Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

https://okmobility.com/en/

някой някъде из Европа натъквал ли се е на тях и да ги е ползвал, нещо хем са рент-а-кар компания, хем се презентират и по някакъв странен начин, то са наеми, продажби, дигитални контракти, месечни абонаменти, портфейли - на нас просто ни трябва кола под наем без гръмки обещания за бъдещето

"OKMobility is the Brand of OK Mobility Group which offers effective, personalized, sustainable solutions and in real-time to bring the end customer mobility of the future"

 

иначе условията им идеално ме устройват, уж е ясно написано всичко, което ме интересува за анулации, ексеси и километри, но нечий личен опит би бил полезен също

Връзка към мнение

Аз също щях да пускам тема за OK Mobility. Доколкото разбирам са испанска компания, която осъществява сериозна инвазия през тази година. Другата седмица имам наета от тях кола за четири дни от FRA. По някаква причина, OK Mobility предлагат най-ниските цени от FRA през последните няколко месеца. Тъй като не съм привърженик на експериментите бях направил резервация през една от популярните платформи за кола предлагана от тях още преди няколко месеца. Периодично проверявах цените и така и не изскочи по-подходяща. Нещо повече, от миналата седмица първите няколко страници при търсене на кола от FRA са окупирани от OK Mobility. След проверка на официалния им сайт се оказа, че директно от тях мога да постигна още по-добра цена, включително и да избера опция "премиум", която включва пълно покритие и липса на самоучастие. Това ме накара да отменя резервацията от платформата и да направя нова през сайта на OK Mobility. При регистрация получаваш код за 10% отстъпка, а ако съвсем малко се забавиш след първа стъпка от резервацията, системата ти предлага код за 15% отстъпка. Общо взето доста са агресивни. Единственото, което ми направи впечатление е, че колите им се получават и връщат от Т2 на FRA, а не от Т1 където са останалите ренталки...

 

Надявам се да нямам проблеми и ще пиша след това...

  • Харесвам 6
Връзка към мнение

Излизат като предложения и през сайта на Райън с нелоши цени.

 

Но пък отзивите в Tripadvisor за умопомрачителни

 

https://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g187463-d18222784-r900014756-OK_Rent_a_Car-Palma_de_Mallorca_Majorca_Balearic_Islands.html

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 3 часа, Duke каза:

Аз също щях да пускам тема за OK Mobility. Доколкото разбирам са испанска компания, която осъществява сериозна инвазия през тази година. Другата седмица имам наета от тях кола за четири дни от FRA. По някаква причина, OK Mobility предлагат най-ниските цени от FRA през последните няколко месеца. Тъй като не съм привърженик на експериментите бях направил резервация през една от популярните платформи за кола предлагана от тях още преди няколко месеца. Периодично проверявах цените и така и не изскочи по-подходяща. Нещо повече, от миналата седмица първите няколко страници при търсене на кола от FRA са окупирани от OK Mobility. След проверка на официалния им сайт се оказа, че директно от тях мога да постигна още по-добра цена, включително и да избера опция "премиум", която включва пълно покритие и липса на самоучастие. Това ме накара да отменя резервацията от платформата и да направя нова през сайта на OK Mobility. При регистрация получаваш код за 10% отстъпка, а ако съвсем малко се забавиш след първа стъпка от резервацията, системата ти предлага код за 15% отстъпка. Общо взето доста са агресивни. Единственото, което ми направи впечатление е, че колите им се получават и връщат от Т2 на FRA, а не от Т1 където са останалите ренталки...

 

Надявам се да нямам проблеми и ще пиша след това...

