Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 1 час, Таньо каза:

Преди месец плащах от собствена сметка в Уникредит към сметката на Уиз. Взеха ми 2.50 лева, защото имало увеличение на таксите. За FIB проверено днес - плащане от лична сметка на билети към Уиз. Може би и те имат увеличение?

Това са цени за преводи на хартиен носител.

През интернет банкирането, както и мобилното приложение на Уникредит цената е 0,80 лв. за междубанков превод, а в ПИБ - 1,10 лв.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Повредата е в нашия телевизор:

 

Скоро сменях едната карта и при регистрацията й за 3D код  нали се дава тел., на който се получава sms с въпросния код. Та в банката са изписали неправилно тел. ми. За зла врага с тази карта днес стартирах опитите за плащане. И след като не я прие започнах да давам нови карти, с които се получи същото. Явно е трябвало да изляза и отново да вляза в профила си, което не направих, но нали се притеснявах за кешбек-а :), стоях си да го пазя;).

След разговор с банката и проверка се установи проблема с тел. номер и последващата (вероятно) защитна реакция на банката.

Хваля се, че всичко беше наред, кешбек-а спаднат от дължимата сума и платих само разликата.

 

Благодаря за пореден път на отзивчивите магеланци!:bye:

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Значи чарджа идва от сметката на наредителя, т.е ако имате еврова сметка и нареждате превод към евровата в СитиБанк се води като валутен превод, които в момента за България са скъпи, от 15 евра нагоре според тарифата на Банката за изходящ валутен превод, обикновен вальор за 2 работни дни.

 

Ако наредите парите от левовата си сметка, преводът минава по платежната система Бисера и се таксува като изходящ превод издаден от Бисера, като таксите през банкираноята на Банките са по-ниски, около 1 лв., докато в клоновете им на хартиен носител около 2.20-2.50.

 

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

На мен пък ми се случи нещо странно когато резервирах онзи ден (по време на 30% промоция), но после от колцентъра признаха, че грешката е тяхна.  Имах пари в моята W!Zz сметка и исках да ги използвам, за да си купя билет. Колебаех се между две дати (които бяха с евтини опции и на отиване, и на връщане), но докато се консултирам по телефона коя дата да изберем, на едната вече бяха скочили цените и това го видях по средата на резервацията, изхвърли ме, уж изтекла сесията, айде отначало. Но цената вече е по-висока. Така че.. започнах да резервирам за другата дата, която беше с подходящата цена (така че да не надвишава сумата в моята  W!Zz сметка) . 

Но когато вече опрях до "Начини на плащане"... абсолютно никъде нямаше опция да се кликне, за да си използвам сумата от W!Zz сметката. Имаше само 2 варианта: БАНКОВ ПРЕВОД и плащане с КРЕДИТНА КАРТА. 

 

imageproxy.php?img=&key=e53f7c14265b8919http://prikachi.com/images.php?images/215/9126215k.jpg[/img]

 

Не съм кликвал на "Банков превод", но получих поздравления, че вече резервацията ми е готова, даже самият код на резервацията и статус "ИЗЧАКВАНЕ НА ПЛАЩАНЕ", получих мейл, че до 24 часа трябва да направя банков превод.  Пробвах да дам  <- НАЗАД, за да намеря отново начините на плащане с мисълта, че банков превод няма да правя, а да си използвам парите от W!Zz сметката.  Но вече ми даде съобщение "имате резервация за посочените дати". И нямаше как, звъннах на колцентъра, мелодийката беше само 8-9 мин. Обикновено чакам двойно повече. И операторът този път беше българин и ме разбираше идеално.  Помолих го да ми промени начина на плащане и вместо да правя банков превод, той да направи така, че да се използват парите от W!Zz сметката. Не можело. Каза "Мога да ви канселирам резервацията и да почнете отначало, но ако искате да ползвате сумата от вашата W!Zz сметка, трябва да направите резервацията през стария сайт books.wizzair.com ". Е АЗ ОТКЪДЕ ДА ЗНАМ, егаси :( Човекът се извини, каза, че на новия сайт би трябвало да има падащо меню,  не знам какво... Такова нещо нямаше. Каза, че най-сигурно е през старата версия на сайта. И трябва да почна отначало да си направя резервацията. И разбира се, за тези минути цените се бяха вдигнали.  Така че и вторият вариант отпадна.

В крайна сметка направих резервация за 3 месеца по-късно, ОТ СТАРИЯ САЙТ и като стигнах до начини на плащане, вариантите бяха 4: Кредитна карта, Банков превод, W!Zz сметка, W!Zz ваучер.

 

Така че.. ако искате да ползвате пари от вашата W!Zz  сметка, резервирайте през Books.wizzair.com 

 

 

Wizz3.jpg

Редактирано от montepinar
  • Харесвам 12
Връзка към коментар

Аз по време на намалението си взех билети с ваучер. Но нямаше опция за това. Имаше само банков превод и с кредитна карта. Накрая реших да е с карта и като цъкнах на плати с карта ми излезе и опцията да платя с ваучер.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
17 hours ago, adreno said:

 Сега гледам пак - няма проблем

Чудесно, но да беше сканирал, щом СЕГА пак си пробвал, да видим  и ние как става. Аз казвам, че човек от колцентъра също признава, че от новия сайт не става и се извинява, но ти си успял... е ок. Поздравления

Редактирано от montepinar
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Явно говорим за различни неща. Вие ми сканирате... за уиз ваучер.. да се въведе код и т.н. Аз ви говоря за СУМАТА ПО WIZZ СМЕТКАТА, това е съвсем друго нещо.  В старата версия на сайта www.book.wizzair.com (както бях сканирал по-горе) има и 4-те опции: Кредитна карта, Банков превод, W!Zz сметка и W!Zz ваучер. 

Редактирано от montepinar
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

преди 43 минути , montepinar каза:

Явно говорим за различни неща. Вие ми сканирате... за уиз ваучер.. да се въведе код и т.н. Аз ви говоря за СУМАТА ПО WIZZ СМЕТКАТА, това е съвсем друго нещо.  В старата версия на сайта www.book.wizzair.com (както бях сканирал по-горе) има и 4-те опции: Кредитна карта, Банков превод, W!Zz сметка и W!Zz ваучер. 

На първата снимка, която Vyara e приложила, ако обърнеш внимание отдолу пише Wizz профил: 60 лв. Използване сега. Аз също на намалението взех без проблем от новия сайт. Избираш кредитна карта и под сумата за плащане  ти излиза да платиш с wizz сметка.

 

Inkedwizzvoucher.jpg.9ff6ba8baac71ca99903988771d2139c_LI.thumb.jpg.84ef3ede2c5b2d7705e12a9a0ccb4b27.jpg

Редактирано от Алекс
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Точно така, Алекс. Както казах в горния ми пост, аз също по време на помоцията платих от УИЗ СМЕТКАТА си и приложих снимката направената към момента на писане на мнението.

Връзка към коментар

За съжаление тази опция понякога не излиза. Аз последно купувах билети преди 2 месеца и също трябваше да направя резервация през стария сайт. Възможно е да има някаква закономерност (напр. използван браузър). Факт е, че проблемът се проявява от дъжд на вятър и все още не е отстранен напълно. Няма смисъл повече да се броим кой успял и кой не успял...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не. Примерно ваучер за 50 евро, който може да получиш подарък от някого, не е в сметката ти (личен), а се въвежда код. Така поне го разбирам.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Отдавна не бях летял с лилавите, на полета  София-Катания самолета 320-ка, беше с напълно нормално  разстояние между седалките, дори се учудих силно на този факт и ги похвалих.

На връщане вчера, положението беше коренно различно, яд ме е, че не измерих колко беше разстоянието  в първия самолет, но разликата беше огромна.

Не си спомням по-тесни седалки някъде. Самолета пак си беше 320, явно имат големи  разлики между самолетите си.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 13.05.2017 г. в 0:15, antea каза:

за летище Франкфурт дава, че там не се поддържат мобилни бордни карти, и съответно такива не се генерират в приложението, може само да се разпечатат от сайта на хартия, това много ме озадачава - на такова международно летище да не се използват четци? 

 

Запаметяваш мобилната бордна  от инт. страницата на телефона. После сканираш с  passwallet  и светкаш за полет. м/у другото, новата линия до ФРА е много удобна.:)

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар
преди 50 минути , Hollywood каза:

 

Запаметяваш мобилната бордна  от инт. страницата на телефона. После сканираш с  passwallet  и светкаш за полет. м/у другото, новата линия до ФРА е много удобна.:)

Виждайки,че говориш за мобилна бордна карта,се сетих за въпроса,на който искам да получа отговор:изключват ли се взаимно принтираната бордна карта и мобилната,т.е.възможно ли е да разполагаш едновременно и с двете?На мен не ми се струва възможно.... 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Разбира се, че е възможно - аз така пътувах няколко пъти докато се уверя че мобилната върви навсякъде.Като отвориш пдф файла на бордната карта, тя автоматично се запаметява в Apple Wallet  или в Pass Wallet за андроидите, седи си там докато не я изтриеш след време.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

мерси, ще пробвам от сайта да я изтегля и после в wallet-a

 

между другото, по повод полетите  до Катаня, за които  при чекирането сайтът не позволява попълване на данни за лични карти, на връщане имахме проблем - на проверката точно на ръкава, като ми сканираха мобилната карта, на тяхното устройство излезе грешка, нещо от типа APi Uncompleted, ровиха няколко минути в системата си, и накрая ни записаха номерата на личните карти на едно хвърчащо листче.. нямам представа дали само при нас се получи така, но като цяло и без това е озадачаващо защо сайтът изобщо допуска чекиране без тези данни при нешенгенски полет

Връзка към коментар
преди 19 часа, stanislavpp каза:

Разбира се, че е възможно - аз така пътувах няколко пъти докато се уверя че мобилната върви навсякъде.Като отвориш пдф файла на бордната карта, тя автоматично се запаметява в Apple Wallet  или в Pass Wallet за андроидите, седи си там докато не я изтриеш след време.

Благодаря ти,вече си изтеглих и мобилната.Ще я пробвам за пръв път скоро.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте, 

Имам проблем с резервация платена по банков път от Германия в евро. След направения превод на 19.05.17г чаках до днес 27.05.  да ми потвърдят, ноооо вместо това ми изтриха резервацията!!! Парите са излязли от сметката, но резервация няма. Писах им на е-мейл, но кой знае кога ще отговорят. Сега не знам какво да правя: нова резервация или да чакам за тази при положение, че не са ми върнали парите???

Връзка към коментар

Здравей,

доколкото разбрах се отнася за резервация с Уиз, а не блокирана сума от кредитна карта, затова изтрих мнението от другата тема. Най-вероятно парите не са стигнали навреме или е липсвал номера на резервация, затова са ти изтрили резервацията.

При всички случаи трябва да се свържеш с Уиз, по телефона най-добре, защото по мейл не се знае кога ще му обърнат внимание. Имаше няколко такива случаи, мисля, че възстановяват резервацията, но не съм сигурен, че ще стане така. При плащане с банков превод имаш по-малко възможности да си върнеш парите, отколкото с кредитна карта, така че контакта с компанията ти е неизбежен.

Ако случайно решиш да резервираш пак, им кажи за дублираната резервация, за да ти върнат парите, а не да възстановяват, защото иначе ще се разправяш пак.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • meryl83
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.