Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 28 минути , Argentique каза:

Иначе билетите бяха купени с грешката в jetcost.

Моля моля, грешки и случайности няма. Има само много наблюдателни магеланци, които ловко и светкавично се възползват от изключително апетитните промоции, които някои посредници великодушно правят понякога 🙃

  • Харесвам 14
  • Браво 2
  • Смея се 6
Връзка към коментар
преди 6 минути , Argentique каза:

Мейлите нямат нищо общо - аз също съм с два различни в уиз и opodo. 

Просто си влязох в профила на уиз, намерих си откъде се пускат искове и с номера на резервация писах. И че е от посредник също писах. И че нощно пристигане не ме устройва никак също. Само не писах за колко съм купила билета, но уиз така или иначе са получили пълната сума, какво ги интересува. :smile3:
Но аз не исках да летя, а ти май искаш. :smile3:

Между другото, от грешката тогава вече излетях три дестинации - с Aegean и Air Serbia.

При мен посредника ми намалява само 10 евро от цена без Дискаунт,защото нямах досега.Сега си купих и вече не ми трябва посредник.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар

Аз разбирам нещата така: В едни случаи става, в други - не, зависи на кой служител от отдела за борба с клиенти ще попадне твоето искане🙂. Друга възможност е в определен период практиката им да е била връщане на сумата на клиента, а сега да процедират чрез връщане на платилия, т.е. посредника.

  • Харесвам 1
  • Смея се 7
Връзка към коментар

При мен между двата случая имаше не повече от две седмици време.
Но и аз клоня към твоя извод за зависи кой и в какво настроение е.
(за „отдела за борба с клиенти“ се изсмях :lol:)

  • Смея се 5
Връзка към коментар

В петък ми звъняха от Aероиск и ми казаха, че за 3-мата са получили обезщетение за закъснелия ни полет, а за мен не са.....

И ме питаха дали да ги изпратят парите за тях само или да изкачакат и мойте пари като ги получат. 

А за мен е имало проблем от страна на банката на wizz. Как така ние сме заедно за едните идват, а за другите не....

Казах им като ги получат всички тогава да ни ги изпратят заедно и ми казаха, че ако до седмица не ми изпратят започват по друг начин да си ги искат..... 

Та ще е много интересно какво ще стане

  • Харесвам 5
  • Браво 1
  • Замислям се 2
Връзка към коментар

Не бях чувал за следния случай, но тези нямат граници..

Близък приятел му канселираха полета в последния момент, имаше нощувка и т.н.

След това е подал иск за 400евро и изненадващо са се съгласили да платят.

Питали са дали иска кредит или кеш и е избрал кеш, като е дал сметка.

Обаче влиза във филм и след като чака месец и нещо пак им пише.

Уиз го убеждават, че са превели парите, той казва, че не са и иска документи.

Накрая Уиз му изпращат някакъв документ за превод  на 400еврто на коренно различен човек..

Пише им, да видят на кой да превели и да сравнят сметката и имената, като той си има профил в уиз, не е на трети човек. Друг е въпроса, дали е грешка или са му показали нещо колкото да се отърват.

 

От тогава минават 2 месеца и няма ни вест, ни кост, въпреки че им  е писал 1-2 пъти.

Винаги има с какво да ни изненадат!

  • Харесвам 1
  • Шок 3
  • Замислям се 3
Връзка към коментар
На 20.08.2023 г. в 14:10, Alexander каза:

Не бях чувал за следния случай, но тези нямат граници..

Близък приятел му канселираха полета в последния момент, имаше нощувка и т.н.

След това е подал иск за 400евро и изненадващо са се съгласили да платят.

Питали са дали иска кредит или кеш и е избрал кеш, като е дал сметка.

Обаче влиза във филм и след като чака месец и нещо пак им пише.

Уиз го убеждават, че са превели парите, той казва, че не са и иска документи.

Накрая Уиз му изпращат някакъв документ за превод  на 400еврто на коренно различен човек..

Пише им, да видят на кой да превели и да сравнят сметката и имената, като той си има профил в уиз, не е на трети човек. Друг е въпроса, дали е грешка или са му показали нещо колкото да се отърват.

 

От тогава минават 2 месеца и няма ни вест, ни кост, въпреки че им  е писал 1-2 пъти.

Винаги има с какво да ни изненадат!

Аз съм в подобен филм от февруари 2023. Уиз се съгласиха след комуникация с Аероиск да ми изплатят компенсацията. Дадох им детайли на банковата ми сметка и все още нямам постъпил превод. Няколко пъти ме уведомяват, че са изпратили парите, а такива не са постъпили към август 2023. Само разиграват топката, за да минава времето. Явно трябва човек да се зареди с доста търпение.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Ако УИЗ направят промяна в някой полет, има ли значение с колко часа / минути е промяната, за да имаш право ти да поискаш смяна на дата или дестинация?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , master_of_germs каза:

Ако УИЗ направят промяна в някой полет, има ли значение с колко часа / минути е промяната, за да имаш право ти да поискаш смяна на дата или дестинация?

