Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 8 минути , stanimir каза:

Сега е моментът О'Лиъри да проведе светкавично контранастъпление на Изток.

 

 

 

 

Той май си има достатъчно проблеми, които има риск да станат и наши. 

https://www.independent.co.uk/news/uk/ryanair-passengers-boeing-europe-east-midlands-airport-b2420086.html

  • Замислям се 1
Публикувано:
Преди 1 час, stanimir каза:

Сега е моментът О'Лиъри да проведе светкавично контранастъпление на Изток.

 

 

 

 

Върти се слух, че в София ще се базират три нови машини. 

  • Харесвам 5
  • Браво 3
Публикувано:
15 minutes ago, dimitrov6 said:

Гръмко заглавие ,но като прочете човек статията , разбира че "журналистите" са изровили един свален полет.

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Публикувано:

За тези от вас, които имат отменени полети с флекс, за които не могат да направят ребукинг ( например Риад, където няма алтернативно летище и не попадате в диапазона -14 дни +30 дни) за да може да си активирате флекса и да я смените с него е необходимо да звъннете на телефона им и да поискате да "приемат" промяната от ваше име ( става след като агента поиска одобрение от супервайзер) и след това макар да не виждате визуална промяна в съобщението или друго можете да влезете в меню change flight (аз го направих през апа) и тогава системата няма да ви спре, а ще ви позволи да продължите. В противен случай на тази стъпка ви дава грешка и не може да продължите. Заредете се с търпение и обяснявайте бавно и спокойно, че искате да си активирате флекса, защото нямате право на друга промяна и те трябва просто да "приемат" промяната един вид да ви махнат забраната за промяна. 

Това успях да го направя "само" с 3 обаждания, като първото на линията на английски агента с цялата си наглост ми каза, че няма да мога да си ползвам флекса за тази резервация, защото вече съм го бил ползвал твърде много пъти ( резервацята ми се оказа от 2021 от "онези", просто все не и върви 😄) и ми предложи да я отмени вместо мен...на което любезно благодарих и казах, че не за това съм се обадил и че като не може да ми помогнеда не пипа резервацията ми. На линията на български успях от втория път попадайки при един и същи агент. 

 

  • Харесвам 5
  • Смея се 2
Публикувано:

Прекалено сложно , вероятно флекса ти е от 1€ , щом чак толкова не си го даваш.

Със сегашните е все тая , просто с върнатото купуваш нов полет с флекс.

 

  • Харесвам 3
Публикувано:

и това, и отделно е от домашните потреби с добавени приорити и 20кг багаж купени на символични цени сравнени със сегашните, а и се ядосах, че заради тъп бъг не мога да си ползвам билета. 

 

Между другото сега как се преодолява бъга със начисляването на service surcharge? Пробвах през 3 браузера на 2 компютъра и 2 мобилни телефона като навсякъде ми го начисляваше с разликата, че някъде ми начисляваше само 20 евро за 2-ма а на други места направо 40...

Забелязах и че при покупка на билет с банков превод искат превода до 24ч. Преди не беше ли до 5 дни или до толкова се пазеше резервацята ?

Публикувано:

Не съм резервирал с банков превод от години , но мисля че наистина беше 5 дни.

Всъщност може наистина толкова да се е пазела резервацията.

Май отдавна никой не е споменавал за плащане с банков превод тук.

Публикувано:
преди 21 часа, Alexander каза:

Представям си какви цени ще пуснат до Тенерифе, залагам на два пъти седмично и средно поне 300лв в посока. 

 

Ама пише ли някъде , че ще има полети до там? В приложението на Уизеър няма Тенерифе и Порто (от София), а само тук виждам да се споменават и двете дестинации 

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, Hakkâri Spor каза:

Ама пише ли някъде , че ще има полети до там? В приложението на Уизеър няма Тенерифе и Порто (от София), а само тук виждам да се споменават и двете дестинации 

Пише, но там където вие нямате достъп. Но това далеч не означава, че полетите ще се пуснат в продажба или пък, че ще се летят.

  • Харесвам 5
  • Смея се 8
Публикувано:
преди 11 часа, Jorro каза:

 

 

Между другото сега как се преодолява бъга със начисляването на service surcharge? Пробвах през 3 браузера на 2 компютъра и 2 мобилни телефона като навсякъде ми го начисляваше с разликата, че някъде ми начисляваше само 20 евро за 2-ма а на други места направо 40...

