Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Здравейте 

като гледам няма много положителни мнения за tbi.... тъй като я обмислям за депозитна сметка с тези 2-3% лихва които предлагат . Никъде другаде не виждам такива. 
Има ли ползващи банката за депозити, изплащат ли се тези лихви 🙂

Връзка към коментар
преди 20 минути , Deyan Naydenov каза:

Здравейте 

като гледам няма много положителни мнения за tbi.... тъй като я обмислям за депозитна сметка с тези 2-3% лихва които предлагат . Никъде другаде не виждам такива. 
Има ли ползващи банката за депозити, изплащат ли се тези лихви 🙂

Аз имам депозити от 6 години и всичко и коректно.

А за отзивите, ако отворите страницата на ТBI във фейса, ще се хванете за главата 🙂

  • Харесвам 2
  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 35 минути , Deyan Naydenov каза:

Здравейте 

като гледам няма много положителни мнения за tbi.... тъй като я обмислям за депозитна сметка с тези 2-3% лихва които предлагат . Никъде другаде не виждам такива. 
Има ли ползващи банката за депозити, изплащат ли се тези лихви 🙂

Изплащат се

На 4.09.2023 г. в 10:26, R SS каза:

Аз доколкото виждам в приложението, и двете сметки са разплащателни. Но са с една карта. Въпросът ми не е за спестовните (касичката) а точно за разплащателните. И в двете имам депозити, но не мога да разбера откъде се прави смяната.(кога искам да плащам с едната, и кога с другата) За страни в ЕС, може би става автоматично (в което не съм много сигурен) а извън тях? 

 

Току що си писах със съпорта и излезе, че сметката в евро въобще не е разплащателна. Може да се ползва само за преводи. 

 

 

Имам сметка в евро в ТБИ, която е разплащателна т.е. мога да нареждам преводи от нея. Карта Neon може да си извадите само към левова сметка обаче. 

 

Редактирано от Ivancho
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Върнаха ми от Trainline пари за отменен билет от 5.7 евро, което е 11,3 лв,а получих 10.18. Губи се 1 лв ,може от превалутиране да е,защото няма такса за входящ превод в TBI.

Връзка към коментар
преди 4 минути , Яничка каза:

Някой може ли да ми припомни - всяко от двете безплатни тегления от ATM на стойност 800 лв. ли беше на месец?

До 800лв. всяко, освен ако банкоматът няма друго ограничение.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На 18.08.2023 г. в 18:12, Яничка каза:

Драмата със съпорта и чата на TBI не ме подмина и мен. На 9 август топ-ъпнах от моята TBI Neon Visa крупната сума от 120 лв. към моята Revolut. Парите излязоха от сметката ми в TBI, но трансакцията се появи в Revolut като declined. От тогава звънях няколко пъти на съпорта на TBI и Revolut, не е ясна причината, поради която се е случило това, но казаха, че до 5 работни дни сумата ще се върне в сметката ми. Днес от TBI ми казаха, че сумата се е върнала, но аз никъде не го виждам това в app-a. Виждам трансакцията с минус, но не виждам сумата да е възстановена с плюс. Питах ги как мога да го видя, защото не мога да го засека по трансакциите, и от там никакво логично обяснение. Някой с подобна случка?

Имам същия проблем с TBI, вече 2 седмици парите не са върнати в сметката. От съпорта само отговарят, че ще разгледат случая и след това мълчание. При теб как се разреши случая?

Връзка към коментар
Преди 1 час, Marisha каза:

Имам същия проблем с TBI, вече 2 седмици парите не са върнати в сметката. От съпорта само отговарят, че ще разгледат случая и след това мълчание. При теб как се разреши случая?

Пълна трагедия са... След многократни обаждания от съпорта ми казаха, че парите са върнати в TBI сметката ми. Помолих за извлечение, за да видя, че е така, защото в app-a само се вижда, че сумата е излязла, но не и че е влязла. Обещаха да проверят и да се обадят. Естествено никой не се обади 🙂 След още 2 позвънявания от моя страна стана ясно, че извлеченията ги дават само на място в офис, не може да ги изпратят на мейл.... Ходих до офис, не за друго, а защото често зареждам от TBI картата в Revolut и ми бяха казали, че мога в офис да си активирам опцията за извлечения по мейла. Като отидох в офиса, се оказа, че няма такова нещо - ако искам да получавам извлечение в бъдеще за друга трансакция, трябва пак да ходя до офис за всеки отделен случай 🙂 В крайна сметка ми разпечатаха извлечение и ми казаха, че сумата въобще не е излизала от сметката, а само е била блокирана и съответно си е била в сметката (по телефона ми бяха казали друго многократно). Вече нямах нерви да се разправям... Засякох си трансакциите по документа, който ми дадоха и видях, че парите са в сметката.

Бих казала, че от TBI са добър тест за търпението и здравите нерви 🙂

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 28 минути , Яничка каза:

Пълна трагедия са... След многократни обаждания от съпорта ми казаха, че парите са върнати в TBI сметката ми. Помолих за извлечение, за да видя, че е така, защото в app-a само се вижда, че сумата е излязла, но не и че е влязла. Обещаха да проверят и да се обадят. Естествено никой не се обади 🙂 След още 2 позвънявания от моя страна стана ясно, че извлеченията ги дават само на място в офис, не може да ги изпратят на мейл.... Ходих до офис, не за друго, а защото често зареждам от TBI картата в Revolut и ми бяха казали, че мога в офис да си активирам опцията за извлечения по мейла. Като отидох в офиса, се оказа, че няма такова нещо - ако искам да получавам извлечение в бъдеще за друга трансакция, трябва пак да ходя до офис за всеки отделен случай 🙂 В крайна сметка ми разпечатаха извлечение и ми казаха, че сумата въобще не е излизала от сметката, а само е била блокирана и съответно си е била в сметката (по телефона ми бяха казали друго многократно). Вече нямах нерви да се разправям... Засякох си трансакциите по документа, който ми дадоха и видях, че парите са в сметката.

Бих казала, че от TBI са добър тест за търпението и здравите нерви 🙂

Знаеш ли , колко им е срока за освобождаване на блокираната сума, че вече 2 седмици парите ги няма.

Връзка към коментар
преди 8 часа, Marisha каза:

Знаеш ли , колко им е срока за освобождаване на блокираната сума, че вече 2 седмици парите ги няма.

Не помня, може би около 2 седмици или и малко отгоре. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някой да е имал проблем с онлайн плащанията с неон картата?

 

Опитвам да я регистрирам в сайта на epay и ми дава грешка. Звънях на съпорта на epay - казаха да се свържа с банката. Опитвам да си платя сметката за телефон през портала на А1 - същата работа. 

 

А съм правила други плащания онлайн и е нямало проблем с оторизирането, статичната и динамичната парола си работят.

 

Писах на tbi по чат и им звънях. И двата пъти ми казаха, че ще проверят и ще ми звъннат в рамките на няколко дни. Не звънят, обаче.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 20 минути , smokinq каза:

Някой да е имал проблем с онлайн плащанията с неон картата?

 

Опитвам да я регистрирам в сайта на epay и ми дава грешка. Звънях на съпорта на epay - казаха да се свържа с банката. Опитвам да си платя сметката за телефон през портала на А1 - същата работа. 

 

А съм правила други плащания онлайн и е нямало проблем с оторизирането, статичната и динамичната парола си работят.

 

Писах на tbi по чат и им звънях. И двата пъти ми казаха, че ще проверят и ще ми звъннат в рамките на няколко дни. Не звънят, обаче.

Изпратете чрез tbi приложението безплатен банков превод към сметката Ви в epaybg. Той е Blink ( мигновен ). След като средствата се появят в микросметката, платете избраните задължения без такса.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Аз имам проблем с погасяване на задължения към Дайнерс чрез ТБИ Неон. И то няколко дни поред вече . Всъщност след профилактиката им от началото на месеца, заради  която, цяла седмица нямах достъп до приложението.

Връзка към коментар
преди 18 минути , elzbieta каза:

Аз имам проблем с погасяване на задължения към Дайнерс чрез ТБИ Неон. И то няколко дни поред вече . Всъщност след профилактиката им от началото на месеца, заради  която, цяла седмица нямах достъп до приложението.

Платете в Diners с друга карта или по банков път. И аз имах същия проблем. Тук описах: 

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
На 12.09.2023 г. в 20:33, Яничка каза:

Платете в Diners с друга карта или по банков път. И аз имах същия проблем. Тук описах: 

 

И при мен не се получи плащането на дайнърс. От ТБИ поддръжката ми отговориха това:
 

photo_2023-09-13_21-36-12.jpg

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

И аз да споделя опит за връзката с отдел "Обслужване на клиенти". Преди 3 седмици при покупка в магазин "Билла" Сандански касиерката обърка нещо на ПОС терминала. В резултат получих 3 съобщения за успешна покупка, една касова бележка и 1 съобщение за транзакция в приложението на TBI. С карта неон съм, активирана е през март 2023. Все още сумата за сгрешените транзакции не ми е възстановена. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 час, Bozhidar1978 каза:

И аз да споделя опит за връзката с отдел "Обслужване на клиенти". Преди 3 седмици при покупка в магазин "Билла" Сандански касиерката обърка нещо на ПОС терминала. В резултат получих 3 съобщения за успешна покупка, една касова бележка и 1 съобщение за транзакция в приложението на TBI. С карта неон съм, активирана е през март 2023. Все още сумата за сгрешените транзакции не ми е възстановена. 

Вероятно сумата на сгрешените (ако реално са взети пари) е възстановена, но не се визуализира в прилижението. Имах подобен случай.

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар

Опитах да си заредя в TBI картата 500 лв с карта на Уникредит,но не стана.Първо бях забравил да отключа тази на Уникредит,но после пак не стана.Сега пък приложението на Уникредит не ще да се отвори.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, dimitrov6 каза:

Опитах да си заредя в TBI картата 500 лв с карта на Уникредит,но не стана.Първо бях забравил да отключа тази на Уникредит,но после пак не стана.Сега пък приложението на Уникредит не ще да се отвори.

И сайта им не работеше. Вероятно хакерска атака.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На 15.09.2023 г. в 13:19, dimitrov6 каза:

Опитах да си заредя в TBI картата 500 лв с карта на Уникредит,но не стана.Първо бях забравил да отключа тази на Уникредит,но после пак не стана.Сега пък приложението на Уникредит не ще да се отвори.

Не можах до 19.9 да заредя с Уникредит и заредих с Revolut. А Револют си заредих без проблем от Уникредит. 😒

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.