timobg Публикувано: 1 септември, 2023 Сподели Публикувано: 1 септември, 2023 Голяма профилактика му удариха.. Преводите също не работят. Явно нещо сериозно са оплескали. 1 1 Връзка към коментар
Mitko-first Публикувано: 2 септември, 2023 Сподели Публикувано: 2 септември, 2023 преди 16 часа, Patrick K каза: При TBI Bank е нормално. Съобщение от TBI Bank: Профилактика на плащанията с дигиталния neon 🛠 Хей, до 6ти септември ще има профилактика на системата, която поддържа дигиталната ти карта neon. Препоръчваме в този период да не използваш Google Pay за безконтактни плащания, нито пък за онлайн покупки, за да избегнеш потенциални технически проблеми. Къде излиза това съобщение? 1 Връзка към коментар
timobg Публикувано: 2 септември, 2023 Сподели Публикувано: 2 септември, 2023 В приложението излезе това съобщение за Google pay. Пробвах да заредя Револют директно с картата - не стана, банката била 'офлайн'.. Поне тегленето от банкомат работи. 2 Връзка към коментар
Kristinna Публикувано: 3 септември, 2023 Сподели Публикувано: 3 септември, 2023 При мен от вчера приложението дава error и не работи. При такъв проблем очаквам бърза реакци за разрешаването му, но явно не си дават зор. Мислех да ги ползвам като основна карта, но май размислям.... 1 Връзка към коментар
timobg Публикувано: 3 септември, 2023 Сподели Публикувано: 3 септември, 2023 И при мен спря изобщо да работи приложението. А ми е единствената разплащателна сметка в момента. Много несериозно отношение. Вече гледам алтернативи, защото явно само с ТБИ няма да стане. 1 Връзка към коментар
R SS Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 Здравейте. Как стои въпросът със сметката в евро? Имате ли отделна карта за нея? Ако не, как тогава се избира от коя сметка се плаща? От приложението най-вероятно има опция за смяна на сметките, но въпросът ми е за самата карта. Примерно съм в Италия, вадя картата и искам да платя. Или пък съм в Турция. Плащам, или тегля пари от автомат. Как става избора от коя сметка да се извърши операцията? Благодаря 1 Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 Картата си има сметка в лева към нея. Трябва да си прехвърляш от другите сметки към картовата. превалутирането от лева към евро е доста изгодно- почти фиксинг. 1 Връзка към коментар
R SS Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 Аз доколкото виждам в приложението, и двете сметки са разплащателни. Но са с една карта. Въпросът ми не е за спестовните (касичката) а точно за разплащателните. И в двете имам депозити, но не мога да разбера откъде се прави смяната.(кога искам да плащам с едната, и кога с другата) За страни в ЕС, може би става автоматично (в което не съм много сигурен) а извън тях? Току що си писах със съпорта и излезе, че сметката в евро въобще не е разплащателна. Може да се ползва само за преводи. 2 Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 Явно не съм се изразил достатъчно разбираемо. Картат Неон има левова сметка към нея. Евровата сметка е с друг айбан и няма как от нея да теглиш директно с картат Неон. Както ти казах можеш да си превалутираш и прехвърляш между сметките, става моментално. При превалутиране лева евро курса е 1,96, но ако директно харчиш в евро с картата Неон курса е близък до фиксинга. Обратното превалутиране преполагам е подобно. 4 1 Връзка към коментар
timobg Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 Ако някой не може да влезе в приложението - говорих с тях по телефона. Профилът ми бил блокиран, искаха да им пратя на мейла селфи и снимки на личната карта, за да ми отблокират профила.. Нямам думи просто. 1 1 Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 От 2 дни нямам достъп до мобилното приложение, но го отдавам на профилактиката им, която ще е до 6.09.2023. Но от коментара над моя разбирам, че може да ми е блокиран профила?! Връзка към коментар
timobg Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 преди 11 минути , Magnata каза: От 2 дни нямам достъп до мобилното приложение, но го отдавам на профилактиката им, която ще е до 6.09.2023. Но от коментара над моя разбирам, че може да ми е блокиран профила?! Да. По-добре им звънни. Защото сутринта накарах един приятел да провери - при него си работи приложението и преводите без проблем. А мен изобщо не ме пуска. Няма такова нещо като 4 дена профилактика, а имат явно някакъв сериозен проблем. Само не разбирам защо не пуснат едно нормално съобщение на сайта или във Фейсбук. Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 И аз помолих приятел да опита и той си влиза без проблеми. Та явно ще им звъня малко по късно днес 🙂 Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 Преди 1 час, timobg каза: Ако някой не може да влезе в приложението - говорих с тях по телефона. Профилът ми бил блокиран, искаха да им пратя на мейла селфи и снимки на личната карта, за да ми отблокират профила.. Нямам думи просто. Сега им звънях, казаха ми абсолютно същото нещо! Ще им пращам снимки сега 🙂 Връзка към коментар
EliDion Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 Аз нямам проблем, да чукам на дървената си глава. Влизах и през време на профилактиката. Вече има и възможност за добавяне към виртуален портфейл. Връзка към коментар
timobg Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 Явно не е за всички проблема. Те вече се включиха и във Фейсбук и писаха, че се очаква днес голяма част от клиентите да имат отново достъп до приложението.. 1 Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 Преди около 3 часа им пратих нужните снимки на имейла, сега вече имам достъп до профила си. 🙂 Не знам дали достъпа ми щеше да се възстанови без да ги пращам, но както и да е. Важното е, че вече системата им е ок или поне безпроблемно си влизам в профила 🙂 1 Връзка към коментар
timobg Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 И аз имам вече достъп. Но пуснах един blink превод - парите излетяха, но не пристигат в другата сметка.. 1 Връзка към коментар
EliDion Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 Пристигането зависи от другата банка Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 (редактирано) Аз също направих превод Блинк преди 25 минути, но не пристигна. Отдавам го на профилактиката, в официалното съобщение от банката пише, че до 6ти септември се очакват затруднения при онлайн операции свързани с картата Неон! Ще следим ситуацията. За момента сумата излетя, но още не е кацнала. Възможно е приемащата сметка да не поддържа Блинк, става дума за микросметка на Ипей. Тоест проблем може да няма. Редактирано 4 септември, 2023 от Magnata Връзка към коментар
timobg Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 Да, явно имат още някакви затруднения.. При мен кацна първият превод, след 15-20 минути. Вторият още пътува. Нищо чудно да се е натрупала по-голяма опашка от неизпълнени преводи и затова да има забавяне в момента. 1 Връзка към коментар
EliDion Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 Някой да е топъпвал към револют успешно днес? Връзка към коментар
Iliyan Minchev Публикувано: 4 септември, 2023 Сподели Публикувано: 4 септември, 2023 При мен днес цял ден не успявам да влезна в приложението. Избирам държава България, въвеждам мобилен номер, минавам успешно верификация и след това отново ме връща на начален екран и така до безкрай. Пробвах от 3 различни апарата, все така.... Връзка към коментар
Magnata Публикувано: 5 септември, 2023 Сподели Публикувано: 5 септември, 2023 (редактирано) Преди минути кацна вчерашният превод (не съм сигнализирал на TBI) тоест сам си кацна. Не знам от къде идва забавянето (дали от изпращача или получателя) но щом пристигат парите съм доволен. До 1-2 дни трябва да приключи профилактиката им и се надявам проблемите да намалеят драстично. Вече почти денонощие нямам проблем с достъпа до мобилното приложение. Съветвам хората които имат проблеми с достъпа да звъннат на TBI и да ги уведомят, вероятно ще е нужно да им пратят няколко снимки и ще им се възстанови достъпа. Аз използвах този номер 02 816 3900 за връзка с TBI, взех го от приложението "0700" намиращо се в магазина на Гугъл. По този начин използвах от наличните ми безплатни минути, за разговора с банката. Редактирано 5 септември, 2023 от Magnata 4 Връзка към коментар
Mitko-first Публикувано: 5 септември, 2023 Сподели Публикувано: 5 септември, 2023 преди 44 минути , Magnata каза: и се надявам проблемите да намалеят драстично Ти си оптимист 🙂 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега