Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 5 часа, Яничка каза:

И още по темата не само за Уиз (имам полет с тях този петък до BCN), но и за стачки:

image.png.9ca9c44cad93a8547dfc1fb6e0abfd04.png

Аз летя също тогава до Валенсия / в 15:55ч та дали може да се засечем 🙂 / и получих същия, но се споменава генерално за Испаня, че може да е навсякъде без конкретен град. Предполагам, че полета ти е първи по маршрута, както е моя т.с. софия-барселона, барселона-софия. По-скоро за излитащи от Испания да има пробелми/закъснения.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 13 минути , Ivko каза:

Аз летя също тогава до Валенсия / в 15:55ч та дали може да се засечем 🙂 / и получих същия, но се споменава генерално за Испаня, че може да е навсякъде без конкретен град. Предполагам, че полета ти е първи по маршрута, както е моя т.с. софия-барселона, барселона-софия. По-скоро за излитащи от Испания да има пробелми/закъснения.

Летя в 18:15, та вероятно ще се разминем, но ако нещо се заседим на терминала, ще се познаем :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Повече подробности за новата услуга на Уиз - Multipass, която засега се предлага само на италианския и полския пазар.

 

What’s on offer?

For €37 ($40) one way or €74 ($80) for a round trip, passengers can travel across Wizz Air’s expansive Italian network from its bases in Catania (CTA), Milan (MXP), Naples (NAP), Palermo (PMO), and Rome (FCO). Destinations include popular tourist hotspots Venice (VCE), Turin (TRN), and Olbia (OLB), as well as upcoming connection Comiso (CIY) in the south of Sicily, set to launch later this month.

Polish travelers will have slightly more options. The one-way service will set subscribers back zł239 ($57), while a round trip goes for zł478 ($115). Wizz Air operates almost 5,000 monthly international services to destinations across Europe and North Africa from its primary bases in Warsaw (WAW), Katowice (KTW), Gdańsk (GDN), Kraków (KRK), and Wrocław (WRO).

 

https://simpleflying.com/you-can-now-buy-wizz-airs-flight-subscription-plan/

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
2 minutes ago, EliDion said:

Че то не си ли е така и сега. 24 преди полета отварят онлайн чекирането или нещо не съм разбрала.

Досега беше 48 часа.Няма голяма драма.

24 часа е при Ryanair , при повечето традиционни авиокомпании онлайн чекирането също отваря 24 часа преди полет.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 33 минути , Фил каза:

Само при мен ли на сайта при ползване на Fare finder изчезна опцията "show departure times" ?:huh:

И при мен е така. Чак, когато натисна определена дата, се показва часът.

Преди малко не беше активна и графата “Plan”, за да стигна до Fare finder, но се оправи впоследствие.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, kali KH каза:

Какви са тези кодове за отстъпка?Не знаех,че има такива.

Вероятно са някакви специални, които магеланци си пращат само на лични съобщения!?

  • Харесвам 1
  • Смея се 7
Връзка към коментар
2 hours ago, kali KH said:

Какви са тези кодове за отстъпка?Не знаех,че има такива.

Имаше по едно време някаква кампания на Wizz и разпращаха кодове, но много рядко сработваха. Мисля че това приключи преди месеци.

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Това беше от 15 януари до 15 февруари, код за 10 евро отстъпка и важеше за полети до 28 февруари. Аз моя код го подарих. Това изискване да летиш в най-студения месец, не допадна. А и не можеше да се доплаща с уиз точки. Само с банкова карта + този код за 10 евро

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Знам, че е трудно да се каже (зависи от дестинация, сезон и т.н.), но колко би се вдигнал 10 кг. чекиран багаж, ако се купи след резервацията отделно? Сега е 73 лв. за Копенхаген за септември, в едната посока.

Връзка към коментар

Нека да споделя отношението на УззЕър за съвсем нормално искане за канселиране на полет и възстановяване на сумата платена за него, поради невъзможност по здравословни причини на пътника да пътува.

 

Полет в началото на юни, който все още не е осъществен става ясно, че няма да може да бъде използван от пътника, защото има здравословен проблем и трудно се придвижва.

Пишем на УиззЕър във формата за контакт, като прилагаме и медицински документ - Амбулаторен лист. Чака се над 5-6 дни, накрая се получава отговор, че не могат да направят нищо, полета бил потвърден и не бил канселиран от тяхна страна и не можели да върнат пари. 

Писахме втори път, отново изчакахме 5-6 дни и отговора беше почти същият с две три изречения разлика.

 

Не виждам защо имат в сайта подаване на искане, поради Заболяване, при положение, че не го уважават.

Не знам какво друго бихме могли да направим?

Връзка към коментар

Ами съмнява ме, разрових и не намирам. Че то иначе колко му е всеки да взима болничен по каквато и да причина като не може да лети и да си върне парите ..

 

ПП. Ryan имат опция за refund при serious illness, като е по тяхна преценка.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не ми се вярва да я дръпнат по-рано. Дано само не я клъцнат преждевременно. 
 

Иначе от Тирана има интересни италиански дестинации и не само. Освен да я ползваме за прикачване. 😁

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.