lora stoynova Публикувано: 1 февруари, 2023 Публикувано: 1 февруари, 2023 Здравейте, През месец юни купихме билети за месец ноември 2022 от Мадрид до София, реално за прибиране от Куба към България. Часът на полета беше 15:00, кацахме от Хавана в 11:00, та за нас беше перфектен вариант. Оказва се обаче че часът на полета е променен за 18:30, като ние не сме информирани за тази промяна нито сме я потвърдили. Пуснах жалба към БГ еър, но те ми отговориха, че пътникът е длъжен в рамките на 48 часа преди полет да се свърже с компанията и да потвърди статуса на полета си. Според вас дали мога да продължа да настоявам за компенсация или те са в правото си с 48-те часа да си измият ръцете... Благодаря предварително!!
Tesh Публикувано: 1 февруари, 2023 Публикувано: 1 февруари, 2023 Не виждам аргумент на база , на който да платят , но не Ви пречи да опитате.
УФСЪ Публикувано: 1 февруари, 2023 Публикувано: 1 февруари, 2023 Вие няма как да потвърдите промяната, никъде не пише, че това е ваше право. Ако полета е бил променен по-рано, вие трябва да се информирате, което е различно от закъснение на полета. 1
stanimir Публикувано: 1 февруари, 2023 Публикувано: 1 февруари, 2023 Някъде из общите условия на превозвача е записано че задължение и на пътника е предварително да се информира за промени в разписанието. Компенсация няма да има , честно казано трябва да сте доволни че не са го променили на 10.30 примерно.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега