Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
Преди 1 час, marycap каза:

Разбира се, че светът се върти около теб, но и центробежните сили са огромни.😆 Чакаш месец точно за отговор. Ако поискат някакво доуточняване- още месец. И накрая изпращат становище в твоя полза, с уточението, че последната дума е на авиокомпанията. При мен проработи. Успех!

Аз ще ги закрия тези. От авиокомпания ще станат на верига сладкарници с малко по-бърза доставка!

  • Смея се 8
Публикувано:

Уж много ги разбирам работите с отменени полети но сега малко се шашнах. Отмениха полета за утре Хамбург София поради стачка. Първото което направих веднага резервирах за следващия полет в понеделник. Вариантите които предлагаше системата не бяха много и то повечето да кацам някъде другаде извън София и чужбина. 

Поне за сега мисля ,че правилно постъпих щото и места можеха да не останат. Не съм притеснен за изгубеното време поради отмяната.

Напътствия за най-правилни действия от тук нататък приемам всякакви..

Публикувано:
преди 1 час, Yto каза:

Напътствия за най-правилни действия от тук нататък приемам всякакви..

Съхраняваш всички бележки за разходи оттук нататък - хотел и храна. И след това ги предявяваш на Уиз Еър за възстановяване. Зависи каква е стачката, но в общия случай, ако става дума за авиодиспечери, компенсация по Регламент 261 не се полага.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Имам билети за неделя, но дъщеря ми се разбиля и съм с нея в болница. Нямам застраховка или флекс. Заговорих се с лекар и ми каза, че може да ми издаде бележка, че сме хоспитализирани и твърди, че мога да я предоставя на Уизз и че често се случвало. Има ли смисъл да го правя и ако да, освен това удостоверение дали ми трябва и друг документ. Дъщеря ми също е в резервацията. 

Публикувано:
преди 11 минути , maia_sg каза:

Имам билети за неделя, но дъщеря ми се разбиля и съм с нея в болница. Нямам застраховка или флекс. Заговорих се с лекар и ми каза, че може да ми издаде бележка, че сме хоспитализирани и твърди, че мога да я предоставя на Уизз и че често се случвало. Има ли смисъл да го правя и ако да, освен това удостоверение дали ми трябва и друг документ. Дъщеря ми също е в резервацията. 

Вижте точка 5.8.3 от Общите условия, тя покрива възстановяване на парите при болест на някой от пътниците в резервацията: https://wizzair.com/static/docs/default-source/downloadable-documents/gcc-w6_en_final_modified_270123-changes(i)_bg_bg_a8e87b57.pdf

 

Пожелавам бързо оздравяване на дъщеря ви!

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:

На летището в Базел с wizz след като съм се чекирал онлайн багажа доста преди полета колко часа е лимита да го оставя на baggage drop зоната( колко по рано е възможно)

Публикувано:
преди 4 часа, Yto каза:

Уж много ги разбирам работите с отменени полети но сега малко се шашнах. Отмениха полета за утре Хамбург София поради стачка. Първото което направих веднага резервирах за следващия полет в понеделник. Вариантите които предлагаше системата не бяха много и то повечето да кацам някъде другаде извън София и чужбина. 

Поне за сега мисля ,че правилно постъпих щото и места можеха да не останат. Не съм притеснен за изгубеното време поради отмяната.

Напътствия за най-правилни действия от тук нататък приемам всякакви..

нов билет ли купи или промени стария? ако е промяна - всичко е точно, пазиш си бележките за хотел и храна и им ги пращаш за рефънд

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 час, neuromancer каза:

нов билет ли купи или промени стария? ако е промяна - всичко е точно, пазиш си бележките за хотел и храна и им ги пращаш за рефънд

Причината е стачка на летищните служители. Не се възстановяват суми в такъв случай. И наш полет от Кьолн е отменен. https://www.dw.com/en/germany-hundreds-of-flights-canceled-amid-strikes/a-65379912

Публикувано:

Това са най-долните боклуци, за пореден път се убеждавам.

от два дни се мъча да пусна на скапаният им сайт жалба за обещетение.

То не бе изхвърляне след 30секунди, не може да намери резервацията, гърмят грешки и съобщение за ботове.

Днес успях да кача всичко и накрая като дам submit се връща на предния екран с грешка.

8D893BFF-29FF-4C2C-8D3D-2E53F3FCB3E6.jpeg.8e554c63626956b10dc37ae2863988c5.jpeg

Публикувано:
преди 23 минути , Argentique каза:

Причината е стачка на летищните служители. Не се възстановяват суми в такъв случай. И наш полет от Кьолн е отменен. https://www.dw.com/en/germany-hundreds-of-flights-canceled-amid-strikes/a-65379912

За хотел би трябвало да възстановят, поне по директивата. Обезщетение няма.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 1 час, neuromancer каза:

За хотел би трябвало да възстановят, поне по директивата. Обезщетение няма.

Обезщетение имах предвид и аз, но от много глупости днес не ми работи съвсем главата.

Трябва да я попрочета тази директива. Тук (поне в тази част на Германия) ще е хаос утре.

 

Публикувано:
преди 4 часа, neuromancer каза:

нов билет ли купи или промени стария? ако е промяна - всичко е точно, пазиш си бележките за хотел и храна и им ги пращаш за рефънд

Промених стария и то добре, че действах бързо щото свободните места се изпариха за нула време.

Сега се чудя до къде им е прага на търпимост за цена на хотел. Резервирал съм за 3 дни за 442 Eвро и още един малко по-евтин.

Някой имали опит и дали ще оспорват такъв разход.

  • Смея се 1
Публикувано:
преди 3 часа, Alexander каза:

Това са най-долните боклуци, за пореден път се убеждавам.

от два дни се мъча да пусна на скапаният им сайт жалба за обещетение.

То не бе изхвърляне след 30секунди, не може да намери резервацията, гърмят грешки и съобщение за ботове.

Днес успях да кача всичко и накрая като дам submit се връща на предния екран с грешка.

8D893BFF-29FF-4C2C-8D3D-2E53F3FCB3E6.jpeg.8e554c63626956b10dc37ae2863988c5.jpeg

Бъди упорит - ще те пусне все някога, правят номера в съветски стил. Дори и да си пуснеш жалбата шансовете са ти 10% 🙂 Така, че пробвай но като мине срока погледни към ГВА, ако полета е от България и към Аероиск ако мине срока и не отговорят.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Германците минаха на друго ниво , от национални към регионални стачки , та съвсем вече не може да прогнозираш къде , кога и дали ще полетиш.3-4 летища стачкуват , утре може да са други 3-4 ...пълен цирк.В същото време са се загрижили за международното положение.

 

Ако не стачкува персонала на летището , ще е персонала на Луфтханза , Юроуингс или пък трафик контрола  - няма празно !

  • Харесвам 8
Публикувано:
преди 2 часа, stanimir каза:

Германците минаха на друго ниво , от национални към регионални стачки , та съвсем вече не може да прогнозираш къде , кога и дали ще полетиш.3-4 летища стачкуват , утре може да са други 3-4 ...пълен цирк.В същото време са се загрижили за международното положение.

 

Ако не стачкува персонала на летището , ще е персонала на Луфтханза , Юроуингс или пък трафик контрола  - няма празно !

Не знам какво им става на немците, но аз освен Луфтханза мисля да банна за себе си и всякакво транзитно преминаване през Германия в обозримо бъдеще. То не бяха стачки, не беше чудо - успяха да надминат и обикновено ненадминатите в това отношение британци и французи. Проблеми в рая?

 

Иначе Уиз идеята за месечен мултипас на абонаментен принцип (от новината по-горе) звучи нелошо, интересно дали ще го пуснат и за други пазари.

  

преди 9 часа, Yto каза:

Сега се чудя до къде им е прага на търпимост за цена на хотел. Резервирал съм за 3 дни за 442 Eвро и още един малко по-евтин.

Някой имали опит и дали ще оспорват такъв разход.

За съжаление няма писано правило, Уиз единствено уточняват, че покриват разходи в "разумни граници" без да поясняват какви са те. Подозирам, че може да се позапънат за такава сума, но това е в сферата на догадките. На твое място бих взел по-евтиния хотел. Пожелавам успех в предстоящата досадна и дълга битка за възстановяване на въпросните разходи, на мен последния път ми отне само 7 месеца и то за 4 пъти по-малка сума 🙂

  • Харесвам 7
Публикувано:
преди 11 часа, Argentique каза:

Трябва да я попрочета тази директива.

 

преди 13 часа, neuromancer каза:

За хотел би трябвало да възстановят, поне по директивата.

Да не би да имате предвид Регламент (ЕО) № 261/2004?

Регламент (ЕО) № 261/2004 посочва следното: 

Член 9
Право на грижа

1. Когато се прави позоваване на този член, на пътниците се предлага безплатно:

a) храна и напитки според времето за изчакване;

б) настаняване в хотел в случаите,

— когато се налага престой за една или повече нощи, или

— когато се налага допълнителен престой към първоначално предвидения от пътника;

в) превоз между летището и мястото за настаняване (хотел или друго място).

2. Освен това, на пътниците се предлагат две безплатни телефонни обаждания, телекс или факс съобщения, или електронни съобщения.

3. При прилагане на този член, опериращият въздушен превозвач обръща специално внимание на нуждите на лицата с намалена подвижност и придружаващите ги лица, както и на нуждите на деца без придружители.

 

П.П. Не исках да е подчертан текста, но не става. 

  • Харесвам 3
Публикувано:
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

Не знам какво им става на немците, но аз освен Луфтханза мисля да банна за себе си и всякакво транзитно преминаване през Германия в обозримо бъдеще. То не бяха стачки, не беше чудо - успяха да надминат и обикновено ненадминатите в това отношение британци и французи. Проблеми в рая?

 

Иначе Уиз идеята за месечен мултипас на абонаментен принцип (от новината по-горе) звучи нелошо, интересно дали ще го пуснат и за други пазари.

  

За съжаление няма писано правило, Уиз единствено уточняват, че покриват разходи в "разумни граници" без да поясняват какви са те. Подозирам, че може да се позапънат за такава сума, но това е в сферата на догадките. На твое място бих взел по-евтиния хотел. Пожелавам успех в предстоящата досадна и дълга битка за възстановяване на въпросните разходи, на мен последния път ми отне само 7 месеца и то за 4 пъти по-малка сума 🙂

С хотелите е истинска касапница, чудо е да се намери приличен хотел на " разумна цена" особено за днес.

Матеев какви циркове и стратегии правят виолетовите в такива ситуации?

То при стотици отменени полети си е нормално хотелите да отхапят парченце от сервираната торта.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 2 часа, Георги Матеев каза:

Не знам какво им става на немците, но аз освен Луфтханза мисля да банна за себе си и всякакво транзитно преминаване през Германия в обозримо бъдеще. То не бяха стачки, не беше чудо - успяха да надминат и обикновено ненадминатите в това отношение британци и французи. Проблеми в рая?

 

Не е свързано по никакъв начин с пътуване, но на мен ми прави впечатление от известно време, че Германия не е това, което беше. Понякога ми се налага да говоря/пиша мейли с германци и последните 2-3 години нивото на обслужване падна толкова драстично, че е направо плашещо. Опитвам се да им дам пари за някаква услуга, те ми отговарят със седмица закъснение, че не им се занимава. 

Може би самата държава се променя... към по-лошо.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 2 часа, Pantelej Putnik каза:

 

Да не би да имате предвид Регламент (ЕО) № 261/2004?

Регламент (ЕО) № 261/2004 посочва следното: 

Член 9
Право на грижа

 

 

Това имах предвид. :)
Ние не сме особено засегнати финансово, защото засега разходите ни са само за два евтини двупосочни билета от CGN до Северна Испания. Има къде да спим, а хотелът ни в Испания за днес беше с безплатна анулация до вчера в 18 часа, което е рядкост в днешно време. Е, билетите са купувани през френското оподо и не става ясно как ще си връщам парите, но с това по-късно ще се занимавам.

Тъпото е, че голяма част от замисъла на моето идване в Германия беше да ползваме добрата връзка от CGN, за да пътуваме заедно с приятелка, която живее тук. По-трудно се намират полети от две различни отправни точки до интересуващи ни дестинации в удобни за всички замесени дати, че и на ниски цени. Преди няколко месеца беше вездесъщото Бергамо, сега това.

Но в близките десетина дни ще изръчкаме района и ще ходим на испански ресторант поне някак да компенсираме за несъстоялата се среща с баскската кухня. 😃
Инак Кьолнското летище от вчера няма полети до днес вечерта. Доста хора са засегнати...

  • Харесвам 4
Публикувано:
На 20.04.2023 г. в 15:06, yordanov каза:

Вижте точка 5.8.3 от Общите условия, тя покрива възстановяване на парите при болест на някой от пътниците в резервацията: https://wizzair.com/static/docs/default-source/downloadable-documents/gcc-w6_en_final_modified_270123-changes(i)_bg_bg_a8e87b57.pdf

 

Пожелавам бързо оздравяване на дъщеря ви!

Първо искам да Ви благодаря за отговора и пожеланието!

Пуснах си искането чрез сайта, като посочих анулация поради заболяване. Получих отговор, че полета ще бъде осъществен и че не те са го анулирали и тн.

Писмото завършва с това "6.5.2. Ако анулирате Вашата резервация по-малко от 14 (четиринадесет) дни преди предвидения час на заминаване на Вашия полет, ще Ви бъде възстановена Общата цена след приспадане на Такса за Други услуги и Такса за запазване на място.
Въпреки това, бихме могли да направим следния жест на добра воля за Вас - възстановяване на 50% от сумата за резервацията на пасажерa и един придружител, под формата на Wizz кредити, към Вашия Wizz профил"

В цитираната по-рано точка се разбира, че в случай на заболяване на някой от резервацията, ще възстановят цялата сума. Има ли смисъл да споря или да го приема това предложение? Към момента имам само служебна бележка за хоспитализация, а епикриза ще получа чак след изписването на детето. 

 

Публикувано:
преди 6 часа, ACM каза:

Не е свързано по никакъв начин с пътуване, но на мен ми прави впечатление от известно време, че Германия не е това, което беше. Понякога ми се налага да говоря/пиша мейли с германци и последните 2-3 години нивото на обслужване падна толкова драстично, че е направо плашещо. Опитвам се да им дам пари за някаква услуга, те ми отговарят със седмица закъснение, че не им се занимава. 

Може би самата държава се променя... към по-лошо.

През последните две години хората които работят в customer service в германски фирми вече не са немци по рождение/въобще не са раждани в Германия /Европа - резултата е налице и ще става по-зле. Мога да споделя доста примери но не искам да ви отегчавам

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 47 минути , maia_sg каза:

В цитираната по-рано точка се разбира, че в случай на заболяване на някой от резервацията, ще възстановят цялата сума. Има ли смисъл да споря или да го приема това предложение?

Според мен има смисъл да спориш, да. Може да пробваш да се обадиш на безплатния телефон и да помолиш за съдействие, има шанс да случиш на читав агент.

  • Харесвам 3
Публикувано:

ами точка 5.8.3 говори за цялата сума, така че може да им го цитираш. От друга страна във форума са споменавали няколко пъти за 50%, не 100, та не знам дали ще имаш успех в това

Публикувано:
преди 27 минути , EmoKrastev каза:

През последните две години хората които работят в customer service в германски фирми вече не са немци по рождение/въобще не са раждани в Германия /Европа - резултата е налице и ще става по-зле. Мога да споделя доста примери но не искам да ви отегчавам

Всъщност останаха ли въобще customer service центрове в самата Германия или и немските компании аутсорснаха съпорта на изток като почти всички останали?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.