Kyuubi Публикувано: 2 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 2 февруари, 2014 Извади номер на билет веднага, аз се изненадах, защото обикновено експедия са по-туткави. Та затова споделих Трябва да е ОК. 2 Връзка към коментар
Mitko Публикувано: 2 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 2 февруари, 2014 Ей това беше страхотно ! Браво ! Благодарим ти Георги ! 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 2 февруари, 2014 Автор Сподели Публикувано: 2 февруари, 2014 Изчакайте все пак седмица с позициониращите полети, да не направят някаква каскада от US Airways, ама като цяло в щатите правилника е много строг в това отношение и съм почти сигурен, че рулирате пред излитане 3 Връзка към коментар
Djgeorgie Публикувано: 3 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 3 февруари, 2014 Абе рулираме, ама аз като видях какви са цените на хотелите в NYC и цените на полетите от SOF до BCN и си мисля, че май много жестоко се прецаках като избрах за отправна точка BCN, трябваше да пробвам от MXP, щото от София има евтини билети до BGY. Както и да е, това е рискът при купуването на билети при грешки. :D Дано успея да извъртя някакъв вариант за хотел с HotWire или PriceLine или да намеря някакво добро студио в AirBNB, че иначе излизат бая дебели тия 5 дни в голямата ябълка. Иначе, днес ми се обадиха от Airtickets24, за да ме уведомят, че билетите ми не са потвърдени все още и да съм чакал два дни. Аз видях, че вече имам издадени кодове и в сайта на US Airways и в сайта на American, но в сайта на American за резервацията пише Status: Unknown, а в сайта на US Airways си седи както беше преди Status: Active. Ще видим как ще процедират, но тази нощ най-вероятно ще се появят парите в банковото извлечение, така, че предполагам до 1-2 дни, трябва да решат какво ще ни правят, за да не ядат дървото от Department of Transport. Във Flyertalk има огромна тема в която се разискват всичките тия неща, но май никой не е сигурен в крайна сметка дали има издадени билети или не, поради факта, че през няколко часа нещо в тези резервации се променя. Връзка към коментар
Kyuubi Публикувано: 4 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2014 Аз затова ударих през Милано, не че е супер бюджетно с чекиран багаж, но е ок... НЙ верно хотелите са красиви цени, но тея неща в САЩ са така, други са изгодни и така Моето билетче е Ticketed в АА, не може да има връщане назад. Ако стане нещо лошо - аз накупих самолетни билети, хостели, хотели, хахахахах, ще страдам сериозно. Не ме сдухвайте Живи и здрави, ще видим 2 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 4 февруари, 2014 Автор Сподели Публикувано: 4 февруари, 2014 djgeorgie, ще помагаме с хотелите, доста подробно проучване направих и миналата и тази година Не е задължително да си в Манхатън, въпреки че там са основните неща без метро няма да се разминеш. Airbnb в Бруклин е добра опция, или дори в Джърси, ако си близо до PATH станция там. Да, търпение още малко и трябва да излезнат и билети и всичко, гледах и аз вчера че правят някакви символични странни промени по резервациите. 2 Връзка към коментар
Djgeorgie Публикувано: 4 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2014 Така, ето какво ми писаха от Airtickets24, сега какво да правя? Да се разправям ли или да ми връщат парите и да не се занимавам? Dear Mr Zhivankin! Thank you for choosing Airtickets24.com! We would like to inform you that after contacting the airline company, unfortunately your tickets cannot be confirmed. When you made the reservation the airline company "forgot" to add the fuel tax and that is why the price was so low. If you want to proceed with the issuance of the tickets you will have to pay the difference. Otherwise we can refund you the total amount you paid for the purchase. We are deeply sorry for the inconvenience caused. With Best Regards, -- Elpida IOANNIDOU | Customer Support Agent Връзка към коментар
Георги Публикувано: 4 февруари, 2014 Автор Сподели Публикувано: 4 февруари, 2014 На тоя етап нищо недей да правиш, нека видим реакции от други, във flyertalk темата чел ли си я? Малко е неприятно, че въобще не се е стигнало до издаване на билет. Иначе това, което пишат е тотална глупост. Връзка към коментар
Djgeorgie Публикувано: 4 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2014 Четох я, на всички са им издали билет от Flyertalk, само на мен не. Май зависи от посредника. Просто тези Airtickets май са пълни мизерници. Трябваше да резервирам през expedia, ама... Ще изчакам, но само да не вземат да ми чарджнат картата с пълната сума, че това са над 1000 Евро... Връзка към коментар
Георги Публикувано: 4 февруари, 2014 Автор Сподели Публикувано: 4 февруари, 2014 (редактирано) Имаш ли резервационен код, който да се появява в системата на US AIrways или checkmytrip, па макар и без електронен номер? Ах, сега видях по-горе, че си писал, че имаш. Ми имаш два курса на действие: 1. Да продължиш с airtickets24, да им споменеш, че оправданието е малоумно (не с тия думи де ), и че ти си си купил билет на еди каква си цена, очакваш да го получиш. Може да отбележиш, и че имаш приятел, купил същите полети, но от друг сайт, така че проблема не е в авиокомпанията, а в тях. 2. Да пробваш с US Airways, подобна офанзива, да ти потвърдят билета, без да им споменаваш комуникацията с airtickets24, просто да попиташ какво става с резервацията ти. Вероятно ще ти кажат да се оправяш... За съжаление без електронен билет нямаш същата сила, каквато ако имаше, тогава правилата на DOT са много в твоя полза. Мислех си, че airtickets издават билетите автоматично, винаги съм получавал до минута-две, но може да имат някакъв вътрешен механизъм, който блокира определени резервации и ги препраща към ръчна обработка... Редактирано 4 февруари, 2014 от Георги Връзка към коментар
wilks Публикувано: 4 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2014 Хм, след последните мнения се утвърждава позицията, че при такива "грешки", е най-добре да се купува през големите световни сайтове като expedia, travelocity, orbitz, opodo... Иначе не бива да се генерализира така рязко, че airtickets не стават, или са мизерници. Във всеки друг нормален случай на купуване на билет през тях, вършат перфектна работа. Поне аз, а и всеки друг, който знам че ги е ползвал, е с добри впечатления от гърците. Винаги са коректни, свързват се своевременно с клиентите при промяна на часове, полети, даже и модел самолет, от първоначално заложените при покупката. 3 Връзка към коментар
Djgeorgie Публикувано: 4 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2014 (редактирано) Хм, след последните мнения се утвърждава позицията, че при такива "грешки", е най-добре да се купува през големите световни сайтове като expedia, travelocity, orbitz, opodo... Иначе не бива да се генерализира така рязко, че airtickets не стават, или са мизерници. Във всеки друг нормален случай на купуване на билет през тях, вършат перфектна работа. Поне аз, а и всеки друг, който знам че ги е ползвал, е с добри впечатления от гърците. Винаги са коректни, свързват се своевременно с клиентите при промяна на часове, полети, даже и модел самолет, от първоначално заложените при покупката. Wilks, съгласен съм, съпортът им е добър, но това не променя фактът, че билетите се потвърждават явно ръчно, а не автоматично. За това казах, че не са читави. Всяка от големите агенции издава билет веднага, или поне това е моят опит, ако има наличност и за това получаваш веднага потвърждение, докато при Airtickets24, потвърждението идва до час, тъй-като те ти взимат парите предварително, издават ти резервационен номер, но не правят резервацията веднага ако няма наличност или има някакъв проблем и не могат да направят връзка с авиокомпанията. Явно в един момент се оказва, че компютърната им система продава билети, които не съществуват реално в базата данни на авиокомпанията, т.е. тяхната резервационна система се обновява по-бавно от системите на другите големи агенции. Редактирано 4 февруари, 2014 от djgeorgie Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 4 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2014 Е на мен такова нещо ми се случи с expedia които уж минават за големи П.С. Относно парите нищо не вземат - само задължават картата ти , но нищо няма да изтеглят и след няколко дни блокираната сума отново ще е свободна. 1 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 5 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 5 февруари, 2014 (редактирано) Не искам да наливам масло в огъня, но наскоро обсъждахме рисковете от резервация чрез посредник по друг повод. Разбира се, няма никаква гаранция, че подобни проблеми са изключени когато резервираш директно от доставчик, но със сигурност са далеч по-малки. Както и друг път съм споменавал, по-ниската цена също има своята стойност... Редактирано 5 февруари, 2014 от Duke 2 Връзка към коментар
