Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Точно от Бари ми е малко странно да има овърбукинг. Освен ако не са отменили предишен полет, съответно премаршрутирали пътници към днешния. Дано да е бъг, техническа грешка.

А относно ранното чекиране - коментирали сме, че не винаги е гаранция че ще имаш място. Ако сменят машината, а са ви дали места след 32 ред, както често се случва в първите минути на безплатното чекиране, пак увисвате.

@boogy83, дават като компенсация същото като при отменен полет, полагати се настаняване, храна и премаршрутиране. Виж дали може да купиш място, т.е. дали излизат въобще свободни места за полета?

Сега погледнах - все още продават билети за този полет, даже basic тарифата още не е изчерпана. Не прилича на овърбукинг.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

И аз се сетих да погледна дали продават билети и дали мога да си купя място. Места за купуване има много, над 40-50, ама не ми се дават 14 евро (от толкива започват). Май не е овърбукинг....по-скоро е нещо със "шантавия маршрут до Сан Марино". Това е последната отсечка да 🙂

Надявам се да не стане нещо, ама и да обиколя Бари днес пак е ок, щом има компенсация и спане :lol:

П.П.: Благодаря за съветите, после ще пиша какво става и ако ми кажат от Уиз какъв е проблема.

  • Харесвам 10
Връзка към коментар
преди 2 часа, oli_mali каза:

Отиди по-рано на летището, при овърбукинг излиза така....

Да отида, ама аз летя от Тирана за Бари преди това и не зависи от мен в случая 🙂

Както и да е, развитие по случая няма да има, защото току що кацнах в Бари, засилих се към уизз гишетата и вадейки да им покажа какъв ми е въпроса в приложението на уизз вече имах бордна карта с баркод и място..мястоизглежда всичко е наред и ще ходя да си чакам полета.

  • Харесвам 14
Връзка към коментар

Здравейте, следващия понеделник (да е живот и здраве) ще летим от Букурещ до Тенерифе - трима възрастни с три деца. Билетите са basic без места и с чекин 24 часа преди заминаването.  За избор на място искат скромните 33 евро... а колко струва багажа няма да коментирам :). Ако оставя чекина за 24 часа преди полета имам ли опция за безплатни места и random allocation? Ако да, random-а family friendly ли е т.е. децата ще бъдат ли поне с някой от възрастните .... защото мисля с райън еър ми се е случвало всеки да е на различно място и да избирам и купувам място.... Другият въпрос , до каква степен рискувам да увиснем при овърбуукинг - какъв е принципа - режем последните които са се чекирали така ли? 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да, безплатно е и Random allocation. Ако децата са с детски билети (на възраст за детски билети), ще ги сложи заедно с възрастен, ако са по-големи ще са отделно. За овърбукинг да, гледайте да не останете последни, иначе няма да има проблем.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 11 часа, Спас. каза:

Здравейте, следващия понеделник (да е живот и здраве) ще летим от Букурещ до Тенерифе - трима възрастни с три деца. Билетите са basic без места и с чекин 24 часа преди заминаването.  За избор на място искат скромните 33 евро... а колко струва багажа няма да коментирам :). Ако оставя чекина за 24 часа преди полета имам ли опция за безплатни места и random allocation? Ако да, random-а family friendly ли е т.е. децата ще бъдат ли поне с някой от възрастните .... защото мисля с райън еър ми се е случвало всеки да е на различно място и да избирам и купувам място.... Другият въпрос , до каква степен рискувам да увиснем при овърбуукинг - какъв е принципа - режем последните които са се чекирали така ли? 

Оувърбуукинг се случва 2 пъти в годината, малък е шанса, не го мислете. Иначе в последния момент остават по предните места и по-често ги дава заедно, но все тая общо взето УиЗЕър са малко по-либерални и слагат възрастните заедно понякога, докато Райънер винаги нарочно ги разделят.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Тази вечер имаме полет от Париж Бове до София в 21.00. Гледам, че нашият самолет в момента е в Мемингем и трябва да лети до Ниш, но е delayed от 9 часа сутринта директно на 14 часа….

 

На нашия полет във  Флайтрадар пише, че полетът от София до Париж и съответно нашият от Париж до София ще закъснеят само с 15 минути. Има ли шанс да сменят самолета и да си излетим днес или да го отписвам и да търся варианти да се прибирам с друга авиокомпания? Утре Уиз не летят и не знам на кой друг полет ще ни качат накрая… 

Връзка към коментар
преди 5 минути , neuromancer каза:

Естествено, че могат да сменят самолета, ако имат свободен...

Аз не бих купувал друг билет, ако не са отменили официално моя.

