Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)
преди 5 минути , tch каза:

Няма как да е 20mAh, батерията на един телефеон е 2000-3000

Да, 20000 имах предвид, извинявай. :)

 

http://www.maplin.co.uk/p/maplin-20000mah-power-bank-n27ee

 

Моята е 10 000 mAh - зарежда телефона ми около три пъти.

Редактирано от Гост
Публикувано:
преди 2 часа, bibi каза:

Off topic: Преведоха ли ви сумите от хотелско настаняване за миналия месец ? Благодаря!

Моите около 5 Е не.

Публикувано:
Преди 1 час, micobg каза:

Знаете ли дали има проблем да нося power bank батерия в ръчния багаж или в някой джоб? Той се състои от три отделни батерии, но те са си запечатани вътре.

Всъщност, в повечето случаи power bank батериите е препоръчително (дори, ако не и задължително) да са в ръчния багаж, а не в чекирания. 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:

На секюритито питат за електоника. Нищо не ти коства да я сложиш в таблата с телефона. Не си заслужава да ти направят проблем за това. Минава и си я прибираш в обратно 

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

На някой да му се е случвало следното: имам полет на 25 юли, на 7-ми юли направих чек-ин-а. На 10-ти получих и-мейл за промяна в разписанието. Интересно как на бордните карти, които разпечатах на 7-ми стои новото разписание? Тази сутрин пробвах да искам рефънд като уиз кредит и да си букна наново полета, защото е по-евтин. Като натиска за рефънт по ъиз акаунт ми излиза статус на полет: refundinprogress и така стои около 5 минути и след това отново става confirmed И опцията за рефънд излиза наново. Пробвах вече 3 пъти и сега не знам имам ли билет, нямам ли билет. Пари по уиз акаунт нямам. В момента полета ми как е confirmed. Някой ако може и да даде безплатния номер да им звъня. Да не стане утре да си оправят системата и аз да цъфна с анулиран полет и по-високи цени :) 

Редактирано от Алекс
Публикувано:

Аз направих заявка за връщане на парите по карта вчера, но не съм се чекирала. Още резервацията ми стои в сайта, като потвърдена. Нямам е-майл - нищо. Пише, че ще разгледат заявката, ще анулират резервацията и ще получа е-майл и до 7 дни ще ми преведат парите.  Да изчакаме ден два, нали имаха проблеми някакви със сайта. Аз за разлика от теб се взех билет от Раян, така че най -много да остана с 108лв назад.

Публикувано: (редактирано)
преди 53 минути , Алекс каза:

На някой да му се е случвало следното: имам полет на 25 юли, на 7-ми юли направих чек-ин-а. На 10-ти получих и-мейл за промяна в разписанието. Интересно как на бордните карти, които разпечатах на 7-ми стои новото разписание? Тази сутрин пробвах да искам рефънд като уиз кредит и да си букна наново полета, защото е по-евтин. Като натиска за рефънт по ъиз акаунт ми излиза статус на полет: refundinprogress и така стои около 5 минути.  :) Аз имах същата ситуацията и след 6-7 пъти ми върнаха парите, излез от профила си и пак влез при мен така стана. Иначе да като не ти върнат парите си имаш билет. 

Редактирано от Божидар
Публикувано: (редактирано)

За ъпдейт - обадих им се. Имало явно някакъв проблем със системата, анулираха ми полета ръчно и ми върнаха 120% като уизеър кредит.Купих си и новите билети :)

Редактирано от Алекс
  • Харесвам 7
Публикувано: (редактирано)

Аз пък, се опитвам да се чекирам и не мога.:mad:Излиза ми това съобщение:

Онлайн чекиране: Чекирайте се в рамките на 2 ден(дни)

Дали, щото съм купила " бизнес плюс"?

Редактирано от AlexandraKo
Публикувано:
преди 21 минути , AlexandraKo каза:

Аз пък, се опитвам да се чекирам и не мога.:mad:Излиза ми това съобщение:

Онлайн чекиране: Чекирайте се в рамките на 2 ден(дни)

Дали, щото съм купила " бизнес плюс"?

Само предполагам, че е рано за чекиране.

Този малоумен надпис вероятно ще да означава, че можеш да се чекираш след два дни.

  • Харесвам 1
Публикувано:
40 minutes ago, Алекс said:

За ъпдейт - обадих им се. Имало явно някакъв проблем със системата, анулираха ми полета ръчно и ми върнаха 120% като уизеър кредит.Купих си и новите билети :)

Дали и в моя случай има някакъв проблем. На какъв тел. се обади. На български ли е.

Публикувано:
преди 20 минути , EliDion каза:

Дали и в моя случай има някакъв проблем. На какъв тел. се обади. На български ли е.

 02 492 8367 - дали е импулсен не знам. 

Те по карта идват по- късно по принцип. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 28 минути , Mary каза:

Само предполагам, че е рано за чекиране.

Този малоумен надпис вероятно ще да означава, че можеш да се чекираш след два дни.

Най-отгоре върви друг надпис, че чекирането е започнало.

Нали 30 дни - или бъркам?

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 минути , AlexandraKo каза:

Най-отгоре върви друг надпис, че чекирането е започнало.

Нали 30 дни - или бъркам?

Да - 30 дни е.

Пробвай през мобилното приложение. Сайта им нещо не е много добър тези дни.

  • Харесвам 1
Публикувано:
4 minutes ago, Алекс said:

 02 492 8367 - дали е импулсен не знам. 

Те по карта идват по- късно по принцип. 

