Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Добро утро, искам да променя име на пътник за полет само в една

посока. Прочетох в условията, че се таксува 50 евро на посока , но крайна цена ми изписва 202 лева.

Къде греша?

Връзка към коментар
Йосиф Милчов
преди 8 минути , vladimira74 каза:

Добро утро, искам да променя име на пътник за полет само в една

посока. Прочетох в условията, че се таксува 50 евро на посока , но крайна цена ми изписва 202 лева.

Къде греша?

Предполагам, че разликата идва от превалтирането на евро към лев или обратното от Уиз.

 

П.С. сега обърнах внимание, че разликата е прекалено голяма за превалутиране.

Връзка към коментар
преди 7 минути , Йосиф Милчов каза:

Предполагам, че разликата идва от превалтирането на евро към лев или обратното от Уиз.

 

П.С. сега обърнах внимание, че разликата е прекалено голяма за превалутиране.

Да , това е цена за промяна на име в две посоки. А аз задавам само на отиване.

Връзка към коментар
Преди 1 час, vladimira74 каза:

Добро утро, искам да променя име на пътник за полет само в една

посока. Прочетох в условията, че се таксува 50 евро на посока , но крайна цена ми изписва 202 лева.

Къде греша?

Ако билета е двупосочен, промяната става за двете посоки. 

Връзка към коментар
преди 4 часа, vladimira74 каза:

само в една

посока.

Ако е било  "Отиване",  няма как да стане  само еднопосочно. Ако е било за "връщане",  е могло да стане  веднага след полета  "отиване".

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 15 минути , epetkov каза:

В профила  може ли да се сменя  имейла?  Телефонът  лесно може да се сменя, но има ли начин да се сменя  имейла?

Сменял съм го през кол центъра, но този на който получаваш известия и потвръждения. Този за вход не може.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

как са напоследък Wizz с плащанията на компенсации, предполагам бавят и отказват? днешният полет от Стокхолм закъсня с между 4 и 10 минути (в зависимост от източника на информация) над трите часа, защото самолетът от София вместо да вземе нас, замина за Гданск и се върна обратно да ни прибере (там е имало проблем с машината им), дадоха ни ваучери и аха да наваксат, но този път времето беше с  мъничко в наша полза

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Не знам как са с плащанията, но в момента аз се опитвам да пусна клейм точно за същия полет и щом напиша номера на резервацията и имената ми дава "Пътникът не е намерен! Можете да редактирате името, като кликнете върху бутона Промяна под списъка с пътници". Имената са изписани абсолютно точно, но до сега не съм пускала и не съм сигурна какво точно не правя както трябва.

Ако някой има идея?

 

Edit - Справих се.

 

Може ли съвет - скрийншот от флайт радар (показва закъснение с 3,04 ч.) или от таблото на летището е по-добре (закъснение 3,10 мин.) да се праща за доказателство?

Връзка към коментар

Директорът на Wizz Air: Ерата на билетите от 10 евро не е приключила

 

Новите и по-големи самолети ни позволяват по-ниска цена на седалка, казва Йозеф Варади

 

Унгарецът Йозеф Варади е един от основателите на Wizz Air през 2003 г. Има магистърска степен по икономика от Университета за икономически науки в Будапеща и магистърска степен по право от Лондонския университет. Между 1991 и 2001 г. Варади работи в Procter and Gamble като директор продажби за глобални клиенти. След това се присъединява към Malév Hungarian Airlines, като е главен търговски директор в унгарската държавна авиокомпания, а между 2001 и 2003 г. е и главен изпълнителен директор. Членува в борда на компании като Lufthansa Technik Budapest, Mandala Airlines, JetSMART.

Wizz Air започна да лети до София през 2005 г. Към момента компанията има вече седем самолета в София и 11 в страната, като три са базирани във Варна и един през летния сезон в Бургас. През 2022 г. Wizz Air е превозила 27.1 млн. пътници, като през 2022 г. е обслужвала 194 дестинации в 50 държави, а приходите й са били 1.7 млрд. евро.

Какво лято можем да очакваме? Мислите ли, че ще бъде различно от предишното, като се вземат предвид всички оперативни предизвикателства, като закъсненията на полетите например?

Операционната среда ще остане предизвикателна. Наблюдаваме социални вълнения в Западна Европа. Виждаме, че европейският контрол на въздушното движение все още изпитва недостиг на служители. Така че мисля, че ситуацията ще бъде малко предизвикателна. Но ние като Wizz Air сме много по-добре подготвени за тези предизвикателства, отколкото миналата година. Направихме много инвестиции, за да направим нашите операции по-устойчиви. Ще имаме повече резервни самолети, повече резервни части. Ще имаме много повече хора в оперативното управление. Почти удвоихме броя на хората, които се занимават с ежедневни оперативни въпроси - 400 души в офиса. Имаме повече резервни екипажи в готовност, които да се включват при нужда. Направихме някои промени в начина, по който разпределяме екипажите, за да се уверим, че дори и да страдаме от закъснения, ние няма да загубим екипажа в крайна сметка. Така че имаме много инвестиции и вече виждаме някои добри резултати, като в първата част на годината от 1 януари сме номер в Европа по отношение на изпълнението на летателната програма - 99.8% от нашия график, като това беше най-доброто представяне в авиоиндустрията.

Какво планирате по отношение на увеличаването на капацитета или откриването на нови линии при трафика от България?

Добавихме към мрежата от София Ереван и Рияд, Саудитска Арабия. Имаме редица други маршрути в Европа. Разширяваме не само нашата европейска мрежа от България, но и Източната мрежа, добавяйки към разнообразието Саудитска Арабия.

И искам да ви попитам за цените, разбира се, като много важна тема за клиентите. Вече чухме, че ерата на билетите от 10 евро е приключила. И вие ли сте на това мнение?

Не, аз имам различно мнение. Според мен различните авиокомпании ще се справят по различен начин със ситуацията. Индустрията е под натиска на разходите заради инфлацията. По-високата цена на труда и особено по-високите разходи и най-вече този за гориво. Но в същото време мисля, че Wizz Air има уникална позиция да компенсира част от тези разходи и да продължи да предоставя на клиентите си ниски цени.

През последните няколко години получихме много доставки на нови самолети. Преди пандемията имахме 119 доставки на самолети онлайн. Днес имаме 180, като до края на годината ще станат 200. И всички тези самолети са напълно нови, доставени директно от производителя, като, разбира се, новата технология винаги е с по-ниски оперативни разходи от старата. Междувременно ние надграждаме нашите Airbus А320 със 180 места до Аirbus A321 с 239 места. И другият икономически фактор в инженерството е, че колкото по-голям е самолетът, толкова по-ниска ще бъде цената на седалката. Така че благодарение на тази технологична иновация и модернизация на самолета, всъщност спестяваме значителни оперативни разходи и това може да се превърне в компенсация на инфлационния натиск, идващ по линия на разходите за заплати и за гориво. И това създава доста уникална позиция за нас в сравнение с останалата част от индустрията, защото никоя друга авиокомпания в Европа наистина няма тези лостове, които ние имаме. Така че всъщност нашата относителна конкурентна позиция ще се подобри и като резултат ще можем да предложим ниски цени на пазара, което може би други няма да направят, защото разходът няма да им позволи. Но нашите разходи ще продължат да ни позволяват да прилагаме тези ниски тарифи. Те са важни, защото ниските тарифи стимулират пазара. Това е начинът, по който вкарваме хората в самолетите и сме сигурни, че ще летят повече.

Казахте, че ще имате 200 самолета в края на годината. Ще има ли закъснения, предвид забавеното производство?

Когато казвам 200, забавянията са включени.

Ще успеете ли с плана си да утроите флота си до 2030 г.?

Да, абсолютно. По отношение на търсенето на нашите услуги - абсолютно. Виждаме голямо търсене и имаме достъп до самолети. Още 360 самолета ще бъдат доставени между този момент и края на десетилетието и ние продължаваме да се стремим към това да имаме около 500 самолета до 2030 г. срещу 200 самолета в края на тази година.