А ако канселират полета - ясно е, че ще ни платят обещетение по регламента + хотел потенциално до петък ли (защото тогава им е следващият полет до София)? 
 

също така, ако го канселират, ние имаме ли право да си купим сами полети с друга АК, ако предложението им не ни устройва? Ще възстановят ли сумата за допълнителните полети, която ще е сериозна, имайки предвид, че е last minute? 

Връзка към коментар

Първо, може да не го отменят напълно, а да го изпълнят по-късно. Второ, ако вземеш билет с друга компания той си е за твоя сметка, връщат ти парите, които си платил на Уиз + евентуално обезщетение, освен ако изрично не си се разбрал с тях. Затова ти казвам да не бързаш.

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Онзи ден, на връщане от ОАЕ, разгледах списанието им и ми направи впечатление, че ще имат нов летен маршрут от Абу Даби. Screenshot_20240124_004231_com.android.chrome_edit_106715724666528.jpg.438a30150c6776c0e7f2ef29d418708a.jpg

 

Някой знае ли къде е това летище? Така както е дадено е на границата между Либия, Чад и Нигер! Опитах се да го търся в Skyscanner,Kayak и други, но не го откривам... 

В списъка с дестинации тази липсва! 

Редактирано от crazyhorse
Допълнение
Връзка към коментар
преди 6 минути , crazyhorse каза:

Онзи ден, на връщане от ОАЕ, разгледах списанието им и ми направи впечатление, че ще имат нов летен маршрут от Абу Даби. Screenshot_20240124_004231_com.android.chrome_edit_106715724666528.jpg.438a30150c6776c0e7f2ef29d418708a.jpg

 

Някой знае ли къде е това летище? Така както е дадено е на границата между Либия, Чад и Нигер! Опитах се да го търся в Skyscanner,Kayak и други, но не го откривам... 

Това е просто легендата на картата (Key) - маркираните в жълто са нови дестинации, а слънцата - летни дестинации.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
  • Смея се 4
Връзка към коментар

Аз пак само да питам 🙂 

По казуса от преди няколко дни- пуснах 2 иска (за двете посоки) през сайта за възстановяване на част от сумата или прехвърляне на багажа (от една резервация на друга) поради невъзможност да се лети, прикачена е и епикриза. Получен е отговор на мейла за допълнителен документ, че съпругата ще е придружител и няма да може да лети. До тук добре. Обаче мейлът е noreply. Въпреки това на него върнахме отговор, защото за тази резервация вече има пуснати искове и не може да се приложи друг документ през сайта. Намерих и 2 други мейла (customerrelations и customerrelations1), от които някога съм получавала нещо си и пратих и там. Отговорът е: "Бихме искали да Ви уведомим, че съобщението пратено дo електронната пощенска кутия Customer Relations, няма да бъде обработено."

Та- как да им се върне друг документ, който изискват? Някой, ако е водил някаква кореспонденция по имейл с wizz или ако знае къде да се добави в сайта, да подскаже нещо... Общо взето цъкнах всеки линк и отворих де що може в сайта, но е напълно възможно да пропускам нещо.

Благодаря!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, dimitrov6 каза:

Може на безплатния телефон да помогнат или чата.

Чата е само бот, на безплатния ме посъветваха да напиша мейл с това, което им обясних и казаха, че багаж не се прехвърля (бях писала тук). 

Освен утре пак да звънна да ги питам как... 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 11 минути , aleksandrina каза:

Чата е само бот, на безплатния ме посъветваха да напиша мейл с това, което им обясних и казаха, че багаж не се прехвърля (бях писала тук). 

Освен утре пак да звънна да ги питам как... 

Вероятно те мотаят, за да се откажеш сама. Досега по жалбите, които съм пускала, не съм получавала имейли от noreply. Прегледах си пощата. Имам от customerrelations9 и customerrelations11 - това е последно от лятото на 2023 - customerrelations11@customerservices.wizzair.com

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 11 часа, dimitrov6 каза:

Не може ли и друг от групата да пусне иск и да прати тези документи през сайта.

Резервацията е една- майка и дъщеря. В случая майката няма да може да пътува и само за нея се опитваме да направим нещо. А иск за същата резервация няма как да се пусне за дъщерята, защото тя ще си пътува. Дано все пак са получили мейла. 

Ще опитам да пусна на мейлите, които @ДиянаВ написа. 

 

Edit: Писах мейл на customerrelations11@customerservices.wizzair.com. Отговорът е същия: 

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви уведомим, че съобщението пратено дo електронната пощенска кутия Customer Relations, няма да бъде обработено.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 26 минути , aleksandrina каза:

Резервацията е една- майка и дъщеря. В случая майката няма да може да пътува и само за нея се опитваме да направим нещо. А иск за същата резервация няма как да се пусне за дъщерята, защото тя ще си пътува. Дано все пак са получили мейла. 

Ще опитам да пусна на мейлите, които @ДиянаВ написа. 

 

Edit: Писах мейл на customerrelations11@customerservices.wizzair.com. Отговорът е същия: 

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви уведомим, че съобщението пратено дo електронната пощенска кутия Customer Relations, няма да бъде обработено.

Опитах се да разбера казуса, но не съм сигурен, че успях. 

За багажа няма да го прехвърлят. 

Какъв е втория казус? 

Връзка към коментар
преди 25 минути , Tesh каза:

Опитах се да разбера казуса, но не съм сигурен, че успях. 

За багажа няма да го прехвърлят. 

Какъв е втория казус? 

Накратко- трябва да пътуват майка и дъщеря (малката) на една резервация, двупосочно. Бащата влиза в болница и майката няма да може да пътува, защото ще е придружител. С малката дъщеря ще пътува голямата. Смяна на име - 246 лв, нов билет 67 лв. Купих нов за голямата и идеята беше wizz или да върнат някакви пари за майката, или поне да прехвърлят багажа (10 кг чекиран) от майката на голямата дъщеря. Пуснах иск през сайта (даже два за двете посоки, които са обединени от wizz) с прикачена епикриза за заболяването на бащата. Wizz пращат мейл да им се изпрати документ за майката, че няма да може да пътува, защото ще е придружител. Мейлът е noreply, но въпреки това върнахме отговор с прикачения документ. А втори иск за същия човек по същата резервация не може да се пусне, за да се прикачи там. Намерих и още няколко customerrelations мейла и пуснах документа. 

Та- нямам идея дали ще стигне това, което искат до тях. 

Разцъках де що има линк из сайта, но може и да пропускам нещо. Не видях възможност да се прикачи някак и втория документ, който искат.

Освен да изчакаме- може да пратят друг мейл.

Връзка към коментар
Преди 1 час, aleksandrina каза:

Накратко- трябва да пътуват майка и дъщеря (малката) на една резервация, двупосочно. Бащата влиза в болница и майката няма да може да пътува, защото ще е придружител. С малката дъщеря ще пътува голямата. Смяна на име - 246 лв, нов билет 67 лв. Купих нов за голямата и идеята беше wizz или да върнат някакви пари за майката, или поне да прехвърлят багажа (10 кг чекиран) от майката на голямата дъщеря. Пуснах иск през сайта (даже два за двете посоки, които са обединени от wizz) с прикачена епикриза за заболяването на бащата. Wizz пращат мейл да им се изпрати документ за майката, че няма да може да пътува, защото ще е придружител. Мейлът е noreply, но въпреки това върнахме отговор с прикачения документ. А втори иск за същия човек по същата резервация не може да се пусне, за да се прикачи там. Намерих и още няколко customerrelations мейла и пуснах документа. 

Та- нямам идея дали ще стигне това, което искат до тях. 

Разцъках де що има линк из сайта, но може и да пропускам нещо. Не видях възможност да се прикачи някак и втория документ, който искат.

Освен да изчакаме- може да пратят друг мейл.

Иска в какъв статус е? 

Когато са получили имейла сменят на обработва се. 

Когато топката е при вас е нещо от рода на "нужно е ваше действие". 

Това може да го видите в профила в меню "мои искове". 

Щом са Ви поискали този документ не се притеснявайте дори бавно ще върнат паричките на жената. 

Само това с багажа няма да стане за жалост. 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , Tesh каза:

Иска в какъв статус е? 

Да, да- там следя:

Вашият принос е необходим

За да продължим с вашия искане, ще се нуждаем от допълнителна информация и/или доказателства от вас.
Моля, проверете вашата пощенска кутия (включително папката със спам) за нашия имейл, съдържащ всички необходими подробности.
Благодарим ви предварително!

Връзка към коментар
В момента, aleksandrina каза:

Да, да- там следя:

Вашият принос е необходим

За да продължим с вашия искане, ще се нуждаем от допълнителна информация и/или доказателства от вас.
Моля, проверете вашата пощенска кутия (включително папката със спам) за нашия имейл, съдържащ всички необходими подробности.
Благодарим ви предварително!

На имейла който са Ви изпратили давате "отговор до всички" и прикачате документа. Понякога отнема няколко дни и статуса ще се смени. 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Сменили са ми часовете на тръгване и връщане от Букурещ-Дубай и Дубай-Букурещ. На една резервация са и имам мейл.

Приех новите часове, но дали всичко си остава същото, тъй като съм резервирала места. Нещо друго дали трябва да правя или просто "приемам"?

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • muffytoz
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.