Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

На 5.08.2023 г. в 15:00, Тиби фен каза:

Вече има опция подобна на овърдрафт. Ако няма достатъчно средства в картата, може да се използва сумата от шопинг лимита.

Шопинг лимита го отразяват в ЦКР като кредитна карта. Да се има предвид, защото сигурно ще окаже влияние при отпускане на други кредити.

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
преди 4 часа, Iliyan Minchev каза:

TBI версия на приложението v1.3.1181 нова функционалност:

възможност за добавяне на tbi neon Visa към Google Wallet 

Screenshot_20230818-121642~2.png

Последно има ли го, няма ли го? И къде в приложението се намира, след като се ъпдейтне?

Връзка към коментар

Някой, който все още не е добавил картата си, да пробва ръчно добавяне в GWallet и да сподели да ли е успешно. Не винаги е задължително, добавянето да се извършва чрез специалния бутон за добавяне било то през приложение или сайт на банката доставчик.

Връзка към коментар

Драмата със съпорта и чата на TBI не ме подмина и мен. На 9 август топ-ъпнах от моята TBI Neon Visa крупната сума от 120 лв. към моята Revolut. Парите излязоха от сметката ми в TBI, но трансакцията се появи в Revolut като declined. От тогава звънях няколко пъти на съпорта на TBI и Revolut, не е ясна причината, поради която се е случило това, но казаха, че до 5 работни дни сумата ще се върне в сметката ми. Днес от TBI ми казаха, че сумата се е върнала, но аз никъде не го виждам това в app-a. Виждам трансакцията с минус, но не виждам сумата да е възстановена с плюс. Питах ги как мога да го видя, защото не мога да го засека по трансакциите, и от там никакво логично обяснение. Някой с подобна случка?

Връзка към коментар
преди 21 минути , Яничка каза:

Някой с подобна случка?

Няколко пъти същото се случи на майка ми. Зарежда Револют, почти веднага се появява съобщение declined, но въпреки това парите излизат от TBI сметката. След няколко дни се възстановяват в TBI като наличност. Трансакциите излизат само с минус, но не и с плюс. При нея беше лесно да се проследи дали са получени обратно, защото държеше малки суми. Бях я предупредила за генийчетата в TBI.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На 18.08.2023 г. в 17:18, Iliyan Minchev каза:

Някой, който все още не е добавил картата си, да пробва ръчно добавяне в GWallet и да сподели да ли е успешно. Не винаги е задължително, добавянето да се извършва чрез специалния бутон за добавяне било то през приложение или сайт на банката доставчик.

Пробвах. Добавих я, излизат общите условия на TBI Bank, но след това изписва, че картата не може да се ползва за безконтактни плащания.

 

Няма я банката в този списък все още https://support.google.com/wallet/answer/12059326?hl=bg&co=GENIE.CountryCode%3DBG

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

При мен след възстановяване на сума от Пейпал в приложението не излезе получената сума. Тогава все още имаше онлайн и там беше отразено.

Няколко пъти се обръщах в техния чат за съдействие, но без никакъв резултат.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
On 8/18/2023 at 5:18 PM, Iliyan Minchev said:

Някой, който все още не е добавил картата си, да пробва ръчно добавяне в GWallet и да сподели да ли е успешно. Не винаги е задължително, добавянето да се извършва чрез специалния бутон за добавяне било то през приложение или сайт на банката доставчик.

Отново се появи в апликацията. След това следвах инструкциите и успешно neon картата се появи в Google Wallet. Предстои да тествам дали работи.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

А вчера вечерта пък ми се появи секция за награди - ако отвориш даден онлайн магазин през приложението на ТБИ и направиш покупка, ти дават кешбек. Аз даже направих една покупка от Емаг и ми начисли веднага 1,25% кешбек. Но после изчезна тази секция 🙂

Явно и това ще пуснат в скоро време..

  • Харесвам 14
Връзка към коментар
На 22.08.2023 г. в 10:14, bgdimitrov каза:

Отново се появи в апликацията. След това следвах инструкциите и успешно neon картата се появи в Google Wallet. Предстои да тествам дали работи.

И аз я добавих в Google Wallet и преди малко успешно разплатих във Фантастико. Имам чувство, че малко по-бавно реагира на пос терминала. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз нямам такова 😡. Нещо работят пак, защото явно закриват интернет банкирането и сайта им не работи. Казаха, че имат техн. проблем. Някой плащал ли е към бюджета от приложението. Трябва да се добавят там вид плащане и т.н. неща, а няма опция. И пробвали ли сте да направите депозит в различна валута. При мен е само в лева. Да взема да го преинсталирам ли?

Връзка към коментар

Cashback се появи в приложението и след това го махнаха.

За плащане към бюджета ги питах, казаха че работят по въпроса но засега само в офис може да се пуска такова платежно.

И при мен депозита е възможен само в лева.

Почти на всяко мое оплакване отговарят че има технически проблем 😂. Това им е стандартния отговор...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

 

Уважаеми клиенти,

 

Считано от 06.09.2023 г. ТИ БИ АЙ Банк ЕАД спира предоставянето на услугата Интернет банкиране за физически лица – потребители. Онлайн достъпа до Вашите сметки може да бъде осъществяван посредством услугата Мобилно банкиране https://onelink.to/ftas9f. За периода до спирането на услугата Интернет банкиране ще може да ползвате двете услуги (Интернет и Мобилно банкиране) съвместно.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Моя проблем се реши в чата. Липсата на евров депозит, както и предположих докато разцъквах е, че нямам еврова сметка. Т.е. понеже имах 5,6 сметки празни ги закрих в офис за да не ми висят. Та след 10-15 мин в чата. Го оправиха и си направих депозита.

За плащане към бюджета казаха, както пише и колегата по-нагоре, че за момента няма опция през приложението и трябва в клон.

 

Връзка към коментар
На 31.08.2023 г. в 19:04, еХ_customer каза:

Ето това дава цитирания в съобщението линк.

При TBI Bank е нормално.

 

Съобщение от TBI Bank:

Профилактика на плащанията с дигиталния neon 🛠

Хей, до 6ти септември ще има профилактика на системата, която поддържа дигиталната ти карта neon. Препоръчваме в този период да не използваш Google Pay за безконтактни плащания, нито пък за онлайн покупки, за да избегнеш потенциални технически проблеми.

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.