Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 13 минути , Алекс каза:

Не ме пита :) реално полетът е изместен с 10 мин. Получих имейл, но резервацията в my bookings си стои confirmed с новото разписание. 

Странно.А на мейла имаш ли уведомление,ако имаш и го правиш от там си скрийншотвай потвьрждението.Пьрвия пьт имах драма и се опитаха да ми канселират по евтиния полет.След 10 мин.разговор по имп.телефон направиха каквото искам но 20% които трябваше да са в + отидоха в разговора.

Публикувано:

 

5 minutes ago, ruwenzogy said:

Някой знае ли как мога да си проверя кога ми изтича членството в дискаунт клуба

Като влезеш в профила си, цъкаш на името си и пада една лента, където най-вдясно е уиз дискаунт клуб. Цъкаш на нея и показва какъв вид членство имаш и кога изтича.

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)
преди 2 часа, Branko каза:

Странно.А на мейла имаш ли уведомление,ако имаш и го правиш от там си скрийншотвай потвьрждението.Пьрвия пьт имах драма и се опитаха да ми канселират по евтиния полет.След 10 мин.разговор по имп.телефон направиха каквото искам но 20% които трябваше да са в + отидоха в разговора.

Сега като влязох от компютъра, а не през мобилното приложение и опциите се появиха :) Благодаря.

 

 

Редактирано от Алекс
  • Харесвам 2
Публикувано:

Един бърз въпрос и от мен. Взех си някакъв билет и писах имената само с главна буква в началото, а приятелката казва, че трябва да са както в личната карта, демек изцяло с главни букви. Предполагам, че не е проблем, но ако някой потвърди ще ми олекне. Иначе ми пише че мога еднократно безплатно да го сменя.

Публикувано:

Няма за какво да се тревожиш. Аз винаги ги пиша като тебе само с първа буква главна и нито е имало, нито допускам, че може има проблем.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз също пиша само първата главна. Освен това имам спомен, че на бордната карта автоматично ги изписва с големи букви. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Имам следния проблем:

При плащане с карта ползвам наличен депозит от кешбек в профила на Wizzair. Явно има проблем с плащанията поради натовареност, така си го обяснявам аз(пробвах с 4 различни, всичките ползвани по същество), но ми дава, че не може да се осъществи плащането (поради липса на наличност, надвишен лимит или сгрешени данни), а наличността по депозита от кешбек е спадната(усвоена може би е по-правилно да кажа).

Та ще се наложи да правя нови опити за резервация от начало на по-късен етап.

Смятате ли, че безвъзвратно съм изгубила въпросния кешбек? Текста след "усвояването"му е "Частичното плащане беше успешно"?

Моля да споделите опит!

Благодаря!

Публикувано:

Нямаш ли мейл в който пише да доплатиш? При мен стана така и влезнах през старата версия на сайта и доплатих по резервацията. 

Публикувано: (редактирано)

Няма мейл. Може ли пътечка към старата версия?

И трябва ли да излизам изобщо от там, където съм в момента?

Редактирано от Zara
Публикувано: (редактирано)

Радослав, Фичо, благодаря!

За съжаление там вече баланса с Wizz е 0,03 евра...дори незнам защо има остатък, а не са взели цялата сума.

Ще трябва да се водят преписки или тел. разговори...

С кредит или без кредит ...не позволява плащане и там:(

 

А как стоеше въпроса с банковия превод?

това :

Банковата сметка, към която ще извършите превода:

  • Citibank N.A. Sofia Branch

    SWIFT код: CITIBGSF

    Номер на сметка за банкови преводи:
    BG32CITI92501041800600
    Бенефициент: Wizz Air Hungary Ltd.

     

    в сила ли е и колко ще трябва да платя за самия превод, че сякаш имаше роптания и за това?

     

     

Редактирано от Zara
Публикувано: (редактирано)
преди 21 минути , Zara каза:

Радослав, Фичо, благодаря!

За съжаление там вече баланса с Wizz е 0,03 евра...дори незнам защо има остатък, а не са взели цялата сума.

Ще трябва да се водят преписки или тел. разговори...

С кредит или без кредит ...не позволява плащане и там:(

 

А как стоеше въпроса с банковия превод?

това :

Банковата сметка, към която ще извършите превода:

  • Citibank N.A. Sofia Branch

    SWIFT код: CITIBGSF

    Номер на сметка за банкови преводи:
    BG32CITI92501041800600
    Бенефициент: Wizz Air Hungary Ltd.

     

    в сила ли е и колко ще трябва да платя за самия превод, че сякаш имаше роптания и за това?

     

     

Ако плащаш от собствена сметка превода е 2.50 лева /проверено за Уникредит и FIB/, ако правиш превод от банка и внасяш пари на каса от 6 лева нагоре.

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 2
Публикувано:

Е не, плаща се като за междубанков трансфер в България, 1лв е за ПИБ. Ако плащането не е в лева може и 15 евро да вземат, но за това има Transferwise и други инструменти.

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

Преди месец плащах от собствена сметка в Уникредит към сметката на Уиз. Взеха ми 2.50 лева, защото имало увеличение на таксите. За FIB проверено днес - плащане от лична сметка на билети към Уиз. Може би и те имат увеличение?

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 1
Публикувано:

 За ПИБ лично проверено е 15 евро.

Няма как плащането да е в лева, тъй като като въведеш данните на сметката, системата го разпознава като международен превод и го таксуват 15 евро.

Операцията беше извършена през онлайн банкирането. Не позволява превод в лева.

 

Публикувано:
преди 6 минути , Vyara каза:

 За ПИБ лично проверено е 15 евро.

Няма как плащането да е в лева, тъй като като въведеш данните на сметката, системата го разпознава като международен превод и го таксуват 15 евро.

Операцията беше извършена през онлайн банкирането. Не позволява превод в лева.

 

Превода към тази сметка ли е бил направен?

Citibank N.A. Sofia Branch

SWIFT код: CITIBGSF

BG32CITI92501041800600 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Лично аз предпочитам опцията с банковия превод, защото ми дава време да размисля за покупката по-обстойно, да проверя и нощувките, без да губя хубавата цена на билета.

Когато имаха сметка в ДСК ги внасях на гише в брой и таксата беше много ниска. Вече може да се използва само банковата им сметка в СитиБанк. Преводът от сметка в ЦКБ е 2,20 лева.

преди 7 минути , Vyara каза:

 За ПИБ лично проверено е 15 евро.

Няма как плащането да е в лева, тъй като като въведеш данните на сметката, системата го разпознава като международен превод и го таксуват 15 евро.

Операцията беше извършена през онлайн банкирането. Не позволява превод в лева.

 

Това е много странно. При резервацията в каква валута се избира, за да посочва валутна сметка? Аз избирам BGN и сметката е тази  BG32CITI92501041800600.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Може би не се разбрахме, че говоря за частен случай, тъй като не си уточнила за полет с каква начална точка става дума. Ако провериш на сайта им действително излиза тази сметка при плащане в лева.

Има случаи, в които обаче не може да се избере плащане в лева. Тогава няма възможност да се плати по БГ сметката и се заплащат 15 евро.

Това, което Таньо е коментирал е правилно. Исках да допълня и другия случай.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 48 минути , desislavna каза:

Когато имаха сметка в ДСК ги внасях на гише в брой и таксата беше много ниска. Вече може да се използва само банковата им сметка в СитиБанк.

В зората на Wizz даже нямаше никаква такса като се внасяха пари в брой на гише в клон на ДСК, а при плащане онлайн с карта имаше някаква малка такса в полза на Wizz.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Е да, както казах ако превода е във валута таксата е такава. Не знам защо не може да се смени, дори да е по дървения курс на Уиз няма да е чак 15 евро надценка. .. В краен случай с Transferwise или Paysera трябва да излезе пак колкото превод в лева.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.