Прескочи до съдържание

Кенийски авиолинии - новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 10 минути , Argentique каза:

Влязох вкъщи точно 48 часа след излизането от последния апартамент на Мавриций. :dance4:
Всичко мина по план и даже си хванах влака за Лутън, за който бях купила предварително билет за никакви пари.

За закъснението на отиване забравих още на острова, лоши неща не държа.

И на мен ми пратиха днес напомняне да си търся правата.

 

Screenshot(1).png.4c02289c192609dcba5bbfb6d37c1a0d.png

 

Screenshot(2).png.4c0ddbe3626ce5aa7eebab29c110bd62.png

 

Като намеря време, ще е заема. 🙂 Иначе от горния мейл директно праща към завеждане на случай в Airhelp.

 

Междувременно, ще се радвам @ivan69 да каже къде е подавал иск за закъснелия си полет.

 

Не съжалявам за нищо, даже като тегля чертата – всичко мина повече от добре. :smile:

 

Чакам кенийците да отговорят, 2 месеца е срока, после нидерландското гва. Посредници не ползвам, след като след 3 дни ще станат 2 години от закъснял полет на уиз, даден на аероиск......

Връзка към коментар
преди 20 минути , ivan69 каза:

Чакам кенийците да отговорят, 2 месеца е срока, после нидерландското гва. Посредници не ползвам, след като след 3 дни ще станат 2 години от закъснял полет на уиз, даден на аероиск......

Бъди по конкретен.

На кой мейл на кенийците писа?

Аз писах на този - customer.relations@kenya-airways.com

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Изглежда, че кенийците ще платят обещетение за полета от Лондон до Мавриций 

Thank you for bringing your claim to our attention regarding the above delayed flight. We understand that flight disruptions can be frustrating and we are committed to ensuring that our customers receive the compensation they are entitled to under EU regulations.

We have carefully reviewed your claim and are pleased to inform you that you are eligible for compensation for the delay. Pursuant to EU regulations, you are entitled to compensation of up to EUR 600/ GBP 520 per person for the inconvenience caused by the delay.

We will process your claim as soon as we have all the documents necessary to initiate the payment. Complete attached forms and share them together with copy of your passport. (Type in, hand written not acceptable and please share back in pdf format)

Alternatively we can give a travel voucher of EUR 800/ GBP 700.

The Travel Voucher;

- Is valid for 1 year from the date of issue.

- It can be used to purchase a ticket, top-up for a ticket, pay for excess baggage, or upgrade from Economy to Business class, so long as the value on it is equivalent to the upgrade amount.

- It is to be redeemed at any Kenya Airways sales office or our contact Centre on KQ fully operated flight.

- I can be gifted to a friend or a family member before issuance. 

Let us know which one is amicable to you. 

Regards,

  • Харесвам 5
  • Браво 6
Връзка към коментар
Георги Матеев

@Branko в никакъв случай не се навивай за ваучер. Имах такъв преди няколко години, не може да се ползва онлайн, а в кол центъра вечно имаше проблем с него, та накрая с 300 зора успях да го ползвам на място в дубайския офис на Kenya Airways. Стискам палци да не мотаят много обезщетението.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , Георги Матеев каза:

@Branko в никакъв случай не се навивай за ваучер. Имах такъв, не може да се ползва онлайн, а в кол центъра вечно имаше проблем, та накрая с 300 зора успях да го ползвам на място в дубайския офис на Kenya Airways. Стискам палци да не мотаят много обезщетението.

Дори не си го и помислям 🙂

Ще чакам да платят и ще се пробвам и за другата отсечка

Ако не , ще тествам през револют застраховката

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
9 minutes ago, Branko said:

Alternatively we can give a travel voucher of EUR 800/ GBP 700

Аз пък още сънен прочетох alternatively  като additionally и си викам 'край, бранката захлебѝ. Вечно перпетуум мобиле с кенийците - полет -закъснение 1-2 дни - 600Е + ваучер, repeat.'

  • Харесвам 1
  • Смея се 8
Връзка към коментар
преди 1 час, Branko каза:

Изглежда, че кенийците ще платят обещетение за полета от Лондон до Мавриций 

 

Thank you for bringing your claim to our attention regarding the above delayed flight. We understand that flight disruptions can be frustrating and we are committed to ensuring that our customers receive the compensation they are entitled to under EU regulations.

We have carefully reviewed your claim and are pleased to inform you that you are eligible for compensation for the delay. Pursuant to EU regulations, you are entitled to compensation of up to EUR 600/ GBP 520 per person for the inconvenience caused by the delay.

We will process your claim as soon as we have all the documents necessary to initiate the payment. Complete attached forms and share them together with copy of your passport. (Type in, hand written not acceptable and please share back in pdf format)

Alternatively we can give a travel voucher of EUR 800/ GBP 700.

The Travel Voucher;

- Is valid for 1 year from the date of issue.

- It can be used to purchase a ticket, top-up for a ticket, pay for excess baggage, or upgrade from Economy to Business class, so long as the value on it is equivalent to the upgrade amount.

- It is to be redeemed at any Kenya Airways sales office or our contact Centre on KQ fully operated flight.

- I can be gifted to a friend or a family member before issuance. 

Let us know which one is amicable to you. 

Regards,

Мерси за инфото, пуснах клейм и на този мейл, дано платят, пиши как се развиват нещата.

