Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 1 час, Георги Матеев каза:

 Не виждам защо трябва да дъвчем съвсем очевидни неща...

В психологията се нарича саморефлексия. И по-скоро частта, в която един човек опитва да се самоубеди, че като е направил или ненаправил нещо, не се е самоощетил (или казано на разговорен език, не се е прецакал). Съвсем нормални неща за нас хората. 

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 7 минути , Tesh каза:

Точно това изиграно по този начин е много тежко наказуемо.

Не знам, ама има доста такива примери.
Най-близкият е с добре познатите ваучери за нощувки в A&O Ho(s)tels - като тръгнеш да проверяваш за свободни стаи с ваучер - има много по-малко дати, отколкото са тези без ваучер. 
 

  • Харесвам 7
Публикувано:
преди 3 минути , Фил каза:

Не знам, ама има доста такива примери.
Най-близкият е с добре познатите ваучери за нощувки в A&O Ho(s)tels - като тръгнеш да проверяваш за свободни стаи с ваучер - има много по-малко дати, отколкото са тези без ваучер. 
 

Абсолютно съм съгласен с теб, за това един от най-успешните начини да се регулира пазара и да се прекратят некоректните практики е проактивността от страна на потребителите в частта да си търсят правата . 

Георги Матеев
Публикувано:
преди 39 минути , antea каза:

надявам, се че в случая имаш предвид недостъпността за мнозина на безкрайната свобода на действие, която предполага тази опция

Разбира се, че имах предвид точно това - наясно съм, че малко хора разполагат с безкрайна свобода на действие, а изглежда този пас е насочен основно към подобна аудитория.

 

Виждам, че има доста неясноти и се разрових повечко, като се надявам това да разясни малко нещата. Накратко:

 

1) За пасовете има изцяло нов сайт - https://multipass.wizzair.com/ - на който се логваш отделно (т.е. имаш отделен акаунт, макар и със същите юзър/парола). Изглежда единствено там ще се правят и управляват резервациите с пас. Всички плащания към този сайт - включително таксата от €9.90 на отсечка - се правят само с карта / реален кеш, тъй като той не е свързан с акаунта на http://www.wizzair.com и съответно няма достъп до кредитите.

 

2) Наличността на полети на https://multipass.wizzair.com/ със сигурност няма да бъде същата като тази на http://www.wizzair.com. Точно това ще е начинът, по който авиокомпанията ще контролира отделно какво продава с пасове и какво не. Очаквам полети над определена сума и/или заетост да не се появяват на https://multipass.wizzair.com/, дори да са налични за стандартна покупка на основния сайт, и това го намирам за нормално. Същевременно очаквам около 80-90% от полетите да се купуват спокойно чрез https://multipass.wizzair.com/, но наистина би било наивно да се очаква, че няма да има никакви ограничения.

 

3) All You Can Fly и Multipass всъщност са аутсорснати към съвсем отделна компания, която изцяло менажира и поддържа услугите от името на Wizz Air. Става въпрос за испанската ( Caravelo ( https://www.caravelo.com/, която предоставя подобни травъл-тек услуги на 10-ина авиокомпании. Това обяснява защо пос терминалът за плащания към https://multipass.wizzair.com/ е в Испания и защо не може да се ползват кредити. На практика по този начин Уиз си измиват ръцете откъм "права" - те дават каквато си поискат наличност на трета страна, която я продава на крайните потребители, дефакто Caravelo се явява посредник. А много добре знаем, че посредниците не винаги продават/показват всички полети. Абсолютно убеден съм, че са изпипали тези детайли до последната запетайка преди да пуснат услугата.

  • Харесвам 18
  • Браво 1
Публикувано:

Пак ще са в продажба , никой не е казал да се купува на момента. След месец , когато се поразсее мъглата всеки ще може да реши дали наистина ще му върши работа.

Разбира се че въпросът опира основно до гъвкавост и свободно време, пишем тук от доста години за да сме наясно , че всеки може да извади 500€ - кой по-лесно , кой малко по-трудно.Просто хората тук ги събира едно хоби което никак не е евтино.От друга страна наскоро седнах и направих сметка на сумите които съм платил за всичките далечни полети от самото начало , и се оказа че са под цената на ниска класа нов румънски автомобил, а със сигурност съм пропътувал доста повече  😉

  • Харесвам 11
Публикувано:
преди 9 часа, valentin_st каза:

Не мога да разбера, само на мен ли ми изкарва проблем при плащането, дори 2 различни карти вкарах. На някой друг случило ли му се е?

 

image.png.34b4ad7749b57e05f73ce9d59b919dd0.png

На мен ми се случи и останах с впечатлението, че при плащане трябва да се посочи валутата на картата, т.е. ако картата е в лева, не можеш да остане плащането в евро. Имаше възможност за промяна и трябва да посочиш лева, съответно се обменя по по - висок курс. Така ми се получи плащането, а дали е случайност, не зная. 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Така... Да питам и аз за мнение, макар че скоро тези които са платили абонамента с Кк на Wizz, ще разберем. Ще бъдат ли начислени вместо х2 точки, х4? Все пак се води услуга на WizzAir, как мислите... 

Публикувано:
преди 3 минути , Iliyan Minchev каза:

Така... Да питам и аз за мнение, макар че скоро тези които са платили абонамента с Кк на Wizz, ще разберем. Ще бъдат ли начислени вместо х2 точки, х4? Все пак се води услуга на WizzAir, как мислите... 

 

По-скоро ми се струва, че няма да са по 4, ако е вярно това, че плащаме услугата към посредник на Wizz.

 Те тия точки вече толкова ги насъбрах, че се чудя какво да ги правя сега с тоя пасс 😄

  • Харесвам 1
  • Смея се 4
Публикувано:

Георги Матеев писа, че е друга фирма посредник, друг ПОС, та не вярвам да се брои за Уиз.

  • Харесвам 3
Публикувано:

И аз да си дам мнението по темата.
Лично аз миналата и тази година половината ми полети не са с Уиз /и пак нямат 500 евро на година/ и са купувани на доста добри цени, да не са в последния момент, но аз обичам да си планирам напред пътуванията. Примерно до Лондон тази година имам 4 пътувания значи 8 полета и половината са с други авиокомпании. Защото ще предпочета да летя с Бритиш или Джеткост и да кацам на летища, които ме устройват, а не на другия край и да пътувам по два часа само защото ми струва 10 евро билета. Както не намирам за удачно да губя време в намирания и прикачвания с Уиз до крайната дестинация до която нямат директен полет от дадено място. Отделно сам да пътувам не ми се нрави много тази идея, а за сега никой около мен не мисли да купува това членство та и аз ще се въздържа.

Разбира се всеки изказва мнение и не се опитва да го наложи по никакъв начин.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано:
Преди 1 час, Ivko каза:

Лично аз миналата и тази година половината ми полети не са с Уиз /и пак нямат 500 евро на година/

Аз за цялата ми възддушна кариера имам едва 11 полета с тях и не съм сигурен, ама май не струват всичките общо толкова. Но пък сега намирам за подходящо, да променя бройката 😄 

 

преди 1 час, ДиянаВ каза:

Откъде ги събирате толкова точки, а толкова много летите? 
@boogy83, сега и ти ми кажи, че са от ковида🙈

Ами точките не са ми от ковид, аз тогава нямах тази карта, но пък откакто спряха дайнърса, само дск ползвам и те се насъбират. Отделно, както вече писах, с уизз имам само 11 полета, защото досега винаги не са ми били удобни полетите за конкретни пътувания. Обикновено райън са ме устройвали. Ама с тоя пасс мисля да си променя малко начина на пътуване и ще обикалям в последната минута,  без много много планове.

 

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 9 часа, Ivko каза:

...

Разбира се всеки изказва мнение и не се опитва да го наложи по никакъв начин.

Моето мнение е, че не мога да си позволя всеки месец да пътувам и то с Wizz. 

Така, че и аз ще се въздържа... засега.

Де да можех да го наложа това мнение, в смисъл да не пътувате толкова много. :wink::tongue::biggrin:

  • Смея се 8
Публикувано:

Казваш , що не си стоим да си гледаме вече внуците 😄

Ама пък нали има и по-млада вълна напоследък , те съвсем нямат спиране.

  • Смея се 4
Публикувано:
преди 14 часа, Ivko каза:

 Примерно до Лондон тази година имам 4 пътувания значи 8 полета и половината са с други авиокомпании. Защото ще предпочета да летя с Бритиш или Джеткост и да кацам на летища, които ме устройват, а не на другия край и да пътувам по два часа само защото ми струва 10 евро билета.

И в този ред на мисли взех двупосочен точно датите, които ми трябват с Бритиш за март догодина до Лондон за 107 евро /като сигурно може и за по-малко/ в която цена има кабинен багаж, който ми трябва и пак тук опираме до удобство първо и второ цена защото ако трябва да си добавям към тези 10 евро за резервация и цената за багаж било и по схема пак си излиза сума за плащане+неудобно летище.

Публикувано:
преди 2 часа, Ivko каза:

И в този ред на мисли взех двупосочен точно датите, които ми трябват с Бритиш за март догодина до Лондон за 107 евро /като сигурно може и за по-малко/ в която цена има кабинен багаж, който ми трябва и пак тук опираме до удобство първо и второ цена защото ако трябва да си добавям към тези 10 евро за резервация и цената за багаж било и по схема пак си излиза сума за плащане+неудобно летище.

Чудесно, сега да те питам от Лондон от кое летище би летял за Малдивите или Казахстан и на каква цена. Избери си и го напиши ценово 🙂 Питам, защото пък на мен това са ми целеви дестинации.

 

  • Харесвам 3
  • Смея се 4
Публикувано:

Дали плащането за абонамента се разпознава като плащане към уиз?

В случай че се ползва ДСК Wizz - това са 20 евро директен кешбек, който да се уплътни в допълнителни услуги.

Ако някой е плащал, ще е полезно да сподели

 

На мен лично ми е интересно каква ще е цената на допълнителните услуги с паса - дали ще се изкушат да дерат повече за приорити/багаж/места?

Също - при покупки в последната минута дали няма да е свършило изобщо приоритито, та щеш нещеш да чекираш.

Не винаги малката раница е достатъчна.

 

п.п.Предлагам последните страници да се отделят в отделна тема - тепърва ще вървят дискусии около Multipass и ще е по-удобно да е на отделен клон.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 13 часа, adreno каза:

В случай че се ползва ДСК Wizz - това са 20 евро директен кешбек, който да се уплътни в допълнителни услуги.

Още не са начислени точки, но курса евро лев на ДСК е 1.98....доста е зле.

преди 13 часа, adreno каза:

На мен лично ми е интересно каква ще е цената на допълнителните услуги с паса - дали ще се изкушат да дерат повече за приорити/багаж/места?

Също - при покупки в последната минута дали няма да е свършило изобщо приоритито, та щеш нещеш да чекираш.

Не винаги малката раница е достатъчна.

Така като гледам сайта от който ще се купуват билети е супер семпъл и предполагам ще се използва само за купуване на билетите, а управлението на резервациите ще си върви в основния сайт на уизз. Съответно ще си обавяш всичко през сайта им и най-вероятно ще може там с кредити. (гадая в момента).

А приорити едва ли ще свърши за полет, за който търсят клиенти да се возят с билет за 10евро, но не е невъзможно.

Публикувано:
преди 22 часа, adreno каза:

Дали плащането за абонамента се разпознава като плащане към уиз?

В случай че се ползва ДСК Wizz - това са 20 евро директен кешбек, който да се уплътни в допълнителни услуги.

Ако някой е плащал, ще е полезно да сподели

image.png.6a8e01832989bbed2a8cd18330b9073c.png

 

Както и предполагах, кешбека е 2%, а не 4%.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 26 минути , boogy83 каза:

image.png.6a8e01832989bbed2a8cd18330b9073c.png

 

Както и предполагах, кешбека е 2%, а не 4%.

Е, поне тези 19.76 покриват  превалутирането 😀

 

По принцип може да се ожалиш на бдск за спорта - на транзакцията си пише wizz, сайта, от който се купува е на wizz, явно не са си настроили системата да разпознава tid на терминала.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Смея се 1
Публикувано:

В Reddit се появи една снимка от съпорта на Wizz и твърдението, че само 1 човек с All You Can Fly трябва да е на полет.

 

Източник:

 

ookwha2ftljd1.jpeg

  • Шок 5
  • Смея се 1
Публикувано:

От съпорта на Уиз през годините са ми казвали безумни неща, които въобще не са се случвали. Не твърдя, че споделеното в reddit не е вярно, но бих се изненадала ако сложат подобно ограничение. Все пак Уиз имат за цел да печелят от абонамента. Защо да не приберат 2х500евро от пътуваща двойка, например?

А какъв е шанса соло пътуващите да си преподновят абонамента, ако няколко пъти през годината улучат полет, който не могат да резервират заради подобно условие? 

 

  • Харесвам 4

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.