searus Публикувано: 16 декември, 2022 Сподели Публикувано: 16 декември, 2022 Имам нужда от съвет какво да правим, кукнали сме се на Хийтроу и явно полет с тези измамници няма да има, нито информация можем да получим в момента отникъде... Букнали сме билетите през last-minute, chat support отваря в 9 (след час), а гише на Аероиталия естествено няма. С тях може директно единствено по имейл да се свързва човек (доколкото виждам) и така, няма от кого да си поискаме дори премаршрутиране... Някой с идея какво да правим? 1 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 16 декември, 2022 Сподели Публикувано: 16 декември, 2022 Няма значение, че нямат офис на летището, има наземен персонал, който обслужва полета и който би трябвало да ви съдейства. Отидете на гише информация, те ще ви ориентират към кой да се обърнете. А може и директно там да има служители, който да ви премаршрутират. Връзка към коментар
searus Публикувано: 16 декември, 2022 Автор Сподели Публикувано: 16 декември, 2022 Питахме къде ли не, информация няма, никой нищо не знае, полетът дори не излиза като канселиран, просто фантом, няма такъв полет Връзка към коментар
iMari Публикувано: 16 декември, 2022 Сподели Публикувано: 16 декември, 2022 Супер нелепа ситуация, нямам идея какво може да се направи. Lastminute.com все пак носят отговорност за това, че са ви продали такъв полет, дано да предложат решение. Сега виждам, че aeroitalia продължават да си продават билети от Хитроу, а на страницата на летището дори не излиза такава АК да лети в тези дни. Много тъпо наистина! 😞 Връзка към коментар
searus Публикувано: 16 декември, 2022 Автор Сподели Публикувано: 16 декември, 2022 Именно, повече от тъпо, а от last minute само ни казват, че е отговорност на компанията и да ги търсим тях, а оттам ще бъде малко като от умрял писмо... Имаме ли изобщо някакъв шанс да се премаршрутираме сами и после да си търсим от тях парите? Връзка към коментар
Duke Публикувано: 16 декември, 2022 Сподели Публикувано: 16 декември, 2022 За съжаление при покупка на билети от посредник, всичко е в ръцете на посредника или доброто желание на авиокомпанията. Тъй като в случая авиокомпанията липсва, остава посредника. Премаршрутира единствено авиокомпанията издала първоначалния билет... Връзка към коментар
iMari Публикувано: 16 декември, 2022 Сподели Публикувано: 16 декември, 2022 преди 10 минути , searus каза: Имаме ли изобщо някакъв шанс да се премаршрутираме сами и после да си търсим от тях парите? Абсолютно същите правила трябва да важат и за тях, както и за всяка компания регистрирана в ЕС. Освен това е налице и чиста схема за измама, бихте могли и дело в съда да спечелите. Но дали и кога ще си получите парите.... Важно е да се уточни чия е вината. Дали посредника е продал билет за несъществуващ полет или АК продава билети без въобще да са заложени в разписанието. Така май изглежда, че Aeroitalia са измамниците. А тези билети излизаха ли като действителни на сайта на АК, ако сте проверявали? Ковида наложи много чести промени в разписанието, а посредниците понякога доста бавно реагират. Преди месец исках да купя билети на Раян през идриймс, но видях, че часовете се различават в сайта на АК и посредника.На сайта на идриймс промяната се отрази ден-два след като видях разликата. Колко време преди това са продавали така билети.... Връзка към коментар
searus Публикувано: 16 декември, 2022 Автор Сподели Публикувано: 16 декември, 2022 Има леко развитие, изненадващо ни отговориха на мейла, на ужасно развален английски, че съжалявали, че от "букинг" не са ни уведомили за канселирането, т.е. те може и някога си да са канселирали и да са казали на ЛМ, а тези вече на нас защо не са ни казали е отделен въпрос. Следващият им полет, който ни предлагат (много забавно става), е на 26-ти 🤣🤣🤣 Ние пък си взехме билети до Венеция, защото беше единствената опция, която можем да преглътнем, и сега усещам, че ще си влезем в един омагьосан кръг, та ще досаждам във форума пак, за информация и съвети 😊 но определено няма да оставим така нещата, защото става дума и за доста пари и провалени планове. Аз за всеки случай снимах и таблото, на което нямаше такъв полет, макар и канселиран, и намерихме една дама, която ни зарадва, че далеч не сме единствените и че нещо май не се били разбрали с Хийтроу от компанията и също ни уведоми, че ще имат полет чак на 26-ти. Нямам представа какво се е случило между компанията и посредника и кой е продавал неправомерно билетите, и не виждам как може да се разбере това от простосмъртни. От ЛМ току що ни писаха, че в тяхната система полетът не е бил канселиран, абсолютен скам... Ще се заемем с това най-вероятно след празниците. Сега ще се мъчим да оправяме батака с квартирите и да молим за смяна на дати, защото в последния момент не мога да канселирам... На всичко отгоре днес е ден за стачки, и се влачим с един автобус към Гатуик 🤣 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега