Alexander Публикувано: 2 декември, 2022 Публикувано: 2 декември, 2022 Повечето познават този превозвач на Канарските острови. не е лоу кост и в билета има багаж. Летеше само между островите и до 2-3 места в Африка. През последните години пуснаха полето до Майорка, Мадейра и до доста испански градове. Сега отвориха доста нови линии, общо са станали 45 дестинации в 10 страни. Има полети до Франция, Кабо верде, Азорските острови и други. Добавили са и много испански летища. 6 1
agenta Публикувано: 24 октомври, 2024 Публикувано: 24 октомври, 2024 Имам въпрос с някой летял с тях. Реших най-накрая да ги използвам не само между островите, но и до континента. Билетът е закупен през lastminute - имам PNR и e-ticket номер, но нито с един от двата билетът не се появява в сайта им или в приложението. Писах им, казаха ми че понеже бил закупен от агенция бил в друга система. Не казват, обаче как ще се чекирам? Като не мога да го управлявам не мога и да добавям примерно багаж или друга услуга?
Alexander Публикувано: 24 октомври, 2024 Автор Публикувано: 24 октомври, 2024 Купувал съм доста пъти още когато работеше Маестро схемата и винаги се е появявал в техния сайт. По-скоро пиши на lastminute често се генерира втори ПНР от посредника, който е неизползваем
agenta Публикувано: 24 октомври, 2024 Публикувано: 24 октомври, 2024 преди 16 минути , Alexander каза: Купувал съм доста пъти още когато работеше Маестро схемата и винаги се е появявал в техния сайт. По-скоро пиши на lastminute често се генерира втори ПНР от посредника, който е неизползваем Имам два PNR и с никой от тях не става, писах и на lastminute
Doctor Who Публикувано: 24 октомври, 2024 Публикувано: 24 октомври, 2024 преди 47 минути , agenta каза: Имам два PNR и с никой от тях не става, писах и на lastminute Потърси чрез тях в сайта на lastminute в собствения си профил, там би трябвало да откриеш PNR на реалната резервация.
agenta Публикувано: 24 октомври, 2024 Публикувано: 24 октомври, 2024 Свързах се с Binter по телефона, вече не може да се виждат резервации направени през посредници, защото те ги правили в друга сиситема. Единственото, чрез обаждане до тях може да я управляващ - да добавяш услуги/багаж, места и пр./. За чекирането казаха, че ако не се види като се отвори прозорецът за чекиране в сайта, да се отиде на летището и там безплатно ще бъда чекиран. Нито с единия PNR от lastminute, нито с другия може да се отвори резервацията в сайта на Binter. 1
Doctor Who Публикувано: 24 октомври, 2024 Публикувано: 24 октомври, 2024 преди 43 минути , agenta каза: Свързах се с Binter по телефона, вече не може да се виждат резервации направени през посредници, защото те ги правили в друга сиситема. Единственото, чрез обаждане до тях може да я управляващ - да добавяш услуги/багаж, места и пр./. За чекирането Нито с единия PNR от lastminute, нито с другия може да се отвори резервацията в сайта на Binter. Предложих да влезеш в ластминът. Там вече са ти създали профил заради мейла ползван при купуването на билетите. Следвай стъпките за парола. После с някой от двата техни pnr търсиш в профила си. Резервациите ги има там и би трябвало да има pnr на Binter. Така работеше резервацията през много от сайтовете, разписано е в началото на голямата тема за Румбо. Ако успееш по този начин сподели моля за актуалност.
agenta Публикувано: 24 октомври, 2024 Публикувано: 24 октомври, 2024 Преди 1 час, Doctor Who каза: Предложих да влезеш в ластминът. Там вече са ти създали профил заради мейла ползван при купуването на билетите. Следвай стъпките за парола. После с някой от двата техни pnr търсиш в профила си. Резервациите ги има там и би трябвало да има pnr на Binter. Така работеше резервацията през много от сайтовете, разписано е в началото на голямата тема за Румбо. Ако успееш по този начин сподели моля за актуалност. Имам профил от доста време там - lastminute. Още след покупката ми се добави полетът в приложението на lastminute, в него си виждам двата PNR номера. След като се пробва и с двата в сайта на авиокомпанията Binter по никой от тях не се открива резервацията. И днес след разговора с Binter и преди малко получих мейл на писмено запитване отправено към тях ме информират едно и също, а именно че резервациите направени за техни билети от travel agency не са достъпки в уеб-сайта и приложението им, защото се правят в друга резервационна система, а не в тази, ако се закупи билет директно от авиокомпанията. За всякакви промени по подобни билети е небоходимо пътникът да се свърже с тях по телефона. 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега