Прескочи до съдържание

Проблем а вероятен овърбукинг с BG air


Препоръчани мнения

Здравейте, дъщеря ми лети утре с BG air. Полетът е  в 7.10. Тази сутрин се опитахме да я чекираме към 7.50 през приложението им и й изписа, че чекирането / мястото не е потвърдено да се чекира утре на летището. Предполагам, че е овърбукинг, защото при симулация на ново закупуване излиза разпродаден.

Какво ще ме посъветвате да направя - по-ранно отиване утре на летището (колко по-рано), да им пиша/звъня ли днес има ли смисъл?

Ако наистина е овърбукнат какви са й правата, дължат обезщетение предполагам? Има опции за утре с прекачване за да стигне до крайната точка, но тя пътува за първи път сама, има много багаж, (част от) който може да се затрие по трасето, ако има прекачване. Може би, ако не я качат ще предпочетем да пътува дриг ден.

С какво да обоснова важността да пътува утре - има регистрационни дни в университета на 17 и 18 август и изобщо тях това интересува ли ги.

Билетът е закупен на 27.05 и е по младежка тарифа, ако това има значение. (Предполагам ,че практикуват овърбукинг, защото миналата седмица пътува другата щерка и на гейта й смениха мястото с ъпгрейд в бизнес класа.)

Предварително благодаря за съветите на включилите се!

Връзка към коментар
преди 17 минути , ESK каза:

Влезте в резервацията и симулирайте купуване на място за да видите има ли свободни места. Успех!

Горе съм писала, че излиза разпродаден, а при БГ еър не е възможно закупуване на място или поне аз не зная как. На другата дъщеря  при чекирането пишеше, че не е възможна смяна на място 😞

Връзка към коментар
преди 14 минути , bibi каза:

а при БГ еър не е възможно закупуване на място или поне аз не зная как.

Може да се купуват места. Влезте в резервацията и идете на "Управление на резервация" и от там на "Допълнителни услуги". При самото онлайн чекиране действително не може да се смени мястото, трябва предварително.

Screenshot from 2023-08-16 09-43-32.png

 

Иначе, колкото по-рано отиде, толкова по-добре. Ако има waiting list, ще е сред първите. Не пречи и да им пишете. В събжект на мейла слагате Urgent, за да знаят, че става въпрос за полет, който е след по-малко от 24 часа, евентуално да приоритизират вашия мейл (макар, че от личен опит знам, не работи много, много).

Връзка към коментар

Оправихме се ! Благодаря за съдействието. Оказа се, че при полета на връщане има промяна в часа на кацане с 5 мин, която не излиза (или дъщеря ми не е видяла) в мобилното приложение. След потвърждавана на промяната, успя да се чекира. Писах на мейла на съпорта и реагираха доста бързо.

Може би модератор да заключи/изтрие темата ?

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 11 минути , bibi каза:

Горе съм писала, че излиза разпродаден, а при БГ еър не е възможно закупуване на място или поне аз не зная как. На другата дъщеря  при чекирането пишеше, че не е възможна смяна на място 😞

Да. Извинявам се. По навик от нискотарифните написах. Пробвах сега с една резервация на БГ еър и не дава опция на места.

Връзка към коментар
преди 3 минути , bibi каза:

Оправихме се ! Благодаря за съдействието. Оказа се, че при полета на връщане има промяна в часа на кацане с 5 мин, която не излиза (или дъщеря ми не е видяла) в мобилното приложение. След потвърждавана на промяната, успя да се чекира. Писах на мейла на съпорта и реагираха доста бързо.

Може би модератор да заключи/изтрие темата ?

Супер! Като майка чудесно те разбирам. Радвам се, че всичко е приключило успешно! 

На добър час на дацата!

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.