stanislavpp Публикувано: 4 април, 2022 Сподели Публикувано: 4 април, 2022 Имахме хубав повод да се приберем до България отново и реших да организирам някакво лежерно пътуване за седмица . Първоначално се загледах в Оман , но нямаше да ми стигне краткото време (6-7дни) , и така се стигна да зарадвам Половинката , че ще повторим Малдиви ‘2016 , но в друг ризорт. Самолетни билети : Заразглеждах различни комбинации за бизнес билети с мили , но нищо не ми хвана окото , освен Хюстън - Париж - Мале с Air France .Всички останали комбинациии бяха с много големи престои и повече от едно прекачване . Резервирах билетите ( с безплатна анулация ), надявайки се да излезе нещо подобно от Бостън или Ню Норк , че Хюстън е далеч, от друга страна не съм бил там и щях да му отделя ден и половина . Купих позициониращи билети до Хюстън , но в крайна сметка се появиха места от Ню Йорк и анулирах първата резервация . Прежалих позициониращите билети до Хюстън , които бяха нон рифандабъл, но два дни преди полета, се сетих за прочетено преди време из мрежата , че някои а/к дават пълен кеш рифанд !!! за билети без право на анулация , ако човек подходи културно и възпитано. Казах си , ей ме на - възпитан и културен, ще пробвам. За протокола - писах им ( туитър>live messaging) , че нямаме възможност да се възползваме от билетите до Хюстън , зная че съм направил грешка купувайки базови билети , ако може да възстановят сумата , one time exception . Делта направиха пълен кеш рифанд , но отне шест часа за вземане на решение и прехвърляне между два-три отдела … JFK-CDG-MLE цена бизнес билет : от 91000 мили (AF) +408$ или кеш цена от 6200$ За отбелязване е, че французите вдигнаха таксите с 50% между двете резервации . Двата полета ( AF009 и AF222) се изпълниха от един и същ тип самолет , Дриймлайнер 787-9 , ревю на този тип самолет може да видите тук - Няколко разлики : - Air France изпълняват 6-7 полета дневно Ню Йорк - Париж , но за последните два късни вечерни полета предлагат концепция (pre flight dining), тоест менюто от самолета да се изпълни в техният бизнес лаундж , и нощният полет да се изкара в сън, от което ни се възпозвахме. Лаунджът е достъпен също с Дайнърс, като вторият етаж е запазен за бизнес пътници или пътниците избрали да не вечерят в самолета. Качеството на храната беше отчайваща (3/10) , нямам обяснение за подобна разлика в сравнение с полетите отпреди три месеца . - изненадващо нямаше фоа гра на нито един от двата полета - бизнес лаунджа на терминал 2М на летище CDG е дори на по-високо ниво от този на 2L. Много добра селекция от отлежал коняк и арманяк, игрален кът с PS4, душове и отлични гледки към пистата >>>>> 15 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 6 април, 2022 Автор Сподели Публикувано: 6 април, 2022 Кацнахме по разписание в 07.05ч , на пистата се виждаха самолети на Етихад , Търкиш , Гълф Еър , Шри Ланкан... Летището е сравнително малко, виждат се строителни дейности по разширяването му, но и в този си вид е два-три пъти по голямо от главното летище на Сейшели . Предвид , че това беше последният полет на AF за сезона, пътниците бяхме само 41 и минахме доста бързо през имиграционни ( изискват QR код от попълнената здравна декларация) и секюрити. Най-лявата лента при имиграционните е фаст трак за екипаж , дипломати и бизнес пътници . Оставихме един голям куфар на летището в “ luggage storage “ , таксата е 6$ на ден. Намерихме будка номер 19 , която отговаря за трансферите до Конрад. От тук се отива на гише на хидроплан оператора - Trans Maldivian Airways , където се тегли всичкият багаж и се оставя само чекираният. Лимитите са 27кг за чекиран и само 3кг на ръчен - в нета пише , че са стриктни и се доплаща за свръх багаж, вероятно защото нашите чекирани куфари бяха малки , нищо не ни казаха за наднорменият ръчен багаж. След десетминутно возене с миниван, стигнахме до пристанището за хидропланите , където Конрад си имат собствен лаундж ( базов , не очаквайте лукс, а само брандирана Конрад вода) -и след само други десет минути , ни извикаха , че самолетът е готов за бординг . Изненадах се приятно , в нета има мнения, че обикновено се чака час-два , но ние явно изкарахме късмет . Самолетчетата са 15местни DHC-6Twin Otter 300/400 , 5 реда x 3 седалки , като последният ред се ползва предимно за багаж и за “разсилният” , този който връзва и развързва въжетата на самолета към пристана… Самолетчето беше пълно , 13 пътника , от които 11 за Конрад и една двойка , която оставихме пътьом в друг ризорт. Полетът отне 50 мин. със стопа , цялата логистика отне доста бързите 2ч35мин, от самото кацане на самолета в Мале до чекина в ризорта . В едва 09.40, вече бяхме в ризорта , всъщност 10.40ч. Конрад Рангали е в друга часова зона от Малдивите , + 1 . Не съм се ровил за други ризорти дали и те са в собствена часова зона , но е някак странно - предполагам, това е заради чистото удобство на ризорта при чекин/чекаут… Ризорта таксува за хидроплан билетите , цената е 600$ на човек за двупосочен билет или 300$ за половин човек (деца до 12год) …, с включени такси. някои не се впечатляваха от гледките част от персонала ,строен по войнишки на пристана за посрещане на “скъпите” гости >>>>>> 16 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 6 април, 2022 Автор Сподели Публикувано: 6 април, 2022 Конрад Рангали , Малдиви - https://www.conradmaldives.com/?SEO_id=GMB-APAC-CI-MLEHICI Резервацията ни беше за шест нощувки за beach villa , цена на нощувка със закуска - 1601$ , общо 9607$ , ние платихме с точки - 475 000~ 2400$ . Месец след резервацията , Хилтън вдигнаха цените в точки и вече аналогична резервация би излязла 600 000 точки ~3000$ . Много има изписано в нета за ризорта , стотици награди , включително и за ризорт номер 1 в света за 2016г. Известен е с подводният ресторант Ithaa - https://www.conradmaldives.com/dine/ithaa-undersea-restaurant/ и подводната резиденция Мурака - https://www.conradmaldives.com/stay/the-muraka/ Ризортът има собствен апп - Maruhaba , там може да видите менютата в различните ресторанти с цени , както и различните активности. Конрад Рангали е разположен на три острова : един за персонала и два за гостите , свързани с мостчета между тях . Между двата основни острова върви непрекъснато и една гемийка (07.00-24.00) , която безплатно развозва гостите , има и безплатни бъгита с повикване . Още при пристигане на пристана, получавате личен консиерж, който ви води до чекин и стая, и с който комуникирате през целия престой през what’s app за всичко, което се сетите … уелкъм дринк на пристана Районите на чекин , главният бар (Рангали бар) и главният ресторант , където се предлага и закуската са с интересна концепция , нямат класически под, а са разположени направо върху пясъка . Немоторизираните активности са безплатни : каяци, водни колела , тенис на маса и т.н., детският клуб също ( работно време 9.00-18.00). Рангали бар има happy hour (-50% за коктейли ) между 17.00 и 18.00ч , а ако сте с диамантен статус , безплатен алкохол ( коктейл на деня , вина, шампанско и бира ) без ограничение между 16.00 и 17.00ч в друг бар, където ще получите и малък апетайзър/хапки.. Плажовете са доста добре , но не са нещо изключително , подводният живот естествено е на високо ниво . Навсякъде може да видите цветни рибки, акули , скатчета и крабове. бийч вила външен душ външна вана уелкъм дринк, бонбони и плодове Просеко Doc Brut >>>>> 12 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 6 април, 2022 Автор Сподели Публикувано: 6 април, 2022 Много са фотогенични двата острова , както плажовете така и двата инфинити басейна , отделно са разхвърляни хамаци тук и там за още по-инстаграмски ( кифленски ) снимки , както и една “полегнала” палма , особено подходяща за дълги фотосесии.. >>>>>> 16 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 8 май, 2022 Автор Сподели Публикувано: 8 май, 2022 Детският клуб (10/10) се оказа доста добър , външна част с мини аквапарк и богата вътрешна част с играчки, както и с достъп до голям пясъчник. Работно време 09.00-18.00ч , пон-съб. Всеки ден имат по една платена активност в рамките на 20-25$ , от рода на разходка с лодка с прозрачно дъно , рисуване върху свещи, рисуване върху фланелки …Мога само да похваля служителите за създадената приятна атмосфера сед дечицата. На малкият толкова много му хареса , че след закуска нямаше търпение да отиде в клуба, след което нямаше прибиране до затварянето в 18.00ч. По няколко пъти на ден го проверявахме , направо не искаше да чуе за нас . Голям кеф 🙃 , все едно бяхме на Малдиви без дете …Отдадохме се на мързел , закуска , басейн, коктейли , плаж, басейн … >>>>Ithaa 7 3 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 11 май, 2022 Автор Сподели Публикувано: 11 май, 2022 https://www.conradmaldives.com/dine/ithaa-undersea-restaurant/ Първият подводен ( 5м под водата) ресторант в света Итхаа е с капацитет 14 места ( 5 маси за двама и 1 маса за четирима ) , размери на структурата 9м х 5м с тегло от 170 тона. Изграден е в Сингапур по проект на новозеландска фирма и съответно транспортиран до Малдиви, отваря врати през далечната вече 2005год . Влиза се задължително без каквито и да обувки , тоест само бос или по чорапи. Менюто е фиксирано, цените варират непрекъснато , по време на нашият престой бяха - 235$ за обяд и 265$ за вечеря , четиристъпково меню. Цените са без задължителните допълнителни такси от 23,5%. Нашата резервация беше за обяд за трима , приятно се изненадах, че не таксуваха малкият ( на 4год), сметката за двама беше 652$, ние закръглихме на 700$ . Бакшиша не е задължителен , тъй като 10% от таксите са за бакшиш/сервиз. Обедното меню : - апетайзър : Сьомга с див лук, цвекло , шамфъстък и майонезен сос с каперси , 8/10 - апетайзър : Фоа Гра с карамелизиран френски червен лук , поширан ревен, зелена ябълка и граноли от пекан , 9/10 - основно ястие : маринована с трюфел риба (черна треска ) с три вида грах/зелен боб, хрупкави нудли и лучен сос, 10/10 - десерт : Юзу мус с маракуя, ананас и кориандър, 9/10 Преди сервиране на всяко ястие имаше кратка презентация от главният готвач , добра идея , но изпълнението е слабо ( трудно му се разбираше говора и останах с впечатление , че прави презентацията колкото да отбие номера) >>>>> 12 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 13 юни, 2022 Автор Сподели Публикувано: 13 юни, 2022 Две неща не ми харесаха: 1. Липсата на pool бар / swim up бар и невъзможността реално да контролираш часа на тръгването от курорта . Бяхме с късният вечерен полет до Доха в 22.40 и ни определиха слот за самолетен трансфер в 16.30ч с пристигане на летището в 16.14ч -1часова разлика. Изтеглихме и къса клечка с намаляне на ежедневната честота от Доха до София на четири пъти седмично , съответно всички резервации преместихме с един ден по-късно, но пък вече нямаше бизнес места на по-ранно вечерните полети MLE-DOH. Конрад предлагат достъп до техният лаундж срещу 55$ , за разлика от безплатният такъв при пристигане . Пристигайки на летището 6 часа преди полет е далеч от идеалният вариант, решихме да разбиеме дългият престой между двата лаунджа на летището : обикновеният лаундж на съседният доместик терминал и бизнес лаунджа на главният терминал. И двата лаунджа са нищо особено в техният клас, снимките са от обикновеният, за съжаление нямам от бизнес салона, но и двата бяха на максималният си капацитет : 3 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега