Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 16 часа, Patrick K каза:

При TBI Bank е нормално.

 

Съобщение от TBI Bank:

Профилактика на плащанията с дигиталния neon 🛠

Хей, до 6ти септември ще има профилактика на системата, която поддържа дигиталната ти карта neon. Препоръчваме в този период да не използваш Google Pay за безконтактни плащания, нито пък за онлайн покупки, за да избегнеш потенциални технически проблеми.

 

Къде излиза това съобщение?

  • Харесвам 1
Публикувано:

В приложението излезе това съобщение за Google pay.

Пробвах да заредя Револют директно с картата - не стана, банката била 'офлайн'.. 

Поне тегленето от банкомат работи.

  • Харесвам 2
Публикувано:

При мен от вчера приложението дава error и не работи. При такъв проблем очаквам бърза реакци за разрешаването му, но явно не си дават зор. Мислех да ги ползвам като основна карта, но май размислям....

  • Харесвам 1
Публикувано:

И при мен спря изобщо да работи приложението. А ми е единствената разплащателна сметка в момента. Много несериозно отношение. 

Вече гледам алтернативи, защото явно само с ТБИ няма да стане.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте. 

Как стои въпросът със сметката в евро? Имате ли отделна карта за нея? Ако не, как тогава се избира от коя сметка се плаща? От приложението най-вероятно има опция за смяна на сметките, но въпросът ми е за самата карта. Примерно съм в Италия, вадя картата и искам да платя. Или пък съм в Турция. Плащам, или тегля пари от автомат. Как става избора от коя сметка да се извърши операцията? 

Благодаря 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Картата си има сметка в лева към нея. Трябва да си прехвърляш от другите сметки към картовата. 
превалутирането от лева към евро е доста изгодно- почти фиксинг. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз доколкото виждам в приложението, и двете сметки са разплащателни. Но са с една карта. Въпросът ми не е за спестовните (касичката) а точно за разплащателните. И в двете имам депозити, но не мога да разбера откъде се прави смяната.(кога искам да плащам с едната, и кога с другата) За страни в ЕС, може би става автоматично (в което не съм много сигурен) а извън тях? 

 

Току що си писах със съпорта и излезе, че сметката в евро въобще не е разплащателна. Може да се ползва само за преводи. 

 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Явно не съм се изразил достатъчно разбираемо. Картат Неон има левова сметка към нея. Евровата сметка е с друг айбан и няма как от нея да теглиш директно с картат Неон. Както ти казах можеш да си превалутираш и прехвърляш между сметките, става моментално. 
При превалутиране лева евро курса е 1,96, но ако директно харчиш в евро с картата Неон курса е близък до фиксинга. Обратното превалутиране преполагам е подобно. 

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Публикувано:

Ако някой не може да влезе в приложението - говорих с тях по телефона. Профилът ми бил блокиран, искаха да им пратя на мейла селфи и снимки на личната карта, за да ми отблокират профила.. Нямам думи просто.

  • Шок 1
  • Смея се 1
Публикувано:

От 2 дни нямам достъп до мобилното приложение, но го отдавам на профилактиката им, която ще е до 6.09.2023. Но от коментара над моя разбирам, че може да ми е блокиран профила?! 

Публикувано:
преди 11 минути , Magnata каза:

От 2 дни нямам достъп до мобилното приложение, но го отдавам на профилактиката им, която ще е до 6.09.2023. Но от коментара над моя разбирам, че може да ми е блокиран профила?! 

Да. По-добре им звънни. Защото сутринта накарах един приятел да провери - при него си работи приложението и преводите без проблем. А мен изобщо не ме пуска.

Няма такова нещо като 4 дена профилактика, а имат явно някакъв сериозен проблем. Само не разбирам защо не пуснат едно нормално съобщение на сайта или във Фейсбук.

Публикувано:
Преди 1 час, timobg каза:

Ако някой не може да влезе в приложението - говорих с тях по телефона. Профилът ми бил блокиран, искаха да им пратя на мейла селфи и снимки на личната карта, за да ми отблокират профила.. Нямам думи просто.

Сега им звънях, казаха ми абсолютно същото нещо! Ще им пращам снимки сега 🙂

Публикувано:

Аз нямам проблем, да чукам на дървената си глава. Влизах и през време на профилактиката. Вече има и възможност за добавяне към виртуален портфейл.

Публикувано:

Явно не е за всички проблема. Те вече се включиха и във Фейсбук и писаха, че се очаква днес голяма част от клиентите да имат отново достъп до приложението..

  • Харесвам 1
Публикувано:

Преди около 3 часа им пратих нужните снимки на имейла, сега вече имам достъп до профила си. 🙂

Не знам дали достъпа ми щеше да се възстанови без да ги пращам, но както и да е. Важното е, че вече системата им е ок или поне безпроблемно си влизам в профила 🙂

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Аз също направих превод Блинк преди 25 минути, но не пристигна. Отдавам го на профилактиката, в официалното съобщение от банката пише, че до 6ти септември се очакват затруднения при онлайн операции свързани с картата Неон! Ще следим ситуацията. За момента сумата излетя, но още не е кацнала. Възможно е приемащата сметка да не поддържа Блинк, става дума за микросметка на Ипей. Тоест проблем може да няма.

Редактирано от Magnata
Публикувано:

Да, явно имат още някакви затруднения..

При мен кацна първият превод, след 15-20 минути. Вторият още пътува. Нищо чудно да се е натрупала по-голяма опашка от неизпълнени преводи и затова да има забавяне в момента.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

При мен днес цял ден не успявам да влезна в приложението. Избирам държава България, въвеждам мобилен номер, минавам успешно верификация и след това отново ме връща на начален екран и така до безкрай. Пробвах от 3 различни апарата, все така....

Публикувано: (редактирано)

Преди минути кацна вчерашният превод (не съм сигнализирал на TBI) тоест сам си кацна. Не знам от къде идва забавянето (дали от изпращача или получателя) но щом пристигат парите съм доволен. До 1-2 дни трябва да приключи профилактиката им и се надявам проблемите да намалеят драстично. Вече почти денонощие нямам проблем с достъпа до мобилното приложение. Съветвам хората които имат проблеми с достъпа да звъннат на TBI и да ги уведомят, вероятно ще е нужно да им пратят няколко снимки и ще им се възстанови достъпа.

Аз използвах този номер ‪02 816 3900‬

за връзка с TBI, взех го от приложението "0700" намиращо се в магазина на Гугъл. По този начин използвах от наличните ми безплатни минути, за разговора с банката.

Редактирано от Magnata
  • Харесвам 4

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.