Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

През сайта на Уиз, ама сега като погледнах вече няма, сигурно някаква грешка е било, сега ще видя дали ще се усетят :)

  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)

Честито,май си първата, която успява да вземе двупосочен на тези цени:)

Вероятно са били единични бройки.

Редактирано от Мари Николова
Публикувано: (редактирано)
преди 59 минути , saved_ каза:

През сайта на Уиз, ама сега като погледнах вече няма, сигурно някаква грешка е било, сега ще видя дали ще се усетят :)

Давай все така.

Нямаме нищо против "грешки"! :)

 

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 1
Дани Магелани
Публикувано:
преди 3 минути , saved_ каза:

През сайта на Уиз, ама сега като погледнах вече няма, сигурно някаква грешка е било, сега ще видя дали ще се усетят :)

През мобилното приложение ли стана?

Публикувано:

Не през мобилното. Както си седя и търся разни билети в търсачката за цени и хоп, излиза някаква цена от 5,99 и в първия момент въобще не можах да я открия, че всичко останало си е от 70 лв. нагоре. Смешното е, че в бързината взех билет само за мен и сега съпругът ми трябва да го мисля :):biggrin:

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 3 часа, saved_ каза:

 взех билет само за мен и сега съпругът ми трябва да го мисля :):biggrin:

........сега той няма ли да си помисли, че ти не мислиш за него? :)

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 35 минути , saved_ каза:

Не през мобилното. Както си седя и търся разни билети в търсачката за цени и хоп, излиза някаква цена от 5,99 и в първия момент въобще не можах да я открия, че всичко останало си е от 70 лв. нагоре. Смешното е, че в бързината взех билет само за мен и сега съпругът ми трябва да го мисля :):biggrin:

Е, ти вече си помислила и за него, като ще го оставиш сам за няколко дни.

  • Харесвам 10
Публикувано:
преди 2 часа, Hollywood каза:

 

Чакай сега, чекиран багаж се прави на гише, а не на изход. Този на изход е взет/отнет багаж и сложен в търбуха на самолета. какво/кое му е чекирането/регистрирането?

Чекиран е защото му се залепва лепенка с номер на полета и направление, в теб остава другата половина, та при проблем да имаш документ да си го търсиш. След кацане се обработва като другия, излиза си на лентата и толкова.  Процедурата е същата като да оставиш багажа на гише, просто се скипва първата й част, което има свой плюс - не ти мерят килограмите!

 

Изобщо не може да става дума за "отнет багаж" :D 

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 4 минути , Edem каза:

Чекиран е защото му се залепва лепенка с номер на полета и направление, в теб остава другата половина, та при проблем да имаш документ да си го търсиш. След кацане се обработва като другия, излиза си на лентата и толкова.  Процедурата е същата като да оставиш багажа на гише, просто се скипва първата й част, което има свой плюс - не ти мерят килограмите!

 

Изобщо не може да става дума за "отнет багаж" :D 

Оох, за каквото и да става дума, знам, че пак ще ми потрошат куфарчето! Специално си го купих да е с размерите на малкия безплатен, за да си е с мен и да не ми го мятат хамалите, а то... 

Редактирано от iaia_mama
Публикувано:
преди 8 часа, iliana_t каза:

Винаги нося със себе си като пътувам такъв тип "security bag", която може да побере най-важните/ценни неща като документи и пари.

Тънка е и не личи като се носи под дрехите. Само дето на последното ми прибиране с Wizz бях забравила да я сваля като влезнах на летището и се усетих чак като се редях на опашката за проверка за сигурност. Представям си как щяха да реагират като видят някой опасан със съмнителен колан под дрехите :lol:

 

bag.jpg.260fb3a538dfc550979d7653f57832e2.jpg

 

 

Никак нямаше да реагират, аз никога не го свалям. За стотина полета са го хванали само 2-3 пъти и то на опипването вече ( когато се наложи такова).

  • Харесвам 1
Георги Василев
Публикувано:

Привет. Следното питане, макар и да имам подозрения, но все пак.

 

Чек ин през сайта. Пътуват съпруг и съпруга, само че при чекването по погрешка на съпругата са вкарани неговите данни. Той си е ок, ама тя е сбъркана (Боже как прозвуча :D ), разбрахте ме де. Някои правил ли е подобно нещо и как се процедира?!

  • Харесвам 2
Публикувано:

Винаги може да се обадите и да искате да поправят грешката. Не разбрах точно какво е сбъркано, но ако е сбъркан само номера на личната карта, мисля, че дори не ги гледат. Ако имената са наред в билетите, трябва да са наред и в бордните карти. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

До три сбъркани букви в името няма проблем и не се плаща принципно,но за цели имена не знам.От личен опит в рамките на 12ч мисля промени по резервацията се правят без такса през  кол центъра

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Айде и аз с променен полет. Преместили са го с 1 час по-късно. Принципно не ми е голям проблем(до автобуса ще ми останат 35мин.), но новите билети за тази дата са доста по-евтини от тази на която съм го купила. Купени на 108лв - сега на 78лв. Как да процедирам според вас. има две опции - "Нова резервация" и "възстановяване на сума". Да избера възстановяване на сума ли и да си купя нов билет? или?

Това ми излиза - "Можете да отмените резервацията: ние можем да кредитираме пълната стойност на плащането ви за полета (и за пътуването на връщане, ако е приложимо), плюс 20% от цената, заплатена за полета, във вашия Wizz Профил; или можете да получите възстановяване на цялата сума, заплатена за полета и, ако е приложимо, пътуването на връщане (включително такси и допълнително начислени суми) чрез банков превод или към картата, използвана по време на процеса на резервация. "

Тези 20 % ги дават само ако ти ги върнат в профила.? А има ли давност ползването на кредита в профила?

Не е ли редно да ме уведомят за промяната. Случайно влязох и го видях

Редактирано от EliDion
Публикувано: (редактирано)
преди 9 часа, EliDion каза:

Айде и аз с променен полет. Преместили са го с 1 час по-късно. Принципно не ми е голям проблем(до автобуса ще ми останат 35мин.), но новите билети за тази дата са доста по-евтини от тази на която съм го купила. Купени на 108лв - сега на 78лв. Как да процедирам според вас. има две опции - "Нова резервация" и "възстановяване на сума". Да избера възстановяване на сума ли и да си купя нов билет? или?

Това ми излиза - "Можете да отмените резервацията: ние можем да кредитираме пълната стойност на плащането ви за полета (и за пътуването на връщане, ако е приложимо), плюс 20% от цената, заплатена за полета, във вашия Wizz Профил; или можете да получите възстановяване на цялата сума, заплатена за полета и, ако е приложимо, пътуването на връщане (включително такси и допълнително начислени суми) чрез банков превод или към картата, използвана по време на процеса на резервация. "

Тези 20 % ги дават само ако ти ги върнат в профила.? А има ли давност ползването на кредита в профила?

Не е ли редно да ме уведомят за промяната. Случайно влязох и го видях

 Аз наскоро променях полет. Избрах да ги получа като уиз кредит 120%. След няма и минута получих сумата в уиз портфейла си и си купих новите по- евтини билети. Срещу сумата, за кога изтича валидността, пишеше never.

Трябва да направиш анулацията през компютъра, защото при мен на мобилното приложение не излиза. И доста време изгубих да търся въпросните бутони за Върни под формата на уизеър кредит. 

И да 20% отгоре са само при уиз кредита. 

Редактирано от Алекс
  • Харесвам 3
Публикувано:

И при мен се получиха добре нещата с тези 120% кредит. За половин час промяна в разписанието взех 120%, цената като бонус допълнително веднага се смъкна спрямо това, което гледах (все пак сме 5 човека на резервацията), кредита се появи веднага и купих билетите наново. Резултата: същите билети + подновено групово членство без пари + 50 лева допълнителен кредит в сметката :) Затова при промяна в разписанието не потвърждавайте до последно, въпреки, че промяната беше от 2-3 месеца кротко си чаках :)

  • Харесвам 10
Публикувано: (редактирано)
Преди 1 час, EliDion каза:

София - Шарлероа - от 6.25 в 7.15

Възползвах се и аз.Благодаря :)

Редактирано от Branko
Публикувано:

Значи мога да си купя и дискаунт с тези парички от профила, така ли?

Радвам се Бранко, аз още не съм. Не мога да реша още какво да направя, защото не пътувам често и не знам дали не е по-добър вариант да ми ги върнат на картата и да си купя билет наново.

Публикувано:
преди 22 часа, Георги Василев каза:

Привет. Следното питане, макар и да имам подозрения, но все пак.

 

Чек ин през сайта. Пътуват съпруг и съпруга, само че при чекването по погрешка на съпругата са вкарани неговите данни. Той си е ок, ама тя е сбъркана (Боже как прозвуча :D ), разбрахте ме де. Някои правил ли е подобно нещо и как се процедира?!

Може би е закъснял този отговор , но аз направих същата глупост преди няколко месеца. Търпеливо изкаках да ми вдигнат телефона от кол центъра, обясних какъв е проблема и те ми анулираха чекинга веднага и след 5 минути ми беше активен отново бутона за нов чен ин.

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

 

преди 10 часа, EliDion каза:

Значи мога да си купя и дискаунт с тези парички от профила, така ли?

Радвам се Бранко, аз още не съм. Не мога да реша още какво да направя, защото не пътувам често и не знам дали не е по-добър вариант да ми ги върнат на картата и да си купя билет наново.

Аз това направих.Вьрнаха ми ги в профила 110лв. И ги купих наново след това за 50лв. :) 

Редактирано от Branko
  • Харесвам 5

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.