Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Аз не разбрах съвсем, но мисля, че ако е една резервация, с част кредити и част пари трябва да мине наведнъж. Не може вече да си платила една част и да се мъчиш с другата. Ако е на две резервации, бота пробвай да го избегнеш с друг браузър, друго устройство, чистене на кукита...

  • Харесвам 1
Публикувано:

Тя не мина още първия път и даже се бях засилила да правя нова резервация, когато забелязах, че си стои направената. Взети са парите от Уиз акаунта и си ме подканя да доплатя:

image.png.729147d43d03776cd123e79c4205e99d.png

 

Ще пробвам с кукитата.

Публикувано:
преди 34 минути , Михаела Икономо каза:

Здравейте,

Направих резервация за полети, като платих една част от тях с Уиз кредит и останалата част се опитвам безуспешно вече трети ден да платя с ко-брандираната кредитна карта на Уиз и ДСК. Съответно виждам или това съобщение (проверено, че нито една от посочените причини не е валидна в нашия случай), или едно друго, съгласно което ме подозират, че съм бот (навярно, заради многократните опити за плащане). Пробвах плащане от мобилно приложение и отново ми извади съобщението за бот. Някакви съвети, които изключват звънене на Кол Центъра им? Алтернативно, мога да платя и с превод, но не ми се иска да загубя бонус точките, които получавам за плащане с тази карта на Уиз сайта. 

image.png.b07d3c8b943194bafd20907497e0d82e.png

Днес многократно се опитвах да купя билети с кредит и непрекъснато ми излизаше съобщението за бот. Трих бисквитки, пробвах различни браузъри, цъках бавно - нищо не помогна. А отдавна не се беше появявал този проблем. Най-накрая пробвах през телефон, през който досега не съм се логвала и стана от раз. Пробвай с различно устройство. Ако продължава със същото съобщение може да звъннеш на ДСК - те би трябвало да ти кажат ако има реален проблем с картата.

 

  • Харесвам 1
Галин Маргаритов
Публикувано:
преди 11 часа, Михаела Икономо каза:

Здравейте,

Направих резервация за полети, като платих една част от тях с Уиз кредит и останалата част се опитвам безуспешно вече трети ден да платя с ко-брандираната кредитна карта на Уиз и ДСК. Съответно виждам или това съобщение (проверено, че нито една от посочените причини не е валидна в нашия случай), или едно друго, съгласно което ме подозират, че съм бот (навярно, заради многократните опити за плащане). Пробвах плащане от мобилно приложение и отново ми извади съобщението за бот. Някакви съвети, които изключват звънене на Кол Центъра им? Алтернативно, мога да платя и с превод, но не ми се иска да загубя бонус точките, които получавам за плащане с тази карта на Уиз сайта. 

image.png.b07d3c8b943194bafd20907497e0d82e.png

Аз също съм имал такъв проблем,просто им звъннете по телефона .

Галин Маргаритов
Публикувано:

Здравейте ,аз съм член на Wizz discount club и съответно аз купувам билетите за моето семейство .Възможно ли е ,ако съм купил билет за себе си и за даден член от семейството аз да не пътувам ,а само другото лице да се качи на самолета и да пътува само ?

Публикувано:
преди 1 минута , Галин Маргаритов каза:

Здравейте ,аз съм член на Wizz discount club и съответно аз купувам билетите за моето семейство .Възможно ли е ,ако съм купил билет за себе си и за даден член от семейството аз да не пътувам ,а само другото лице да се качи на самолета и да пътува само ?

Да, няма проблем.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 23 часа, Михаела Икономо каза:

Тя не мина още първия път и даже се бях засилила да правя нова резервация, когато забелязах, че си стои направената. Взети са парите от Уиз акаунта и си ме подканя да доплатя:

image.png.729147d43d03776cd123e79c4205e99d.png

 

Ще пробвам с кукитата.

На мен постоянно ми дава, че съм бот, като вляза с google cнrome. Като вляза с Mozzilla (Firefox) и няма проблем.  Става и с incognito window на google cнrome

 

image.png.0d5c71885457a60e8ec2442339532710.png

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 9 часа, oli_mali каза:

Някой да подакаже полет за 15 евро за възможно най-далечна дата без значение от дестинацията?

Ако е с WDC, FCO - CFU на 01.09.2023

  • Благодаря 1
Публикувано:

Някой може ли да ми каже дали Лисабон се предлага като алтернативно летище при отменен полет София - Малага? Че Малага е отпаднала след 06.11 от зимното разписание, но още нямам официален cancellation email, а искам да си правя планове вече. Предполагам, че поне Аликанте, Валенсия и Мадрид са алтернативи на Малага, но живо ме интересува Лисабон 🙂 Мерси!

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 37 минути , jorrro каза:

Някой може ли да ми каже дали Лисабон се предлага като алтернативно летище при отменен полет София - Малага? Че Малага е отпаднала след 06.11 от зимното разписание, но още нямам официален cancellation email, а искам да си правя планове вече. Предполагам, че поне Аликанте, Валенсия и Мадрид са алтернативи на Малага, но живо ме интересува Лисабон 🙂 Мерси!