Airbus обяви, че до 2035 г. ще има самолет с нулеви емисии. Вие обявихте ново партньорство за устойчиво авиационно гориво. Кога смятате, че тези нови технологии ще излязат от тестовата фаза и ще станат реалност за авиационния бизнес?

Всъщност имаме партньорство с Airbus, когато става въпрос за това развитие на самолети. Така че ние сме пилотна авиокомпания, която работи заедно с Airbus в опита да се въведе новата технология и водородните самолети и това е, което Airbus иска да стартира през 2035 г. Ние сме част от тази програма. Но междувременно ние смятаме, че устойчивото авиационно гориво ще бъде мостовият механизъм, докато не излезе новата водородна технология, за да се гарантира, че карбоновият отпечатък на индустрията се намалява и контролира. И въпреки факта, че ние сме най-малкият емитент от авиокомпаниите в Европа с нашия въглероден отпечатък, ние се стремим към още 25% намаляване на нашия въглероден отпечатък и разбира се, част от процеса е обновяването на флота, както и устойчивото авиационно гориво. И всъщност направихме инвестиции в производството на SAF. Току-що обявихме инвестицията в Обединеното кралство. Искаме да бъдем на преден план в областта на иновациите и в тази област, за да гарантираме, че индустрията наистина се занимава с въпроси, свързани с околната среда. Ние вече сме най-устойчивата авиокомпания в света и смятаме, че имаме мисия да продължим пътуването и да водим индустрията, когато става въпрос за устойчивост.

Предвиждате ли нова консолидация в авиационния сектор?

Мисля, че секторът продължава да се консолидира. Една от причините е фалитът на авиокомпаниите. Виждате, че доста по-малки авиокомпании фалираха в последно време и ние запълваме пазара. Също така има още един слой на консолидация чрез придобиване на активи. Така че придобихме портфолиото от слотове за излитане и кацане на Norwegian Airlines на лондонското летище "Гетуик" и се базирахме за операции с тези слотове там. Мисля, че това е вид консолидация, към която имаме интерес, за да можем да поддържаме нашия органичен растеж в определени области и пазари. Може да има и консолидация чрез сливане и придобиване, но Wizz Air няма да е авиокомпанията, която да направи това, защото нашата най-важна цел е да доставим възможно най-ниските разходи в индустрията, а и M&A създават сложност и повече разходи за системата, затова не сме развълнувани от тях. Но органичният растеж е наистина това, което разглеждаме.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 8 минути , Фил каза:

Новите и по-големи самолети ни позволяват по-ниска цена на седалка, казва Йозеф Варади

 

Ахааа, имаме само един A321neo базиран в София. Затова са ни скъпи билетите, нямаме достатъчно от "новите и по-големи" самолети. 😄

  • Харесвам 3
  • Браво 1
  • Смея се 8
Връзка към коментар

40 часа след като кацнахме с 4 минути закъснение над заветните три часа Стокхолм-София, Уиз ни преведоха по 400 евро, не очаквах да се случи толкова бързо 🙂 точно ни покриват готините хотел и каюти от круиза, чак ми се приходи веднага пак

  • Харесвам 19
  • Шок 4
  • Браво 15
  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 3 часа, antea каза:

40 часа след като кацнахме с 4 минути закъснение над заветните три часа Стокхолм-София, Уиз ни преведоха по 400 евро, не очаквах да се случи толкова бързо 🙂 точно ни покриват готините хотел и каюти от круиза, чак ми се приходи веднага пак

Явно достатъчно шарани са купили билетите по 200-300 евро и имат ликвидност.

  • Смея се 6
Връзка към коментар
На 21.05.2023 г. в 9:11, yordanov каза:

Ахааа, имаме само един A321neo базиран в София. Затова са ни скъпи билетите, нямаме достатъчно от "новите и по-големи" самолети. 😄

По едно време бяха поне два, да не казвам три базираните тук.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.