Забелязах и че при покупка на билет с банков превод искат превода до 24ч. Преди не беше ли до 5 дни или до толкова се пазеше резервацята ?

Обадих се на уизз за този проблем. Понеже съм бил правил много резервации системата ме разпознавала като ОТА или турагент и затова ми начислява тази такса. Нямало как да се махне, трябвало всеки път да си я плащам и после да им пускам клейм през сайта да ми я махат..... ще падна просто....

  • Харесвам 4
  • Шок 13
  • Смея се 6
Публикувано:
Преди 1 час, Jorro каза:

Обадих се на уизз за този проблем. Понеже съм бил правил много резервации системата ме разпознавала като ОТА или турагент и затова ми начислява тази такса. Нямало как да се махне, трябвало всеки път да си я плащам и после да им пускам клейм през сайта да ми я махат..... ще падна просто....

Аз бих го искала това в писмен вид и всеки път после да им го прилагам към клейма, че е напълно възможно този агент, който го отвори да не знае за това "разпознаване".

 Ясно е, че Вие с този "кейс" сте им много неудобен. 🙂

  • Харесвам 8
Публикувано:

Можем ли да използваме друг (безплатен) телефон освен записаният горе? Казаха ми, че тази линия е само за инвалиди и ми казаха да се обадя на друг с 090.
Някой обаждал ли се е скоро?  

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 29 минути , stormbringer каза:

Можем ли да използваме друг (безплатен) телефон освен записаният горе? Казаха ми, че тази линия е само за инвалиди и ми казаха да се обадя на друг с 090.
Някой обаждал ли се е скоро?  

Този телефон е и за променени и отменени полети. Обаждах се преди 1-2 месеца. През уикенд и извън работно време май не работи на български. 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Този номер е за всичко по вина на Wizz. За промени по наше лично желание , резервации и всякакви питания е платеният номер.

  • Харесвам 4
Публикувано:

Ами, обиконвено са ми вършили работа на този номер, ама днес явно в събота хващам кривия служител и не ми върши работа. Трябва да добавя бебешко име, като съм взел Infant seat, това е възможно само по телефона. Предишните пъти нямаше проблем на този. Сега ме праща на друг. 

Публикувано:

Утре ми е полета, трябва да чекирам, а не мога да го направя, преди тази манипулация. То аз съм си виновен, че до сега не се обадих 

Публикувано:

Безплатния телефон и аз знам, че беше за специални случаи, от един момент се бяха смилили да помагат за всичко...но явно са размислили.

Публикувано: (редактирано)
преди 33 минути , don каза:

Имат и чат уиз също с агент на живо, ползвах го скоро

Пробвах там - всичко точно, до момента в който ми каза - за да го направите, трябва да се обадите на Call Center, и ми даде линк с номерата. 

 

След 3 опита на безплатния, се предадох и се обадих на платения. 

Срещу 8 мин и 30 секунди разговор се справихме с двете резервации. 

Редактирано от stormbringer
За да не пиша поредни мнения
Публикувано:

Ще имат планирана поддръжка на системата довечера. Kойто има полети утре да се чекира преди 24ч довечера и да си направи принт скрийн на бордната карта..

Dear Customers,

Please be informed that Wizz Air will conduct a scheduled reservation system maintenance from 00:00 CET*, 01st of October until 04:00 CET, 01st of October. This maintenance will affect our core reservation systems and services, and therefore our website and mobile application will be unavailable during this time too.
*CET – Central European Time.

The following services will be unavailable during the above-mentioned maintenance:

- Wizz Air website & mobile application;
- Booking system;
- Online check-in system and displaying the boarding pass;
- Contact Centres – new reservations and changes to existing ones; (they remain available for general information and support needs).
 

Important actions required before the outage starts (latest by 23:00 CET*, 30th of September):

Perform online check-in on time, as it will not be accessible during outage.
Save/screenshot or print your boarding card. Boarding pass option in Wizz Air website & mobile application will not be available.
Perform any new reservations or make the desired changes to your existing ones, as these will not be possible during the outage, not even via our Call Centre services.

We kindly ask all passengers traveling during the affected time window to perform the advised actions in advance to ensure a smooth, worriless travel experience.

Furthermore, we strongly recommend all passengers to be at the airport at least 3 hours before the scheduled departure time of the flight, to allow enough time to check-in, and perform the security control and airport-specific procedures.

Thank you for your cooperation and understanding, and we are looking forward to seeing you onboard!

Kind regards,
Wizz Air Customer Service

  • Харесвам 7

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.