И моите полети са отменени за началото на декември, но ги има пак от 14 декември.

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, jorrro каза:

Някой може ли да ми каже дали Лисабон се предлага като алтернативно летище при отменен полет София - Малага? Че Малага е отпаднала след 06.11 от зимното разписание, но още нямам официален cancellation email, а искам да си правя планове вече. Предполагам, че поне Аликанте, Валенсия и Мадрид са алтернативи на Малага, но живо ме интересува Лисабон 🙂 Мерси!

Не се предлага Лисабон. Преди време при отменен Лисабон даваше Мадрид, но не и обратното. 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:

Здравейте, когато Wizz сменят полет и предлагат опция за анулиране на резервацията, какво от следните връщат в Wizz профила - Цената на билета, админ. такса, Wizz flex и чекиран багаж  съм платила. Благодаря за отзовалите се.

Публикувано:
преди 9 минути , danym21 каза:

Здравейте, когато Wizz сменят полет и предлагат опция за анулиране на резервацията, какво от следните връщат в Wizz профила - Цената на билета, админ. такса, Wizz flex и чекиран багаж  съм платила. Благодаря за отзовалите се.

Всичко от изброеното щом промяната е по тяхна вина. 

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Публикувано:

На мен също ми промениха полет (след 41 дни). Промяната е с един ден напред при отиване и връщане. Получих имейл, че трябва да приема промяната в сайта им. Там обаче продължава вече 3 часа да стой известието за промяната, но не ми дава да продължа напред. Нищо не мога да направя. Ако нищо не направя, то приема ли се, че съм съгласна по подразбиране? Като цяло сайта е доста бавен и имам усещането, че няма да е последната промяна по полета. 🙂

Публикувано:

Някой дали е срещал пък този проблем накрая при опит за плащане с Wizz account credit? Пробвах с различни браузъри, през телефона, инкогнито и не става и не става...

 

Едит: един час по-късно мина плащането през приложението.

 

image.png.a9b0d3d223eac5cb0b4c63bb8f93d615.png

  • Харесвам 2
Публикувано:

Току що отложиха София-Париж Бове от 8.10 ч. на 15.00 ч. “Поради късно кацане на предишен полет”. На чакащите на Т1 честито 

  • Шок 3
Публикувано:

Почивен ден е.Ако не гониш свързващ полет, 400€ компенасация за 7 часа висене не е никак зле.Новите заведения на Т1 са доста приятни.

 

  • Харесвам 6
Публикувано:
На 22.10.2022 г. в 9:28, Marisha каза:

И моите полети са отменени за началото на декември, но ги има пак от 14 декември.

И при мен полета до Малага остана, само го промениха от 20 на 21.12.2022

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 часа, Hakkâri Spor каза:

Току що отложиха София-Париж Бове от 8.10 ч. на 15.00 ч. “Поради късно кацане на предишен полет”. На чакащите на Т1 честито 

Явно машината от Абу Даби е трябвало да изпълнява тази полет,защото в събота ние го играхме да чакаме и вместо в 15:05, излетя в 18,та си представям връщането в колко часа е станало...и е повлияло на полета до Бове

 

Публикувано:

От 18.05 до 18.00 има почти 3 часа, тамън да няма обезщетение.

Аз за Бове не съм летял, бях до Меминген (на съседния гейт) и като казаха новината по високоговорителите (към 7 сутринта) реакцията беше… нямам думи. Дори тия от Онда кафе викаха “еееее, майкоо…”

Публикувано:

Да споделя нещо, което пробвах, че не бях сигурен какво ще стане или по-скоро се надявах, че няма да е така,ама....

Ако се купи билет от италианските вътрешни полети без дискаунт клуб, но с флекс и без да имате активно членство (от стандартното) при последваща смяна с полет по друг маршрут няма да ви даде възможност за закупуване на членство, а ще ви дава само тарифата без. 

Изхода от ситуацията ми беше да купя първо нов полет, с който да си подновя членството и чак след това да си направя смяната на първия за да ми даде  тарифата с дискаунт. 

  • Харесвам 7
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 18 часа, Jorro каза:

Да споделя нещо, което пробвах, че не бях сигурен какво ще стане или по-скоро се надявах, че няма да е така,ама....

Ако се купи билет от италианските вътрешни полети без дискаунт клуб, но с флекс и без да имате активно членство (от стандартното) при последваща смяна с полет по друг маршрут няма да ви даде възможност за закупуване на членство, а ще ви дава само тарифата без. 

Изхода от ситуацията ми беше да купя първо нов полет, с който да си подновя членството и чак след това да си направя смяната на първия за да ми даде  тарифата с дискаунт. 

Коя дестинация предлага евтин багаж?

Публикувано:

Поредният виц. Връщането на 2.01. пак е четирицифрена сума. 🤔 А шестнайсетте стотинки трепят. 

 

20221024_165721.jpg.b16d00fb3a1ce13c63b3720f575b9e4a.jpg

  • Смея се 4

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   4 магеланци

    • Iliyan Minchev
    • Dreamm
    • Wizan
    • mechiko
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.