Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 2 минути , boogy83 каза:

Няма да го запълнят. Те имат статистика за полетите кога и колко се пълнят и ще оставят свободни места за купуващи скъпи билети, а ако има допълнителен брой свободни над обичайното, ще ги пускат на нас. Най-вероятно в последните часове преди полета, ще се взима най-лесно място с пасс.

 

 

100% са стъпили на статистиката, но как системата, ще разграничава, кой е с пас и кой не. Ако има места, ще може да се купят от всички.

Връзка към коментар
преди 34 минути , neuromancer каза:

ами и за тях трябва да има изгода все пак 😀

на мен ми е интересно дали някой от Уиз все пак се е сетил за закъсненията и компенсациите😀

 

А може това да е целта. Примерно очертават се дни със закъснения - и БАМ, за тия с билети по 9 евро места няма, не стига, че не плащат, ами искат да трупат капитал на гърба на компанията. :crazy:

Възможно е това да е начин да насочат пътници към по-слабо затоварените им линии, където има системно свободни места и с изгодна цена да дръпнат още някой лев.

Връзка към коментар
преди 18 минути , neuromancer каза:

ами горната сметка - две закъснения по къси полети и паса се компенсира

а ако човек пътува десетина пъти, при текущите обстоятелства няма да мине без закъснения

Съотношението на броя на полетите и закъсненията не може да се прогнозира.

Миналата година при 42 полета имам 0 за компенсация, тази от 33 - само Кения. 🙂

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 19 минути , Jorro каза:

.чак да ги раздават... това, че ти дават възможност да ги вземеш с мили, те тези мили не са без пари, а и в повечето програми вече има такива такси, че може да е и да са 500 евро при двупосочен на Луфтханза например 😄 

Ах, не ми припомняй, до миналата година не плащах такива такси, за момент бях забравил

То и сега може без, трябва да сменя направлението от Европа към Щатите 

Връзка към коментар

Не винаги дават без “бой” компенсация. Ето сега ми се инатят😄. Половин ден ми отнеха оплакванията за трима души - компенсация и отделно нощувка/храна. Днес от 4 часа се мъча да си направя електронна идентификация за услугите на испанското ГВА. Отделно от 2023 г. процедурата им е по-друга - доброволно решаване на спорове. Хайде време и да чета. Друг почивен ден ще отделя на самата жалба. Мисля, че малцина пътници от закъснелия ни полет ще се занимават да спорят след първоначалния отказ на Уиз🙂

Хайде купувайте от новото членство, че да трупат средства, поне за липсващата грижа по-бързо да ми върнат парите😄

  • Харесвам 1
  • Смея се 7
Връзка към коментар

И на мен Уиз ми отказаха компенсация и след това опитах с италианското ГВА, но като не ми даде възможност да се регистрирам с моя адрес реших да не губя повече време и го пуснах през Аероиск. По-добре нещо отколкото нищо :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На мен откакто ми откраднаха безцеремонно 600 евра, тия съм ги зачеркнал с дебел шрифт. Изроди мръсни.

Освен ако няма друга алтернатива, едва ли ще ги и ползвам. Не че това ви интересува, ама да си поплача😁

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Не ги мислете Уиз, те са си вързали гащите тук според мен и няма да са на загуба от този пас, имат прекалено голям контрол. 

Първо, че може да се взима билет само 3 дни преди полет, така ще си запълнят свободните места, които така или иначе имат по време на полетите си.

Второ, според мен полетите с пас ще се взимат по някакъв друг начин, през отделно създадения сайт, а не през основния където се плаща с кредити или карта.

 

Това ще им даде възможност да "отварят" места за пасовете колкото и когато преценят, винаги може да си оставят буфер от 1%-2% от капацитета на полет за хора, които са готови да платят много в последния момент. Няма да се оставят всичко да се запълни от хора с пасове и някой да не може да си плати. 

Ще е интересно горното твърдение да се провери с няколко опити за резервация в рамките на 24ч преди полет когато цената е 300-400 евро. Няма да се изненадам ако се получи така, че с пас излиза, че не може да се вземе билет, а пък с карта може... ще видим 🙂

 

 

  • Харесвам 9
Връзка към коментар
преди 3 минути , П.Кръстев каза:

Не ги мислете Уиз, те са си вързали гащите тук според мен и няма да са на загуба от този пас, имат прекалено голям контрол. 

Първо, че може да се взима билет само 3 дни преди полет, така ще си запълнят свободните места, които така или иначе имат по време на полетите си.

Второ, според мен полетите с пас ще се взимат по някакъв друг начин, през отделно създадения сайт, а не през основния където се плаща с кредити или карта.

 

Това ще им даде възможност да "отварят" места за пасовете колкото и когато преценят, винаги може да си оставят буфер от 1%-2% от капацитета на полет за хора, които са готови да платят много в последния момент. Няма да се оставят всичко да се запълни от хора с пасове и някой да не може да си плати. 

Ще е интересно горното твърдение да се провери с няколко опити за резервация в рамките на 24ч преди полет когато цената е 300-400 евро. Няма да се изненадам ако се получи така, че с пас излиза, че не може да се вземе билет, а пък с карта може... ще видим 🙂

 

 

Това не могат да го реализират, против установените законови уредби на ЕС е. 

Връзка към коментар
преди 3 минути , П.Кръстев каза:

Ще е интересно горното твърдение да се провери с няколко опити за резервация в рамките на 24ч преди полет когато цената е 300-400 евро. Няма да се изненадам ако се получи така, че с пас излиза, че не може да се вземе билет, а пък с карта може... ще видим 🙂

Аз също си мисля, че това ще стана точно така с техните схеми ще измислят нещо, както примено, като се чекирам и сме двама примерно и реша да сменя на единия мястото да е до другия ми дава, че е заето, а като тръгна да купувам нов билет същото това място мога да си го избера.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , Tesh каза:

Това не могат да го реализират, против установените законови уредби на ЕС е. 

защо да не може, и сега има различни тарифи, да не говорим за различните цени на багаж примерно през апп или сайт...

revenue и award при другите компании

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 6 минути , Captain45 каза:

И на мен Уиз ми отказаха компенсация и след това опитах с италианското ГВА, но като не ми даде възможност да се регистрирам с моя адрес реших да не губя повече време и го пуснах през Аероиск. По-добре нещо отколкото нищо 🙂

Аз ще почовъркам още сама. Иначе процедурата на испанците е интересна. Ако разрешат спора в твоя полза, АК има едномесечен срок да изпълни решението доброволно. Ако не, можеш да искаш изпълнение от съда въз основа на това решение.
Накрая може и аз да прибегна до Аероиск, защото не се виждам самозащитаваща се в испански или румънски съд🙂

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 минути , neuromancer каза:

защо да не може, и сега има различни тарифи, да не говорим за различните цени на багаж примерно през апп или сайт...

revenue и award при другите компании

За различни цени през  app и сайт не е проблем. И двете ги има за всички потребители. Тук говорим конкретно едно нещо да важи за едни , а за други не. 

Ако в ОУ на паса го няма изрично написано, нямат право да го правят. 

Връзка към коментар
преди 9 минути , Tesh каза:

Това не могат да го реализират, против установените законови уредби на ЕС е. 

Кое? 

Все едно не сме ги хващали (многократно) как едно и също нещо го продават на различни цени. Флекс ако съм инкогнито и не в профила си - 6 евро, priority пак по-евтинo ако си "скрит гост". Ако си вляза в профила, в който уж имам Wizz Discount и трябва да летя на по-добра цена с по-ниска цена за багаж, ми дава по-скъпо "priority" и флекс на 12 евро. Онези 10, дето уж ги пестя заради WDC реално ги плащам от другите услуги, които обезмислят наличието на първото. 