Djgeorgie Публикувано: 5 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 5 февруари, 2014 (редактирано) Е на мен такова нещо ми се случи с expedia които уж минават за големи П.С. Относно парите нищо не вземат - само задължават картата ти , но нищо няма да изтеглят и след няколко дни блокираната сума отново ще е свободна. Да, обаче при мен си взеха парите, като стой, та гледай. Мен всъщност точно това ме ядоса, не толкова, че нямам реални билети, а фактът, че се взима сумата, без да е сигурно, че услугата може да се изпълни на 100 %. Иначе ако ги бяха само блокирали, сега просто щях да си ги поискам обратно и те да ги разблокират, да не плащам такса превалутиране в Евро и всичко щеше да е наред. Не искам да наливам масло в огъня, но наскоро обсъждахме рисковете от резервация чрез посредник по друг повод. Разбира се, няма никаква гаранция, че подобни проблеми са изключени когато резервираш директно от доставчик, но със сигурност са далеч по-малки. Както и друг път съм споменавал, по-ниската цена също има своята стойност... Duke, всъщност аз съм на същото мнение като теб по този въпрос, даже харесах мнението ти в другата тема, макар, че сме малцинство във форума. Но пък случката с US Airways, ясно показва колко си бил прав? Тъкмо говорих с US Airways и те ми казаха, че щом резервацията е направена през посредник, трябва да се свържа с посредника за да ми издадат билети защото такива не са издадени, което аз вече знаех. Един вид, не мога да претендирам за нищо, освен да си поискам парите обратно от гърците или ако реша, да си платя пълната сума на билетите, по текущата тарифа която е в сайта на US Airways в момента и толкова. Редактирано 5 февруари, 2014 от djgeorgie 2 Връзка към коментар
гост Публикувано: 5 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 5 февруари, 2014 който знам че ги е ползвал, е с добри впечатления от гърците. Да, ама това, горното, си е чист византийски номер, ама от най-елементарните! Само грък може да съчини небивалицата за "fuel charge", Аз бих им писала, че ще летим с 5 приятели и те имат издадени билети без да доплащат - както предлага Георги. Връзка към коментар
Djgeorgie Публикувано: 6 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2014 Да, ама това, горното, си е чист византийски номер, ама от най-елементарните! Само грък може да съчини небивалицата за "fuel charge", Аз бих им писала, че ще летим с 5 приятели и те имат издадени билети без да доплащат - както предлага Георги. Ами писах им. Без резултат. Даже се чухме по телефона. Те си поддържат тая версия, че няма какво да направят, тъй-като авиокомпанията щяла да издаде билет, само ако си доплатя разликата. Нямали идея как другите си имат билети, а аз не, това било положението. Идеята ми беше ако мога да накарам самата авиокомпания да ми издаде билета, но очевидно ако резервираш през посредник, техният стандартен отговор е да се оправяш с посредника. В крайна сметка се отказах и им казах на гърците да ми върнат парите. Със сигурност другият път ще внимавам от къде резервирам при грешки, като ще се опитам да резервирам от сайта на самата компания ако е възможно, за да избегна момента с подаването на топката един на друг. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 6 февруари, 2014 Автор Сподели Публикувано: 6 февруари, 2014 Не искам да наливам масло в огъня, но наскоро обсъждахме рисковете от резервация чрез посредник по друг повод. Разбира се, няма никаква гаранция, че подобни проблеми са изключени когато резервираш директно от доставчик, но със сигурност са далеч по-малки. Както и друг път съм споменавал, по-ниската цена също има своята стойност... В случая не мисля, че въпросните билети въобще беше възможно да се резервират на сайта на US Airways. Излизаха само в сайтове на "посредници", така че дори да си прав по принцип, не си прав в тоя конкретен случай. А и иначе, много често по-евтините билети работят само през "посредници" и не говоря за никакво падане на качеството на услугата, примерно отиване с Луфтханза, връщане с Остриан няма как да ти излезнат в нито един от двата им сайта. Но пак ще се отклоним, всеки да си преценява, парите са си негови. dj, просто си изтеглил късата клечка, със абсолютни същия успех можеше всички в експедиа да им увиснат билетите, а твоя да е издаден. Винаги съм получавал електронния си билет до 4-5 минути, когато съм купувал с тях, което ме е водело до мисълта, че процеса е автоматичен, може да бъркам. Но много сайтове си имат вътрешни защитни механизми срещу такива, много от "трикстърите" (хора, които целенасочено гледат да свалят fuel surcharge) се оплакваха от орбитз, ако не се лъжа. Доста от тях ползват слабо известни европейски сайтове, които винаги са им издавали трикнатите билети, ама си ги кътат и не си ги казват. Единия вариант е да инвестираш огромно количество време за да влезнеш в много затворената им общност, и тогава ще имаш някаква сигурност от повече статистически точки къде има и къде няма шанс. За обикновените хора ни остава, това което се появява публично и да стискаме палци. Дали ще ти издадат билета или не е просто част от играта с грешките. 2 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 6 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2014 На мен ми се струва, че щом няма издаден билет, а условията от авиокомпанията са се променили, те няма как да ти издадат билета, без да доплатят разликата сами. Естествено ще се постараят с всички сили да го избегнат, без значение дали са византийци или българи. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 6 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2014 Само грък може да съчини небивалицата за "fuel charge", А що да е "небивалица" , след като това е причината за сбърканата ниска цена - че са пропуснали fuel surcharge ? Връзка към коментар
Бръмбар Публикувано: 6 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2014 (редактирано) Абе рулираме, ама аз като видях какви са цените на хотелите в NYC и цените на полетите от SOF до BCN и си мисля, че май много жестоко се прецаках като избрах за отправна точка BCN, трябваше да пробвам от MXP, щото от София има евтини билети до BGY. Както и да е, това е рискът при купуването на билети при грешки. :D Дано успея да извъртя някакъв вариант за хотел с HotWire или PriceLine или да намеря някакво добро студио в AirBNB, че иначе излизат бая дебели тия 5 дни в голямата ябълка. Ти и без това в един момент май се беше поразколебал :-) Както се казва, човек не знае какво губи когато печели и какво печели когато губи. Може пък да ги оползотвориш тия спестени пари за нещо по-хубаво! Жалко само за тази такса за превалутиране. Редактирано 6 февруари, 2014 от Бръмбар 2 Връзка към коментар
гост Публикувано: 6 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2014 А що да е "небивалица" , след като това е причината за сбърканата ниска цена - че са пропуснали fuel surcharge ? По тази логика всеки път, като купуваш он лайн, могат да ти се обаждат с всякакви оправдания за по-висока цена. 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 6 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2014 По тази логика всеки път, като купуваш он лайн, могат да ти се обаждат с всякакви оправдания за по-висока цена. Аз не коментирам кой, как и защо и дали може да се оправдава и да отменя резервации, а се учудих как определяш за "небивалица" точно това, което било причината за ниската цена. Връзка към коментар
Djgeorgie Публикувано: 6 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2014 (редактирано) В случая не мисля, че въпросните билети въобще беше възможно да се резервират на сайта на US Airways. Излизаха само в сайтове на "посредници", така че дори да си прав по принцип, не си прав в тоя конкретен случай. А и иначе, много често по-евтините билети работят само през "посредници" и не говоря за никакво падане на качеството на услугата, примерно отиване с Луфтханза, връщане с Остриан няма как да ти излезнат в нито един от двата им сайта. Но пак ще се отклоним, всеки да си преценява, парите са си негови. dj, просто си изтеглил късата клечка, със абсолютни същия успех можеше всички в експедиа да им увиснат билетите, а твоя да е издаден. Винаги съм получавал електронния си билет до 4-5 минути, когато съм купувал с тях, което ме е водело до мисълта, че процеса е автоматичен, може да бъркам. Но много сайтове си имат вътрешни защитни механизми срещу такива, много от "трикстърите" (хора, които целенасочено гледат да свалят fuel surcharge) се оплакваха от орбитз, ако не се лъжа. Доста от тях ползват слабо известни европейски сайтове, които винаги са им издавали трикнатите билети, ама си ги кътат и не си ги казват. Единия вариант е да инвестираш огромно количество време за да влезнеш в много затворената им общност, и тогава ще имаш някаква сигурност от повече статистически точки къде има и къде няма шанс. За обикновените хора ни остава, това което се появява публично и да стискаме палци. Дали ще ти издадат билета или не е просто част от играта с грешките. Абе билетите си се продаваха в сайта на US Airways, обаче аз малко се панирах, дали ще успея да резервирам преди да свърши гювеча и докато се сетя да пробвам от там, сайта започна да дава грешки точно при стъпката за плащането. Иначе си имаше наличност и поне във Flyertalk форумите, хората казват, че от там са си ги купували без проблем. На мен ми се струва, че щом няма издаден билет, а условията от авиокомпанията са се променили, те няма как да ти издадат билета, без да доплатят разликата сами. Естествено ще се постараят с всички сили да го избегнат, без значение дали са византийци или българи. Правилно ти се струва. Но замисли се, това принципно не би трябвало да ме интересува като клиент. Те са ми показали цена за билет, който според тях има наличност в момента на плащането на този билет (когато резервирах, ми показваше, че има още 4 билета останали на тази цена). Ако всъщност такава наличност нямаше реално, принципно проблемът не би трябвало да е мой. Мен не ме интересува как работи тяхната система. Аз съм заплатил за услуга, която очевидно те не могат да ми предоставят, така че номера, ама я сега си доплати, за да ползваш съответната услуга, щото ние малко се объркахме, си е чисто тарикатеене. Естествено, че те трябваше да си покрият разликата за билета за тяхна сметка, но както казах, мен като клиент това не ме интересува. Техните взаимоотношения с авиокомпаниите, са си тяхна работа. За да можеха да претендират за доплащане, трябваше в сайта им да не пише, че имат наличност на билети от съответната цена, защото по същество, това си бе чиста лъжа, или другият вариант бе, да ми блокират само сумата за предполагаемите билети, в потвърдителният мейл да ми пишеше, че билета може и да не ми бъде издаден на съответната цена и чак тогава, те можеха да претендират за доплащане. Поне аз така виждам нещата от клиентска гледна точка. Ти и без това в един момент май се беше поразколебал :-) Както се казва, човек не знае какво губи когато печели и какво печели когато губи. Може пък да ги оползотвориш тия спестени пари за нещо по-хубаво! Жалко само за тази такса за превалутиране. Така е, наистина се бях поразколебал. Но пък от друга страна, кога ще отидат двама човека до Ню Йорк от която и да е било точка на Европа, за тези пари? Със сигурност няма да е скоро или поне няма да се случи, до момента в който някоя авиокомпания не реши да разбие монопола на BAAA и компания и пусне безумно евтини наистина лоу кост билети до там. Иронията е, че ние там имаме и семейни приятели и дори и да не бях намерил читави хотели, щяхме в краен случай да останем у тях, така, че едва ли би било чак такъв проблем ако ги бяхме помолили културно. По тази логика всеки път, като купуваш он лайн, могат да ти се обаждат с всякакви оправдания за по-висока цена. Съгласен съм. Все пак, те няма как да знаят, дали аз съм наясно, че това е грешка, така че чисто човешки, ако бях малко по-голям изрод сигурно можеше да им вдигна скандал, да ги заплаша със съд или от сорта, но просто не ме бива в тези неща, не мога да се разправям. А ми е особено гадно да се разправям с хора, които очевидно не са те самите виновни за ситуацията, а реално авиокомпанията си е виновна. Единственото за което ги обвинявам е, че първо ми взеха парите, без да са 100 % сигурни, че ще имам издаден билет. Когато си получа парите, мисля да им пусна една препоръка за програмистите им, да си седнат на задниците и да направят така, че да теглят парите само в случаите, когато билетите със сигурност ще бъдат издадени и потвърдени, а не сега да ме карат да чакам до 30 дни, докато ми върнат парите. Ако аз направех по такъв начин системата за плащане в компанията, за която работя, и клиент си плати за услуга, която няма как компанията да предостави на практика, със сигурност щях да си търся нова работа. Абе както и да е, можеше сигурно и по друг по-добър начин да си изиграя картите, но уви. Следващият път! Редактирано 6 февруари, 2014 от djgeorgie 4 Връзка към коментар
гост Публикувано: 6 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2014 Поне някаква компенсация трябваше да искаш, а не веднага да се съгласяваш да ти върнат парите. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега