Прескочи до съдържание

Кенийски авиолинии - новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 4 минути , margarettod каза:

И аз мисля така 🙂  Сега трябва да запълня празнотата с друго пътуване 🤣

И аз си отмених билета за Сейшели, защото новият обратен полет се застъпваше с моя командировка. Служебното пътуване не може да се отмени, отменям частното. Сега чакам парите си. 

Връзка към коментар
On 2/2/2024 at 5:12 PM, Дани Магелани said:

И аз си отмених билета за Сейшели, защото новият обратен полет се застъпваше с моя командировка. Служебното пътуване не може да се отмени, отменям частното. Сега чакам парите си. 

Как успяхте да отмените полета? При кенийците (аппа и сайта) изведнъж ми изчезна единия полет Махе > Найроби, в mytrip все още всичко изглежда ок. Пратиха ли ви мейл, че има промяна на полет или трябва да пиша до съпорта?

Връзка към коментар
преди 15 минути , sbosh11 каза:

Как успяхте да отмените полета? При кенийците (аппа и сайта) изведнъж ми изчезна единия полет Махе > Найроби, в mytrip все още всичко изглежда ок. Пратиха ли ви мейл, че има промяна на полет или трябва да пиша до съпорта?

От Mytrip ми дадоха 2 опции - отмяна или приемане на промените, а те не ме устройваха. Поисках отмяна. Писаха, че са задействали процедурата и до 15 дни трябва да получа  парите, без допълнителните плащания като застраховка и др.

 

Връзка към коментар
На 3.02.2024 г. в 19:58, sbosh11 каза:

Пратиха ли ви мейл, че има промяна на полет или трябва да пиша до съпорта?

Аз проверих сама моите полети в сайта / приложението на превозвача и поисках през чата на mytrip live agent. Първият път чаках около 30 мин и прекъснах. По-късно получих от тях мейл с две опции - за отмяна или промяна в резервацията. Свързах се втори път, като чаках около 40 мин и директно поисках отмяна. Получих мейл за задействаната процедура и сега чакам връщането на парите. От mytrip не съм получавала никакво известие за извършените от авиокомпанията промени.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 3.02.2024 г. в 21:18, Дани Магелани каза:

От Mytrip ми дадоха 2 опции - отмяна или приемане на промените, а те не ме устройваха. Поисках отмяна. Писаха, че са задействали процедурата и до 15 дни трябва да получа  парите, без допълнителните плащания като застраховка и др.

 

 

Платила съм 413 евро. Отговор от днес:

Обработихме вашето възстановяване на сумата от 394,54 EUR, която ще достигне до вашия акаунт в рамките на 5 работни дни. Моля, обърнете внимание, че спомагателните продукти като застраховка, седалки и чанти може да не подлежат на възстановяване.

Връзка към коментар
Преди 1 час, sbosh11 каза:

Някой знае ли дали наистина отпаднаха визите от януари за Кения?

Визите - да, но въпреки това се издава ЕТА (електронно разрешение за пътуване), което се заплаща. По спомени беше около 35 $. 

Връзка към коментар
преди 1 час, Яничка каза:

 

@desislavna в момента е там. Деси, ако имаш минутка да дадеш актуално инфо 🙂

Да, с електронно разрешително се влиза вече в Кения, като то се носи разпечатано. Трябва да се подадат документите най-малко 3 дни преди датата на влизане в страната. Има линк и повече информация в темата за визите за Кения.

На летището е малко мудна процедурата с паспортния контрол, защото взимат пръстови отпечатъци. Не видях транзитната зона, но на излизане няма нищо освен няколко магазина на мобилни оператори и пет стола. 

Ние в Найроби не сме се разхождали и дори не минахме през него, но съм чела отзиви за еднодневно сафари и бяха добри.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На 2.02.2024 г. в 14:37, margarettod каза:

днес реших да канцелирам и поискам пълно възстановяване на сумата

Току-що пoлучих мейл от mytrip за възстановяване на платената за билетите сума в пълния й размер от 644.46 EUR, които трябва да са налични в сметката ми до 5 работни дни. Имам и смс от банката за възстановяване на средства. Проверих - сумата е налична, но все още не е осчетоводена. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Обещах да ви държа в течение. Парите ми са възстановени в рамките на 5 работни дни и ги виждам в МС. Загубата ми е 40 лв. допълнителни услуги, които не се възстановяват. Нямам оплаквания от mytrip. За сега са коректни.