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
На 5.06.2024 г. в 21:53, Branko каза:

Изглежда, че кенийците ще платят обещетение за полета от Лондон до Мавриций 

 

Да споделя, че кенийците преведоха и парите са вече в евровата ми сметка в TBI 😊

  • Харесвам 7
  • Браво 10
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 1 час, Branko каза:

Да споделя, че кенийците преведоха и парите са вече в евровата ми сметка в TBI 😊

Мен пък ме отсвириха, може ли малко повече информация как протече кореспонденцията. Може и на лични.

Връзка към коментар
преди 3 минути , Argentique каза:

А, що на лични? И аз искам да знам. :smile:
На мен нищо не ми викат засега, но писах на 3 юни. 

Мен си ме отсвириха за 24 часа на мейла дето @Branko е писал. Любезно, но ме отсвириха, нека @Branko пише какво им е писал...

Връзка към коментар
преди 6 минути , ivan69 каза:

Мен пък ме отсвириха, може ли малко повече информация как протече кореспонденцията. Може и на лични.

Нищо специално. Писах им на мейла, който споделих по горе. Пратиха ми служебен отговор , че случая е заведен под номер # , но цифри нямаше. Писах им още два пъти в отговор на този мейл, че нямам номер след # . Последващия отговор от тях беше, че са разгледали случая и имам право на компенсация. Имаше прикрепени два файла за попълване , които изпратих . Отговора  им преди седмица беше, че са получили необходимите данни и ще изплатят до 30 дни компенсацията. Но платиха доста преди срока 

преди 3 минути , ivan69 каза:

Мен си ме отсвириха за 24 часа на мейла дето @Branko е писал. Любезно, но ме отсвириха, нека @Branko пише какво им е писал...

Какво значи отсвирили? Какво отговориха?

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , Branko каза:

Нищо специално. Писах им на мейла, който споделих по горе. Пратиха ми служебен отговор , че случая е заведен под номер # , но цифри нямаше. Писах им още два пъти в отговор на този мейл, че нямам номер след # . Последващия отговор от тях беше, че са разгледали случая и имам право на компенсация. Имаше прикрепени два файла за попълване , които изпратих . Отговора  им преди седмица беше, че са получили необходимите данни и ще изплатят до 30 дни компенсацията. Но платиха доста преди срока 

Какво значи отсвирили? Какво отговориха?

Dear Ivan,

Thank you for contacting Kenya airways .The booking shared is already utilized to travel hence it is not possible to refund .Should you need further assistance do not hesitate to contact us .

Regards ,

Juliet 

Връзка към коментар
преди 2 минути , ivan69 каза:

Dear Ivan,

Thank you for contacting Kenya airways .The booking shared is already utilized to travel hence it is not possible to refund .Should you need further assistance do not hesitate to contact us .

Regards ,

Juliet 

Не знам какво си им писал, аз исках компенсация за закъснялия полет на отиване само. Описах всичко , сложих номера но полети, номера на билети и резервации и т н

Ама ти свикна да ти дават турците парата на момента и мислиш, че всички ще са така.

Ръчкай ги и досаждай

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И аз нямам референтен номер, сега видях и ги ръчнах.

Но им написах ферман с цитиране на точки от Регламента :biggrin: и даже ги заплаших с Direction Générale de l’Aviation Civile, щото от Париж летях.

Мислех, че си се чака.

Сега редовно ще им пиша, не ми пречи. :biggrin:

 

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 2 минути , Branko каза:

Не знам какво си им писал, аз исках компенсация за закъснялия полет на отиване само. Описах всичко , сложих номера но полети, номера на билети и резервации и т н

Ама ти свикна да ти дават турците парата на момента и мислиш, че всички ще са така.

Ръчкай ги и досаждай

Ми всичко си бях описал, полет, закъснение, явно ме мотаят, довечера от компа ще продължа да досаждам пусни тука твоя мейл, който си пратил, явно работи

преди 7 минути , neuromancer каза:

Те не са разбрали какво си писал. Демек иска да каже, че си летял и затова няма да ти върнат парите от билета.

Да знам, ще им досаждам пак.

Връзка към коментар

Как успяхте да преодолеете това и да ви пишат без участието на агента?

 

Thank you for contacting Online refund team.
 
Kindly engage your travel agent for your refund request as refund is initiated from point of ticket issuance.
 
Thank you for choosing Kenya Airways.
Връзка към коментар
преди 1 час, aladinoplus каза:

Kindly engage your travel agent for your refund request as refund is initiated from point of ticket issuance.

Вие искате да си възстановите сумата за билет (refund request), който няма да ползвате в бъдеще или който не сте могли да ползвате заради кенийците, или искате компенсация?
 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 29.05.2024 г. в 17:09, Branko каза:

Бъди по конкретен.

На кой мейл на кенийците писа?

Аз писах на този - customer.relations@kenya-airways.com

Напомням ти това.

Че понякога е важно да споделиш, както и за теб в момента

Преди 1 час, ivan69 каза:

Пратиха ми 2 форми, за попълване, освен тях, нещо друго трябва ли, @Branko?

Не, само това е

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 1 минута , Branko каза:

Напомням ти това.

Че понякога е важно да споделиш, както и за теб в момента

Не, само това е

Е аз писах вече, че ползвам мейла който ти даде, благодаря!

Връзка към коментар
преди 9 минути , ivan69 каза:

Е аз писах вече, че ползвам мейла който ти даде, благодаря!

Не

Писа, че пращаш и на мейла, който дадох

А на кой ти си пратил първо , не пожела да споделиш

Както и да е.

Щом си стигнал до тази стъпка, ще ти платят

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.