Да, да, то е ясно че ще дойдат по-късно, но резервацията стои и няма обратна връзка дали са получили заявката и дали има някакво движение по случая. Ще почакам до утре и ще звънна.

Публикувано: (редактирано)

От S18 линията София - Братислава ще се изпълнява с машина А321 ,базирана в София. :girlwitch:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 9
Публикувано:
На 15.07.2017 г. в 6:41, Георги каза:

Вероятно ще мине време и ще дойде и другото плащане. Различна фирма предлага колата под наем, не е Уиз, Уиз не обработват техните плащания. 

Действително се споменаваше за нещо такова при самата резервация, но ме притеснява, че вече 5-ти ден не пристига резервация, някакво потвърждение или каквото и да било. Звънях на Wizz, абсолютно никаква информация нямали. Звънях на rentalcars, без booking reference number нищо не можели да направят. Като пробвам да го възстановя (Forgot your booking reference number?) пише, че ми го изпраща на мейла, но така и нищо не пристига.

 

П.С. Пробвах да въведа несъществуващ мейл за да разбера дали във всички случаи връща "Your booking reference has been emailed to you." и се оказва, че ДА.

Публикувано:

WIZZ AIR INTRODUCES NEW CABIN LUGGAGE POLICY

19. July, 2017

NO MORE FEES FOR HAND LUGGAGE FROM 29 OCTOBER

Wizz Air, the largest low-cost airline in Central and Eastern Europe, today announces that passengers will no longer be charged an additional fee to bring a large item of hand baggage into the aircraft cabin on all Wizz Air flights, from 29 October 2017.

  • Passengers will be entitled to bring on board one item of hand luggage which meets the dimensions of 55x40x23cm. This bag is included in the ticket price.
  • This represents a 50% increase in volume compared to the previous size of free luggage allowance
  • Customers travelling on or after 29 October 2017 that have already purchased hand luggage directly through Wizz Air channels will be reimbursed with 120% of the price paid, credited to their WIZZ accounts

In customer satisfaction surveys more than 80% of Wizz Air passengers** scored WIZZ highly in terms of on-board experience, friendliness and professionalism of staff. Wizz Air continuously listens to customer feedback, which is why Wizz Air believes that the new hand luggage policy will enhance the WIZZ travel experience even further.

Today the airline also announces a new service option for passengers called WIZZ Priority. Valid on all flights from today, WIZZ Priority now includes:

 

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/about-us/news/2017/07/19/wizz-air-introduces-new-cabin-luggage-policy#/

  • Харесвам 7
Публикувано:

Wizz Air ends hand luggage fee

 
Low cost carrier Wizz Air, which boasts three bases across the former Yugoslavia, has announced that passengers will no longer be charged an additional fee to bring a large item of hand baggage into the aircraft cabin on all Wizz Air flights, starting October 29. Passengers will be entitled to bring on board one item of hand luggage which meets the dimensions of 55x40x23cm. This bag is included in the ticket price. Customers travelling on or after October 29, 2017 that have already purchased hand luggage directly through Wizz Air channels will be reimbursed with 120% of the price paid, credited to their Wizz accounts. "We are working hard on ensuring that the Wizz experience is as smooth and hassle free as it can get, thus no more fees for hand luggage on all Wizz Air flights from 29 October will further underline our commitment to this mission", the airline's CEO, Jozsef Varadi, said.
 
image1.JPG
  • Харесвам 10
Публикувано:

Най-после могат да се правят добри връзки с Ryanair и Wizz air с ръчен багаж :) Разликата между двата багажа е 3 сантиметра с полза на Уиз ер, но Ryanair позволяват и една малка чанта

 

Ръчен багаж на Ryanair:

1 bag which must not exceed 55cm x 40cm x 20cm in size and 10kg in weight. This bag must also fit in our sizer and should easily fit in the overhead locker.

1 small bag e.g. handbag, laptop bag etc. must not exceed 35cm x 20cm x 20cm and should easily fit under the seat in front of you.

 

Ръчен багаж на Уиз ер:

55x40x23cm.

 

Каква е гаранцията, че ръчния багаж ще остане на борда за сега не казват.

 

 

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 1 минута , Topfly каза:

 

Каква е гаранцията, че ръчния багаж ще остане на борда за сега не казват.

 

Казват - гаранцията е да си вземеш Priority

 

Цитат

 

Today the airline also announces a new service option for passengers called WIZZ Priority. Valid on all flights from today, WIZZ Priority now includes:

  • Priority boarding
  • Passengers able to bring an additional small bag (maximum dimensions of 40x30x18cm) into the cabin
  • From 29 October, a guarantee that hand luggage will be placed in the cabin (also available for passengers when purchasing WIZZ Go, WIZZ Plus and the WIZZ Privilege Pass)

 

Това, което не става ясно е, на какъв принцип и как точно ще взимат в багажното ръчен багаж на пътници, които нямат Priority

  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)

И сега очакваме покачване на цените..няма така да оставят нещата :lol::rtfm:

Е значи все пак си вземаш големия салонен с теб в самолета така ли се разбира

Редактирано от Ivko
Публикувано:
преди 1 минута , Фичо каза:

Казват - гаранцията е да си вземеш Priority

 

Това, което не става ясно е, на какъв принцип и как точно ще взимат в багажното ръчен багаж на пътници, които нямат Priority

Взимането ще е вероятно на принципа на Ryanair. Броят на гейта ръчния багаж и като мине определена бройка те молят да го предадеш за багажното. Ако ти е важен багажа трябва да се буташ в началото на опашката.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   2 магеланци

    • Zaro
    • jorocontrola
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.