  • Харесвам 11
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Здравейте!

Имам нотификация за промяна на часа на първия от четирите полета до Мавриций с един час.  Мейлът е от Кения еъруейс,не от посредника. Не мога да разбера,имам ли възможност безплатно да сменя датите на полетите ( което ме устройва) и изобщо направо с авиокомпанията да комуникирам или трябва да изчакам да ми пишат от  mytrip com. С оглед на цените на билетите, изобщо добра идея ли е да пиша на авиокомпанията?

Връзка към коментар
преди 5 часа, mamaivy каза:

Здравейте!

Имам нотификация за промяна на часа на първия от четирите полета до Мавриций с един час.  Мейлът е от Кения еъруейс,не от посредника. Не мога да разбера,имам ли възможност безплатно да сменя датите на полетите ( което ме устройва) и изобщо направо с авиокомпанията да комуникирам или трябва да изчакам да ми пишат от  mytrip com. С оглед на цените на билетите, изобщо добра идея ли е да пиша на авиокомпанията?

При мен уведомяването и всички действия бяха от  mytrip. Не бяха склонни на промени по мое желание. Или приемам предложеното от тях или канселирам. Избрах второто. Парите дойдоха бързо.

Връзка към коментар

При мен пък също имаше промяна в разписанието и веднага на 12.01 получих известие директно от кенийците. А познайте, кога получих известие от Budgetair? Едва вчера - 28.02!!! Първо си помислих, че има втора промяна, ама не - всички часове са както при известието от авиокомпанията. Та така де, явно при всеки е различно 🙂

 

Връзка към коментар

Благодаря за отговорите.

Сега загледах обстойно мейла и видях следното:

           IMPORTANT INFORMATION ABOUT YOUR TRIP THE AIRLINE HAS
           CHANGED THE TIME OF YOUR FLIGHT. PLEASE CONTACT US WITHIN
           5 DAYS IF THE NEW FLIGHT SCHEDULE DOES NOT SUIT YOUR NEEDS.

Значи ще пробвам да видя какво ще кажат. От друга страна в сайта на Kenya airways  има посочени контакти в България. Някаква идея дали ще могат да ми съдействат?

 

Screenshot_2024-02-28-19-26-16-267_com.android.chrome.jpg

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 28.02.2024 г. в 19:30, mamaivy каза:

Благодаря за отговорите.

Сега загледах обстойно мейла и видях следното:


           IMPORTANT INFORMATION ABOUT YOUR TRIP THE AIRLINE HAS
           CHANGED THE TIME OF YOUR FLIGHT. PLEASE CONTACT US WITHIN
           5 DAYS IF THE NEW FLIGHT SCHEDULE DOES NOT SUIT YOUR NEEDS.

Значи ще пробвам да видя какво ще кажат. От друга страна в сайта на Kenya airways  има посочени контакти в България. Някаква идея дали ще могат да ми съдействат?

 

Screenshot_2024-02-28-19-26-16-267_com.android.chrome.jpg

Аз също имам такова съобщение 

 mamaivy може ли да споделиш свърза ли се с представителите Kenya airways и какво е развитието  по казуса , един час промяна не ме притеснява но бих искала да знам какви са ми опциите. Благодаря 

Връзка към коментар
преди 11 часа, kadmira каза:

Аз също имам такова съобщение 

 mamaivy може ли да споделиш свърза ли се с представителите Kenya airways и какво е развитието  по казуса , един час промяна не ме притеснява но бих искала да знам какви са ми опциите. Благодаря 

Засега нямам опции. Свързах се с представителството в Бг и очаквам отговор. Жената,с която говорих е изключително любезна ,изпратих мейл с подробности и ще ме информира какво може да се направи. Като имам яснота,ще споделя. От mytrip информация нямам.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Имам въпрос 🙂 Още от закупуването на билета имам надпис, който стои, че трябва да потвърдя нещо си (оградила съм го). Става въпрос за чекирането преди полета ли или нещо друго? Като натисна на линка "повече информация" ме праща на начална страница.

