Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Ако са им останали примерно едноцифрен брой седалки по НГ ( възможно е точно тогава и туристически агенции да са блокирали места в полета), защо да не се пробват с такава цена ? Аз съм купувал полет от вечерта за следващия ден на около 20 пъти по-висока цена от тази която обичайно плащам по съответната

дестинация, та винаги може да се намери някой който точно тогава трябва да стигне на всяка цена (в случая до Лисабон).

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

И за идната седмица цените бяха подобни за Лисабон заради Web Summit-a. Отиване и връщане в дните понеделник-петък без багаж последно беше около 1800 лв. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз ще дам обратния пример. Купил съм 2 билета до Ница в края на ноември за 250лв. /преди 2 месеца/. Сега ги видях за 150лв. Дано не отменят полетите, че миналата година ми провалиха плановете

Връзка към коментар

Имам промяна в датите на полета, но не ме устройват. Идеята беше Варна- Прага, но не ми дава да  го променя на София до някой друг град. Дава ми като опция само Варна и Бургас. Ако им звънна, дали ще могат те да го променят?

Едит: нямам флекс

Връзка към коментар

Имам мейл с указания от Уиз какво се случва при отменен полет. Информацията е от полза.

 

 

Благодарим ви, че избрахте да летите с Wizz Air през тази есен.

Предвид настоящата предизвикателна обстановка в туристическата индустрия, включително недостиг на персонал в контрола на въздушното движение и на летищата, нашите колеги работят неуморно, за да гарантират, че пътниците на Wizz Air могат да стигнат до местоназначението си без никакви проблеми.

За съжаление обаче има някои ситуации, които остават извън нашия контрол.

Искаме да сме сигурни, че сте добре подготвени за всякакви непредвидени събития, така че ето 5 съвета, за да пътувате с увереност през тази есен.

ЗАКЪСНЕНИЕ НА ПОЛЕТА?

Винаги проверявайте имейла си и мобилния си телефон за най-новата информация за пътуването. Ще ви изпращаме актуализации за състоянието на вашия полет по имейл и SMS, а също така можете да проверите състоянието на полета на

Проверка на настоящия статус на полета или чрез Амелия, виртуалния асистент на WIZZ, която може да намерите в долния десен ъгъл на страницата с Често задавани въпроси на нашия уебсайт или в прозорец за чат в Messenger на Facebook. ОТМЕНЕН ПОЛЕТ?

Ако полетът ви бъде отменен, ще имате възможност да изберете между повторно резервиране на друг безплатен полет на Wizz Air, дапоискате дапоискате възстановяване на 120% от сумата като кредит във вашия WIZZ профил или да изберете пълно възстановяване на сумата в брой. Не забравяйте да проверявате имейла си, тъй като ще ви изпратим подробни инструкции за наличните ви опции и за това как да управлявате резервацията си. Ако сте опитен пътник на Wizz Air, просто влезте в WIZZ профила си, за да изберете предпочитаната от вас опция.

Силно ви препоръчваме да използвате нашите опции за самообслужване, най-бързият и лесен начин за управление на вашата резервация.

Ако полетът ви е отменен или забавен с повече от 5 часа и искате да направите повторна резервация

Съветваме ви да го направите веднага след като бъдете уведомени за отмяната. Полетите за есента са с голямо търсене, затова колкото по-рано започнете да резервирате, толкова по-голям е шансът да стигнете до желаната дестинация с най-ранния наличен полет.

Ако имате нужда от място за нощувка

Ако сте на летището, нашият наземен персонал ще ви помогне при организирането на настаняване и наземен транспорт. Ако не сте стигнали до летището, преди да бъде обявена отмяната, или ако нашите партньори за наземно обслужване не могат да уредят настаняване или наземен транспорт за вас поради голямо търсене, може да ви помолим да уредите това сами. Ако резервирате собствено настаняване или наземен транспорт, не забравяйте да запазите касовите бележки, тъй като Wizz Air ще ви възстанови разходите до разумна сума. Проверявайте имейлите си, тъй като ще ви изпратим отделно съобщение, в случай че сами трябва да организирате своя хотел или транспорт.

Ако сте резервирали чрез онлайн туристическа агенция

Ако сте резервирали чрез онлайн туристическа агенция, различна от уебсайта на wizzair.com или приложението WIZZ, също можете да предоставите вашите директни данни за контакт по време на онлайн чекирането, за да получавате всички актуализации за пътуването директно от Wizz Air и да сте информирани относно състоянието на вашия полет.

За бъдещи резервации ви препоръчваме да резервирате директно на wizzair.com wizzair.com или чрез приложението WIZZ, за да сте сигурни, че ще получите нашите известия по имейл/SMS, както и за да можете да използвате нашите платформи за самообслужвне.

Ние се стараем да ви предоставим най-доброто изживяване, за да се възползвате максимално от пътуването си. Ако имате въпроси относно своето пътуване, моля, посетете раздела Често задавани въпроси на нашия уебсайт или използвайте Амелия, виртуалния асистент на WIZZ, като кликнете върху иконата в долния десен ъгъл на страницата.

Пожелаваме ви приятно пътуване и скоро ви очакваме на борда!

С уважение,
Отдел Обслужване на клиенти на Wizz Air

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

Как се процедира в случай на отменен полет, когато половината от сумата е платена с карта, а другата половина с точки? Да разбирам ли, че ще ми преведат сумата Х по карта, а сумата Y ще бъде върната под формата на WIZZ кредит без 20%, които дават при кредит?

Връзка към коментар
преди 4 часа, Guinness каза:

Как се процедира в случай на отменен полет, когато половината от сумата е платена с карта, а другата половина с точки? Да разбирам ли, че ще ми преведат сумата Х по карта, а сумата Y ще бъде върната под формата на WIZZ кредит без 20%, които дават при кредит?

Дори 1% ако е платен с кредит, връщат кредити! 

Връзка към коментар

Днес получих имейл от УизЕър за отменен полет, че било по форсмажорни обстоятелства, а вече си платиха 😄

Също така, ако е от България излитането, ГВА винаги помага в такива ситуации.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 11 часа, vinidj каза:

Днес получих имейл от УизЕър за отменен полет, че било по форсмажорни обстоятелства, а вече си платиха 😄

Също така, ако е от България излитането, ГВА винаги помага в такива ситуации.

Аз писах преди време на английския съпорт за закъснял полет (втора ротация за деня) с 10 часа и след около 4 седмици получих стандартния отговор, че са били форсмажорни обстоятелства (въпреки че пилотът друго каза). Сега съм пуснал жалба до съответното ГВА в чужбина, надявам се дда се окажат също толкова ефективни, колкото българското ГВА.

Връзка към коментар

Има ли някакъв начин да проверя Wizz кредита, който ми остава от кои транзакции се оформя? Проблема ми е следния, имам оставащ кредит примерно 250 евро, от следните транзакции:

 

20/09/2022
Paid in
‎€60.00
Credit Shell CreditBack for PNR:
expires: 19 September 2023 23:59 PM
08/08/2022
Paid in
‎€180.00
Credit Shell Voluntary for PNR:
expires: 5 November 2022 23:59 PM
06/08/2022
Paid in
‎€200.00
Credit Shell CreditBack for PNR:
expires: 5 August 2023 23:59 PM
17/03/2022
Paid in
‎€240.00
Credit Shell CreditBack for PNR: 
expires: 16 March 2023 23:59 PM

 

01/10/2022
withdrawal
-€180.00
Funds Used:   
18/09/2022
withdrawal
‎-€200.00
Funds Used:   
08/06/2022
withdrawal
‎-€50.00
Funds Used:

 

Не мога да схвана, оставащите 250 евро кредит кога изтичат, не виждам някаква референция при тегленията от кои суми са усвоени и се чудя сумата изтичаща на 5-ти ноември усвоена ли е или не.

Връзка към коментар
преди 6 минути , Граф Вронски каза:

Как мога да разбера колко е било закъснението на един полет , състоял се на 5ти октомври? От London Luton до Sofia W6 4304.

flightradar24

Обаче някой със silver или gold акаунт.

More than 7 days of W64304 history is available with an upgrade to a Silver (90 days), Gold (1 year), or Business (3 years) subscription.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 20 минути , aleksandrina каза:

flightradar24

Обаче някой със silver или gold акаунт.

More than 7 days of W64304 history is available with an upgrade to a Silver (90 days), Gold (1 year), or Business (3 years) subscription.

 

преди 12 минути , Граф Вронски каза:

Ако има някой случайно с платен акаунт, би ли ми провери? 

В 03:59ч

час и четири минути е закъснял

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 15 минути , Граф Вронски каза:

Ако има някой случайно с платен акаунт, би ли ми провери? 

 

DATE            FROM              TO               AIRCRAFT   FLIGHTTIME  STD    ATD     STA        STATUS

05 Oct 2022 London (LTN) Sofia (SOF) A321 (HA-LXM) 2:51      21:50 00:09 02:55
 
Landed 04:59  KML

Flight history for Wizz Air flight W64304

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 40 минути , Branko каза:

 

Хммм,до колкото разбирам във флайрадар е в 4:59 кацането

Но това не е така,ето скрийншот от системата на летището на флайконтрол

3:56 е кацнал 

3:59 е спрял на стоянката,което е времето при някакви претенции

534D04FD-C08F-4FF5-BF3C-850C26B68134.jpeg

533D514E-EDEA-4120-A983-65592A1FE379.jpeg

Съдейки по регистрацията, мисля, че ти гледаш полета от предния ден, т.е. този, който е излетял на 4.10 от Лутън и кацнал в София на 5.10 в 03:56, рег. HA-LXK.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 4 часа, logist13 каза:

Има ли някакъв начин да проверя Wizz кредита, който ми остава от кои транзакции се оформя? Проблема ми е следния, имам оставащ кредит примерно 250 евро, от следните транзакции:

 

20/09/2022
Paid in
‎€60.00
Credit Shell CreditBack for PNR:
expires: 19 September 2023 23:59 PM
08/08/2022
Paid in
‎€180.00
Credit Shell Voluntary for PNR:
expires: 5 November 2022 23:59 PM
06/08/2022
Paid in
‎€200.00
Credit Shell CreditBack for PNR:
expires: 5 August 2023 23:59 PM
17/03/2022
Paid in
‎€240.00
Credit Shell CreditBack for PNR: 
expires: 16 March 2023 23:59 PM

 

01/10/2022
withdrawal
-€180.00
Funds Used:   
18/09/2022
withdrawal
‎-€200.00
Funds Used:   
08/06/2022
withdrawal
‎-€50.00
Funds Used:

 

Не мога да схвана, оставащите 250 евро кредит кога изтичат, не виждам някаква референция при тегленията от кои суми са усвоени и се чудя сумата изтичаща на 5-ти ноември усвоена ли е или не.

Използват първо най-старите! Аз имах кредит от отменен полет /покрай ковид/ без краен срок за използване и реших, че първо него ще дръпнат, но не - него последен го използваха.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 48 минути , yordanov каза:

Съдейки по регистрацията, мисля, че ти гледаш полета от предния ден, т.е. този, който е излетял на 4.10 от Лутън и кацнал в София на 5.10 в 03:56, рег. HA-LXK.

Да,моя грешка,пропуснал съм факта,че Графа пише състоял се,по инерция гледам кацащия на 5.10

Изтривам горното мнение за да не е подвеждащо.

Този който е трябвало да излети на 5.10 от Лутън ,но е излетял на 6.10  е кацнал в София в 04:59 и е спрял на стоянка в 05:03

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, Граф Вронски каза:

Как мога да разбера колко е било закъснението на един полет , състоял се на 5ти октомври? От London Luton до Sofia W6 4304.

Във flightaware  ако си направиш регистрация (безплатна), може да гледаш до 3 месеца назад. 

image.png.40dc6e17e481fe828fd6f9541f9bf719.png

А пък в https://www.flightera.net/  може да търсиш назад без ограничения, като се намират данни от преди 5 г. (от 2017г., когато е създаден сайта).
Ето например същия полет, за който питаш, от септември, 2017г. :

image.png.b71a2f9a011177a81cbff41e373dcfef.png



Хубавото на този сайт е, че има и инфо за регистрациите на самолетите, така че е полезен ако човек издирва с коя точно машина е летял преди време на някой полет.  

Отделен въпрос е, че данните от трите сайта, които коментираме ( flightradar24 , flightaware е flightera) понякога се разминават с някоя и друга минута и ако закъснението е  гранична стойност за обезщетение, вероятно трябва да се търсят някакви по-официални данни от друго място... 

 

 

  • Харесвам 17
  • Благодаря 2
  • Браво 3
Връзка към коментар
преди 19 минути , danym21 каза:

Здравейте, ако купя Wizz discount  ще имам ли намаление на чекирания багаж, местата и приорити, или само на билетите?

Отстъпка 10 евро на билет с първоначална цена на билета над 19.99 евро и 5 евро отстъпка за чекиран багаж 20 и 32 кг. Обикновено условията на WDC ги показва при предложението за покупка.

  • Браво 1
Връзка към коментар

Някой летял с полета Лондон Лутън - София на 24.10.22 , който беше отменен и насрочен за другия ден на 25.10 от 13;00 часа, да е завел иск за компенсация ? Питам, понеже получих обратен имейл почти веднага, че обстоятелствата са били форсмажорни уж. Стюарда смъмри нещо о типа, че на летище София намало как да кацнем, защото било много късно (след като имахме вече 1 час престой в самаолета, а по план полета трябваше да кацне около 3:00 часа през нощта)

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.