мерси! ще чакам да пишеш отзив после, аз също направих резервация за Ница, с крайна цена 77 евро дневно с пълно застр.покритие, втори шофьор, безплатна анулация и пътна помощ, и плащане на място там, за някакво Ауди Спорт 😄 то беше с 1 евро по-скъпо дневно от другите.... в смисъл, освен ако не са някакви тотални трошки, другото ме урежда съвсем; от това летище има шатъл, но гледам, че адресът на офиса съвпада със свърталището на всички рент-а-кари в района, или поне според гугъл мапс там има строени много стотици колички

 

 

p.s. ревютата са потресаващи наистина, въпреки че по-голямата част са за наемане с дебитна карта, или със застраховка през посредник.... с още по-голямо нетърпение ще чакам отзива ти, @Duke, при така описаните условия на Premium rate-а не би трябвало да има подобни проблеми

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 16 часа, antea каза:

плащане на място там, за някакво Ауди Спорт 😄 то беше с 1 евро по-скъпо дневно от другите.

От десетките ми наемания на коли по света съм разбрал, че обикновено, колата която наемаш онлайн няма нищо общо с колата, която получаваш на гише в действителност. Затова лично аз избирам най-евтината опция, тъй като обикновено сме двама и не ни трябва голяма кола, а в 75% от случаите на гише ме ъпгрейдват с кола от по-висок клас. Не казвам, че няма да получите въпросното "Ауди Спорт" (каквото и да означава това), но имайте предвид, че е възможно марката и модела да са различни...

 

преди 16 часа, antea каза:

p.s. ревютата са потресаващи наистина, въпреки че по-голямата част са за наемане с дебитна карта, или със застраховка през посредник.... с още по-голямо нетърпение ще чакам отзива ти, @Duke, при така описаните условия на Premium rate-а не би трябвало да има подобни проблеми

Да, аз също прочетох доста негативни ревюта, но се надявам всичко с OK Mobility да бъде наистина ОК. В крайна сметка присъствието им на огромни хъбове като FRA и MUC дава някакво относително спокойствие. Освен това винаги спазвам принципът да доплащам за пълно застрахователно покритие директно на компанията и така минимизирам рисковете... 

Връзка към мнение

в trustpilot е същото, супер зле, но пак се повтарят подобни оплаквания - резервиране чрез посредник, или с дебитна карта - неща, които са проблем и при други доставчици, все пак оставам нащрек и ще си направя и резервация при друг доставчик

 

@Duke погледни какво им е работното време на FRA, някои от ревютата включваха, че затварят рано и после няма свързване с тях, особено при закъснение на полети, в Ница например работят до 17ч, което ми се струва абсурдно рано като за рент-а-кар

Връзка към мнение
преди 35 минути , antea каза:

@Duke погледни какво им е работното време на FRA, някои от ревютата включваха, че затварят рано и после няма свързване с тях, особено при закъснение на полети, в Ница например работят до 17ч, което ми се струва абсурдно рано като за рент-а-кар

Ние кацаме по обяд и излитаме следобед. Иначе работят от 07:00 ч. до 22.00 ч. на FRA, а при връщане в извънработно време ключовете от колите се оставят в специална кутия. С две думи, нищо по-различно от останалите ренталки...

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Вчера взехме колата от FRA без никакви проблеми. Дадоха ни Toyota Aygo X на 3085 км с абсолютно всички екстри за които можеш да се сетиш, включително и камера за заден ход. Задържана гаранция от 100 евро по кредитната карта без самоучастие, защото, както вече писах, имам включена премиум застраховка. Попитах на гише служителят има ли смисъл да оглеждам колата и да правя снимки. Зададох този въпрос умишлено и получих стандартен отговор, който винаги получавам: "Няма нужда, защо иначе е трябвало да плащате за спокойствието си?" Минути по-късно получих сканирано копие на договора по имейл...

 

Да видим в понеделник при връщането дали всичко ще бъде ОК с OK Mobility...

