Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Повечето познават този превозвач на Канарските острови.

не е лоу кост  и в билета има багаж.

 

Летеше само между островите и до 2-3 места в Африка.

През последните години пуснаха полето до Майорка, Мадейра и до доста испански градове.

Сега отвориха доста нови линии, общо са станали 45 дестинации в 10 страни.

Има полети до Франция, Кабо верде, Азорските острови и други.

Добавили са и много испански летища.

 

  • Харесвам 6
  • Браво 1
  • 1 година по-късно ...
Публикувано:

Имам въпрос с някой летял с тях. Реших най-накрая да ги използвам не само между островите, но и до континента. Билетът е закупен през lastminute - имам PNR и e-ticket номер, но нито с един от двата билетът не се появява в сайта им или в приложението.

 

Писах им, казаха ми че понеже бил закупен от агенция бил в друга система. Не казват, обаче как ще се чекирам? Като не мога да го управлявам не мога и да добавям примерно багаж или друга услуга?

 

Публикувано:

Купувал съм доста пъти още когато работеше Маестро схемата и винаги се е появявал в техния сайт.

 

По-скоро пиши на lastminute често се генерира втори ПНР от посредника, който е неизползваем

 

Публикувано:
преди 16 минути , Alexander каза:

Купувал съм доста пъти още когато работеше Маестро схемата и винаги се е появявал в техния сайт.

 

По-скоро пиши на lastminute често се генерира втори ПНР от посредника, който е неизползваем

 

Имам два PNR и с никой от тях не става, писах и на lastminute 

Публикувано:
преди 47 минути , agenta каза:

Имам два PNR и с никой от тях не става, писах и на lastminute 

Потърси чрез тях в сайта на lastminute  в собствения си профил, там би трябвало да откриеш PNR на реалната резервация.

Публикувано:

Свързах се с Binter по телефона, вече не може да се виждат резервации направени през посредници, защото те ги правили в друга сиситема.

 

Единственото, чрез обаждане до тях може да я управляващ - да добавяш услуги/багаж, места и пр./.

За чекирането казаха, че ако не се види като се отвори прозорецът за чекиране в сайта, да се отиде на летището и там безплатно ще бъда чекиран.

 

Нито с единия PNR от lastminute, нито с другия може да се отвори резервацията в сайта на Binter.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 43 минути , agenta каза:

Свързах се с Binter по телефона, вече не може да се виждат резервации направени през посредници, защото те ги правили в друга сиситема.

 

Единственото, чрез обаждане до тях може да я управляващ - да добавяш услуги/багаж, места и пр./.

За чекирането 

 

Нито с единия PNR от lastminute, нито с другия може да се отвори резервацията в сайта на Binter.

Предложих да влезеш в ластминът. Там вече са ти създали профил заради мейла ползван при купуването на билетите. Следвай стъпките за парола. После с някой от двата техни pnr търсиш в профила си. Резервациите ги има там и би трябвало да има pnr на Binter. Така работеше резервацията през много от сайтовете, разписано е в началото на голямата тема за Румбо. Ако успееш по този начин сподели моля за актуалност. 

Публикувано:
Преди 1 час, Doctor Who каза:

Предложих да влезеш в ластминът. Там вече са ти създали профил заради мейла ползван при купуването на билетите. Следвай стъпките за парола. После с някой от двата техни pnr търсиш в профила си. Резервациите ги има там и би трябвало да има pnr на Binter. Така работеше резервацията през много от сайтовете, разписано е в началото на голямата тема за Румбо. Ако успееш по този начин сподели моля за актуалност. 

Имам профил от доста време там - lastminute. Още след покупката ми се добави полетът в приложението на lastminute, в него си виждам двата PNR номера. След като се пробва и с двата в сайта на авиокомпанията Binter по никой от тях не се открива резервацията. И днес след разговора с Binter и преди малко получих мейл на писмено запитване отправено към тях ме информират едно и също, а именно че резервациите направени за техни билети от travel agency не са достъпки в уеб-сайта и приложението им, защото се правят в друга резервационна система, а не в тази, ако се закупи билет директно от авиокомпанията.

За всякакви  промени по подобни билети е небоходимо пътникът да се свърже с тях по телефона.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.