Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 5 часа, vorbis каза:

- Нищо няма да доплащате, ако изберете смяна на полет.

- Цялата сума по резервацията ще бъде възстановена.

Надявам се да намерите алтернативен полет, за да не пропадне коледното пътуване.

Поисках при отменен полет възстановяване на сумата. Получих фактура с точната сума. Но в сметката ми дойдоха 8.04 евро по-малко. Оказа се,че при смяна на полета съм имала spollage fee, въпреки флекса и доплащане на билета.

Връзка към коментар
преди 3 минути , Madonna каза:

 Когато Уиз променят датата на полета, може да се смени с дата по наше желание ли?

Да, 14 дни преди  до 1 месец след датата на първоначалния полет, по същия, или близък до него маршрут.

Връзка към коментар

Току-що получих мейл за анулирането, но не ми дава опция в профила да правя промени все още. Ще ми се да съм максимално бърза, защото 2 самолета хора ще искат да правят промени и няма да има места за всички.

Връзка към коментар

Дортмунд гледам, че още не са приключили с промените. Аз имам билети 2-4.12, но гледам, че цялата следваща седмица е анулирана. Така, че явно заради това още не ти дават да правиш промени - не са въвели новото разписание.

Връзка към коментар

Зачислиха ми полет на 8.12., който не ме устройва, и сега и аз гледам, че цялата седмица е орязана. Тоест и на 8ми няма да има полет. Затова звъннах на бг номера, който по това време вече няма бг оператор и се свързах с англо-говорящ, който ми промени датите, само сега чакам да видя промените в профила ми, за да се успокоя 🙂 

Връзка към коментар

Омазаха и Лисабон, в края на ноември, началото на декември. Изпратиха ми мейл, че сменят полета на 02.12, а в сайта показва, че тогава няма полет. Въобще - веселба.😠

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , Ivan Ivanich каза:

Омазаха и Лисабон, в края на ноември, началото на декември. Изпратиха ми мейл, че сменят полета на 02.12, а в сайта показва, че тогава няма полет. Въобще - веселба.😠

На 2.12 има /през приложението при мен/

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте, имам следната ситуация:

Имаме резервация за полет София - Базел на 29 ноември, връщане Базел - София на 3ти декемеври. Получихме e-mail за проомяна само на полета за връщане Базел - София на 6ти декември. Резервацията е направена за 4 човека , като е използвано Wizz Discount-a.

Двама от 4-мата се отказват на 100%. Възможно ли е да се промени резервацията като се потвърдят промените , предложени от Wizz , само за 2ма от 4та? А , за другите 2 да им се възстанови сумата  (няма значение дали ще е кредит или кеш)?
Ако да -> Плюс един от отказалите е собственикът на резервацията, който има Wizz Discount-a? В този случай двамата оставящи трябва ли да доплатят намелението, което е било приложено, заради членството?

Връзка към коментар

А защо не смените и датата на заминаване? И при мен полета на 29.11 стои,но ми идва твърде много да стоя до 6 декември!

И да,щом титулярът на дискаунт с няма да лети,другите ще доплащат.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , blueriver каза:

А защо не смените и датата на заминаване? И при мен полета на 29.11 стои,но ми идва твърде много да стоя до 6 декември!

И да,щом титулярът на дискаунт с няма да лети,другите ще доплащат.

Доколкото виждам преди 29.11 , възможен полет е на 26ти ноември. Тогава не мога да летя. След 29.11 няма следваща дата (чак на 10ти декември). Та, засега началото е фиксирано и полетът на отиване ще си остане.

Връзка към коментар

Аз пък не мога да отсъствувам толкова много дни. Затова ще сменя първият полет . Или ще се откажа от коледните базари! И без това в Базел е много студено-тази вечер говорих с приятели,които живеят там. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Втори ден продължавам да не мога да предприема нищо... Ако цъкна към линка, който е в имейла, че полетите са отменени, ми дава грешка 404. А в профила ако цъкна на резервация ми излиза, че има промяна в полета и трябва да изчакам. Някой успя ли да си смени полетите?

Връзка към коментар
Преди 1 час, Suunto каза:

Втори ден продължавам да не мога да предприема нищо... Ако цъкна към линка, който е в имейла, че полетите са отменени, ми дава грешка 404. А в профила ако цъкна на резервация ми излиза, че има промяна в полета и трябва да изчакам. Някой успя ли да си смени полетите?

Аз имах такъв случай преди няколко месеца - няколко дни не можех да направя нищо, а междувременно цената ... падна много. 😎

Връзка към коментар
преди 46 минути , ivelina666 каза:

Снощи говорих с кол центъра, уж ми промениха датите, но все още виждам старите дати в профила ми. Не знам какво става.

Моля да споделите на кой номер звъняхте и какво бе отношението им. За пореден път ми отмениха полет 1 седмица преди да излетя и ще имам "сериозен" разговор   ако изобщо се добера до тях. Вчера като получих мейла цяла вечер бях "бот"...

Връзка към коментар

Номерът е този, закачен горе в темата 02 492 83 67. Но бг операторът е само в работни дни и говорих с англо-говорящ. Отношението беше много любезно. Даже сега пак звъннах да им кажа, че в профила ми стоят старите дати все още и много бързо ми ги оправиха, изпратиха ми ново потвърждение на имейл с новите дати. Вече съм спокойна.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
Преди 1 час, jorrro каза:

Това вече си е за обезщетение по регламента

За да бъда по-точен 7 дни преди първия полет отменят полета за връщане който е след 14 дни. Смятате ли че мога да претендирам. И да подскажете пак номера на регламента...😃

Връзка към коментар

Благодаря, но са изпреварили срока с 1 ден:.

1.При отмяна на полет, съответните пътници: ... в) имат право на обезщетение от опериращия въздушен превозвач по член 7, освен ако не са: (i) информирани за отмяната минимум две седмици преди началото на полета по разписание;

Явно и те следят...🧐

Връзка към коментар
преди 1 час, vinidj каза:

Ей големи шмекери тия от Уиз, при 1600Евро обезщетение, платили 1200Евро, после за друг полет вместо 400Евро дали 399Евро. 

Проверявайте си сумите винаги с тях.

Разликата между 1600 и 1200 евро е точно колкото е комисионната на посредника. Да не се окажа, че този, който ти е преразказвал не е доразбрал 🙂 

Връзка към коментар

Хора стига сте писали едно и също, а четете малко няколко мнения назад.

При промяна/отмяна на полет от тяхна страна вече не е като преди веднага да идва имейл и да имате опции в резервацията. Тези неща се случват с ден-два, а при мен отне три дена.

 

Иначе да помрънкам и аз. От два полета за декември и двата са с премахнати дати в едната посока.

София-Валенсия махнаха на 11.12

София-Барселона изчезна 30.12.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
Преди 1 час, Ivko каза:

Хора стига сте писали едно и също, а четете малко няколко мнения назад.

При промяна/отмяна на полет от тяхна страна вече не е като преди веднага да идва имейл и да имате опции в резервацията. Тези неща се случват с ден-два, а при мен отне три дена.

 

Иначе да помрънкам и аз. От два полета за декември и двата са с премахнати дати в едната посока.

София-Валенсия махнаха на 11.12

София-Барселона изчезна 30.12.

Ами, не е точно така. Както казах, имах 2 резервации - София-Милано и София-Болоня. Първата е само със сменен час на полет и ми дадоха веднага да променя резервацията за нови дати. При Болоня е отменен изцяло и там все още е неактивен линкът. Предполагам, разликата идва от видя промяна.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.