Hayasko Публикувано: 6 февруари, 2014 Публикувано: 6 февруари, 2014 (редактирано) Моите най-пресни примери са следните: 2012 г. - време за прекачване на Виена 35 мин., и двата полета бяха на един билет на Air Berlin, без никакви проблеми хванах втория полет, при това с паспортна и секюрити проверка, даже пих едно кафе на гейта след това; куфарът пристигна на другия ден на обяд, но това е друга тема 2014 януари - време за прекачване в Мюнхен 45 мин, и двата полета на един билет на Луфтханза. Първият полет закъсня доста, и времето от 45 мин стана на около 10-15. Още в самолета ни казаха, че пътниците за София и Тимишоара /къде без братята румънци / ще бъдат чакани в ръкава от човек от летището в Мюнхен. Наистина, в ръкава чакаше един талибан с табелка София/Тимишоара, който не знаеше грам немски, само френски!?, и ни свали по едни стърби долу на пистата /бяхме общо 7 човека/, качи ни на един микробус и ни закара в една стая, в която един полицай ни провери паспортите, оттам с микробуса директно в самолета, където само нас чакаха Проверка на багажа нямаше изобщо. Даже излетяхме навреме, че и багажа дойде. Редактирано 6 февруари, 2014 от Hayasko 1
Мрън Публикувано: 6 февруари, 2014 Публикувано: 6 февруари, 2014 Примерите с един билет/ една и съща 'нормална' компания не са удачни в случая. Говорим за 2 полета с нискотарифни.
Емилия Публикувано: 6 февруари, 2014 Публикувано: 6 февруари, 2014 Полетът на Ryan е 3ти за деня, от Брюксел, Charleroi, каца по разписание в 20:55 Другият е Wizz, излизат 21:45. А това за по-ранното затваряне на гейта и аз си го помислих... Но пък и нали Ryan все се тупат в гърдите, как техните полети не закъсняват Иначе багажа е малък ръчен по стандартите на Уиз.
Зани Публикувано: 6 февруари, 2014 Публикувано: 6 февруари, 2014 Ами ти си преценяваш дали си струва риска. Предполагам, че всеки говори какво би направил от негова гледна точка. Раян може да се бият в гърдите, но винаги има непредвидени обстоятелства. Лично аз не бих рискувала!
Мрън Публикувано: 6 февруари, 2014 Публикувано: 6 февруари, 2014 Хм...трети полет, ако са закъснели някъде по трасето ще си влачат закъснението. 92 % от полетите им май са навреме ама ако попаднеш в другите 8 % това не ти помага особено.... Нямаш паспортна проверка на влизане, само сигурност и паспортна на изход: вижда ми се възможно (може да помолиш пътници да ги предредиш на опашката), но аз лично едва ли бих рискувала.
koko Публикувано: 12 септември, 2014 Публикувано: 12 септември, 2014 МОЛЯ ЗА СЪВЕТ ОПИТНИ МАГЕЛАНЦИ ДО КОЛКО Е ВЪЗМОЖНО ДА НАПРАВИМ ПРЕКАЧАНЕ НА ЛЕТИЩЕ ХЕЛЗИНКИ ЗА ДРУГО ФИНЛАНДСКО ЛЕТИЩЕ С ИНТЕРВАЛ 30 МИНУТИ ПО СКОРО ДОКОЛКО Е ВЪЗМОЖНО ДА БЪДЕМ ДОПУСНАТИ НА ГЕЙТА ТОЛКОЗ МАЛКО ВРЕМЕ ПРЕДИ ПОЛЕТА, ЗАЩОТО НАШ КОЛЕГА НИ ИНФОРМИРА ЧЕ ЗА ДРУГОТО -НЕОБХОДИМО ВРЕМЕ НЕ Е ПРОБЛЕМ ТОЙ СЕ Е ПРЕХВЪРЛЯЛ ЗА 15 МИНУТИ ОТ СЛИЗАНЕ ДО КАЧВАНЕ НО В ОФИЦИАЛНОТО ВРЕМЕ ЗА ДОПУСКАНЕ/ ИМАЛ ЧАС И НЕЩО/ РИСКУВАМЕ ЛИ МНОГО ЗА ТАКОВА ПРЕКАЧАНЕ БИЛЕТИТЕ СА ОТДЕЛНИ
Мрън Публикувано: 12 септември, 2014 Публикувано: 12 септември, 2014 Имате ли багаж? Времето е доста кратко, може да се случи полетът да закъснее и да нямате 30 мин. Какво значи да ви допуснат на гейта? Докато не затворят гейта сте ОК. Имайки предвид, че бордингът започва при кратки полети 30-40 мин преди излитането на самолета имате време горе-долу докато минат всички и някое друго 'последно повикване'.
neuromancer Публикувано: 12 септември, 2014 Публикувано: 12 септември, 2014 Aма май не четете. С отделни билети е абсурд да направиш такова нещо за 30 минути на което и да е летище, освен ако сте луди глави. Дори да е възможно по принцип, само10 мин закъснение или малко по-голяма опашка и изгаряш. 1
Гост Публикувано: 12 септември, 2014 Публикувано: 12 септември, 2014 МОЛЯ ЗА СЪВЕТ ОПИТНИ МАГЕЛАНЦИ ДО КОЛКО Е ВЪЗМОЖНО ДА НАПРАВИМ ПРЕКАЧАНЕ НА ЛЕТИЩЕ ХЕЛЗИНКИ ЗА ДРУГО ФИНЛАНДСКО ЛЕТИЩЕ С ИНТЕРВАЛ 30 МИНУТИ ПО СКОРО ДОКОЛКО Е ВЪЗМОЖНО ДА БЪДЕМ ДОПУСНАТИ НА ГЕЙТА ТОЛКОЗ МАЛКО ВРЕМЕ ПРЕДИ ПОЛЕТА, ЗАЩОТО НАШ КОЛЕГА НИ ИНФОРМИРА ЧЕ ЗА ДРУГОТО ----НЕОБХОДИМОТО ВРЕМЕ ------НЕ Е ПРОБЛЕМ ТОЙ СЕ Е ПРЕХВЪРЛЯЛ ЗА 15 МИНУТИ ОТ СЛИЗАНЕ ДО КАЧВАНЕ НО В ОФИЦИАЛНОТО ВРЕМЕ ЗА ДОПУСКАНЕ/ ИМАЛ ЧАС И НЕЩО/ РИСКУВАМЕ ЛИ МНОГО ЗА ТАКОВА ПРЕКАЧАНЕ БИЛЕТИТЕ СА ОТДЕЛНИ Евала за оптимизма За мен дори самото хрумване е странно, ако човек е летял поне малко. Само докато слезете от единия самолет и минете гранична проверка и половиният час е литнал. Искрено съветвам дори да не си го помисляте! Поздрави.
Мрън Публикувано: 12 септември, 2014 Публикувано: 12 септември, 2014 Ако идващият полет е вътрешношенгенски няма да има гранична проверка. Аз не бих рискувала, главно защото предният полет може да закъснее.
Гост Публикувано: 12 септември, 2014 Публикувано: 12 септември, 2014 Ако идващият полет е вътрешношенгенски няма да има гранична проверка. Аз не бих рискувала, главно защото предният полет може да закъснее. Ако се каца от България и се прехвърля към вътрешен полет, няма как да се мине без гранична проверка... На мен лично всеки път ми отнема минимум половин час време след спиране на самолета. Обикновено около 45 минути, отивало е и нагоре - когато се изсипе повече народ. Както и да го мислите, забравете.
Мрън Публикувано: 12 септември, 2014 Публикувано: 12 септември, 2014 Ако се каца от България и се прехвърля към вътрешен полет, няма как да се мине без гранична проверка... На мен лично всеки път ми отнема минимум половин час време след спиране на самолета. Обикновено около 45 минути, отивало е и нагоре - когато се изсипе повече народ. Както и да го мислите, забравете. Затова написах 'ако е вътрешношенгенски', т.е. изключва България и останалите страни, които не са част от Шенгенското пространство.
