Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Май не чекиране, а отпечатване на бордна карта. Направи, колко му е, не пречи.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 11 часа, Zornitsa каза:

Да питам нещо, че леко се паникьосвам. Пробвах да добавя приорти бординг от Катания към София. Кликвайки на добави, най-отгоре се изписва София-Катания, а уж се опитвах да направя обратното и използвах появилия се бутон Отмяна. В правилата на Уиз пише, че ако се добавят услуги след чекиране е необходимо да се направи ново такова. Трябва ли да се чекирам отново, след като реално добавяне на услуги не е имало?

Ако не са добавени услуги,както би трябвало да е в твоя случай,не трябва ново чекиране.Въпросът е в това,отменено ли е добавявено на услугата...Ако няма  искане за плащане,няма и добавена услуга.

преди 9 часа, neuromancer каза:

Май не чекиране, а отпечатване на бордна карта. Направи, колко му е, не пречи.

За да бъде отпечатана нова бордна карта,с добавена услуга впоследствие,е нужно и ново чекиране.Само така добавената услуга ще се отбележи на бордната карта.Надявам се да не греша.:)

  • Харесвам 2
Публикувано:

Да, отмених с бутона, който се появи от лявата страна, а о тдясно имаше полета за въвеждане данни от карта, което не съм правила. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 6/25/2017 в 14:07, Zornitsa каза:

Да, отмених с бутона, който се появи от лявата страна, а о тдясно имаше полета за въвеждане данни от карта, което не съм правила. 

Значи отпада нуждата от ново чекиране и разпечатване на бордна карта щом не е добавена услуга.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Аз съм добавяла допълнителни услуги след чекиране (разбирайте багаж) и след добавянето просто отново се разпечатва бордната карта.

И да  споделя - преди малко седнах да се чекирам за предстоящ полет и нямаше  стъпка за документ за самоличност. В пдф картите всичко изглеждаше ОК, но се усъмних и звъннах на Уиз. Казаха, че имат проблем със записването на данни и ще отбележат в резервацията ми чек ин на летището - безплатно. 

Ако на някой му се случи нещо подобно да не се шашка.

Редактирано от Juliaaa
  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 9 часа, Juliaaa каза:

Аз съм добавяла допълнителни услуги след чекиране (разбирайте багаж) и след добавянето просто отново се разпечатва бордната карта.

И да  споделя - преди малко седнах да се чекирам за предстоящ полет и нямаше  стъпка за документ за самоличност. В пдф картите всичко изглеждаше ОК, но се усъмних и звъннах на Уиз. Казаха, че имат проблем със записването на данни и ще отбележат в резервацията ми чек ин на летището - безплатно. 

Ако на някой му се случи нещо подобно да не се шашка.

Коригирам се,прочетох ЧЗВ в сайта на Уиз,и действително след добавяне на качване на борда с предимство е необходимо само ново отпечатване на бордната карта.На летището трябва да се явиш в зоната на чекиране,за да получиш стикер,посочващ промените по първоначалната бордна карта.Ако,разбира се,е добавена услугата.https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/informatsiya-za-rezervatsiya/chekirane-i-kachvane-na-borda#faq-kak-da-chekiram-bagazha-si-na-letishcheto-ako-veche-sm-se-chekirala-onlayn

  • Харесвам 2
Публикувано:

Някой знае ли как и дали може да се сменя имейл адреса с който влизам и съответно на който получавам резервацийте,че съм регистриран със стар,който не ползвам?

Публикувано:
20 hours ago, Ivko said:

Някой знае ли как и дали може да се сменя имейл адреса с който влизам и съответно на който получавам резервацийте,че съм регистриран със стар,който не ползвам?

През кол центъра само.  

  • Харесвам 2
Публикувано:

За първи път ще пътувам с wizz по вътрешна линия - от София до Варна. При on-line чекирането не поиска да въведа документи за самоличност. Това нормално ли е за вътрешните полети или това е проблемът със сайта, за който Jiliaaa писа по-горе?

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 12 минути , snow.white каза:

За първи път ще пътувам с wizz по вътрешна линия - от София до Варна. При on-line чекирането не поиска да въведа документи за самоличност. Това нормално ли е за вътрешните полети или това е проблемът със сайта, за който Jiliaaa писа по-горе?

 

Нормално е.

За вътрешните полети не иска данни за документи за самоличност.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Здравейте,

Имам един такъв въпрос - понеже купих двупосочен билет за определени дати, но в последствие се оказа че мога да пътувам по-рано ( а връщането е на същата дата) купих и билет ( еднопосочен за няколко дни по-рано.  Как да процедирам с чекирането - за чекирам еднопосочния за отиване и 2-рата част от двупосочния за връщане или ...? 

Публикувано: (редактирано)
преди 6 минути , milen_40 каза:

Здравейте,

Имам един такъв въпрос - понеже купих двупосочен билет за определени дати, но в последствие се оказа че мога да пътувам по-рано ( а връщането е на същата дата) купих и билет ( еднопосочен за няколко дни по-рано.  Как да процедирам с чекирането - за чекирам еднопосочния за отиване и 2-рата част от двупосочния за връщане или ...? 

!!

Редактирано от Polina
Публикувано:
преди 19 минути , milen_40 каза:

Здравейте,

Имам един такъв въпрос - понеже купих двупосочен билет за определени дати, но в последствие се оказа че мога да пътувам по-рано ( а връщането е на същата дата) купих и билет ( еднопосочен за няколко дни по-рано.  Как да процедирам с чекирането - за чекирам еднопосочния за отиване и 2-рата част от двупосочния за връщане или ...? 

Чекирай само полетите, в които ще летиш.

Публикувано:

Дори да чекираш трите и да не използваш единия, това не би имало значение, защото всеки е самостоятелен билет и полет. Но все пак аз бих чекирала само тези, които ще използвам.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Благодаря за информацията.

Питането ми е понеже видях сред таксите на Уиз такса "неявяване за полет" - 70 лв. Мисля да се чекирам само за полетите, които ще ползвам.  Едва ли може да ми начислят такса за неявяване на полет, за който не съм се чекирал.

Публикувано:
преди 28 минути , milen_40 каза:

Уиз такса "неявяване за полет" - 70 лв

Къде го това, че ми стана интересно? Да не са решили да ни събират по къщя и хотели?

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)
преди 5 минути , milen_40 каза:

Такси 

Такса за изпуснат полет  На полет, на пътник  ‎70,00 €

Това доколкото разбирам е: Ако си изпуснеш полета и искаш да го промениш.

http://prntscr.com/fp5tlu

 

Не знам как ще ме накарат да платя 70 евро, за нещо което съм платил и съм решил да не ползвам :)

Редактирано от boogy83
  • Харесвам 6
Публикувано:

  Защо вече през ден се задава този безсмислен въпрос? Как може да те глобят за неизползване на предплатена услуга?!

Публикувано: (редактирано)

В тази връзка, как разбирате чл. 9.2 от Общите им условия:

 

Цитат

9.2 В случай че нямате възможност да пътувате по някаква причина или не се явите навреме за чекиране или на изхода по някаква причина, ние ще откажем Вашия превоз (при условията на Член 9.16) ще анулираме Вашата резервация и, при поискване от Ваша страна, ще Ви възстановим Общата цена след приспадане на Таксата за Други услуги и Таксата за запазване на място. Препоръчваме Ви да сключите застраховка за анулиране.

Според същите тези Общи условия:

Цитат

ТАКСИ ЗА ДРУГИ УСЛУГИ/ТАКСИ ЗА УСЛУГИ: таксите, дължими за различни услуги, свързани с въздушния превоз, които са посочени на Уебсайта, с изключение на таксата за Резервация на място, таксата за Анулиране, таксата за Wizz Discount Club и таксата, дължима за Допълнителни услуги.

Аз ли чета погрешно, че при неявяване от моя страна за полет, мога да изискам да ми възстановят заплатената за билета сума с изключение на гореспоменатите такси за други услуги (които май не включват таксата за анулиране от 70 евро и таксата за запазване на място)?

 

Не бях се зачитал до сега по-обстойно в Общите им условия, та ми се поомота главата и сигурно нещо бъркам. А може и въпросният член да е навързан с някой друг, т.н... доста оплетено.

Ако някой има идея или е запознат с по-горното, ще съм благодарен, ако изясни. :-)

Редактирано от yordanov
Публикувано:

Да, може да поискаш да ти върнат парите, но от тях се приспада въпросната такса за анулиране.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Какво ще кажете за новото приложения...доста цветно и интересно ама докато се свикне с него е малко объркващо :)

 

 

IMG_6140.PNG

Редактирано от Ivko
  • Харесвам 1
Публикувано:

Знам, че този въпрос вече се е обсъждал, но понеже на мен за първи път ми се случва и съм малко озадачена, пак да го поставя.

Току-що се чекирах за полети до Катания и обратно и не ми поиска никакви паспортни данни. Все още не сме в Шенгенското пространство, но реших, че това е начин за облекчаване на пътниците /и това наистина е така, защото не се налага да се вкарват данни/ и е добре дошъл, но се зачетох в това, за което се съгласявам, и видях това:

If the data provided during online check-in is incorrect, travel may be refused.

А ако въобще не съм предоставила информация, може ли да се приеме, че тя е грешна.

Казано накратко, ще бъда доволна, ако ме успокоите, че всичко е наред.

  • Харесвам 4

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.