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

звучи добре, само дето аз не мога да намеря пукнат телефон или имейл за контакт с офиса в Ница (а и изобщо някакъв стандартен имейл за въпроси), за да разбера кое работно време е вярно - обявеното на сайта до 17ч, или в Google maps - до 22ч, разликата е драстична и едно закъснение от час + шатъла им през половин час може да ми коства всичко; работното време на някакъв обявен общ телефон някъде си също е до 17ч, нито през профила си можеш да се свържеш някакси, изобщо ми е малко shady работата и все повече ми се отщява

Връзка към мнение
преди 38 минути , antea каза:

звучи добре, само дето аз не мога да намеря пукнат телефон или имейл за контакт с офиса в Ница (а и изобщо някакъв стандартен имейл за въпроси), за да разбера кое работно време е вярно - обявеното на сайта до 17ч, или в Google maps - до 22ч, разликата е драстична и едно закъснение от час + шатъла им през половин час може да ми коства всичко; работното време на някакъв обявен общ телефон някъде си също е до 17ч, нито през профила си можеш да се свържеш някакси, изобщо ми е малко shady работата и все повече ми се отщява

Толкова ли е драстична разликата с другите рентакар компании, та си рискуваш почивката/екскурзията баш в Ница.

Мернах, че гледаш и към goldcar. Обикновенно цените им са най-ниски в делнични дни в късните вечерни часове или малко след полунощ от 2-3 седмици до 2-3 дни преди датата на букване. Букваш, после канцелираш предишната резервация и така нонстоп до постигане на най-ниска цена и винаги с кода за намаление  MYGOLDCARCLUB .

 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 45 минути , antea каза:

амо дето аз не мога да намеря пукнат телефон или имейл за контакт с офиса в Ница

Тук има някакъв номер за Франция. 
image.png.443c9bf7f348cbff55085eeb8c8a564b.png

Пробвай и в инстаграм да пишеш
https://www.instagram.com/okmobility/

Връзка към мнение
преди 6 минути , ven62 каза:

Толкова ли е драстична разликата с другите рентакар компании, та си рискуваш почивката/екскурзията баш в Ница.

Мернах, че гледаш и към goldcar. Обикновенно цените им са най-ниски в делнични дни в късните вечерни часове или малко след полунощ от 2-3 седмици до 2-3 дни преди датата на букване. Букваш, после канцелираш предишната резервация и така нонстоп до постигане на най-ниска цена и винаги с кода за намаление  MYGOLDCARCLUB .

 

прав си, нещо като 25 евро дневно е разликата, то там няма евтино де, и точно заради това не ми се иска да рискувам цялата организация, която си зависи от кола, и май ще се откажа

 

@Фил писах им в инстаграм, колкото и ненормално да ми се струва да общувам с бизнеси по този начин, и ни вопъл, ни стон, на онзи телефон не смятам да им звъня, защото за такива неща предпочитам да имам писмена информация, но пак добре че имат някакъв, ако се налага за нещо спешно, и дано да не работи и той до следобяд само 🙂 явно не им е развит добре все още бизнесът на това летище

Връзка към мнение
преди 3 минути , antea каза:

явно не им е развит добре все още бизнесът на това летище

То понякога, както при авиокомпаниите, има нещо като code-share - на място те обслужва друга фирма. Но в тези случаи обикновено това е указано като получиш  ваучера или потвърждението за резервацията.

Връзка към мнение

@antea, аз не разбрах, ти директно ли букна или ползва посредник? Защото при директно букване за FRA, заедно с потвърждението ми изпратиха по имейл и подробни инструкции за начин, местоположение и процес на взимане и връщане на колата...

 

Според мен тази компания сега навлиза масово на пазара и поне в началото ще поддържа дъмпингови цени, за да се наложи. При наличие на офис на терминал, а не някъде извън него, не вярвам да има проблеми, но би трябвало всичко да е описано в тяхното потвърждение...

Връзка към мнение

директно от тях, имам ги всичките тези инструкции и аз, офисът обаче не е на терминала, а на 5-7 км от там с някакъв шатъл през половин час, и никакви данни за контакт - препратка към сайта им, където пише, че работят до 17ч, а нашият полет по план каца в 15ч, после багажи, и ако има и малко закъснение става рисково

Връзка към мнение
преди 18 минути , antea каза:

 

@Фил писах им в инстаграм, колкото и ненормално да ми се струва да общувам с бизнеси по този начин

Разбирам те, и на мен ми е странно, ама в днешно време е така. Пробвай и FB https://www.facebook.com/okmobility

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 12 минути , Фил каза:

Разбирам те, и на мен ми е странно, ама в днешно време е така. Пробвай и FB https://www.facebook.com/okmobility

на сайта им го нямаше този "канал комуникационен", но ще пробвам и от там, през FB се разправях с една френска компания ADA.fr и отговарят през няколко дни... сега стигнах до етапа да разбера можем ли да вземем колата от летище и да я върнем в друго градче, където имат офис, и уж можело, ама да се свързвам с агенциите и на двете места и да си го уговарям по телефона, страшна онлайн услуга, айде merci beaucoup 🙂

 

 

едит - отговориха ми бързо ОК, твърдо си работят между 10 и 17ч, в мапс е грешно, а на молбата ми за имейл за контакт и общи запитвания - да си прочета общите условия (които, разбира се, съм прочела, но си имам други въпроси)

 

 

Връзка към мнение

Свържи се по телефона, не си търси сама излишна работа.Дори наистина да са до 17.00 часа , което би било абсурдно точно за това летище , едва ли има рент-а-кар компания която да не е разработила начин за получаване на автомобил в извънработно време.

Ако пък нямат значи са боклучави и бягай далеч.

С Букинг примерно , като винаги имаш писмена комуникация,  да не би да имаш 100% гаранция че няма да останеш посред нощ на улицата ?

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 16 минути , stanimir каза:

С Букинг примерно , като винаги имаш писмена комуникация,  да не би да имаш 100% гаранция че няма да останеш посред нощ на улицата ?

така е, обаче обикновено това се случва с разни безименни апартаменти, а и задължително се свързвам директно с хотела да питам разни неща (ако ще и да са ми вече известни), дори само за да проверя нивото им на комуникация и колко са читави

.....

колкото и да е абсурдно, тия наистина работят само между 10 и 5 следобяд, и то в силен сезон 🙂

  • Шок 1
Връзка към мнение

Стандартен оглед при връщането на колата, очаквам бързо да отблокират гаранцията от 100 евро. Ако задържат тези цени, със сигурност ще ги ползвам и догодина за следващото издание на фестивала...

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

в резюме става ясно, че при нормално работно време за този тип бизнес, местонахождение на терминал и плащане на пълните застраховки, проблеми с компанията няма и е добър избор при конкурентна цена, при неизпълнение на тези условия обаче следва да се има няколко на ум.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 6 часа, antea каза:

в резюме става ясно, че при нормално работно време за този тип бизнес, местонахождение на терминал и плащане на пълните застраховки, проблеми с компанията няма и е добър избор при конкурентна цена, при неизпълнение на тези условия обаче следва да се има няколко на ум.

Принципно моят опит показва, че освен да се придържаме към реномираните рент-а-кар компании, дори още по-важно условие, е да се наема от компании с гише директно на терминала...

Връзка към мнение

днес наминах пак през сайта им и гледам, че са си написали ново работно време на NCE летището - Monday to Sunday: 7.30 am – 9:30 pm, така вече по- бива, в крайна сметка може и да ги ползваме

 

щото едни други герои от района с оригиналното име Rentacar (.fr), към които пренасочват Sicily By Car, ако искаш да букнеш през тях, както и често големите търсачки ги изкарват напред с ниски цени , пък си спазват разни обедни сиести и неделни почивчици, ще рече човек, че по милост си вършат бизнеса 🙂

  • Смея се 1
Връзка към мнение
  • 7 месеца по-късно ...

Та някой пробвал ли ги е?

В trusтpilot има доста лоши оценки за тях, но пък офисът им на летище Бергамо е с прилични оценки. Във всеки случай по-добри от реноминирани като Europcar and Herzt. 
"Логичният" избор за тази част на Европа избор - Goldcar искат по 50 евро на ден с пълна застраховка и не ги виждам като реална опция

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.