Прескочи до съдържание

49 Euro билет продължава 49 Еuro Ticket geht weiter


Препоръчани мнения

За тези, които вече са се възползвали от офертите на Дойче бан - 9 евро през 2022 и 49 евро 2023 може би ще е интересно да знаят, че офертата за 49 евро месечна карта, която важи за цялата страна, ще важи до края на тази календарна година. По принцип офертата бе за 1 година - и трябваше да приключи този април, но вече е удължена. За следващата година все още не е ясно какво ще се случи.

Добре е да знаете:

- 49 евро карта ви дава възможност да пътувате надлъж и нашир из цяла Германия, но без ICE (бързите или експрес влакове) - т.е. може да ползвате само регионални влакове; поради липса на персонал все по-рядко ми се случва някой въобще да мине да провери дали имам билет, но съм убедена, че в ICE проверките са сериозни, така че не е добре да се рискува. Ако планувате между две провинции пътуване твърде е вероятно и никой да не провери, но е въпрос на късмет. На път за Залцург вече няколко пъти никой не ме е проверявал, но пък имаше паспортна проверка - също необичайно явление 🙂

- ако закупите такава карта то тя се смята за абонамент и трябва да подадете т.нар. Предизвестие (Kündigung), че прекратявате договора за следващия месец в противен случай ще ви бъдат изтеглени отново пари от сметката, т.е. - ако идвате през юни и закупите карта, то по-добре веднага пуснете предизвистие, че прекратявате абонамента.

- с 49 евро карта може да пътувате до редица съседки - например до Залцбург и Куфщайн, които са съседки на Бавария, но също и до Полша, Нидерландия, Люксембург, Белгия, Полша...

- 49 евро е добра опция да си организирате пътешествие в няколко държави. Така например кацане в Хамбург, оттам до Полша, Дания, Швеция или пък - кацане в Бавария, съчетаване с Австрия, Швейцария, Люксембург или Франция или още десетки възможности

- добре е да се знае обаче, че в момента Дойче бан изпитва големи затруднения с липсата на персонал и много често влакове се анулират или пък имат големи закъснения и винаги трябва да се предвижда евентуален по-голям толеранс при плануване, особено съчетано с други връзки независимо дали самолет или влак

 

Като цяло обаче това си остава една от най-добрите възможности досега да се пътува из страната, от която досега са се възползвали над 11 млн., които са на твърд абонамент. В това число съм и аз 😃 от Мюнхен отскачам до Залцбург толкова често, колкото някога от Пловдив до София с БДЖ 🙂

Ако имате въпроси съм на линия!

  • Харесвам 9
  • Благодаря 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.