Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 10 минути , yordanov каза:

Аз имам 2 променени резервации за октомври и все още имам и трите опции. Но при мен промениха дните, не само часовете.

Имам потвърждения в мейла, че имам право на трите опции, но в сайта това вече не е така. Имаше промени с над три часа, а някои се върнаха близо до първоначалните си часове, но нямам информация, че полетите по подразбиране вече са без опции за промяна.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 25 минути , Doctor Who каза:

Имам потвърждения в мейла, че имам право на трите опции, но в сайта това вече не е така. Имаше промени с над три часа, а някои се върнаха близо до първоначалните си часове, но нямам информация, че полетите по подразбиране вече са без опции за промяна.

При мен полетът се върна към първоначалния час,или близо до него,не помня вече. Явно затова изчезнаха опциите. Така или иначе не мога да летя на тази дата. Винаги купувам флекс. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Нямам отменени резервации за да дам отзив.  Може би са увеличили времето между стар и променен полет и вече не е над 3 часа за да даде и трите опции, а повече. А може и да е временен "бъг", който засяга само активния сезон. 

Връзка към коментар
На 2.08.2024 г. в 21:25, bad kid каза:

Нещо ще правят явно на летището в Неапол и това ще бъде заместващо.

Ами не е свързано с ремонт летището. От 29 октомври пускат [Wizz Air]  Неапол- Шарм Ел Шейх, а до Салерно освен от София ще има и от Букурещ, Будапеща и Тирана. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 2 часа, Doctor Who каза:

Имам потвърждения в мейла, че имам право на трите опции, но в сайта това вече не е така. Имаше промени с над три часа, а някои се върнаха близо до първоначалните си часове, но нямам информация, че полетите по подразбиране вече са без опции за промяна.

И аз нямам отменени. Имах една преди месец, която преместих и една , която възстанових, Но и за двете имах трите възможности. Може да е нещо , което да са въвели тихомълком. Но по скоро се надявам да е бъг. При възстановяване на сумата ми предлагаха такава с  доста по ниска стойност в опцията. Но по телефона възстановиха цялата

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, epetkov каза:

Ами не е свързано с ремонт летището. От 29 октомври пускат [Wizz Air]  Неапол- Шарм Ел Шейх, а до Салерно освен от София ще има и от Букурещ, Будапеща и Тирана. 

Ами добре.

Връзка към коментар
Преди 1 час, epetkov каза:

Ами не е свързано с ремонт летището. От 29 октомври пускат [Wizz Air]  Неапол- Шарм Ел Шейх, а до Салерно освен от София ще има и от Букурещ, Будапеща и Тирана. 

 Явно само тъмнозелените се местим на това летище. 😄 

Връзка към коментар
преди 4 часа, Doctor Who каза:

МНОГО НЕПРИЯТНА НОВИНА:

Имам няколко резервации, които поради промяна в часове излизаха с в профила ми с трите опции - приемане на промяна, промяна на полет и връщане на сума. В момента за същите не излиза нито една опция - изгллежда така, че сякаш съм приел промяната.

Промениха ми преди седмица Валенсия-София на 02.09 с точно 6ч. и за сега ги имам трите възможности.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 2 часа, Ivko каза:

Промениха ми преди седмица Валенсия-София на 02.09 с точно 6ч. и за сега ги имам трите възможности.

С шест часа напред или назад от първоначалният час ? 

Връзка към коментар

Wizz са обявили промоция - билети по 20€. Аз търся за 06-08.09.2024, но не открих нещо интересно. Забелязах, че за другата септемврийска почивка билетите до Ларнака са паднали със 115 лв. и сега двупосочно е към 175 лв. (от 290 лв.), но вече купихме за Холандия.

IMG_5933.png

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 часа, r_nikolov1 каза:

Wizz са обявили промоция -

Аз следя едни билети за началото на октомври. Постоянно ги променят - от 100 лв в посока стигнаха до 250+, после паднаха пак на 100, сега са 180 😆 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Порових се малко в сайта на WIZZ и в раздел "Често задавани въпроси -> Полетът ми е променен от WIZZ AIR - какво да направя?" открих следното: "Моля, имайте предвид, че Wizz Air не предлага на пътниците възможност за възстановяване на сума или повторно резервиране в случаите, когато промяната е започнала до 14-ия ден преди насроченото заминаване на полета и промяната води до по-малко от пет часа разлика във времето".

Нямам спомен преди време какво точно е било написано в този раздел, но имам чувството, че ни цакат с топла бира, както се казваше в един български филм.

 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 10 минути , Ivan Ivanich каза:

Порових се малко в сайта на WIZZ и в раздел "Често задавани въпроси -> Полетът ми е променен от WIZZ AIR - какво да направя?" открих следното: "Моля, имайте предвид, че Wizz Air не предлага на пътниците възможност за възстановяване на сума или повторно резервиране в случаите, когато промяната е започнала до 14-ия ден преди насроченото заминаване на полета и промяната води до по-малко от пет часа разлика във времето".

Нямам спомен преди време какво точно е било написано в този раздел, но имам чувството, че ни цакат с топла бира, както се казваше в един български филм.

 

Погледнах общите условия на Уиз Унгария и Уиз Малта. Те не са променяни от 2023. В самите общи условия, обаче, няма формулировка какво представлява сериозна промяна на полета, в смисъл - няма фиксирано определение от над 3 часа. Така че (очевидната) промяна на "топлата бира" от 3 на 5 часа, вероятно е предмет на някакво скорошно допълнително решение. А иначе - в последната година забелязах, че значителните промени на часовете и полетите намаляха драстично.

Връзка към коментар
преди 16 часа, nino каза:

С шест часа напред или назад от първоначалният час ? 

Оригинален полет 22:45, а сега е 16:40

 

Преди 1 час, BPK каза:

Погледнах общите условия на Уиз Унгария и Уиз Малта. Те не са променяни от 2023. В самите общи условия, обаче, няма формулировка какво представлява сериозна промяна на полета, в смисъл - няма фиксирано определение от над 3 часа.

Още в началото за промяна и на 5мин. даваха трите опции и после стана за над 3ч., но сега според постa на @Ivan Ivanich явно за над 5ч вече важат опциите, което вече е наглост защото 5ч са си много време и ако гониш полети и друго си прецакан.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 5 часа, Ivan Ivanich каза:

Порових се малко в сайта на WIZZ и в раздел "Често задавани въпроси -> Полетът ми е променен от WIZZ AIR - какво да направя?" открих следното: "Моля, имайте предвид, че Wizz Air не предлага на пътниците възможност за възстановяване на сума или повторно резервиране в случаите, когато промяната е започнала до 14-ия ден преди насроченото заминаване на полета и промяната води до по-малко от пет часа разлика във времето".

Нямам спомен преди време какво точно е било написано в този раздел, но имам чувството, че ни цакат с топла бира, както се казваше в един български филм.

 

Интересно какво ще мисли ГВА по въпроса.

Връзка към коментар

Какво да мисли ? Стига да не са в 14 дневния период преди полет АК могат да правят свободно промени без да дължат нищо.Някой дават право на смяна и при 5 минути разлика ( Wizz бяха много ларж в началото) , други при 5 часа и т.н. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Не мисля, че е точно така по регламента. Обезщетението си е при 14-дневния период. Задължението за премаршрутиране възниква и извън този период, по спомени (не мога да проверя в момента).

Връзка към коментар
преди 3 минути , stanimir каза:

Какво да мисли ? Стига да не са в 14 дневния период преди полет АК могат да правят свободно промени без да дължат нищо.

Принципно си прав, но тук става въпрос, че от авиокомпанията променят правилата на играта без предизвестие и тази промяна обхваща закупени билети при други условия т.е. аз съм си направил план А и поел съответните рискове когато всичко е по предварителен график и евентуална промяна на разписанието е в рамките на +- 3 часа и план Б, когато промяна в разписанието над 3 часа, но изведнъж 3-те часа стават 5 и аз не мога да хвана последния транспорт за моята дестинация, но не мога и да се откажа или променя датата на полета.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

image.png.d7187d26e97aee58fe9e418a1f11d98c.png

 

Да, обезщетение не се дължи, ако има повече от 14 дни до полета. Но правото на премаршрутиране си възниква и при отмяна при над 14 дни. А случаите на отмяна са приравнени на случаите на закъснение с 3 часа или повече съгласно решение на Съда на ЕС.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да ви споделя колко интересно забелязах да се движат цените на УИЗ за полети и багаж. Трябваше да купувам билети София-Ларнака-София за 27-30 Септември за 6 момичета, като от 3 седмици някъде следя как се движат цените. Отиването на 27 още от началото беше на добра цена с WDC - 20 лв и ги взех почти веднага. Връщането на 30 беше доста скъпо, когато първоначално проверих - около 192 лв, но бях сигурна, че ще падне. И проверявам си аз всеки ден - движеха се около 100-160 лв. Проверявам пак преди 1 седмица - 72 лв, ама останали само 3  билета от тази ценова категория и се разколебах нещо и не взех. След 2 часа същият ден проверявам пак и "о, чудо" - 44 лв само и си има останали 6 билета на тази цена! Не купих багаж веднага, но едното момиче в последствие ми каза да й купя - и аз ги следя и тях от няколко дни. Днес проверявам пак - 135 лв отиването в приложението - проверявам и от уеб версията - 58 лв 😮 Таа, извода от историята, ако си дебнете някакви билети и/или багажи - проверявайте по няколко пъти на ден и в мобилната и в уеб версията.

  • Харесвам 4
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 50 минути , jorrro каза:

image.png.d7187d26e97aee58fe9e418a1f11d98c.png

 

Да, обезщетение не се дължи, ако има повече от 14 дни до полета. Но правото на премаршрутиране си възниква и при отмяна при над 14 дни. А случаите на отмяна са приравнени на случаите на закъснение с 3 часа или повече съгласно решение на Съда на ЕС.

Да но според условията вече нови явно на Уиз за промяна под 5ч. нямаш никакви права и опции освен да приемеш или да не ползваш билета.

Връзка към коментар
1 hour ago, jorrro said:

image.png.d7187d26e97aee58fe9e418a1f11d98c.png

 

Да, обезщетение не се дължи, ако има повече от 14 дни до полета. Но правото на премаршрутиране си възниква и при отмяна при над 14 дни. А случаите на отмяна са приравнени на случаите на закъснение с 3 часа или повече съгласно решение на Съда на ЕС.

Не виждам подобно задължение в посочения цитат. Както се казва "не е морално , но е законно". Един път те нас , два пъти ние тях.

 

Изключвам вероятността юридическия екип обслужващ Wizz да допусне подобно елементарно недоглеждане.

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.