 

Какво пречи да пише, че няма места, а като влезеш от друг профил, без да си all you can fly, да се окаже, че места има? 

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , stormbringer каза:

Кое? 

Все едно не сме ги хващали (многократно) как едно и също нещо го продават на различни цени. Флекс ако съм инкогнито и не в профила си - 6 евро, priority пак по-евтинo ако си "скрит гост". Ако си вляза в профила, в който уж имам Wizz Discount и трябва да летя на по-добра цена с по-ниска цена за багаж, ми дава по-скъпо "priority" и флекс на 12 евро. Онези 10, дето уж ги пестя заради WDC реално ги плащам от другите услуги, които обезмислят наличието на първото. 

 

Какво пречи да пише, че няма места, а като влезеш от друг профил, без да си all you can fly, да се окаже, че места има? 

На мен ми се случи подобно нещо с Уиз миналата година. При опит за заверка на полет за следващия ден, при отменен такъв за текущия ден - няма места. При активиране на флекса и нова резервация - места колкото щеш.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
Георги Матеев

Сори, но дискусията тук все повече ми прилича на "кучетата лаят, керванът си върви" и също леко ми напомня за лисицата и киселото грозде.

 

И двете страни говорим наизуст и просто гадаем без да знаем всички подробности. След 24.09, когато почнат резервациите, ще разберем всичко.

 

Но поне за себе си съм абсолютно убеден, че каквито и ограничения да вкарат този пас ще го избия поне 10-кратно, та нямам притеснения. Така или иначе сумата беше пренебрежимо малка на фона на това, което се предлага, и не е особен риск. Ще броим пилците отново след 12 месеца 🙂

  • Харесвам 16
  • Браво 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , Георги Матеев каза:

Сори, но дискусията тук все повече ми прилича на "кучетата лаят, керванът си върви" и също леко ми напомня за лисицата и киселото грозде.

 

И двете страни говорим наизуст и просто гадаем без да знаем всички подробности. След 24.09, когато почнат резервациите, ще разберем всичко.

 

Но поне за себе си съм абсолютно убеден, че каквито и ограничения да вкарат този пас ще го избия поне 10-кратно, та нямам притеснения. Така или иначе сумата беше пренебрежимо малка на фона на това, което се предлага, и не е особен риск. Ще броим пилците отново след 12 месеца 🙂

Според мен за твоя случай, всички сме наясно, че ще е супер оферта 🙂 По-скоро обсъждаме при простосмъртните 😄 Дано да няма номера и да наистина да има минимални ограничения 

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 12 минути , stormbringer каза:

Според мен за твоя случай, всички сме наясно, че ще е супер оферта 🙂 По-скоро обсъждаме при простосмъртните 😄 Дано да няма номера и да наистина да има минимални ограничения 

Номера ще има 100%. Ограничения ще има 100%. Неслучайно са точки 6.1 и 6.2 в условията и неслучайно резервациите чрез този пас ще се правят на изцяло отделен подсайт, което ще позволява на авиокомпанията да контролира наличностите както си иска. Както споделих вчера, далеч съм от мисълта, че ще купуваме 10-еврови билети за пикови периоди и маршрути, но определено мисля, че в по-голяма част от случаите шансът ще е на наша страна. Уиз е огромна авиокомпания със стотици самолети и маршрути и на годишна база им остават милиони незапълнени седалки. Този пас е предназначен именно за запълване на тези седалки и е удобен за хора с повече свободно време и които могат да си позволят да не планират много напред във времето. Например, на мен би ми било все тая дали ще се прибера от Малдивите във вторник, сряда или петък - просто ще се кача на първия възможен полет. Със сигурност този пас не е подходящ за всеки. Не виждам защо трябва да дъвчем съвсем очевидни неща...

  • Харесвам 15
  • Замислям се 2
Връзка към коментар
преди 52 минути , Георги Матеев каза:

Не виждам защо трябва да дъвчем съвсем очевидни неща...