Гост Публикувано: 12 септември, 2014 Публикувано: 12 септември, 2014 Затова написах 'ако е вътрешношенгенски', т.е. изключва България и останалите страни, които не са част от Шенгенското пространство. Така е Но човек лесно може да се заблуди с по-лекия вариант, а по подразбиране по-голяма е вероятността съфорумеца да лети от България. Голямо гадаене... хаха... Иначе и за вътрешни полети рискът за мен е неприемлив. По правилата само толкова време дават от затваряне на гейта до излитане. Съвсем друг въпрос е, че не се спазва... В крайна сметка всеки сам носи риска си. За мен той е съвършено неприемлив. Поздрави.
koko Публикувано: 13 септември, 2014 Публикувано: 13 септември, 2014 Ако кацаш от страна-членка на Шенген в Бергамо, времето е ОК (според мен). Но ако Бергамо е междинно от България за някъде, по-скоро не бих рискувал. Обикновено полетите на Уиз са в един времеви диапазон, и като каца самолета от България, често се случва точно тогава да каца и още някой от Румъния. И като се струпате 400 човека на паспортна проверка ще гледаш през стъклата как другия ти самолет се готви вече да излита. Ако си и с куфари става съвсем сложно. Иначе теоретично е напълно възможно за 50 мин., стига самолета да няма закъснение, да няма други кацащи самолети от Non-Schengen страни по същото време, и да си само с ръчен. Проверките за сигурност не са проблем. Те са бавни само в България. На никое друго летище, колкото и да е голямо, малко или огромно, не съм чакал повече от 10-15 мин. за security check. Не бива да се сравняват различни летища, или пък да съдиш за времето за прекачване според големината им. Мюнхен е едно от най-големите летища в Европа, но на него трансфер става и за 20 мин., както и това във Виена. От друга страна някое малко летище ако не е функционално пригодно за лесен трансфер, или няма ясно указани табели, може да ти отнеме и час. МОЛЯ ЗА СЪВЕТ ОПИТНИ МАГЕЛАНЦИ ДО КОЛКО Е ВЪЗМОЖНО ДА НАПРАВИМ ПРЕКАЧАНЕ НА ЛЕТИЩЕ ХЕЛЗИНКИ ЗА ДРУГО ФИНЛАНДСКО ЛЕТИЩЕ С ИНТЕРВАЛ 30 МИНУТИ ПО СКОРО ДОКОЛКО Е ВЪЗМОЖНО ДА БЪДЕМ ДОПУСНАТИ НА ГЕЙТА ТОЛКОЗ МАЛКО ВРЕМЕ ПРЕДИ ПОЛЕТА, ЗАЩОТО НАШ КОЛЕГА НИ ИНФОРМИРА ЧЕ ЗА ДРУГОТО -НЕОБХОДИМО ВРЕМЕ НЕ Е ПРОБЛЕМ ТОЙ СЕ Е ПРЕХВЪРЛЯЛ ЗА 15 МИНУТИ ОТ СЛИЗАНЕ ДО КАЧВАНЕ НО В ОФИЦИАЛНОТО ВРЕМЕ ЗА ДОПУСКАНЕ/ ИМАЛ ЧАС И НЕЩО/ РИСКУВАМЕ ЛИ МНОГО ЗА ТАКОВА ПРЕКАЧАНЕ БИЛЕТИТЕ СА ОТДЕЛНИ
Гост Публикувано: 13 септември, 2014 Публикувано: 13 септември, 2014 И ти не казваш откъде пристигаш с първия полет... Но откъдето и да е, мисля, че нямате голям шанс за втория самолет, щом сте с отделни билети. Аз не бих поела риска.
wilks Публикувано: 13 септември, 2014 Публикувано: 13 септември, 2014 @koko, гледам цитирал си мое мнение, изглежда аз минавам за спец по "екстремни" прекачвания, което не е много далеч от истината, предвид че съм прекачвал за по 20-30 мин., но на Виена преди ремонта (който го направи сега няколко идеи по-бавно), или за 45-50 мин. и то с полети на нискобюджетни авиокомпании, което автоматично изключва да са били на един билет. В твоя случай първото, което ми се набива на очи, е че от България няма редовни директни полети до Хелзинки. Не съм запознат, но вероятно от морето има чартъри през лятото. Ако случаят е такъв, е разбираемо защо билетите не са един направо от тук до крайната точка във Финландия след прекачването през Хелзинки. В другия вариант пък, със сигурност се касае за предшестващо прекачване от България до Хелзини, най-вероятно през шенгенска държава (даже 100% е шенгенска, защото доколкото знам и TAROM не поддържат директни връзки до Хелзинки). Ако искаш личното ми мнение, ето го: И в двата случая 30 мин. ще бъдат недостатъчни, още повече ако летище Vantaa е непознато за тези авантюристи, и поради ред причини, повечето споменати вече, + ако довеждащият полет е чартърен, те не гонят толкова стриктно разписания (освен заради слотовете), и закъснение не е изключено. Дори и да няма алтернатива за други часове, даващи възможност за по-голям период за прекачване, при всички положения е по-добре да се остави един ден в Хелзинки, и на следващия да се продължи към крайната цел. А и ще е добра възможност за разглеждане на интересна, и сравнително най-малко посещаваната от скандинавските столици. Поне аз така бих постъпил Ако все пак те са с по-голям опит по прекачвания, може да пробват, и да споделят след това дали е бил успешен опита. Поне на мен ще ми е интересно да го прочета. Успех!
Zara Публикувано: 26 март, 2017 Публикувано: 26 март, 2017 (редактирано) Извинявам се ако има тема по моя въпрос, но от телефона ми е трудно да се ориентирам. Ще са достатъчни ли 2 часа за прекачване на летище Ливърпул? И летището едно ли е? И двата полета са с Раян. Има ли някакви специфики това летище, с които да се съоб разявам? Благодаря! Редактирано 26 март, 2017 от Zara
tch Публикувано: 26 март, 2017 Публикувано: 26 март, 2017 Ако няма да чекираш багаж и първият ти полет е без закъснения, няма да имаш никакви проблеми 1
Zara Публикувано: 27 март, 2017 Публикувано: 27 март, 2017 Благодаря! Само с ръчен багаж сме. А транзитен коридор как се ползва? Необходимо ли е на борда на първия самолет да искам съдействие или с бордната карта за следващия полет на самото летище?
Zara Публикувано: 28 март, 2017 Публикувано: 28 март, 2017 Във връзка с питането ми по-горе за летището на Ливърпул(поради спешно купуване на билети в последния момент) да споделя: Летище Джон Ленън няма транзитна зона, но не е голямо и 2 часа между полетите са абсолютно достатъчни, разбира се, ако не закъснее първия полет. 3
EliNik Публикувано: 20 април, 2017 Публикувано: 20 април, 2017 (редактирано) Здравейте, В процес на купуване на билети съм, (отиване и връщане) София - Сан Франциско или София - Лос Анджелис. В момента най-изгодни билети намирам в сайта на Луфтханза. Полетите са: София - Франкфурт (оператор на полета Луфтханза), престой 01:55ч., Франкфурт - Сан Франциско (оператор на полета е Юнайтед еърлайнс ) Времето за прекачване от 01:55ч. дали е достатъчно за да минем всички проверки и да хванем полета за САЩ? Какви са точно проверките за полетите до САЩ? Ако испуснем полета от Франкфурт за СФ, това, че операторите са различни ще бъде ли проблем, за да ни качът със следващия полет? Редактирано 20 април, 2017 от EliNik
Гост Публикувано: 20 април, 2017 Публикувано: 20 април, 2017 Операторите нямат значение, ако билетът е на един билет. Ако не е - за мен 2 часа за прехвърляне към Щатите е наистина малко, но съм сигурна, че има хора, които биха поели риска.
kali Публикувано: 20 април, 2017 Публикувано: 20 април, 2017 Преди 1 час, EliNik каза: Времето за прекачване от 01:55ч. дали е достатъчно за да минем всички проверки и да хванем полета за САЩ? Какви са точно проверките за полетите до САЩ? Аз не виждам причина да не ти стигне времето. Минавала съм през три вида проверки - 1) нищо специално, от единия самолет на другия, 2) кратко интервю - къде отивам, при кого, колко време ще остана, какво работя в България и 3) дръпнаха ме настрани, накараха ме да си отворя ръчния багаж и прекараха през него едно листче като тези в парфюмериите, после го поставиха в една машина и ми казаха да си затворя багажа и да се качвам. Този последния вариант ми е от миналата година, първите два са от преди повече от 5 години.
EliNik Публикувано: 21 април, 2017 Публикувано: 21 април, 2017 Благодаря ви за отзивите, запазих билети с Луфтханза. София - Франкфурт с престой 2:50ч., Франкфурт - Сан Хосе (Калифорния). На връщане имаме 7 часа престой. Започвам с подготовката за двуседмичната ни обиколка на Калифорния + Вегас и Гранд каньон. 3
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега