Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 13 минути , ДиянаВ каза:

Иначе наистина би било много гадно да чакаш толкова време на летището и да имаш почти 3 часа закъснение. При мен, докато показваха 2 часа, исках по-бързо да се случват нещата. След това почнах да се надявам на забавяне.

Гадно е. Януари ни закъсня полетът от Ница с 2:50 часа. Само че заради това закъснение се превърна в среднощен и кацнахме в София в 3.30. И после имахме път по мъглива магистрала с турски тирове, а мен ме прибраха в шест и нещо, като бях първа по трасето. Другите се прибрали след осем. И за шофьора има голямо значение в кой час на нощта ще кара, без да е спал.
Но пък на летището в Ница ни пратиха ваучери да пием и ядем по тамошните барчета за сметка на уиз. Само че те вече бяха затворили – ха! :biggrin:
 

  • Шок 5
  • Смея се 2
Публикувано:

За информация - днес успях да направя чекиране 48 часа преди полета, без покупка на места. Билетът е купуван преди влизането в сила на новия срок от 24 часа за безплатно чекиране.

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 14 минути , alienad каза:

И на мен днес ми изпратиха e-mail за чекиране, а полетът е в събота.

Това е, за да ви подмамят да си купите място при намалена бдителност от ваша страна. :biggrin:

  • Харесвам 1
  • Смея се 8
Публикувано:
преди 42 минути , Argentique каза:

Това е, за да ви подмамят да си купите място при намалена бдителност от ваша страна. :biggrin:

Чекирането, което направих днес 48 часа по-рано /за събота/, бе също след получаване на такъв мейл, и без покупка на място,

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Публикувано:

Имам билети с флекс, на които  в момента цената е доста по ниска.

Мисля да активирам  флекса и ги откажа  и да купя нови.

За колко време ще ми върнат парите по картата?

P.S. Дано цената не скочи рязко нагоре по някаква причина при отказа и ги купя на ниската цена.

Публикувано:

Един бърз въпрос да не търся във форума, че съм с телефон. 

На летището във Валенсия съм с самолетът още не е кацнал от Мадрид в София, а след това ще тръгне за Валенсия и чак тогава ще ни прибере. Та въпросът ми е какво точно се правеше за компенсацията за 400 евро?

Може би над 4 часа ще ни е закъснението.

Благодаря предварително! 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 6 минути , Иван Попов каза:

Един бърз въпрос да не търся във форума, че съм с телефон. 

На летището във Валенсия съм с самолетът още не е кацнал от Мадрид в София, а след това ще тръгне за Валенсия и чак тогава ще ни прибере. Та въпросът ми е какво точно се правеше за компенсацията за 400 евро?

Може би над 4 часа ще ни е закъснението.

Благодаря предварително! 

Над 3 часа при кацане трябва да е.  Пиши на тази фирма.

https://aeroisk.com/bg/

  • Благодаря 1
Публикувано:
В момента, dimitrov6 каза:

Над 3 часа при кацане трябва да е.  Пиши на тази фирма.

https://aeroisk.com/bg/

Благодаря! 

Аз си мислех дали директно на aeroisk да пиша или нещо пропускам като допълнителна информация.

 

  • Харесвам 1
Дани Магелани
Публикувано:
преди 9 минути , Иван Попов каза:

Един бърз въпрос да не търся във форума, че съм с телефон. 

На летището във Валенсия съм с самолетът още не е кацнал от Мадрид в София, а след това ще тръгне за Валенсия и чак тогава ще ни прибере. Та въпросът ми е какво точно се правеше за компенсацията за 400 евро?

Може би над 4 часа ще ни е закъснението.

Благодаря предварително! 

Снимаш екраните за излитане и кацане за доказване на закъснението. От чек ин вземаш лист, потвърждаващ закъснението, ако ти дадат такъв.

От времето по разписание и действителното излитане можеш да купуваш храна  в рамките на лимита на застраховката на Дайнерс или друга травел застраховка.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:

Тази фирма върши работа , но си има и сериозна комисионна.Изчакай полета да се осъществи и подай иск през формата на Wizz :

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/compliments-and-complaints

 

Напоследък плащат доста бързо и без усложнения.

Ако до месец-два нямаш резултат тогава търси посредник , но пък ако някоя и друга стотачка евро за теб е без значение ги търси още утре.

  • Харесвам 6
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 8 минути , Иван Попов каза:

Един бърз въпрос да не търся във форума, че съм с телефон. 

На летището във Валенсия съм с самолетът още не е кацнал от Мадрид в София, а след това ще тръгне за Валенсия и чак тогава ще ни прибере. Та въпросът ми е какво точно се правеше за компенсацията за 400 евро?

Може би над 4 часа ще ни е закъснението.

Благодаря предварително! 

Приберете се спокойно, пък после през сайта на Уиз ще пуснете искане за обезщетение. Първо пробвай директно с АК, пък ако не стане имаш 3 години да потърсиш посредник.

Все пак, предвид, че полета е с голямо закъснение и е в края на деня за всеки случай приготви план Б. Разгледай цени на хотели около летището, евентуални алтернативни полети от съседни градове. Сигурно всичко ще е наред и просто ще се приберете по-късно, но е хубаво човек да е подготвен. Успех и лек път! 👍

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Публикувано:

точно сега нищо не се прави, евентуално при пристигането може да снимаш таблото да се види закъснението. Подаваш си иск през сайта на Уиз, ако искаш сам да действаш.

  • Благодаря 1
Публикувано:

Благодаря! 

Ще снимам всичко и ще съм подготвен!

Благодаря на всички за бързото реагиране! 😉

Публикувано:
преди 1 час, Иван Попов каза:

Благодаря! 

Аз си мислех дали директно на aeroisk да пиша или нещо пропускам като допълнителна информация.

 

Дай ми 20% и ще ти дам моята кореспонденция. :biggrin:

Проработи няколко пъти.

Може и 15%...

  • Харесвам 2
  • Смея се 9
Публикувано:

Днес, събота, 15.07.2023, в последния момент, полетът до Бергамо бе отменен поради стачка в Италия, въпреки че стачката бе обявена предварително и самолетът кацаше и излиташе обратно за България преди нейното начало. Презавериха полета за понеделник, 17.07, тъй като за неделя, 16.07, нямаше места, но на летището са казали, че има право на обезщетение от 250 евро. Моля за мнение дали наистина има право на това обезщетение? Ако да - съвет през кого да пусна клейма - директно или през посредник /досега съм ползвал СкайРефънд/? Трябва ли ми също някакво пълномощно, защото аз съм купил билета, но не аз пътувам? Благодаря предварително!

 

Иначе, за информация - полетът за утре /неделя, 16.07/ излизаше разпродаден както на летището, така и при симулация на покупка на нов билет на базова тарифа /само не-магелански тарифи на не-магелански цени излизаха налични/. През апликацията пък нищо не можеше да се направи... обаче, след преместването на полета за понеделник, активирах флекса и при търсене на презаверка за неделя, изведнъж се появи наличност, при това с минимално доплащане за базовата тарифа от 20 евро /минимално, защото алтернативата бе над 450 евро с Райън за датите, които са фиксирани/. В крайна сметка, в момента дори съм направил чекирането... дано само пак няма някоя изненада, примерно с над-продаден самолет.

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 4 минути , BPK каза:

Днес, събота, 15.07.2023, в последния момент, полетът до Бергамо бе отменен поради стачка в Италия, въпреки че стачката бе обявена предварително и самолетът кацаше и излиташе обратно за България преди нейното начало.

По принцип няма изискване при стачка полетът да се отменя възможно най-рано след като стачката е обявена. А и италианските диспечери няма да спират напълно работа, а само някои полети ще се изпълняват. По принцип при стачка (извън случаите на стачка на персонала на авиокомпанията) не се полага обезщетение. Пусни иск първо през сайта на УизЕър. Няма никакъв смисъл да се пуска първо през посредник, ако авиокомпанията е готова да плати.

  • Харесвам 4
Публикувано:

Забелязах, че Wizz са отрязали Будапеща - Астана, дестинация която толкова много ни радваше по време на пандемичната бинго игра, в която винаги печелехме. 

Някой да е забелязал напоследък други подобни знакови липси в разписанието ? 

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
На 14.07.2023 г. в 23:29, Zaro каза:

Дай ми 20% и ще ти дам моята кореспонденция. :biggrin:

Проработи няколко пъти.

Може и 15%...

Няма проблем 😃

 

Иначе кацнахме в 05:30 сутринта и 3 часа минава от разписанието (по разписание е 02:05).

Ще се пробваме да вземем компенсация, но какво ли ще стане.... 

Иначе имаме всичко, което ни е необходимо, дори и снимки. Снощи не съм мигнал, но беше готино. 

  • Харесвам 9
  • Браво 1
Публикувано:
На 14.07.2023 г. в 21:31, Иван Попов каза:

Аз си мислех дали директно на aeroisk да пиша или нещо пропускам като допълнителна информация

Ако билетите на вашата група са купени от посредник как ще ви дадат обезщетение.С друга банкова карта е платено.Да не преведат обезщетението на някой от групата към посредника и той да си трае,че го е получил.

  • Замислям се 1
Публикувано:
2 hours ago, dimitrov6 said:

Ако билетите на вашата група са купени от посредник как ще ви дадат обезщетение.С друга банкова карта е платено.Да не преведат обезщетението на някой от групата към посредника и той да си трае,че го е получил.

Не съм видял да е писал ,че са купени от посредник.Дори да бяха , Wizz искат в иска да посочиш банкова сметка по която да преведат обезщетението.Тя може да е различна от тази с която е платено за полета.

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 58 минути , stanimir каза:

Не съм видял да е писал ,че са купени от посредник.Дори да бяха , Wizz искат в иска да посочиш банкова сметка по която да преведат обезщетението.Тя може да е различна от тази с която е платено за полета.

Те са група на обучение в Испания и може българска туристическа агенция да е купила билетите. Според мен не трябва да разрешават на агенцията да им търси обезщетенията,а сами да контактуват с Wizz, а който не може да пише на Аероиск.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Как се процедира при подаване на иск за закъснение, ако билетите (2) са купени през профил на непълнолетен, а другият пътник е пълнолетен? Как стои въпросът с упълномощаването?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • savagejo
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.