Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Wizz Air launches 3 new routes in Europe and Middle East

wizz-air-800x448.png

New Routes:

✈️Abu Dhabi – Medina (Daily from February 15)

✈️Vienna – Kuwait City(Tuesdays and Saturdays from June 6)

✈️ Vienna – Bilbao (Tuesdays and Saturdays from June 6)

Baggage allowance:
Priority Boarding passengers: 2 free carry-on bags (1 cabin bag 55 × 40 × 20 cm, up to 10 kg plus 1 small bag (40 x 20 x 25 cm)
Non-priority passengers: 1 small carry-on bag (40 x 20 x 25 cm)

 

Image

 

Image

 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Дубай на 12.03 е 28.99 лв.Сигурен съм че няма да го летят и е добра инвестиция за смяна, в случай че някой търси евтин полет до Абу Даби в този период.

Връзка към коментар
преди 14 минути , stanimir каза:

Дубай на 12.03 е 28.99 лв.Сигурен съм че няма да го летят и е добра инвестиция за смяна, в случай че някой търси евтин полет до Абу Даби в този период.

Аз имам за тази дата. Те първо бяха до Абу Даби и после ги преместиха до Дубай. Като цяло полетите до Дубай са на такива или много по-ниски цени от тези до Абу Даби та не е ясно кой полет ще отпадне.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
4 minutes ago, Pepi Popova said:

Дубай на 23.03, за когато имам и билет също в момента е на 28.99 лв. @stanimir защо мислиш, че няма да го летят ? 

Вътрешно усещане 😉

  • Смея се 4
Връзка към коментар

Направо съм бясна! Току що резервирах полет през сайта на Уиз и точно секунда преди да платя ми изписа съобщение дали съм бот, след което натискайки бутона за плащане, ми излезе сума с 15 евро повече. Сега преглеждайки детайлите на резервацията, излиза, че имам надчислени 15 евро допълнителна системна такса. Реално билета ми струва 15,99 + 15 евро тази измислена такса!! Направо незнам... Цял ден преглеждам, сравнявам цени, че да ми излезе изгодно и накрая...

 

Веднага звъннах на българския номер - ами, момичето каза, че да, имало такава такса и не, не можело да се върне!! Да съм писала жалба... Някой има ли опит с такива кретении от страна на Уиз и как е действал?

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Да, при мен се получи завишение с 40лв за двупосочен билет. Пробвах с различни браузъри - Хром, Опера, Едж - не и не, изкарва ме бот и добавя 40лв. Накрая инсталирах приложението и купих оттам, колкото и да не обичам да правя резервации през телефон... 😕  Поразрових се и видях, че това е коментирано в чужбински групи, още от 2020г...  😐  Излиза, че те наказват, че не ползваш приложението им.

  • Шок 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Защо се притеснявате от приложението ? 

Резервирал съм стотици полети през телефон без проблем.От години изобщо не ползвам компютър за организиране на пътуванията си , освен да разпечатам някой документ и то само защото принтера ми не е с WiFi свързаност. 

 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 5 минути , stanimir каза:

Защо се притеснявате от приложението ? 

Резервирал съм стотици полети през телефон без проблем.От години изобщо не ползвам компютър за организиране на пътуванията си , освен да разпечатам някой документ и то само защото принтера ми не е с WiFi свързаност. 

 

Не че се притеснявам, ами ми е неудобен малкия дисплей. ☺️  Свикнала съм да виждам отворени на екрана всички страници, които ми трябват и много по-лесно ми е да ползвам мишка. Динозавър съм... 🙃

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Имам два полета с флекс.... Полетите са изместени с дни, вариантите се да приема промените, да ми върнат сумата или алтернативни полети. Сумата е по 28 евро на отсечка, демек общо 56 за двете. В момента ми трябва полет, който е 60 евро. Кое е най - разумното, да поискам връщане и за двете отсечки, и да си взема нужната отсечка, но без флекс или да приема промените на едната отсечка, и да си задействам флекса и да сменя и да доплатя разликата? Ако поискам връщане, за колко време зареждат парите в акаунта?

Връзка към коментар
преди 2 часа, saved_ каза:

Направо съм бясна! Току що резервирах полет през сайта на Уиз и точно секунда преди да платя ми изписа съобщение дали съм бот, след което натискайки бутона за плащане, ми излезе сума с 15 евро повече. Сега преглеждайки детайлите на резервацията, излиза, че имам надчислени 15 евро допълнителна системна такса. Реално билета ми струва 15,99 + 15 евро тази измислена такса!! Направо незнам... Цял ден преглеждам, сравнявам цени, че да ми излезе изгодно и накрая...

 

Веднага звъннах на българския номер - ами, момичето каза, че да, имало такава такса и не, не можело да се върне!! Да съм писала жалба... Някой има ли опит с такива кретении от страна на Уиз и как е действал?

Аз - казаха, че няма да ги върнат и да се обърна към арменския поп.Писах на ЕПЦ - УизЕър не отговаряли на тях. Писах на адвокати, но за 15Евро никой не му се занимава. Освен да си платиш 400лв за адвокатски разходи и евентуално, ако спечелиш. Друг път внимавай и не бързай , изчакай да видиш дали ще ти начисли такса и тогава натисни плати. Редовно го правят този номер и таксата варира до 50Евро веднъж излезе. Един от много скамове на УизЕър.

  • Харесвам 1
  • Шок 1
Връзка към коментар
43 minutes ago, randi said:

Имам два полета с флекс.... Полетите са изместени с дни, вариантите се да приема промените, да ми върнат сумата или алтернативни полети. Сумата е по 28 евро на отсечка, демек общо 56 за двете. В момента ми трябва полет, който е 60 евро. Кое е най - разумното, да поискам връщане и за двете отсечки, и да си взема нужната отсечка, но без флекс или да приема промените на едната отсечка, и да си задействам флекса и да сменя и да доплатя разликата? Ако поискам връщане, за колко време зареждат парите в акаунта?

Щом промяната е по вина на авиокомпанията кредитите се зареждат в акаунта ти до минути.

Ако е по твоя инициатива чак след 72 часа , и гледам доста сериозно спазват това правило.

 

Да разбираме ли че искаш да смениш самата дестинация ? 

Аз бих си запазил флекс опцията , тоест ще приема промените и ще си доплатя разликата за новата дестинация. Преди това обаче провери дали не е алтернативна на първоначално избраната и тогава няма да доплащаш нищо (близки летища обикновено в рамките на няколкостотин километра)

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 21 часа, muchachote каза:

На кои  полети?????🤔

Късно е вече за отговор, днес видях въпроса. Всички полети, от които аз се интересувам, бяха на около 50 лв. Полети от Варна, примерно месец март, за Лондон, Ливърпул, Виена, Ларнака, Айндховен и др. 

Връзка към коментар
преди 7 минути , Ivko каза:

Най-после са добавили в разписанието на кой терминал кацат в Дубай.

 

CF8C1608-B1B3-469B-B676-3D41BA3B136E.jpeg

Ужас, тва е терминала на Флай дубай, който е по-зле от Т1 ...... Преди поне кацаха на 1-цата при нормалните компании...

Връзка към коментар
преди 8 минути , Jorro каза:

Ужас, тва е терминала на Флай дубай, който е по-зле от Т1 ...... Преди поне кацаха на 1-цата при нормалните компании...

Аз като ходих април 2021 кацах тогава на 1 и после декември 2021 кацах на 2 и много кофти и като транспорт.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не е чак толкова кофти , има автобус C26 до метроспирка ADCB за около половин час и после е ясно.Такситата също са супер евтини и няма копърки.

 

Терминал 2 на Дубай не е по-зле от отвратителния терминал на който кацат Wizz в Абу Даби.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Много зависи къде отиваш , има и късни/нощни автобусни линии.

Ако пристигнеш на AUH по никое време по-лесно ли ще е да стигнеш до адрес в Дубай ?

Wizz при това са непредвидими и могат да кацнат когато си поискат. 

 

Връзка към коментар

Въпрос - имам едни билети (с флекс и дискаунт), които сега ме устройва да сменя за желана дестинация, ОБАЧЕ билетите са 3, а вече сме 4. Как ме съветвате да процедирам? 
Купувам билет на бебето с флекс и се обаждам да ми го закачат за резервацията? 
Ще преживея това, че неговото ще е без дискаунт 

Връзка към коментар

Здравейте,

отдавна съм регистрирана, но за първи път пиша във форума.

 

Купувам билети до Барселона за приятели, избрах места, избрах плащане с банков превод.

Проблемът е, че при финализиране на резервацията на екрана ми изписва "за този полет не се предлага онайн чекиране".

 

И друг път съм купувала билети, но не съм забелязвала такова съобщение. Може ли някой да ми каже нормално ли е това и дали е вследствие грешка в сайта, дали ще могат ли да се чекират сами онлайн или ще трябва да ходят на летището?

Ето така изглежда:

резервация wiz.jpg

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.