Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 54 минути , П.Кръстев каза:

Някой от по-запознатите тук с изцепките на уиз това лято (множеството отменени полети в последния момент) може ли да сподели дали това се очаква да продължи и през по-спокойните месеци от към пътуване?

Взех едни билети до Лутън за края на Ноември и се чудя дали има вероятност да отменят полета деня преди заминаване, т.к. хотелът който съм избрал е с безплатна отмяно само до 1 седмица преди пристигане. Логиката ми казва, че т.к. летищата са с доста по-малък пътникопоток през Ноември не би трябвало да има такива проблеми, но все пак...

Тази неделя отмениха полет Бургас - Катовице в последния момент. А уж нямаше никакви изгледи за това.

Търси хотел с отмяна до последния ден.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , ivan69 каза:

Кога беше полетът, че аз си чакам за полет от 01.06

Полетът беше на 1 юли. Пуснах искането около 10-15 юли и като станаха 2 месеца, колкото май им беше срокът, започнах офанзива и нещата се случиха.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 32 минути , Zaro каза:

И аз да си докладвам развитието:

 

----------------------
Благодарим Ви за отговора.

Във връзка с Вашия иск, бихме искали да Ви информираме, че сме трансферирали сумата в размер на 400 Евро, като компенсация спрямо Регулация 261/2004, поради закъснението на Вашия полет, към банковата сметка, която сте предоставили.
Моля обърнете внимание, че транзакцията следва да бъде изпълнена в рамките на 14 работни дни.
В случай, че имате допълнителни въпроси, моля свържете се отново с нас.

 

---------------------

Бива. Не мина много време от потвърждението, че ми се полага до този мейл.

Не искам да те разочаровам,но аз получих същия отговор и тези 14дни ги чакам от 24.06.

Дано при теб е в срок

  • Харесвам 1
  • Шок 3
Връзка към коментар
Преди 1 час, Branko каза:

Не искам да те разочаровам,но аз получих същия отговор и тези 14дни ги чакам от 24.06.

Дано при теб е в срок

Подсещай ги през ден. Ще им писне и ще вземат да платят най- сетне.😉

  • Смея се 2
Връзка към коментар

Преди 32 дена пуснах клейм през формата на български език за анулиран полет и още нямам никакъв отговор, а уж до 30 дни е срокът. Сега се чудя дали да пусна и през английската версия или да чакам още.

Връзка към коментар

Може ли малко помощ - мобилното приложение не ми зареждаше никакви резервации. Затова излязох от него, но после не ми позволи да се логна отново. Изписваше ми, че паролата е грешна и че съм бот. Идеи какво мога да направя?

Връзка към коментар

Получих имейл, че полетът от Хания закъснява с 2ч. Вместо в 10:20 е в 12:15. Направил съм чек ин, нямам чекиран багаж, мога ли да отида по-късно или трябва да отида за оригиналния час? Примерно, да съм там към 10:30-11. Ако някой има опит, моля да сподели. Благодаря предварително 🙂 

Връзка към коментар
преди 1 минута , BG_guide каза:

Получих имейл, че полетът от Хания закъснява с 2ч. Вместо в 10:20 е в 12:15. Направил съм чек ин, нямам чекиран багаж, мога ли да отида по-късно или трябва да отида за оригиналния час? Примерно, да съм там към 10:30-11. Ако някой има опит, моля да сподели. Благодаря предварително 🙂 

Имах такъв случай от Бове. Излетяхме само с 20 минути закъснение, а обявиха 2 часа. Съобщението го получих на път за Бове.Така че по-добре си  бъди на летището.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
20 minutes ago, jorrro said:

Може ли малко помощ - мобилното приложение не ми зареждаше никакви резервации. Затова излязох от него, но после не ми позволи да се логна отново. Изписваше ми, че паролата е грешна и че съм бот. Идеи какво мога да направя?

Направо го изтрий и преинсталирай.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 минути , stanimir каза:

Направо го изтрий и преинсталирай.

Пробвах, не помогна, същото нещо ми дава. През сайта е окей, така че паролата не е грешна. Освен да им звъня...

Връзка към коментар
23 minutes ago, jorrro said:

Пробвах, не помогна, същото нещо ми дава. През сайта е окей, така че паролата не е грешна. Освен да им звъня...

При мен помогна и дори престана да ме брои за бот след седмици досадни съобщения.Реших, че от кол центъра едва ли могат да направят нещо с бъгавото приложение ,но опитай щом и това не работи при теб.

Беше блокирало точно по същия начин, а през браузър влизах в сайта без проблем с тази парола.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 часа, BG_guide каза:

Получих имейл, че полетът от Хания закъснява с 2ч. Вместо в 10:20 е в 12:15. Направил съм чек ин, нямам чекиран багаж, мога ли да отида по-късно или трябва да отида за оригиналния час? Примерно, да съм там към 10:30-11. Ако някой има опит, моля да сподели. Благодаря предварително 🙂 

Вчера получихме подобно съобщение за закъснение от Ларнака и отидохме на летището за новия час. Информацията за промяна в часа на излитане съвпадаше с тази на летището и сайта на Уиз. Проверете ги и отидете по-късно .

Връзка към коментар
преди 46 минути , lesy каза:

Вчера получихме подобно съобщение за закъснение от Ларнака и отидохме на летището за новия час. Информацията за промяна в часа на излитане съвпадаше с тази на летището и сайта на Уиз. Проверете ги и отидете по-късно .

Привет, ами да това направих като цяло - следях сайта им за полета от софия, който също беше със закъснение. Направихме една “безплатна” вечеря в Хания!

Връзка към коментар
преди 23 минути , vladimira74 каза:

Някой да е попадал на евтин флекс ?

Търсачката не ми работи.Закачените коментари не виждам. Само при мен ли е така?

Торино - Бари - 5 евро.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Излезе ми реклама във ФБ, че търсят кабинен екипаж за базата си във Варна. Не ме интересува лично позицията, но ми стана интересно какви изисквания имат. Направи ми впечатление, че освен английски език, искат да има кандидата и познания по италиански език. Дано скоро има отново полет Варна до Италия. 🙂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 21.09.2022 г. в 15:38, Branko каза:

Не искам да те разочаровам,но аз получих същия отговор и тези 14дни ги чакам от 24.06.

Дано при теб е в срок

Днес, 23 септември, есенното равноденствие, си получих 400-те евро обезщетение. 10 дни от отговора им, че имам право и 2 дни след като писаха, че ще платят до 14 дни.

  • Харесвам 10
  • Браво 6
Връзка към коментар
преди 20 минути , Zaro каза:

Днес, 23 септември, есенното равноденствие, си получих 400-те евро обезщетение. 10 дни от отговора им, че имам право и 2 дни след като писаха, че ще платят до 14 дни.

Браво.

А при мен абсолютно ехооо

Дори и след копие до гва и пуснат мейл от тях към уиз🤷🏻‍♂️

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Опитвам се да пусна иск към WizzAir по регламент 261, но като избера тази категория в сайта им, ми иска да кача пълномощно за останалите пътници и не ми дава да продължа без това. Също така, не ми дава да прикача други документи - написал съм си текст, исках да го кача заедно със снимки на бордните карти и таблото от летището. Някакви идеи за това пълномощно? Не намирам опция всеки пътник да си пусне сам иск, тъй като иска да се логна, преди да стигна до формата за оплаквания.

 

@vinidj, ти как процедира в твоя случай с английския support?

Връзка към коментар
преди 51 минути , jorrro каза:

Опитвам се да пусна иск към WizzAir по регламент 261, но като избера тази категория в сайта им, ми иска да кача пълномощно за останалите пътници и не ми дава да продължа без това. Също така, не ми дава да прикача други документи - написал съм си текст, исках да го кача заедно със снимки на бордните карти и таблото от летището. Някакви идеи за това пълномощно? Не намирам опция всеки пътник да си пусне сам иск, тъй като иска да се логна, преди да стигна до формата за оплаквания.

 

@vinidj, ти как процедира в твоя случай с английския support?

Аз на пълномощното на Български слагам бордната карта, но няма резултат. Така, че или направи пълномощно нотариално заверено с доста разходи без гаранция за успех или пиши на Английския съпорт. Ако вече си пуснал иск към Българския и не ти дава системата, отговори на имейла на Английски и напиши Английския имейл с 8 накрая цифрата. 

customerrelations8@customerservices.wizzair.com

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.