3 часа!

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Министърът на транспорта Георги Гвоздейков коментира в интервю, че причината за честите закъснения и отмяната на полети на унгарския превозвач "Уизер" (Wizz air) е била недоброто планиране. Затова на среща с нейни представители компанията е представила план, за да бъде избегнато това, и се е ангажирала да има базиран резервен самолет с екипаж в София в случай на непредвидена ситуация.

Тук

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 4 минути , dimitrov6 каза:

Министърът на транспорта Георги Гвоздейков коментира в интервю, че причината за честите закъснения и отмяната на полети на унгарския превозвач "Уизер" (Wizz air) е била недоброто планиране. Затова на среща с нейни представители компанията е представила план, за да бъде избегнато това, и се е ангажирала да има базиран резервен самолет с екипаж в София в случай на непредвидена ситуация.

Тук

Ей добре, че е бил той да им каже. В София основният им проблем още от миналата година е наземния оператор, който масово страда от липса на хора и обслужването на самолетите се бави много от което генерират и закъсненията.... 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Малко отзиви за Уиз ер и от мен. Юни месеца имахме закъснение на полета от 7 часа, като без да се обаждаме на Уиз ер се отказахме от полета и си направихме алтернативна резервация при Ryanair.

 

Резервациите бяха направени през два отделни акаунта и няколко дни след полета подадохме молба за компенсация от 250 евро на човек. След две седмици получихме одобрение за компенсацията и ни питаха с превод или кредит ги искаме с 20% бонус. Искахме в кредит, но им писахме, че си искаме и цената на билетите в кеш, защото са минали повече от 5 часа закъснение и имаме право и на въстановяване на цената на билетите.

 

От тук двете процедури почнаха да се раминават. Жена ми получи на нейния акаунт компенсация от 600 евро в кредит за две резервации, но забравиха да и възстановят цената на билета, а на мен се заядоха че част от билетите са ми купени с кредит и не могат да ми ги възстановят в кеш, но забравиха за компенсацията от 600 евро.

 

В началото комуникацията вървеше по един мейл на две седмици, но от последната комуникация мина вече месец и нито един от двама ни няма отговор.

 

При чат с една агенция за колекциониране на компенсации ми отговориха, че ако не сме пътували със самолета нямаме право на компенсация, но не успяхме да изчистим казуса със закъснението над 5 часа. Има ли вариант, ако не съм им се обадил по телефона или не съм им писал предварително че се отказвам от полета да нямам право на компенсация или на възстановяване на билета? Колко е нормално да се чака за отговор от Уиз ер?

Връзка към коментар
преди 1 час, dimitrov6 каза:

и се е ангажирала да има базиран резервен самолет с екипаж в София в случай на непредвидена ситуация.

Събрали са се на лаф явно. Те в Будапеща сигурно нямат резервни самолети дето да седят и да си чакат ...

  • Смея се 4
Връзка към коментар

Брей тези wizz 😄

25-милионният пътник на Wizz Air в България кацна на летище София

1-1-681x454.jpg

Wizz Air отбеляза значителен успех – 25 милиона българи са избрали да пътуват с авиокомпанията от началото на дейността ѝ у нас. Това постижение е още едно доказателство за ангажимента на авиокомпанията да предоставя на своите клиенти достъпни, удобни и висококачествени възможности за пътуване. Wizz Air отпразнува събитието с партньорите от Летище София и със своите пътници по време на полет от Малага до София на 23 август, като подари на един от пасажерите ваучер за билети.

С този специален жест Wizz Air изрази благодарността си към клиентите за тяхната лоялност. Печелившият 25-годишен пътник на борда на самолета на Wizz Air получи ваучер за билети от Wizz Air в знак на признателност от авиокомпанията за постоянното доверие и бе избран неслучайно – заради символиката на числата.

 

За повече инфо тук.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 минути , Hakkâri Spor каза:

Какво печели 25-милионният пътник?

Пише за ваучер за билети от Wizz Air в знак на признателност от авиокомпанията за постоянното доверие и бе избран неслучайно – заради символиката на числата.

Може би няколко пътувания 

Връзка към коментар
18 minutes ago, WanderlustME said:

Току-що получих мейл за канселирани полети от/до Тирана и в търсачката вече не излиза нищо.

София-Тирана спря още преди да е тръгнало😄

Selection_023.png

Нали обещаха на министъра да държат самолета на земята ? 

Ох , дано повече не ги кани на срещи.

 

Има останали 3-4 полета в продажба за началото на април , ако някой иска да разсрочва кредити.

  • Харесвам 3
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 21 минути , WanderlustME каза:

Току-що получих мейл за канселирани полети от/до Тирана и в търсачката вече не излиза нищо.

София-Тирана спря още преди да е тръгнало😄

Selection_023.png

Пак дълго се задържа в продажба. Обречена от началото си линия.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.