Екранна снимка 2024-03-02 111117.jpg

Връзка към коментар
На 2.03.2024 г. в 11:14, saved_ каза:

Имам въпрос 🙂 Още от закупуването на билета имам надпис, който стои, че трябва да потвърдя нещо си (оградила съм го). Става въпрос за чекирането преди полета ли или нещо друго? Като натисна на линка "повече информация" ме праща на начална страница.

Екранна снимка 2024-03-02 111117.jpg

Мисля, че е за чекирането. Друго и аз не намерих, а ако е нещо различно - лошо, че летим в неделя и нищо никъде не съм потвърдила. 😁😁😁

Но пък информацията за чекирането нищо за 7 дни не споменава. 
 

IMG_5381.jpeg

Връзка към коментар
преди 3 минути , kavesy каза:

Мисля, че е за чекирането. Друго и аз не намерих, а ако е нещо различно - лошо, че летим в неделя и нищо никъде не съм потвърдила. 😁😁😁

Но пък информацията за чекирането нищо за 7 дни не споменава. 
 

IMG_5381.jpeg

Да, разбирам, че и на теб ти излиза същия надпис, както при мен, така ли?

Ще очаквам с нетърпение да пишеш, че всичко е минало без проблем.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

според мен не е за чекирането, някои по-апокрифни авиолинии искаха така да се потвърждава предварително и съобщението е останало кой-знае от кога и вече не е валидно, още повече ако линка не работи

може да звъннете да сте сигурни

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Аз  влизам само да кажа,че вече повече от две седмици нямам отговор на запитването си за променените ччасове до Kenya airways. Нито от българските представители,нито през контактната им форма. Малко разочароващо.

  • Замислям се 2
Връзка към коментар

И на мен ми промениха Мавриций с по час, но за такива дребни промени надали въобще се занимават или ще дават вариант за про-/отмяна. Прилича ми на разлика от лятното часово време в Европа, каквото в Кения няма. Даже гледам ми стои в профила, че съм приела промените, а това не съм правила. :smile3:
Ако не забравя, след края на март ще погледна във флайтрадар дали точно тогава полетът от CDG е с час по-късно (чисто да си потвърдя за себе си теорията за смяната на времето). Кацането на LHR също е изтеглено с час.

Свързващи билети и аз си купих вече, не за 10€ както ми бяха последните свързващи, но бива. Имам нощувка някъде в Париж и на връщане стоп с нощувка в Найроби. Този стоп е защото се падаха три полета за денонощие, а след подобен опит миналия месец отказвам вече такива.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
На 2.03.2024 г. в 11:14, saved_ каза:

Имам въпрос 🙂 Още от закупуването на билета имам надпис, който стои, че трябва да потвърдя нещо си (оградила съм го). Става въпрос за чекирането преди полета ли или нещо друго? Като натисна на линка "повече информация" ме праща на начална страница.

Екранна снимка 2024-03-02 111117.jpg

Няма нищо притеснително. Питах кенийците днес и изненадващо ми отговориха на мейла след няколко часа:

1938287765_Screenshot2024-03-16192605.jpg.c21fac928bd3a8ff1e8ea170c46c6592.jpg

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Някой летя ли я вече тази промоция?

Имам конкретен въпрос,свързан с летището Найроби.

След като не получих никакъв отговор от Customs care във връзка с промените на часовете, приемам  че времето за свързващия ни полет е 1 ч.и50 Мин. Идея нямам дали ще ни стигне. По спомен минималното време за това летище е 50 Мин. От известно време следя полетите от Париж и си излитат и кацат почти на време. Ще ми е много полезно ако някой е минал от там да сподели. Багаж няма да имаме. Гледам,че има някакви фирми, които предлагат услуга съпорт от самолета до следващия гейт на цена 20-30 $, но пък ако ще успеем сами,с удоволствие ще инвестираме доларите в нещо друго.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.