Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
Преди 1 час, tch каза:

Явно достатъчно шарани са купили билетите по 200-300 евро и имат ликвидност.

учтивият имейл, с който ни уведомиха, че наистина имаме право на компенсация, дойде на обяд и всъщност час-два след получаване на сумата, и още по-любезно вътре ни изброяват, че ако искаме отделно възстановяване на разходи за храна и други поради престоя,  точно къде и с какъв subject да натиснем бутона, изобщо абсолютен потрес 🙂 интервюто на шефа от оня ден и сега това - май са го ударили на бял PR

  • Харесвам 12
  • Браво 1
Публикувано:

Да повдигна малко темата,че бях забравил за случая!

Някой от пътниците на  полет W6-3672 BGY-IAS на 16 Юли 2021г. получи ли обезщетение?

@iMari,други?

Публикувано:
преди 2 минути , crazyhorse каза:

Да повдигна малко темата,че бях забравил за случая!

Някой от пътниците на  полет W6-3672 BGY-IAS на 16 Юли 2021г. получи ли обезщетение?

@iMari,други?

Аз, след като се обърнах към Аероиск, защото нямах отговор от италианска ГВА повече от година,

  • Шок 1
Публикувано:
преди 9 минути , Marisha каза:

Аз, след като се обърнах към Аероиск, защото нямах отговор от италианска ГВА повече от година,

Много благодаря!

Публикувано:
преди 11 часа, crazyhorse каза:

Да повдигна малко темата,че бях забравил за случая!

Някой от пътниците на  полет W6-3672 BGY-IAS на 16 Юли 2021г. получи ли обезщетение?

@iMari,други?

Нямам спомен да съм купувала билет за този полет. Ама то няма и как да помним всяка шмекерия. 😚😄

Виж, ако бях получила обезщетение от Уиз щях да помня такова значимо събитие. 🙂

Честито, @antea!  Явно са се заели да чистят име, след като цяла Европа единодушно ги обяви за най-лоша АК за 2022г.

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 19 часа, antea каза:

40 часа след като кацнахме с 4 минути закъснение над заветните три часа Стокхолм-София, Уиз ни преведоха по 400 евро, не очаквах да се случи толкова бързо 🙂 точно ни покриват готините хотел и каюти от круиза, чак ми се приходи веднага пак

Да се похваля, че и ние получихме обезщетението 😉.

  • Харесвам 6
  • Браво 4
Публикувано:
На 20.05.2023 г. в 20:49, DGTG каза:

Може ли съвет - скрийншот от флайт радар (показва закъснение с 3,04 ч.) или от таблото на летището е по-добре (закъснение 3,10 мин.) да се праща за доказателство?

От таблото на летището при пристигане.

  • Харесвам 3
Георги Матеев
Публикувано:

Днес получих 2 обезщетения за закъснял с 3+ часа полет SOF-BCN на 6 Юни 2022. Май Уиз наистина са се заели да чистят име, ако е така - похвално 🙂

  • Харесвам 18
Публикувано:

Не знам колко им е успешна кампанията да си чистят имиджа, но онзи ден станах свидетел на поредния случай на некачен пътник с редовен билет по линията Лутън-София. Няколко пъти помолиха всички да си седнат по местата, за да преброят колко свободни места има в самолета?!?!?!?! Обяснението към потърпевшите (двойка младежи, момче и момиче) било, че на борда има пътници, цитирам "без документи", на което втрещено попитах "как е възможно това"..... Държавата Англия ги гонела с първия възможен полет и като такива с предимство заели техните места, та на полета остана само момичето, момчето доброволно слезе от самолета....

  • Харесвам 1
  • Шок 9
  • Смея се 2
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 1 час, DGTG каза:

Изобщо не се наложи да пращам нещо. 

Видях, че вече си получила обезщетение. Пиша го за други, на които може да им се наложи.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 6 часа, vino4erpec каза:

Не знам колко им е успешна кампанията да си чистят имиджа, но онзи ден станах свидетел на поредния случай на некачен пътник с редовен билет по линията Лутън-София. Няколко пъти помолиха всички да си седнат по местата, за да преброят колко свободни места има в самолета?!?!?!?! Обяснението към потърпевшите (двойка младежи, момче и момиче) било, че на борда има пътници, цитирам "без документи", на което втрещено попитах "как е възможно това"..... Държавата Англия ги гонела с първия възможен полет и като такива с предимство заели техните места, та на полета остана само момичето, момчето доброволно слезе от самолета....

На нашия полет Лондон-София на 21.05 имаше подобен случай, но с 2 жени. Качиха едната, а другата оставиха. Не ми хареса, че последния ред остана празен, тъй като им трябвал, за да оправят кетъринга. Можеше да качат и другата жена.

  • Шок 10
  • Браво 1
Публикувано:

Вече какво ли не получавам по мейла си! Освен фишинг измамите, ами wizz ето какво са ми изпратили 😀

 

Бъдещето е розово с PINK

Миналото лято, подобно на всички авиокомпании в Европа, и ние в WIZZ бяхме изправени пред извънредни оперативни предизвикателства, породени най-вече от външни фактори. Въпреки това не успяхме да отговорим на собствените си изисквания по отношение на нивото на предоставените услуги. Полетите твърде често закъсняваха или биваха отменени, проблемите не се управляваха адекватно, а обработката на исковете и изплащането на сумите по тях към нашите клиенти отнемаше твърде много време. PINK е нашият ангажимент да предоставяме на клиентите си подобрено обслужване. Но какво точно е PINK?

7cf41a00-ef7a-436e-beac-d3ecf702ad2e
 

Punctual – Точност

Правим всичко възможно, за да изпълняваме полетите навреме и да намалим броя на отменените полети.

1aabdc22-8f1d-42ae-b778-3ad6ffc5309a
 

Innovative – Иновативност

Въведохме нови цифрови решения, за да направим обслужването на клиентите по-безпроблемно и ефективно.

920c3de5-f1ef-4d09-82ee-09389f372f2e
 

New – Новаторство

Това се отнася за устойчивите самолети от ново поколение на Wizz Air, които осигуряват най-ниския досега годишен въглероден интензитет от 55,2 грама на пътник/км, което е с 15% по-малко на годишна база и превъзхожда всяка друга европейска авиокомпания.

1fa6f3e9-36b6-40c8-9cbd-c175d43f9a34
 

Knowledgeable – Компетентност

Опитът ни се основава на 51 милиона пътници, които сме превозили в рамките на нашата мрежа през последните 12 месеца.

Според прогнозите предстоящият сезон ще бъде предизвикателство за всяка авиокомпания, а „Евроконтрол“ твърди, че това ще бъде най-тежкото лято за последното десетилетие по отношение на контрола на въздушното движение. За да се подготвим за това, инвестирахме повече от 90 милиона паунда в подобряване на работните ни процеси и подготовка за увеличаване на въздушния трафик.

Благодарим ви, че прочетохте това. С нетърпение очакваме да ви приветстваме на борда!

  • Харесвам 4
  • Браво 2
Публикувано:

Имам един билет с Уиз,който няма да ползвам,а на някой друг може да му свърши работа.Но никога не ми се е налагало да сменям име и въобще беше ли възможно това срещу допълнително заплащане и заслужава ли си.

Публикувано:

възможно е, има такса, виж на сайта

100 евро ама дали само на човек или и в посока не помня

  • Харесвам 2
Публикувано:

Май найстина са почнали да чистят имидж. Закъснял полет с над 6часа Лутън-София на 6-ти май и подаден иск вчера днес вече са одобрили иска и наредили парите.

  • Харесвам 4
  • Браво 2
Публикувано:
преди 6 часа, Иван Попов каза:

Вече какво ли не получавам по мейла си! Освен фишинг измамите, ами wizz ето какво са ми изпратили 😀

 

И аз съм получил същото на пощата по обед.. Само че на английски 😄

Явно имат нов мениджмънт

 

 

Screenshot 2023-05-26 at 0.11.13.png

  • Харесвам 2
Публикувано:

Как стоеше въпроса при Wizz, след направена резервация през друг сайт, добавянето на WIZZ Priority на по-висока цена ли е или няма разлика?

 

Публикувано:

Получих уведомление за промяна в часовете на полета.

Освен това виждам, че сега цената на същия полет е значително по-ниска, от тази на която закупих билетите преди време.

Та, въпросът ми е - вариант ли е да откажа промяната и да поискам възстановяване на платената сума и в същото време да закупя билети за същите дати при по-ниската цена?

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , Svetulche каза:

Получих уведомление за промяна в часовете на полета.

Освен това виждам, че сега цената на същия полет е значително по-ниска, от тази на която закупих билетите преди време.

Та, въпросът ми е - вариант ли е да откажа промяната и да поискам възстановяване на платената сума и в същото време да закупя билети за същите дати при по-ниската цена?

Да.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Публикувано:

Грешка в двигателите може да доведе до  отмяна на полети:

 

A lot of summer Wizz Air flights can be cancelled due to engine error

The problem is with the new generation engines made by the American Pratt & Whitney. They need mending so frequently that estimates talk about 3,000 flights that will be cancelled because of them during the summer season. The engine crisis affects multiple flights to and from Hungary and concerns Wizz Air aircraft.
 https://dailynewshungary.com/a-lot-of-summer-wizz-air-flights-can-be-cancelled-due-to-engine-error/

 

Не знам доколко е авторитетно това издание, но дори част от написаното да е вярно си е притеснително.

 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   4 магеланци

    • Teodg
    • marycap
    • nino
    • Tani
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.