Може би за да е по-ясно за всеки, който иска да направи добра преценка дали е подходящо за него, имайки предвид всички плюсове и минуси, както и някои "сиви" моменти. :smile3:
На мен, например, не ми е ясно тази такса от 10€ дали ще може да се плаща с кредити ... понеже това също има значение за сметката, която всеки си прави.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Почти сигурно ще го продават докато има кой да купува и дори след това вече за 599€. След месец ще се знаят със сигурност и скритите условия (ако има такива) и всеки ще може да реши без риск...застраховката струва 99€.

За мен дори само при 30-на полета до места като Лисабон , Ница в сезон и дестинациите през Абу Даби сметката се връзва. Да не говорим за спонтанни уикенди от днес за утре.На пръсти се броят сигурно напълно разпродадените полети , основно покрай големите празници и сега покрай емигрантския и студентския поток. Повечето тук взимат и настанявания с 24 часово канселиране , така че и това не е проблем в случай че за даден полет случайно няма места ...ще се знае поне 3 дни предварително , достатъчно време за отмяна 

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
преди 26 минути , stanimir каза:

За мен дори само при 30-на полета до места като Лисабон , Ница в сезон и дестинациите през Абу Даби сметката се връзва.

Струва ми се, че това ще е ключовият момент - дали точно тези по-скъпи/интересни полети ще бъдат на разположение за резервация по тази програма, или повечето ще ги оставят само за редовна покупка.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 1 час, stormbringer каза:

 

Какво пречи да пише, че няма места, а като влезеш от друг профил, без да си all you can fly, да се окаже, че места има? 

 Точно това изиграно по този начин е много тежко наказуемо. Няма как да гарантираме , че няма да го направят, но на 100% , ако бъде подаден сигнал подлежи на сериозна санкция.  

Връзка към коментар
преди 1 час, stormbringer каза:

Кое? 

Все едно не сме ги хващали (многократно) как едно и също нещо го продават на различни цени. Флекс ако съм инкогнито и не в профила си - 6 евро, priority пак по-евтинo ако си "скрит гост". Ако си вляза в профила, в който уж имам Wizz Discount и трябва да летя на по-добра цена с по-ниска цена за багаж, ми дава по-скъпо "priority" и флекс на 12 евро. Онези 10, дето уж ги пестя заради WDC реално ги плащам от другите услуги, които обезмислят наличието на първото. 

 

Какво пречи да пише, че няма места, а като влезеш от друг профил, без да си all you can fly, да се окаже, че места има? 

Преди време бях писал, че са премахнали 3 те опции за промяна на полетш в следствие на промяна в раисанието, та да налея малко масло в мнението ти - имат измамни ПРАКТИКИ.

ВСИЧИ промени от България ги няма, за външни полети промените существуват, даже за промяна 5 минути! 

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 1 час, Георги Матеев каза:

Сори, но дискусията тук все повече ми прилича на "кучетата лаят, керванът си върви" и също леко ми напомня за лисицата и киселото грозде.

 

И двете страни говорим наизуст и просто гадаем без да знаем всички подробности. След 24.09, когато почнат резервациите, ще разберем всичко.

 

Но поне за себе си съм абсолютно убеден, че каквито и ограничения да вкарат този пас ще го избия поне 10-кратно, та нямам притеснения. Така или иначе сумата беше пренебрежимо малка на фона на това, което се предлага, и не е особен риск. Ще броим пилците отново след 12 месеца 🙂

поне в моето разбиране киселото грозде е когато се омаловажава нещо, което ни е недостъпно, надявам, се че в случая имаш предвид недостъпността за мнозина на безкрайната свобода на действие, която предполага тази опция, че иначе малко е обидно... :smile: а защо си дискутираме? ами да го кажем пак с поговорка - за да не стане работата "видяла жабата, че подковават коня, и вдигнала и тя краче..."

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.