Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 7 минути , Георги Матеев каза:

 

Наистина не знам защо се внушава, че за този план остават едва ли не огризките. Места определено има предостатъчно. В чест на истината през годините съм виждал изключително малко наистина разпродадени полети, осообено пък 3 дни по-рано - случвало се е само на няколко супер пикови дати в годината. Дори в момента си направих експеримент и потърсих 5-6 популярни маршрута за следващите 3 дни - всички до един бяха налични за резервация, въпреки че е топ сезон. Разбира се, не твърдя, че няма да има и засечки понякога, но това ще е по-скоро изключение и ще е разумно на фона на цялото спестяване.

 

Та лично аз не виждам никакъв проблем с ласт минит резервациите.

 

Иначе за себе си направих сметката, че в най-минималния случай за тези 12 месеца ще имам поне 100 отсечки с Уиз, което в моя случай прави средна цена от 15 евро на отсечка. Което ще рече, например, София-Абу Даби-Малдиви и обратно за 60 евро. Нямам какво повече да желая.

 

Изобщо не става въпрос за огризки. По полетите "огризки" ще продължи да си има свободни места. Идеята ми е, че ако програмата им се развие, т.е. освен първоначалните 10 хиляди се присъединят още 20 (доста пожелателно според мен, промоционалната цена създава елемент на дефицитна стока), кандидатите ще превишават местата. Точно това целят и Уиз - това е вариантът, в който те извличат максимална печалба. В тоя ред на мисли, печеливши ще са винаги тези с бърза реакция, а най-малко печеливши (да не ги наричамев губещи) - тези с най-бавна, за които понякога няма да има места.

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Връзка към коментар

Промотата на Expedia навремето доказаха че тук има достатъчно хора с бърза реакция , а чужденците нека се спасяват както могат 🙂

Кьорав карти не играе и т.н.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 18 минути , Георги Матеев каза:

 

 

Иначе за себе си направих сметката, че в най-минималния случай за тези 12 месеца ще имам поне 100 отсечки с Уиз, което в моя случай прави средна цена от 15 евро на отсечка. Което ще рече, например, София-Абу Даби-Малдиви и обратно за 60 евро. Нямам какво повече да желая.

 

@Alexander вчера мислех точно същото за тези точки. Очевидно авиокомпанията си запазва някакво право на контрол, което е напълно нормално, и с този план надали ще можем да купуваме 400-еврови билети за по €10. Но също така мисля, че в 90% от случаите схемата ще работи в наша полза.

сега погледнах примерно в 3-дневния хоризонт - Малдиви-Абу Даби е 420 евро, и ти предполагаш, че хем ще можеш да го купиш за 10 евро, хем че е вероятно да не се окажеш eligible при такава цена? аз отлично знам, че ти ще намериш как да се върнеш и от там :smile: но и рискът да се заседне някъде не е малък

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Програмата обслужва доста ограничен кръг лица: хем пътуващи самостоятелно, хем имащи гъвкавост и не зависещи от отпуски и точни дати. Въпреки големия наплив вчера, като гледам към момента, има изчерпани едва няколко летища от многото, които можеш да посочиш като основни. Не, че даже имам идея как точно посочването на 'основно' летище може да ограничи или влияе на това какви отсечки ще купуваш после (може би това е идеята на Wizz). И мен ме сърбят ръчичките, сравнително изкусително е, заради сериозно орязаните им полети от Черноморието и доста раздутите им покрай това цени. Но от друга страна точно заради това орязване пък няма избор на дестинации, не става примерно за спонтанни уикенд пътувания, а и полетите са си доста пълни и с малко свободни места. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Колкото повече го мисля и се навия се сещам как трябва да летя от Т1 и по повечето маршрути от Бг и с цялата ма'ала и ентусизма ми секва.

От друга страна ми се върти една откачена идея да не си направя еднa обиколка първо до Мадейра и после до Средна Азия и обратно и такъв пас би бил супер, но ще трябва да го правя сам...

Когато добавяш багажи могат ли поне те да се плащат с уизз точки?

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

По навик преди полет разцъквам алтернативните маршрути в случай, че полета ни е отменен. Без да се правя на статистик за поне 95% от полетите има места 6-7 часа преди часа на излитане. Реално пиковия период за повечето дестинации са 3те летни месеца, Коледа ,НГ, Великден и евентуално някой друг национален празник. Като изключим няколко обичайно натоварени линии през останалото време едва ли самолетите са пълни на макс. Затова не вярвам да има чак такъв недостиг на свободни места и то 72 часа преди полет. Напливът ще е около уикендите.

Друг е въпросът, че вроденото  балканско подозрение ми навява мисли, че Уиз може да прибягват до мизерии - за профил без членство да излизат места на мега високи цени, а за тези с членство да излиза, че няма места. Но да не им даваме идеи предварително.

Определено интересна оферта, не само за луди пътешественици, но и за хора, които живеят в чужбина и искат по-често да виждат близките си. А това, че обхваща цялата Уиз мрежа е повече от подарък. Според мен тепърва ще става популярна, защото малко хора в момента са разбрали какво точно им се предлага.

От друга страна, 1000лв на Уиз не всеки е готов да даде предвид имиджът им в последните години. Може промоцията да е и тестване на доверието към тях.

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

Не че имам големи наблюдения, но съм купувал Лондон - София в последния момент преди Коледа и места имаха само Уиз (то иначе нямаше да избера тях). Смятам, че места 3 дена предварително все ще се намерят за един магеланец ако не, следващия полет или нещо с прекачване.

Ако сте семейство 3-4 офертата не е за вас.

Връзка към коментар

основните притеснения в reddit са точно това, понеже се е случвало с други компании подобно

image.png.70eb6c697b4cb491055dec1746b11d6b.png

 

както и че таксата от 10 евро може да бъде променяна по усмотрение на Wizz, и неяснотата дали определеното airport of preference би могло да окаже влияние върху отсечките, които са достъпни за избор

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

А някой ще каже ли закупил вече как се разграничава от дискаунт членството. Примерно ако искам да купя полет за утре има опция да избереш с какво членство ще ползваш ли още повече ако вземам и за други.

Връзка към коментар
преди 23 минути , valentin_st каза:

Не мога да разбера, само на мен ли ми изкарва проблем при плащането, дори 2 различни карти вкарах. На някой друг случило ли му се е?

 

image.png.34b4ad7749b57e05f73ce9d59b919dd0.png

И при мен беше така с две различни карти от Fibank. След това си вкарах от Revolut и нямаше проблеми.

Връзка към коментар
преди 13 минути , Ovcharski каза:

И при мен беше така с две различни карти от Fibank. След това си вкарах от Revolut и нямаше проблеми.

Много странно, едната ми е на ДСК (дори е Wizz), другата на Пощенска. Явно нещо не им работят плащанията читаво

Връзка към коментар

При няколко десетки (да не казвам сто и отгоре) полета за година просто е неизбежно Wizz да реализират няколко солидни закъснения. Почти със 100% увереност твърдя , че пасовете ще излязат безплатни и дори ще носят печалба.Тия тук после ще се хвалят , а другите само ще им цъкат ръкопляскащи емотикони.

  • Харесвам 4
  • Смея се 1
Връзка към коментар
15 minutes ago, valentin_st said:

Много странно, едната ми е на ДСК (дори е Wizz), другата на Пощенска. Явно нещо не им работят плащанията читаво

Аз платих с ДСК Wizz преди около час и половина и мина. Така че пробвай пак - би трябвало да стане.

След това от ДСК звъняха да проверяват плащането - не ми се беше случвало досега.

Връзка към коментар
преди 4 минути , stanimir каза:

При няколко десетки (да не казвам сто и отгоре) полета за година просто е неизбежно Wizz да реализират няколко солидни закъснения. Почти със 100% увереност твърдя , че часовете ще излязат безплатни и дори ще носят печалба.Тия тук после ще се хвалят , а другите само ще им цъкат ръкопляскащи емотикони.

Нищо няма да им цъкам, а ще си гриза ноктите от яд.:wink:

  • Харесвам 2
  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 23 минути , stanimir каза:

При няколко десетки (да не казвам сто и отгоре) полета за година просто е неизбежно Wizz да реализират няколко солидни закъснения.

E, то ако пътуваш няколко десетки полета за година, ще има няколко солидни закъснения (и съответно обезщетения), без значение дали имаш този пас или не. :smile3:

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
14 minutes ago, Фил said:

E, то ако пътуваш няколко десетки полета за година, ще има няколко солидни закъснения (и съответно обезщетения), без значение дали имаш този пас или не. :smile3:

Пасът обаче малко или много те "връзва" да летиш доста повече с Wizz 😉

Връзка към коментар

ами и за тях трябва да има изгода все пак 😀

на мен ми е интересно дали някой от Уиз все пак се е сетил за закъсненията и компенсациите😀

Връзка към коментар
преди 5 минути , neuromancer каза:

ами и за тях трябва да има изгода все пак 😀

на мен ми е интересно дали някой от Уиз все пак се е сетил за закъсненията и компенсациите😀

Дали са взети в предвид в калкулацията на цената ли ?  

За мен е по-интересно , какъв е процента на хората купуващи билети в последните три дни , защото, ако запълнят полета с пътници имащи пасове, ще се лишат от прихода идващ точно от тези клиенти, които плащат високи суми за билети в последния момент. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

ами горната сметка - две закъснения по къси полети и паса се компенсира

а ако човек пътува десетина пъти, при текущите обстоятелства няма да мине без закъснения

 

традиционните авиокомпании раздават излишните места на лоялни клиенти, с мили, ъпгрейд... , не срещу 500 евро 😀

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 11 минути , Tesh каза:

защото, ако запълнят полета с пътници имащи пасове, ще се лишат от прихода идващ точно от тези клиенти

Няма да го запълнят. Те имат статистика за полетите кога и колко се пълнят и ще оставят свободни места за купуващи скъпи билети, а ако има допълнителен брой свободни над обичайното, ще ги пускат на нас. Най-вероятно в последните часове преди полета, ще се взима най-лесно място с пасс.

 

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 5 минути , neuromancer каза:

ами горната сметка - две закъснения по къси полети и паса се компенсира

а ако човек пътува десетина пъти, при текущите обстоятелства няма да мине без закъснения

 

традиционните авиокомпании раздават излишните места на лоялни клиенти, с мили, ъпгрейд... , не срещу 500 евро 😀

.чак да ги раздават... това, че ти дават възможност да ги вземеш с мили, те тези мили не са без пари, а и в повечето програми вече има такива такси, че може да е и да са 500 евро при двупосочен на Луфтханза например 😄 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.