Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 7 минути , elateq каза:

Пробвах през приложението и излизат, че имат полет на 11 октомври.

Хмм странно при мен е така по три дати ми дава на страница вслучая 6,8,9 и после като дам лейтър ми дава 13,15... 11-ти нямам това и за братислава пак така през уеб има полет а през мобилното няма

 

IMG_6722.thumb.PNG.a4c89926a311ecbd5844d019e6a9786f.PNG

 

 

IMG_6721.thumb.PNG.56774e023d0c45c17c1cc6d01dfd8ac6.PNG

  • Харесвам 1
Публикувано:

Цял ден и с мен си играят тука има -тука няма за близки дати, които нямат нищо общо с разписанието за следващата година :(

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)
преди 7 минути , elateq каза:

При мен е това

 

Screenshot_2017-07-13-20-27-27.thumb.png.4f9520432858f4db5fd410b6f1b44a23.pngScreenshot_2017-07-13-20-27-34.thumb.png.c31fde5a329ac6a4fe9c4e617eb15da5.png

Явно от телефона,че съм с IOS а ти андроид мисля

Редактирано от Ivko
Публикувано:

Сайтът вече не е ужасно бавен, но аз все още изпитвам трудност да се логна в акаунта си. Някой друг с подобен проблем?

Вчера във ФБ признаха, че имат технически проблеми и препоръчаха ползването на апп-а.

 

По-важното е, че в старият сайт се логвам без проблем, но за съжаление изглежда, че май, май, скоро ще го спират - при опит за търсене на полет препраща към новия сайт. :(

  • Харесвам 1
Публикувано:

При мен е ужасно бавен, логнах се след около 5 минути, след още толкова ми отвори и резервацията, сега няколко минути отваря опциите за промяна...

Може ли линк към стария?

Публикувано: (редактирано)
преди 5 минути , bad kid каза:

При мен е ужасно бавен, логнах се след около 5 минути, след още толкова ми отвори и резервацията, сега няколко минути отваря опциите за промяна...

Може ли линк към стария?

За съжаление няма да можеш да буукнеш полет от там, защото ще те метне към новия сайт. Самият бутон за търсене на полет вече е преименуван на 'Към новия уебсайт'. Дано за промени поне си работи все още.

Кофти, беше си добра алтернатива и аз поне 2-3 пъти буквах полети от там последните няколко месеца, поради проблеми с новия сайт.

Редактирано от yordanov
  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 11 минути , bad kid каза:

При мен е ужасно бавен, логнах се след около 5 минути, след още толкова ми отвори и резервацията, сега няколко минути отваря опциите за промяна...

Може ли линк към стария?

https://book.wizzair.com/bg-BG/FlightSearch

Публикувано:

Получих си е-майл-а за промяна на полета. За връщане на парите ми дава опции - 1. Кредитна карта и  2. банков превод. Картата с която съм платила е виртуална към дебитна. Кое да избера - някой имал ли е такъв случай.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 18 минути , EliDion каза:

Получих си е-майл-а за промяна на полета. За връщане на парите ми дава опции - 1. Кредитна карта и  2. банков превод. Картата с която съм платила е виртуална към дебитна. Кое да избера - някой имал ли е такъв случай.

Нямаш дилема - ако имаш кредитна карта, даваш нея, ако не - превод.

Публикувано:

Дилемата е ако дам да възстанови по картата, с която съм платила, а тя е виртуална към дебитна на ДСК ще има ли проблем.

 

Публикувано: (редактирано)
преди 7 минути , EliDion каза:

Дилемата е ако дам да възстанови по картата, с която съм платила, а тя е виртуална към дебитна на ДСК ще има ли проблем.

 

Не трябва да има проблем. Възстановявали са ми суми по виртуална карта на дск без драми (не конкретно Уиз, но все пак търговец). 

Сумата се появи в сметката на виртуалната карта, до колкото помня.

 

Все пак, ако имаш притеснения, може да видиш и от дск кол центъра какво ще ти кажат за рефънд по виртуални карти.

 

Иначе в конкретния случай аз бих взел 120% кредит. :-)

Редактирано от yordanov
  • Харесвам 3
Публикувано:

И те разбраха, че сайтът не работи, с малко закъснение  :biggrin:

 

ATTENTION ALL PASSENGERS
Please note that currently we are experiencing a temporary slowdown of wizzair.com website. We are working hard to resolve it with top priority. In the meantime, we recommend to use the Wizz Air App for check-in and bookings.

  • Харесвам 4
Публикувано:

И аз съм получавала възстановяване от други места. Но тук конкретно не ми разпознаваше картата в новия сайт и платих през стария. Май ще искам превод за по-сигурно.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Здравейте,

Самолетни билети с кола под наем през сайта на Wizz Air. На финалната линия беше сумирана стойността и на двете "услуги" и останах с впечатление, че се плаща едновременно и за двете, но когато проверих банкирането се оказва, че са платени само самолетните билети. Пристигнаха веднага на мейла, но няма и следа от резервацията за колата, нито на мейла, нито в профила на Wizz.

Какво да правя? :(
Благодаря!

Редактирано от Halachev
Публикувано: (редактирано)
On 7/5/2017 at 1:47 PM, Нели said:

Тоест, ако искаш да е безплатно, пътуваш само с документи и портфейл в джоба ли?

отдавна е така при нискобюджетните.

 

Цената на билета е просто... телепортиране на тялото ти от Точка А до точка Б. 

 

Те имат правото да ти начислят и такса WC, и такса "въздух", ако преценят.  Все пак.. за 5 или 10 евро кога сме мечтали преди години да пътуваме? 

Спомнете си Балкан с полети до Лондон 400 долара... при заплати 100-150 лв (1998-1999г например) и ВИЗОВ РЕЖИМ за целия свят почти. По- ли е добре?

 

По-младите ми колеги на по 20-25 години (отраснали с таблет и смартфон в ръка, образно казано) изобщо не могат да си представят какво беше и не са грам благодарни за това, което имат. Всичко евтино  и удобно приемат за ДАДЕНОСТ 

 

Редактирано от montepinar
  • Харесвам 32
Публикувано:
преди 6 часа, Halachev каза:

Здравейте,

Самолетни билети с кола под наем през сайта на Wizz Air. На финалната линия беше сумирана стойността и на двете "услуги" и останах с впечатление, че се плаща едновременно и за двете, но когато проверих банкирането се оказва, че са платени само самолетните билети. Пристигнаха веднага на мейла, но няма и следа от резервацията за колата, нито на мейла, нито в профила на Wizz.

Какво да правя? :(
Благодаря!

Вероятно ще мине време и ще дойде и другото плащане. Различна фирма предлага колата под наем, не е Уиз, Уиз не обработват техните плащания. 

  • Харесвам 4
Публикувано:

Има ли някаква официална информация за промяната на политиката на Уиз ер спрямо ръчния багаж или за сега спорът се върти само около някакви спекулации и слухове?

Публикувано:
преди 56 минути , Topfly каза:

Има ли някаква официална информация за промяната на политиката на Уиз ер спрямо ръчния багаж или за сега спорът се върти само около някакви спекулации и слухове?

Нищо официално, но Edem обикновено разполага с адекватна информация. До колкото разбрах тази седмица би трябвало да се обяви. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз доколкото разбрах е трябвало да бъде обявено на 11-ти..

 

Иначе , да, има проблем с багажа, просто защото бордния персонал не прави нищо докато не възникне проблем, от Кипър излетяхме със закъснение, защото се сваляха чанти поне 10 минути, за да се прави място за куфарите...

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   5 магеланци

    • Граф Вронски
    • new one
    • Яни
    • Kamen
    • Ivan Ivanich
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.