Прескочи до съдържание

Платени самолетни билети,но отказ от авиокомпанията да ги издаде


Препоръчани мнения

На 19.06 закупих 3 броя самолетни билети София -Рим-Токио двупосочни 
 с авиокомпания fly.ita-airways.com за дата 3-16.04.2024 година.
След покупката ми бяха взети парите от картата ми от банка ДСК.Направих скрийншот на покупката номер на резервацията.Очаквах да получа билетите на email ,но това не се случваше.Свързахме с тях по телефона и те казаха,че не могат да ни издадат билети, защото не са платени.От банката казват,че са заплатени.От банковата ми сметка парите ги нямаше.

Няколко дни подред звъняхме на авиокомпанията и на банката и все едно и също казваха.Всички бяхме изпаднали в ужас и не знаехме какво се случва с парите ни. Къде са.
След многобройни обаждания на 23.06 се свързаха с мен от банката и ми възстановиха сумата за билетите.

От авиокомпанията не ни дадоха никъв отговор и обяснение на email.
Вече цената на билетите са поскъпнали драстично.
 Според вас към кой да се обърна да подам жалба и можем ли да искаме компенсация от авиокомпанията .
 

Връзка към коментар

След като са ви казали, че не са получили парите - няма какво да направите за полет догодина, компенсация не са длъжни да дават. Дори да решите да ги съдите, ще трябва съдействие и от вашата банка (ДСК), а в случая проблема може и да е бил и при тях.

 

Връзка към коментар

Много е вероятно парите да не са излизали от сметката ви. Изглежда ДСК имаха някакъв проблем. При мен се получи следното - в супермаркет в Германия опитах да платя първо с кредитна карта - отказана. После с дебитна-отказана. Добре, че имах пари в брой, защото не ми се бавеше опашката да пробвам други карти. След това в известията си видях, че операцията по кредитната карта е отменена, но от дебитната излизаше платена. Не била платена, а само блокирана и щели да я върнат. Нещо такова най-вероятно се е получило и с билетите. Дали вината е на банката или "системата" идея нямам, много е неприятно, но не виждам полезен ход.

Връзка към коментар
преди 6 часа, iva 80 каза:

Имахме номер на резервацията 

Номер на резервацията не гарантира билет на 100%. Билет се издава често до няколко часа след покупката . Във вашият случай изглежда е имало проблем с минаване на плащането , проблемът ви е произлязъл от ДСК . А/к няма вина , че не си е получила парите от ДСК , нищо чудно и ДСК да са ви дали погрешна информация , за жалба и компенсация нямате повод. 
 

За цената не се притеснявайте , случаите в които цените са по-добри 10 месеца преди полета са изключително редки , обикновено софтуера на а/к задава цени средно по-високи с 20-30% в първите няколко месеци . Със сигурност цената по която страдате в момента ще е по-висока от най-ниската , която ще предложат по машрута през следващите месеци…

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.