Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 2 часа, aleksandrina каза:

само багажът да се прехвърли на каката?

Много по-лесно  е багажът да се прехвърли на по-малката дъщеря, защото е в една резервация с майката. Така или иначе по-голямата дъщеря ще е на отделна рзервация. След което се зачочва процедура на обединяване на двете сестри.  Всичко трябва да стане по телефона

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 31 минути , epetkov каза:

Много по-лесно  е багажът да се прехвърли на по-малката дъщеря, защото е в една резервация с майката. Така или иначе по-голямата дъщеря ще е на отделна рзервация. След което се зачочва процедура на обединяване на двете сестри.  Всичко трябва да стане по телефона

Много благодаря за съвета!

И дъщерята, която е на общата резервация, има 10 кг чекиран багаж. Опитах през приложението да добавя още един, защото това ми хрумна първо (едната с 2 багажа, другата без), но няма такава възможност. Освен приорити... Знам ли? Ще звъня утре.

Иначе не пречи двете да са на отделна резервация- няма WDC.

Работят ли неимпулсните телефони?

Публикувано:

Пробвайте дали ще се навият на отказ, при сериозно заболяване. Ама се обадете по телефона, с мейли може да се проточи много.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:

Говорих по телефона с WIZZ- багаж не можело по никакъв начин да се прехвърля, дори и в една резервация. Посъветваха ме да напиша мейл (иск) и да опиша защо майката не може да пътува, като прикача и епикриза. И евентуално възстановяване на част от сумата. Това е.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 9 минути , vinidj каза:

Разбрах кога Уиз те подозират, че си бот - ако се ползва 5G мобилни данни, иначе от домашен интернет няма проблем. 

При мен не е от това. В къщи ползвам през WiFi домашния интернет. Влизам само от телефон през приложението. Имам го на два телефона и ми прави впечатление,че предимно през единия телефон ми изписва,че съм бот.

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 13 минути , vinidj каза:

Разбрах кога Уиз те подозират, че си бот - ако се ползва 5G мобилни данни, иначе от домашен интернет няма проблем. 

Ми не. Вчера от вкъщи опитвах няколко пъти. Изобщо не мога да вляза- попълвам мейл и пасс - и хайдеее- БОТ сте.

Публикувано:
преди 13 минути , vinidj каза:

Разбрах кога Уиз те подозират, че си бот - ако се ползва 5G мобилни данни, иначе от домашен интернет няма проблем. 

Ами не е така защото аз от телефона нямам никакви проблеми без значение на каква мрежа съм. Само от компютър ми дава това за бот.

  • Харесвам 6
Публикувано:

Имам следния казус: двупосочна резервация, полетите са променени от Уиз. Искам да се възползвам от безплатната промяна на полети, но (на отиване) летището на пристигане да е различно от летището на заминаване (на обратния полет). През сайта не виждам подобна опция. Възможно ли е през кол центъра да го направят?

Публикувано:
преди 38 минути , jorrro каза:

Имам следния казус: двупосочна резервация, полетите са променени от Уиз. Искам да се възползвам от безплатната промяна на полети, но (на отиване) летището на пристигане да е различно от летището на заминаване (на обратния полет). През сайта не виждам подобна опция. Възможно ли е през кол центъра да го направят?

Да обаждаш се на Българския телефон и има 2 резервни летища в близост, ако са включени в списъка може, ще предложат. Може и от профила да се видят, но в този случай по телефона най-добре.

  • Благодаря 1
Публикувано:

Wizz са ми изпратили имейл за промяна в разписанието на полет, която не ме устройва, и предпочитам да ми възстановят сумата. Но има нещо ново, което ми направи впечатление:

 

Цитат

Моля имайте предвид, че възстановената сума се равнява на тази, която сте заплатили, но не включва цената на административната такса и партньорските услуги. 

Това грешка в превода ли е или наистина е така? 

 

Ъпдейт: Очевидно е подвеждаща грешка в превода, при възстановяване показва пълната сума.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Каква е вероятността за промяна в разписанието на Уиз за края на месец април 🤔 Проверявам полети за Айндховен, но часът на заминаване от София ми е малко на кантар и се колебая дали да изчакам или да резервивам с Райън.

Публикувано:
преди 1 час, WanderlustME каза:

Wizz са ми изпратили имейл за промяна в разписанието на полет, която не ме устройва, и предпочитам да ми възстановят сумата. Но има нещо ново, което ми направи впечатление:

 

Това грешка в превода ли е или наистина е така? 

 

Ъпдейт: Очевидно е подвеждаща грешка в превода, при възстановяване показва пълната сума.

По коя дестинация и за кога?

Публикувано:
36 minutes ago, margarettod said:

Каква е вероятността за промяна в разписанието на Уиз за края на месец април 🤔 Проверявам полети за Айндховен, но часът на заминаване от София ми е малко на кантар и се колебая дали да изчакам или да резервивам с Райън.

До 14 дни преди полет никога не съм напълно сигурен в Wizz.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 2 часа, margarettod каза:

Каква е вероятността за промяна в разписанието на Уиз за края на месец април 🤔 Проверявам полети за Айндховен, но часът на заминаване от София ми е малко на кантар и се колебая дали да изчакам или да резервивам с Райън.

при положение, че вече са направени промени за лятното разписание, вероятността за нови промени е по-малка, но никога не е 0 😀 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Опитвам се да се чекирам за полета ми след обяд, обаче не ми издаде бордна карта и трябва да се явя на гишето. На някой случвало ли се е и каква може да е причината?

 

Screenshot_20240121_094932_Wizz Air.jpg

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 минути , don каза:

И аз се опитвам да се чекирам в момента за Лутън от Бургас, обаче ми дава грешка

При мен не е грешка, реално ме чекира, ама иска да мина през гише за проверка на документи....какво ще ми проверяват не знам.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Трябва 24 часа преди полета да се чекираме,като отвори безплатното,иначе може при смяна на машината да останат последните на летището.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 2 минути , dimitrov6 каза:

Трябва 24 часа преди полета да се чекираме,като отвори безплатното,иначе може при смяна на машината да останат последните на летището.

Уфф голяма тъпотия, а за такова нещо какво дължат уизз?

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 27 минути , boogy83 каза:

Опитвам се да се чекирам за полета ми след обяд, обаче не ми издаде бордна карта и трябва да се явя на гишето. На някой случвало ли се е и каква може да е причината?

 

Screenshot_20240121_094932_Wizz Air.jpg

Отиди по-рано на летището, при овърбукинг излиза така. Ама спокойно де, в повечето случай качват. Иначе обичайното - премаршрутизиране, компенсация....

  • Харесвам 4
Публикувано:

Е, той e 117-ти чекиран по ред. Колко да е по-малък смененият самолет, че да няма място за този пореден номер?

 :offtopic:: Това финалната отсечка от шантавия маршрут до Сан Марино през Албания ли е? :smile3:

  • Харесвам 5

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   2 магеланци

    • new one
    • В.Кирилов
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.