Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Винаги се плаща във валутата в която е първоначания полет т.с. валутата на страната изходящ. Курса е дървен защото се смята по курс на Уиз техен си някакъв. И за банков превод мисля е възможно само във валутата на страната от която е направен.

Публикувано:

Писах аз през Facebook на съпорта им. Доста зор видях, докато се свържа. Не можели да отажат тази резервация, не можели да ми сметнат точната сума в лева. Питах 2 пъти, ако започна нова резервация дали няма да  ми излезе на последната стъпка, че вече има такава и не мога да завърша - казана НЕ. Аз май съм го правила и ми излизаше такава грешка. Ще видим 🤣 По-късно моята приятелка ще пробва да плати с друга карта и да видим. 

Публикувано:
преди 7 часа, Ivko каза:

Остават 1 година преди беше 2 ама го промениха. Ех ако бяха без срок колко хубаво щеше да бъде. Ако примерно купуваш билет за 100лв и 50лв плащаш с кредит то при една промяна от тях ти влизат 100лв кредит, като после 50лв може да си трансферираш по сметка/карта т.с. връщаш си толкова кеш, колкото си дал за билетите в кеш.

А при закупени билети с кредит и , с флекс също ли мога да ги местя напред само една година ?

Публикувано:
преди 10 минути , nino каза:

А при закупени билети с кредит и , с флекс също ли мога да ги местя напред само една година ?

За всички възможни дати до края на календар...

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 5 часа, Denittta каза:

Писах аз през Facebook на съпорта им. Доста зор видях, докато се свържа. Не можели да отажат тази резервация, не можели да ми сметнат точната сума в лева. Питах 2 пъти, ако започна нова резервация дали няма да  ми излезе на последната стъпка, че вече има такава и не мога да завърша - казана НЕ. Аз май съм го правила и ми излизаше такава грешка. Ще видим 🤣 По-късно моята приятелка ще пробва да плати с друга карта и да видим. 

пускаш превод с Револют или Wise, там си даваш колко трябва да се получат и ти смята колко ще са изходните

и друг път не се занимаваш с банков път, след като някои умни глави са измислили картите 😀

или ако в банката са толкова некадърни, че не могат да сметнат колко трябва да преведеш сменяш банката с Револют или Wise 😉

  • Харесвам 3
Публикувано:

Днес имах купен билет до Бари,няма да пътувам,а получих мейл за отмяна за утре с 28 часа закъснение.Не вярвам заради лошо време да е това.

 

Screenshot 2023-12-13 at 10-04-08 WIZZ – Мечтайте повече. Живейте повече. Бъдете повече.png

  • Шок 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 25 минути , dimitrov6 каза:

Днес имах купен билет до Бари,няма да пътувам,а получих мейл за отмяна за утре с 28 часа закъснение.Не вярвам заради лошо време да е това.

 

Screenshot 2023-12-13 at 10-04-08 WIZZ – Мечтайте повече. Живейте повече. Бъдете повече.png

Когато не пътуваш, а имаш билет е най-добре да има точно такава сигурна компенсация. 🙂

  • Харесвам 1
  • Смея се 5
Публикувано:
преди 17 минути , The Doctor каза:

Когато не пътуваш, а имаш билет е най-добре да има точно такава сигурна компенсация. 🙂

Aбе не е точно така, защото има още стотина човека, който ще пътуват. 😂😂😂😂😂

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 7 минути , M@ria каза:

Когато отменяш резервация с флекс, единствено сумата за флекса ли си удържат? Парите за багаж връщат ли ги?

 

Всичко заплатено се връща.

  • Благодаря 1
Публикувано:
Преди 1 час, Tesh каза:

Aбе не е точно така, защото има още стотина човека, който ще пътуват. 😂😂😂😂😂

Да, разбира се. Всякакви планове на 100 и повече човека се объркват и не пожелавам никому отменени полети, a имах предвид единствено ситуацията с @dimitrov6.

От друга страна отмененият полет винаги ще даде на хората компенсацията и възможност да летят след часове или ден, докато има други и по-лоши моменти - овърбукинг, закъснения с часове в неяснота и т.н.

Вчера полет SOF - NAP излетя 4 ч. и 57 минути след разписанието си и 7 ч. и половина чакане на летище също е проблем.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 3 минути , The Doctor каза:

Да, разбира се. Всякакви планове на 100 и повече човека се объркват и не пожелавам никому отменени полети, a имах предвид единствено ситуацията с @dimitrov6.

От друга страна отмененият полет винаги ще даде на хората компенсацията и възможност да летят след часове или ден, докато има други и по-лоши моменти - овърбукинг, закъснения с часове в неяснота и т.н.

Вчера полет SOF - NAP излетя 4 ч. и 57 минути след разписанието си и 7 ч. и половина чакане на летище също е проблем.

Май трябва да не си искаме парите за билета,тоест да се откажем при голямо закъснение или здравословни причини,преди да има решение за обезщетение от авиокомпания или посредник.Тук четох днес

тук

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 минути , dimitrov6 каза:

Май трябва да не си искаме парите за билета,тоест да се откажем при голямо закъснение или здравословни причини,преди да има решение за обезщетение от авиокомпания или посредник.Тук четох днес

тук

В тази ситуация имаш право на €250 компенсация, както и да поискаш пълно възстановяване на платената за билета сума.

  • Харесвам 7
  • Благодаря 1
Публикувано:

Промениха полети до Абу Даби след средата на януари с 2 ч. и 40 минути без да дадат опцията за промяна. 

По спомен над два часа пътуващия има право на избор с промени. Райън даже сменяха и дестинация. Греша или е новост при Уиз?! 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 33 минути , The Doctor каза:

Промениха полети до Абу Даби след средата на януари с 2 ч. и 40 минути без да дадат опцията за промяна. 

По спомен над два часа пътуващия има право на избор с промени. Райън даже сменяха и дестинация. Греша или е новост при Уиз?! 

Моят полет днес го насрочиха  за утре и получих този мейл без опции.

Screenshot 2023-12-13 at 18-27-14 (0 непрочетени) - АБВ поща.png

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 38 минути , The Doctor каза:

Промениха полети до Абу Даби след средата на януари с 2 ч. и 40 минути без да дадат опцията за промяна. 

По спомен над два часа пътуващия има право на избор с промени. Райън даже сменяха и дестинация. Греша или е новост при Уиз?! 

Официално е над 3 часа. Но са докладвани и изключения, например ако полета е около полунощ и новият мине в следващ ден.

  • Харесвам 5
Публикувано:

На 11.12 трябваше да летя за Болоня. Канселираха полета в последния момент заради "лошо време". Смениха ни билетите за следващия ден - 12.12 за Неапол, който закъсня с над 5 часа.... Сега имам ли право на обезщетение и за двата полета или вече изнаглявям? И дали биха ми покрили и безщетили за билета за влака до Болоня?

Публикувано:
преди 2 минути , Pepi Popova каза:

На 11.12 трябваше да летя за Болоня. Канселираха полета в последния момент заради "лошо време". Смениха ни билетите за следващия ден - 12.12 за Неапол, който закъсня с над 5 часа.... Сега имам ли право на обезщетение и за двата полета или вече изнаглявям? И дали биха ми покрили и безщетили за билета за влака до Болоня?

Имаш право на обезщетение и за двата полета, пускай 2 отделни клейма. Дължат ти и пълно възстановяване на всички направени разходи, включително за влака до Болоня.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 3 часа, dimitrov6 каза:

Моят полет днес го насрочиха  за утре и получих този мейл без опции.

Screenshot 2023-12-13 at 18-27-14 (0 непрочетени) - АБВ поща.png

Не те разбирам. Промениха полет от днес за утре или утрешния е с променено  време. 

Публикувано:
преди 2 минути , The Doctor каза:

Не те разбирам. Промениха полет от днес за утре или утрешния е с променено  време. 

Отмениха го изцяло и не излетя. Следващият за Болоня беше чак на 13ти и го смених с друг полет до Италия на 12ти - този до Неапол.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 минути , The Doctor каза:

Не те разбирам. Промениха полет от днес за утре или утрешния е с променено  време. 

Да,има 28 часа закъснение и в мейла липсват жълтите бутони за промени,където сам можеш да се откажеш или промениш полета.Няма и в сайта и приложението.Карат хората сигурно да звънят на платените телефони или който е на летището да се обърне към персонала.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 часа, Pepi Popova каза:

На 11.12 трябваше да летя за Болоня. Канселираха полета в последния момент заради "лошо време". Смениха ни билетите за следващия ден - 12.12 за Неапол, който закъсня с над 5 часа.... 

Госпожа, да не вземеш сега да тръгнеш петък към Бари, че и аз съм на там 😆😆😆😆😆 Нещо притеснително ми стана 😆😆😆 А пък Бари ми е една болна тема.... 🤣🤣🤣 Шегувам се 🙂 Надявам се, че всичко е наред. Стискам палци да си получите обезщетенията 🙂 

  • Смея се 10
Публикувано:
преди 3 часа, dimitrov6 каза:

Да,има 28 часа закъснение и в мейла липсват жълтите бутони за промени,където сам можеш да се откажеш или промениш полета.Няма и в сайта и приложението.Карат хората сигурно да звънят на платените телефони или който е на летището да се обърне към персонала.

ами звъни и искай отказ 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 7 часа, dimitrov6 каза:

Направо писах на Аероиск.

Wizz се съгласили на плащане още преди да излети днес закъснелия ми полет.За една нощ са решили да платят компенсация.

  • Харесвам 8
  • Браво 6

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.