на 2-3 седмици парите си, мен ме мотаха с отказ първоначално, после писах на ГВА, пак на Уиз като им обясних като на малоумни ситуацията и кандисаха. В края на юли казаха - ще платим, пратете сметка в архивиран файл и в друг мейл парола. Пратих им и нищо. чак след отговор на кореспонденцията през ГВА, когато отново поискаха банкови детайли, този път не искаха сложни файлове, след 2 седмици точно парите са преведени. 

Доволна съм, че се оправих сама. Исландия ми излезе 0 пари. 😀

А кореспонденцията на какъв език я водите ?

 

Връзка към коментар

Сега, да съм убеден, че съм разбрал правилно “схемата”: 

 

1. Купуваш който и да е маршрут с ниска цена (примерно 10 евро)

2. Купуваш евтин флекс

3. Купуваш евтин чекиран багаж (опционално)

4. Сменяш дестинацията - може ли примерно от Бари - Милано да стане София - Милано? 

5. Пренасят ти се флекс + багажа и доплащаш, ако е необходимо, за цената на новия билет? 

 

Ако правилно съм разбрал, дайте идеи за евтин флекс и евтин багаж (чекиран)? 

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

после ако искаш евтин багаж намираш такъв, сменяш флекс билета и добавяш евтино багаж, после сменяш с каквото наистина искаш и багажа си остава

 

поне така е логично, не съм го правил и се надявам да не ми се налага 🙂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Хора, съдрахме се да обясняваме какво и как се прави. Всички сме били "зайци" и са ни обяснявали, ама по веднъж. Не може на всяка страница да се пита едно и също. Четете, после пробвайте, а като намерите нещо изгодно споделяйте. 

Нищо лично, просто всички ще сме прецакани като ни ограничат поредната "схема".

  • Харесвам 24
Връзка към коментар
преди 21 минути , Loverboy каза:

Сега, да съм убеден, че съм разбрал правилно “схемата”: 

 

1. Купуваш който и да е маршрут с ниска цена (примерно 10 евро)

2. Купуваш евтин флекс

3. Купуваш евтин чекиран багаж (опционално)

4. Сменяш дестинацията - може ли примерно от Бари - Милано да стане София - Милано? 

5. Пренасят ти се флекс + багажа и доплащаш, ако е необходимо, за цената на новия билет? 

 

Ако правилно съм разбрал, дайте идеи за евтин флекс и евтин багаж (чекиран)? 

 

 

Евтин чекиран багаж Братислава-София 8.50 евро за 20 кг. За евтин флекс виж няколко поста по-горе.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

От няколко дена имам промени по няколко резервации от страна на Уиз, но ми пише, че скоро ще ми изпратят email с детайли какви точно са промените. Да, обаче заради този надпис нямам никаква възможност да управлявам резервацията си. Искам да задействам флекс за една от тях и да използвам билета за друга дестинация. Дали от кол центъра ще ми съдействат?

Връзка към коментар
преди 29 минути , jorrro каза:

От няколко дена имам промени по няколко резервации от страна на Уиз, но ми пише, че скоро ще ми изпратят email с детайли какви точно са промените. Да, обаче заради този надпис нямам никаква възможност да управлявам резервацията си. Искам да задействам флекс за една от тях и да използвам билета за друга дестинация. Дали от кол центъра ще ми съдействат?

Ще се отключат.

Връзка към коментар
преди 6 часа, Super Svet каза:

А кореспонденцията на какъв език я водите ?

 

В сайта подадох иск през формата на английски. С ГВА - на български и те пишеха към Уиз и отговорите бяха на български. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, iMari каза:

Хора, съдрахме се да обясняваме какво и как се прави. Всички сме били "зайци" и са ни обяснявали, ама по веднъж. Не може на всяка страница да се пита едно и също. Четете, после пробвайте, а като намерите нещо изгодно споделяйте. 

Нищо лично, просто всички ще сме прецакани като ни ограничат поредната "схема".

Освен да направим един гайд с картинки и @Георги да го праща със съобщението за добре дошли на новорегистрираните 😄

  • Смея се 6
Връзка към коментар
преди 2 часа, iMari каза:

Хора, съдрахме се да обясняваме какво и как се прави. Всички сме били "зайци" и са ни обяснявали, ама по веднъж. Не може на всяка страница да се пита едно и също. Четете, после пробвайте, а като намерите нещо изгодно споделяйте. 

Нищо лично, просто всички ще сме прецакани като ни ограничат поредната "схема".

Най-лесно е да не се отговаря, макар да изглежда-звучи грубо.

  • Смея се 2
Връзка към коментар

А  най- лесно е както аз правя. Избирам дестинация, проверявам цената на полета, флекса и багажа и ако ме устройва купувам, ако не ме просто преминавам към следващата дестинация в списъка. Нямам вече нерви и време да се занимавам и разправям със схемите.

  • Харесвам 6
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, Lindt каза:

Освен да направим един гайд с картинки и @Георги да го праща със съобщението за добре дошли на новорегистрираните 😄

Само не знам @ven62, какво да го правим.:tongue:🤗

преди 8 часа, Alexander каза:

Най-лесно е да не се отговаря, макар да изглежда-звучи грубо.

От известно време си мисля да пусна една тема "Простирате ли?", където да се коментират разни врътки. 😁 Първо ще изглежда като естествено продължение на темите за гладене и готвене и няма да привлича кой знае какво внимание, второ няма да сме груби към новобранците и трето, най-важно, ще скрием полезна информация от основните теми от "лоши(корпоративни) очи". Които иска да пита го пращаме "да простира" в темата. 🙂

 

  • Харесвам 6
  • Смея се 15
Връзка към коментар
На 18.08.2022 г. в 14:30, feel_the_rush каза:

 

Тази тенденция с обучаващите се пилоти ми прави впечатление вече на няколко полета с Уиз. Явно взимат управлението при кацане, за излитане не съм сигурна. Имам стотици полети със самолети, определено е някаква база за сравнение. То не са остри заходи (на тласъци), то не са пропадания точно преди кацане, то не е такова тръшкане върху пистата, че изпопадаха част от багажите, а редовното скок-подскоп по полосата изобщо няма да коментирам. Ясно, че трябва да се учат някъде младите, но като, че ли базовото им ниво преди беше доста по-високо.

Онзи ден на полета ми с Ryan единия пилот беше руса мацка на възраст колкото стюардесите.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, iMari каза:

Само не знам @ven62, какво да го правим.:tongue:🤗

От известно време си мисля да пусна една тема "Простирате ли?", където да се коментират разни врътки. 😁 Първо ще изглежда като естествено продължение на темите за гладене и готвене и няма да привлича кой знае какво внимание, второ няма да сме груби към новобранците и трето, най-важно, ще скрием полезна информация от основните теми от "лоши(корпоративни) очи". Които иска да пита го пращаме "да простира" в темата. 🙂

 

Ох, дано там обясните нещо в 10-40 реда за това кое е изгодно да платим с уиз картата, кое с дайнърса и когато цената е в долари какво да си настроим, че ме е срам да попитам :rolleyes:

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар

Ако някой въпрос се задава за десети път, или му се отговаря, или не му се отговаря. В най-добрия случай при често задаван въпрос се създава едно резюме, което да се закачи в темата. Няма вариант "отговарям, без да казвам нищо, само си мрънкам, щото ме е страх, че нещо ще стигне до неподходящите очи". Ясно е, че периодично такива мнения ще се появяват, ако е нужно ще се взимат и по-сериозни мерки спрямо тях. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 27.08.2022 г. в 21:37, Цвете каза:

В сайта подадох иск през формата на английски. С ГВА - на български и те пишеха към Уиз и отговорите бяха на български. 

Aз писах на български на WIZZ.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 26.08.2022 г. в 10:48, Георги Матеев каза:

Прогнозирам линията до Рияд да не е еднодневка поради солидните субсидии от държавата. В началото Уиз ще опита да пълни самолетите на пазарен принцип, а когато не се получи ще свали цените до символични нива - само и само да се продадат седалките.

 

Всички помните билетите от €1 до Ейлат, нали? Е, това беше възможно, тъй като Израел плаща(ше) на лоу-кост авиокомпаниите по €60 дотация на продадена седалка. Това обяснява защо по едно време и Уиз и Раян пуснаха по 20 линии дотам. Не е нужно да си Айнщайн за да се досетиш, че и Саудитска Арабия ще развърже кесията.

Не виждам вариант да напълнят самолетите на високи цени, така че и тук вероятно ще има билети по 5-10 евро. Опитвам се да разбера как стои въпроса с транзита, но не намирам много адекватна информация по въпроса. Уж до 12 часа транзит не трябва транзитна виза, но възможно ли е да се транзитира с два отделно купени билета? Спомням си, че беше правил подобен транзит, но с една резервация. Има ли възможност за транзит и на трите летища до които лети Уиз? Скоро видях много добри цени с Уиз ер по маршрута Абу Даби-Дамам-Виена, но точно несигурността при транзита ме отказа да избера тази версия...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , Plamsi каза:

Как мога да видя точките, които имам в уиз профила докога са валидни?

В профила, където са точките  в дясно пише до кага са валидни.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 11 минути , Victoria каза:

В някои случаи при наличие на адблокър, Уиз еър добавяли допълнителна такса https://thepointsguy.co.uk/news/wizz-air-ad-blocking-fee/

@vinidj се беше оплакал от необяснима такса при купуване на билети.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.