vllaaddo Публикувано: 7 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 7 февруари, 2014 Здравейте, Имам следното питане. Едва ли някой може да ми даде 100 % -ов отговор, но все пак искам да чуя вашето мнение. Преди около два месеца купих OJ билети – София – Санкт Петербурт, Москва – София с Alitalia през Рим. Основната причина да избера тези билети, въпреки че, Lufthansa имат на почти същата цена, беше факта, че на отиване си направих 14 часа престой в Рим, а почти винаги когато имам таква възможност за дълъг престой се възползвам.Тъй като имам навика след като купя билети от време на време да продължавам да ги следя, просто за да знам как се движат цените и кога би било най-добрия момент да се купят билетите, то преди няколко дни случайно видях, че Alitalia са променили разписанието си и полета от 22.00 часа е преместен за 12.15, с което ми отива деня в Рим. Случвало ми се е и друг път да ми мърдат полети но в рамките на 20-30 минути. Все още не са ме уведомили, то има и доста време, пътуването е на 26.04.Очаквам да ми изпратят стандартен мейл и да ми предложат да се съглася с промяната или да ми върнат парите. Въпроса ми обаче е, дали според вас биха се сългасили и биха ме прехвърлили на полета за Санкт Петербург в неделя. Вече се настройх за day trip в Рим и сега не ми се ще да го жертвам. Знам, че това няма да го предложат в мейла, затова питам има ли смисъл да им звъня на кол центъра да настоявам да ме прехвърлят да летя в неделя (27.04) от Рим до Санкт Петербург, вместо в събота ? J Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 7 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 7 февруари, 2014 Би трябвало да се съгласят. Търкиш само за 30мин промяна ми се съгласиха да мина на другият ден, но тогава беше билет без прекачване IST-SOF, а при теб има някакъв малък шанс ако те преместят за следващият ден, вече да не отговаряш на някакво изискване при формирането на летищни такси например или нещо такова... 2 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 7 февруари, 2014 Сподели Публикувано: 7 февруари, 2014 Няма причина да не се съгласят. Вариантите са три всъщност - съгласяваш се с промяната, връщат ти парите, договаряте се за друг полет, тоя третия може и да го пропускат в имейла Не би трябвало да имаш проблеми, но най-вероятно сам ще си покриеш хотела, което е логично. Връзка към коментар
vllaaddo Публикувано: 8 февруари, 2014 Автор Сподели Публикувано: 8 февруари, 2014 Благодаря за отговорите. Ще изчакам още 2-3 седмици и ако не се свържат с мен, или ако се свържат, но не предлагат полет в неделя ще им звънна на кол центъра. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега