Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 8 минути , Denittta каза:

Сменили са ми часовете на тръгване и връщане от Букурещ-Дубай и Дубай-Букурещ. На една резервация са и имам мейл.

Приех новите часове, но дали всичко си остава същото, тъй като съм резервирала места. Нещо друго дали трябва да правя или просто "приемам"?

Ако Ви устройва приемате, ако не ви устройват новите часове кенсалирате и ви връщат парите за билетите. 

А дали ще остане всичко същото никой не може да бъде сигурен. 

Публикувано:
преди 2 минути , Tesh каза:

Ако Ви устройва приемате, ако не ви устройват новите часове кенсалирате и ви връщат парите за билетите. 

А дали ще остане всичко същото никой не може да бъде сигурен. 

Мисълта ми беше за местата,който съм заплатила и избрала дали остават същите. Да не би във времето, в което не съм потвърдила смяната на полета, някой да  е взел моите номера на местата в самолета, дали са били посочени като незаети?

Публикувано:
На 25.01.2024 г. в 11:30, aleksandrina каза:

Да, да- там следя:

Вашият принос е необходим

За да продължим с вашия искане, ще се нуждаем от допълнителна информация и/или доказателства от вас.
Моля, проверете вашата пощенска кутия (включително папката със спам) за нашия имейл, съдържащ всички необходими подробности.
Благодарим ви предварително!

 

Това им е автоматичен отговор, дори и да изпратено всичко необходимо. Един вид проверяват другата страна дали следи случая.

  • Благодаря 1
Публикувано:
Преди 1 час, Denittta каза:

Мисълта ми беше за местата,който съм заплатила и избрала дали остават същите. Да не би във времето, в което не съм потвърдила смяната на полета, някой да  е взел моите номера на местата в самолета, дали са били посочени като незаети?

Местата съм 99% сигурен, че няма да са същите, при сменен полет и самолет. В най-добрия случай можеш да избереш нови онлайн безплатно, ако не става или иска пари ще трябва да им се обадиш да им кажеш, че вече си платила и искаш да избереш пак.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Днес е петък 13-ти 🤣 сега нов мейл, че другите ни полети са с нови часове...Връщането ни от Барселона е сменено за сутринта, но слизаме от круиз и няма как да ме устройва. На една резервация ми е отиване и връщане. Ако не се съглася мога ли да запазя само отиването, а да канселирам връщането? Евентуално да търся други варианти с раян примерно за връщане.

Публикувано:
преди 6 часа, neuromancer каза:

Местата съм 99% сигурен, че няма да са същите, при сменен полет и самолет. В най-добрия случай можеш да избереш нови онлайн безплатно, ако не става или иска пари ще трябва да им се обадиш да им кажеш, че вече си платила и искаш да избереш пак.

Това е коментирано назад във времето.

При смяна на полет с платени места и приемане на предложен друг полет- няма да можеш да се чекираш преди да се обадиш по тел. за уточняване на местата. Ще ти предложат от наличните места в същия ценови пояс на закупените безплатно, но можеш и да си доплатиш и за други. Може би има минимален шанс "твоите" места да са налични и ако потвърдиш, че ги искаш-ще ти ги дадат. Но се минава задължително през тел.обаждане. Хипотетично за едни и същи места може да претендират хора от 2 отменени полета и съответно пренасочени към въпросния. А изборът на места намалява с времето. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 43 минути , Denittta каза:

Днес е петък 13-ти 🤣 сега нов мейл, че другите ни полети са с нови часове...Връщането ни от Барселона е сменено за сутринта, но слизаме от круиз и няма как да ме устройва. На една резервация ми е отиване и връщане. Ако не се съглася мога ли да запазя само отиването, а да канселирам връщането? Евентуално да търся други варианти с раян примерно за връщане.

Можеш. Всеки полет е отделен.

Публикувано:

Уж следя темата, но това съм го изпуснала. За 1вия полет, който смениха влизам през app-па и като дам select seats са си тези, които съм избрала. Потвърждавам ги, пише 0лв и давам Done.

За 2рия полет, сега го порвърдих и смених връщането с един ден напред и там и даде пак да си избера същите места. Потвърдих  ги. Ще звънна утре за всеки случай, за да съм сигурна и за 2та полета, но бях званяла на BG номера...питах дали мога да говоря с някого на български, но имаше само англоговорящи,а беше през седмицата. На 2рия номер платения малко трудно се оправи 🤣 нещо специфично трябва ли да кажа? Презаверила съм си полета и искам да ми потвърдят местата?

Публикувано:

Казваш, че имаш сменен полет с платени места-да потвърдят или сменят с нови. Те "виждат" какво си платила.

Звъни на БГ номера.

П.П. Преди 2 год.някъде последно бях в такава ситуация. Бих се изненадала приятно ако вече директно човек може да потвърди или смени местата си.

 

- Колко време имаш до отваряне на чекирането? Ако е още далече-изчакай и първо опитай да се чекираш и ако не ти позволи(което смятам ще се получи) - тогава звъни по тел.

- Това е моя опит.

Публикувано:
преди 7 часа, Zara каза:

Казваш, че имаш сменен полет с платени места-да потвърдят или сменят с нови. Те "виждат" какво си платила.

Звъни на БГ номера.

П.П. Преди 2 год.някъде последно бях в такава ситуация. Бих се изненадала приятно ако вече директно човек може да потвърди или смени местата си.

 

- Колко време имаш до отваряне на чекирането? Ако е още далече-изчакай и първо опитай да се чекираш и ако не ти позволи(което смятам ще се получи) - тогава звъни по тел.

- Това е моя опит.

Единия полет е 02.04, другия е 03.06, има доста време. С този юни месец не ми се рискува хич, че е до Барселона и самолета е отдавна пълен.

Публикувано:

Здравейте, и аз имам сменени часове за полети. Започнах да правя промяната,  но платформата не ми позволява да я приключа. Излиза ми съобщение за полета, който искам да избера, че е Sold out. Симулирах покупка за същите дати, билети има. Моля за съвет...

Screenshot_20240127_173316_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240127_173456_Samsung Internet.jpg

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 35 минути , Вероника каза:

Здравейте, и аз имам сменени часове за полети. Започнах да правя промяната,  но платформата не ми позволява да я приключа. Излиза ми съобщение за полета, който искам да избера, че е Sold out. Симулирах покупка за същите дати, билети има. Моля за съвет...

Screenshot_20240127_173316_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240127_173456_Samsung Internet.jpg

Не може ли само да приемете промяната.Тоест,че сте съгласни с новите часове.Може да им се обадите по телефона.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 37 минути , Вероника каза:

Здравейте, и аз имам сменени часове за полети. Започнах да правя промяната,  но платформата не ми позволява да я приключа. 

Screenshot_20240127_173316_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240127_173456_Samsung Internet.jpg

Промяната е само в часовете и то за по-малко от 1 час. В този случай не дава да се прави промяна, не е нужно и да се приема.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Публикувано:
преди 13 часа, Denittta каза:

Единия полет е 02.04, другия е 03.06, има доста време. С този юни месец не ми се рискува хич, че е до Барселона и самолета е отдавна пълен.

 

преди 21 часа, Zara каза:

Казваш, че имаш сменен полет с платени места-да потвърдят или сменят с нови. Те "виждат" какво си платила.

Звъни на БГ номера.

П.П. Преди 2 год.някъде последно бях в такава ситуация. Бих се изненадала приятно ако вече директно човек може да потвърди или смени местата си.

 

- Колко време имаш до отваряне на чекирането? Ако е още далече-изчакай и първо опитай да се чекираш и ако не ти позволи(което смятам ще се получи) - тогава звъни по тел.

- Това е моя опит.

Да съм сигурна звъннах днес на БГ номера, съответно нямаше с кого да говоря на Български и трябваше да обесня с моя перфектен английски какво  искам. Не ме бива със спелуването 😁, там малко се посмяхме, искаха номера и мейла от резервацийте. И на 2те резервации местата ми се пазеха същите. Т.е при едната потвърдих, че съм ОК с новите часове, при другата обаче сменях полет за следващия ден. Тъй че напразно си показах завидните способности по английски, но пък ще спя спокойно днес.🙂

  • Харесвам 4
Публикувано:

Искам за пореден път да похваля агентите на уизеър в лайв чата. Отговарят бързо и вършат работа. Ако не ви се занимава с телефони,може да попитате там. Току-що си смених полети в удобни за мен дати точно чрез агент. Сайта изобщо не ме пусна да сменям, защото нямало налични полети. А то си имаше и още как. 

  • Харесвам 10
Публикувано:
преди 10 минути , mamaivy каза:

Искам за пореден път да похваля агентите на уизеър в лайв чата. Отговарят бързо и вършат работа. Ако не ви се занимава с телефони,може да попитате там. Току-що си смених полети в удобни за мен дати точно чрез агент. Сайта изобщо не ме пусна да сменям, защото нямало налични полети. А то си имаше и още как. 

@Вероника, можеш да пробваш горната схема. Сигурно е бъг с това sold out.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:

Да споделя нещо странно, на което попаднах снощи, а вие кажете дали е бъг.

В сряда ще летим до Лисабон и снощи решихме да добавим към резервацията 1 багаж до 10 кг с размери 55/40. Отворих мобилното приложение, гледам цена за въпросния багаж 180 лв. за двете посоки, а цена на Приорити, което включва същия размер багаж - 120 лв. Викам си, ха, що за разлика?! Освен това за приоритито се мъдри една иконка в синьо, която казва, "Днес имате 15% отстъпка за купуване на приорити". Нищо не ми говори това...Реших да отворя десктоп версията за сравнение и установих, че в нея цената за купуване на моя багаж и за купуване на приорити е една и съща - 180 лв. за двете посоки. Естествено, върнах се в мобилното приложение и купих през него желания багаж за 120 лв.

Мисля си, че това сигурно е бъг, защото няма логично обяснение за различни цени в мобилното и на десктоп. Другото, което не ми е ясно, какви са тия 15% отстъпка за купуване на приорити и въобще има ли такава реална отстъпка? Защото при мен сметката не излиза, цената, която платих за багажа не е с начислена 15% отстъпка. Забравих да кажа, че ползвам Дискаунт членство, а то нали дава 10 лв отстъпка при закупуване на багаж онлайн. 

Публикувано:

Всичко е възможно. И а понякога отстъпки разни, на приорити, на застраховки, на коли под наем. Може и бъгове да има. Аз купих билет на щерката с 15 евро по-евтино от това, което и излизаше на нея в приложението, а на PC то беше още по-скъп. Бъг не бъг ползвай и се радвай.😉 Весело прекарване. 

Публикувано:
Преди 1 час, Jenbel каза:

Да споделя нещо странно, на което попаднах снощи, а вие кажете дали е бъг.

В сряда ще летим до Лисабон и снощи решихме да добавим към резервацията 1 багаж до 10 кг с размери 55/40. Отворих мобилното приложение, гледам цена за въпросния багаж 180 лв. за двете посоки, а цена на Приорити, което включва същия размер багаж - 120 лв. Викам си, ха, що за разлика?! Освен това за приоритито се мъдри една иконка в синьо, която казва, "Днес имате 15% отстъпка за купуване на приорити". Нищо не ми говори това...Реших да отворя десктоп версията за сравнение и установих, че в нея цената за купуване на моя багаж и за купуване на приорити е една и съща - 180 лв. за двете посоки. Естествено, върнах се в мобилното приложение и купих през него желания багаж за 120 лв.

Мисля си, че това сигурно е бъг, защото няма логично обяснение за различни цени в мобилното и на десктоп. Другото, което не ми е ясно, какви са тия 15% отстъпка за купуване на приорити и въобще има ли такава реална отстъпка? Защото при мен сметката не излиза, цената, която платих за багажа не е с начислена 15% отстъпка. Забравих да кажа, че ползвам Дискаунт членство, а то нали дава 10 лв отстъпка при закупуване на багаж онлайн. 

Политика за насърчаване на ползването на приложението. 😂

Вероятно бъг, и аз съм попадал на подобни разлики.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Няма никакъв бъг! Както казва в по- горния коментар,  това е "политика за насърчаване на ползването на приложението". Аз винаги резервирам в bоoking от мобилното им приложение с 10-20% по- ниска цена отколкото е на десктопа, купувал съм и самолетни билети също с 10-20% по- ниски цени, пак от мобилните им приложения.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Моите наблюдения на мобилното приложение показват повишение на цените на допълнителните услуги /приорити, багаж/, според това, колко пъти се връщам да ги проверявам. Най-ниска е цената, когато я видя за първи път! На всяко следващо връщане след това, цената е все по-висока. След ден-два - пак същото. Но винаги най-ниска е, когато я видя първия път.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Публикувано:

Здравейте. И ние се оказахме със сменен полет от и за Барселона за Май. За втори път ни се случва, след като миналата година по същият начин ни смениха поглета от Париж. Тогава избързах и потвърдих промяната почти веднага и само след 4-5 дни обявиха същият полет, който първоначално бяхме запазили, но ние си променихме цялата програма и съответно се прецакахме с по-скъпи билети с друга компания. 

Та сега се чудя колко дни имам да потвърдя въпросната промяна или да избера някоя от предложените опции за канселиране и дали да не изчакам няколко дни, за да не се окажем в същата ситуация и съответно да пуснат отново запазеният от нас полет, който е доста по - удобен? И освен това, ако пуснат отново първоначално обявеният полет, дали ще си е валидна направената вече резервация? 

Публикувано:

До три часа преди полета можеш да потвърдиш. А може и да смениш датата, която са ти дали, без доплащане, стига да има полети тогава.

Ако пуснат отново полета, ще можеш да смениш с него, ако не си потвърдил или отказал.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 часа, neuromancer каза:

До три часа преди полета можеш да потвърдиш. А може и да смениш датата, която са ти дали, без доплащане, стига да има полети тогава.

Ако пуснат отново полета, ще можеш да смениш с него, ако не си потвърдил или отказал.

Много благодаря. Ще изчакаме няколко дни с отговора, за да видим дали няма да върнат първоначалните полети и след това ще го решаваме. Но като цяло, тези промени с полетите, които се случват с Уиз са супер дразнещи. До сега, подобно нещо не ми се е случвало с Раян. 

  • Харесвам 3
Даниела Мушева
Публикувано: (редактирано)

За кои дестинации  има евтин флекс и багаж?

Редактирано от Даниела Мушева

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.